философия докторы (PhD)
Бағдарлама қазіргі заманғы лингвистика мен әдебиеттанудың негізгі принциптерін түсіндіруге қабілетті орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі саласында жоғары білікті мамандарды сапалы даярлауға бағытталған; қазіргі заман лингвистикасы мен әдебиеттанудағы жаңа тенденциялардың ғылыми теориясы мен тұжырымдамаларын жүйелеу және түсіндіру мақсатында диссертациялық зерттеу және тәжірибелік педагогикалық қызметті жүзеге асыру барысында осы білімді әрі қарай қолдану; зерттеу объектісіне барабар материал негізінде өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, филология ғылымының жаңа бағыттарын және орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесін дамыту бойынша жобалау әдіснамасын таңдау; өзінің және өзгенің ғылыми қызметінің өніміне баға беру және маңыздылығын анықтау, ғылыми пікірталастарда олардың жұмыс тілін қолдана отырып, өзінің ғылыми пікірін дәлелді түрде көрсету және қорғау.
Орыс тілі мен әдебиеті
8D01704
Филология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттілікті, академиялық коммуникация нормаларына сәйкес мәтіндерді жазу және редакциялау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндерді: диссертация, аннотациялар, ғылыми мақалалар, аргументациялық (аналитикалық) эссе, зерттеу негіздемесі және рецензия, филологиялық түсініктемелер және т.б. жасау қабілетін қалыптастырады. Пән әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндердің құрылымдық-композициялық, стилистикалық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеулер нәтижелерін жариялауға дайындық, баспа басылымында қажетті принциптер, техникалар, ережелер, талаптарды меңгеру қабілетін қалыптастырады. Оқу курсы нақты ғылыми парадигма аясында ғылыми жарияланымдарды құру үшін шығармашылық дағдыларды қалыптастырады. Тәрбие ғылыми жарияланымның құрылуының жалпы қабылданған нормалары мен сатыларын, сондай-ақ сөйлеудің ғылыми стилінің талаптарын зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – филологиялық зерттеу әдістерінің негізгі түрлерін сипаттау және бағалау мүмкіндігін қалыптастыру. Оқыту курсы ғылыми зерттеулердің теориялық және әдіснамалық негіздерін құрайды, олардың түрлері бойынша. Пәннің мақсаты: ғылыми-филологиялық зерттеулер әдістерінің ерекшеліктері, олардың міндеттері мен сатыларына қатысты дұрыс таңдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ХХ–XXI ғасырлардағы филология ғылымының дамуын сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру; мәтіндерді талдау және білікті түсіндіру үшін қазіргі филологиядағы жетекші ғылыми мектептердің тұжырымдамалары мен негізгі теориялық ережелерін қалыптастыру болып табылады. Пән әр түрлі түрдегі мәтіндерді зерттеу мен талдаудың заманауи әдістерін меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазіргі гуманитарлық ғылым жетістіктерінің контекстінде ғылыми зерттеуді ұйымдастыру принциптерін сипаттау және өзекті әдебиеттанулық мәселелерді анықтау, қалыптастыру және әзірлеу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиеттанудың пәнаралық және трансдисциплинарлық перспективасы контекстінде зерттелетін проблеманы талдау және интерпретациялау дағдыларын қалыптастырады. Пән әдебиеттану саласындағы өзіндік ғылыми-зерттеу қызметін жобалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған.
Пәнді оқу нәтижесінде студент:
1. кәсіби міндеттерді шешу үшін оңтайлы ғылыми әдістер мен тұжырымдамаларды таңдау,
2. өзіндік ғылыми-зерттеу қызметін жобалаудың заманауи технологияларын меңгеру;
3. зерттеу жобасының ғылыми тақырыбын зерттеуде жаңа идеяларды генерациялаудың негізі ретінде қазіргі филологияның интегративті перспективаларын қолдану;
4. кәсіби қызмет саласында ғылыми гипотезаларды ұсыну және оларды қорғауға дәлелді дамыту;
5. алынған тәжірибелік деректерді жинау, өңдеу және интерпретациялаудың заманауи технологияларын саралау;
6. алынған нәтижелерді ғылыми презентацияда және кәсіби дискуссияда қисынды түрде ұсыну;
7. оқытылатын пәндердің пәнаралық байланыстарын жүргізу және олардың болашақ педагогикалық қызмет үшін маңызын түсіну;
8. ауызша және жазбаша түрде ғылыми-зерттеу жобасының нәтижелерін талдаудың жеке-теориялық әдістері мен технологияларын меңгеру;
9. Топтық зерттеу ұжымдарында жұмыс істеу кезінде өзінің ғылыми ұстанымын дәлелді түрде баяндау.
Пәннің міндеті:
Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады:
- Қазіргі әдебиеттанудың ғылыми жетістіктері
- Қазіргі әдебиеттанудың интегративті пәнаралық және трансдисциплинарлық болашағы
- ғылым мен ғылыми зерттеулердегі инновациялық үрдістер
- ғылыми зерттеу әдістемесі. Ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуі
- ғылыми зерттеуді жобалау
- ғылыми зерттеу бағдарламасын жүзеге асыру
- ғылыми зерттеудің рефлексивті фазасы
- - ғылыми зерттеу бағдарламасының тұсаукесері. Ғылыми рефлексия
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - құзыреттілік тәсіл контексінде жоғары мектепте орыс әдебиетін оқытудың негізгі әдістері мен әдістерін таңдауды негіздеу. Оқу курсы өзіндік ғылыми-зерттеу қызметі мен ғылыми-педагогикалық қызмет дағдыларын меңгеру үшін инновациялық үдерістің заңдылықтарын негіздеу және түсінудің теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады. Пән педагогикалық технологияларды жіктеуге және педагогикалық технологиялардың тұжырымдамалық негіздерін зерттеуге арналған.
Пәнді оқу нәтижесінде студент :
1.инновациялық әдістемелерді зерттеу саласындағы ғылыми ақпаратты жүйелі түсінуді, сондай-ақ жоғары мектепте орыс әдебиетін оқыту әдістемесі саласындағы зерттеу әдістерін білу мен меңгеруді көрсету;
2. әдістемелік ғылымның тарихын оның қазіргі жай-күйімен байланыстыру;
- лингвистикалық ғылымдағы жаңа бағыттарға әдістемелік түсінік беру;
-жоғары мектепте оқытудың заманауи әдістері мен әдістерін, Қазақстан Республикасының қабылданған мемлекеттік білім беру стандарттарына жауап беретін деңгейде білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын жүзеге асыру тәсілдерін меңгеру;
3. инновациялық үрдістің заңдылықтарын түсіну және негіздеу және ЖОО-да орыс әдебиетін оқыту әдістері мен зерттеудің негізгі әдістерін таңдау;
4.жоғары мектепте орыс әдебиетін оқытудың заманауи білім беру технологияларын жоспарлау, әзірлеу, іске асыру және түзету;
1. 5.педагогикалық технологияларды жіктеуге және құзыреттілік тәсіл контекстіндегі педагогикалық технологиялардың тұжырымдамалық негіздерін зерттеуге заманауи тәсілдерді сыни талдау, бағалау және синтездеу
Пәннің міндеті
Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады:
- ғылым мен пән метатілдің ғылыми негіздері;
-қазіргі заманғы білім беру парадигмалары мен орыс әдебиетін оқыту концепциялары және жоғары мектептегі стандарттар;
- орыс әдебиетінде белсенді және интерактивті оқытудың құзыреттілік ұйымдастыру формалары;
- қазіргі педагогикалық және ақпараттық технологиялар және орыс әдебиетін оқыту әдістемесі;
- жоғары білімнің негізгі білім беру бағдарламалары бойынша әр түрлі сабақ түрлерін өткізудің түрлері мен әдістері;
- оқытудың нәтижелерін бақылау мен бағалаудың заманауи құралдары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - құзыреттілік тәсіл контекстінде жоғары мектепте орыс тілін оқытудың әдістері мен зерттеу әдістерін таңдауды негіздеу. Оқу курсы өзіндік ғылыми-зерттеу қызметі мен ғылыми-педагогикалық қызмет дағдыларын меңгеру үшін инновациялық үдерістің заңдылықтарын негіздеу және түсінудің теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады. Пән педагогикалық технологияларды жіктеуге және педагогикалық технологиялардың тұжырымдамалық негіздерін зерттеуге арналған.
Пәнді оқу нәтижесінде студент:
1. инновациялық әдістемелерді оқыту саласындағы ғылыми ақпаратты жүйелі түсінуді, сондай-ақ жоғары мектепте орыс тілін оқыту әдістемесі саласындағы зерттеу әдістерін білу мен меңгеруді көрсету;
2.әдістемелік ғылымның тарихын оның қазіргі жай-күйімен байланыстыру;
- лингвистикалық ғылымдағы жаңа бағыттарға әдістемелік түсінік беру;
-жоғары мектепте оқытудың заманауи зерттеу әдістері мен оқыту әдістерін, Қазақстан Республикасының қабылданған мемлекеттік білім беру стандарттарына жауап беретін деңгейде білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыру тәсілдерін меңгеру;
3. инновациялық үрдістің заңдылықтарын түсіну және негіздеу, сондай-ақ ЖОО-да орыс тілін оқыту мен зерттеудің негізгі әдістерін таңдау;
4. жоғары мектепте орыс тілін оқытудың заманауи білім беру технологияларын жоспарлау, әзірлеу, іске асыру және түзету;
5.педагогикалық технологияларды жіктеуге және құзыреттілік тәсіл контекстіндегі педагогикалық технологияларды тұжырымдамалық негіздерін зерттеуге заманауи тәсілдерді сыни талдау, бағалау және синтездеу.
Пәннің міндеті
Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады :
- ғылым және пән метатілдің ғылыми негіздері;
-орыс тілін оқытудың заманауи білім беру парадигмалары мен концепциялары және жоғары мектептегі стандарттар;
- орыс тілін белсенді және интерактивті оқытудың құзыреттілік ұйымдастыру формалары;
-қазіргі педагогикалық және ақпараттық технологиялар және орыс тілін оқыту әдістемесі;
- жоғары білімнің негізгі білім беру бағдарламалары бойынша әр түрлі сабақ түрлерін өткізудің түрлері мен әдістері;
- оқыту нәтижелерін бағалаудың және бақылаудың заманауи құралдары
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ғылыми-зерттеу қызметі шеңберінде теориялық және практикалық маңызы бар өзекті лингвистикалық мәселелерді анықтау, қалыптастыру және әзірлеу, оларды шешу үшін қазіргі ғылыми лингвистикалық әдістерді қолдану қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде студент :
1. Кәсіби есептерді шешу үшін философияның, теориялық және қолданбалы лингвистиканың, лингводидактиканың ұғымдық аппаратын қолдану;
2. Кәсіби міндеттерді шешу барысында ұғымдық аппаратлингвистика және оның дамуын шығармашылықпен пайдалану қабілетіне ие болуды қарастыру;
3. Ғылыми лингвистика және лингводидактика саласындағы ғылыми фактілерге талдау жасау және сыни баға беру ;
4. Кәсіби қызмет саласында ғылыми гипотезаларды ұсыну және оларды қорғауға деген дәлелдерді дамыту;
5. Алынған тәжірибелік деректерді жинау, өңдеу және интерпретациялаудың заманауи технологияларын саралау
6. Алынған нәтижелерді ғылыми презентацияда орынды түрде ұсына білу;
7. Оқытылатын пәндердің пәнаралық байланыстарын жүргізу және олардың болашақ педагогикалық қызмет үшін маңызын түсіну;
8. Ғылыми қызметтің әдіснамалық принциптері мен әдістемелік тәсілдерін түсіндіру
Пәннің міндеті:
Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады:
-Жүйелі лингвистикалық әдіснама
-Ғылымтану және ғылым лингвистикалық методологияның құрамдас бөліктері мен көздері ретінде.
- Логика, психология, аксиология, этика, системология, семиотика лингвистикалық методологияның құрамдас бөліктері мен көздері
- Әдіс жүйелі лингвистикалық әдіснаманың өзегі ретінде
- Гибридті әдістемелік деңгейдің әдістері.
- Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері мен тәсілдері.
-Частнонаучные әдістері, әлеуметтік-гуманитарлық танымдағы.
- Жүйелі лингвистикалық методологияның тәртіптік әдістері мен әдістемелері
- Лингвистикалық методология технологиясы
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: