Деректер инженериясы
5B06101
Ақпараттық технологиялар
0 (Каз.) 0 (Орыс.)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді «Алгоритмдер және деректер құрылымдары» пәні мазмұнының классикалық және қазіргі жағдайымен, сонымен қатар пән мазмұнының әртүрлі тапсырмаларға қолданылуымен таныстыру, алгоритмдер мен деректер арасындағы байланысты көрсету. осы алгоритмдерді өңдейтін құрылымдар. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Курс бойынша жалпы түсініктемелер. Сандық және сандық емес алгоритмдер. Ең қарапайым іздеу алгоритмдері: сызықтық іздеу, екілік іздеу, әртүрлі сұрыптаулар. Екілік іздеу ағашы, оның ерекшеліктері. Графиктер, ағаштар, олардың компьютер жадында бейнелену жолдары. Мәліметтер құрылымдарындағы қарапайым операциялар: график, ағаш, тізім, кесте. Екілік ағаштың ауысуы. Іздеу тапсырмасы. Сызықтық типті хэш-функцияларды қолдану, мүмкіндіктер.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әдістемені, негізгі парадигмаларды және заманауи бағдарламалау тілдерін пайдалана отырып, қолданбалы бағдарламаларды әзірлеу қабілетін дамыту. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Бағдарламалау тілдерінің жалпы сипаттамасы. Қазіргі бағдарламалау тілдерінің негізгі конструкциялары (Java). Деректер типтері мен операторларын қолданатын операциялар. Шешім мәлімдемелері мен циклдер негізінде командалар ағынын басқару. Тармақтық операторларды пайдаланатын код сегменттерін құру және талдау. Функциялар мен әдістер. Мәліметтерді тиімді сақтау және өңдеу әдістері. Файл енгізу/шығару операцияларын орындайтын код сегменттерін жобалау және талдау. Процедуралық, логикалық, функционалдық және объектіге бағытталған бағдарламалау. Технологиялар және бағдарламалау құралдары.
4
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - деректер инженері мен деректер зерттеушісі арасындағы айырмашылықтарды зерттеу, деректер инженерлері қолданатын әртүрлі құралдарға және олар деректер саласында қандай тапсырмаларды шешетініне шолу жасау.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Деректер инженерлерінің міндеттері. Мәліметтер инженериясының өмірлік циклі. Мәліметтер инженериясының мәселелері. Деректер инженерінің құралдары. Мәліметтер қорының түрлерімен таныстыру. ETL процестеріне кіріспе Деректер құбырларына кіріспе. Корпоративтік деректер қоймасы.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ақпараттық қауіпсіздік салаларын, деректерді қорғау технологиялары мен әдістерін қамтитын негізгі білім мен дағдыларды меңгеру.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Ақпараттық қауіпсіздік. Компьютерлік қылмыстардың жіктелуі. Интернеттегі пайдаланушылар мен зиянкестер. Компьютерлік вирустардан қорғау. Компьютерлік инфекцияның белгілері. Қауіпсіздікке қарсы шаралар. АТ қауіпсіздігін басқару архитектурасы. Мәліметтердің тұтастығын бақылау құралдарының түрлері. Цифрлық қолтаңбалар. Сертификаттар. Мәліметтер қорының тұтастығын қамтамасыз ету. Деректер қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Құрылғыны бақылау және басқару. Аутентификация, авторизация және есепке алу. Операциялық жүйені қорғау. ОЖ қауіпсіздік қатерлері және ОЖ шабуылдары. Интрузияны анықтау жүйелері және басып кіруді анықтау технологиялары.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – берілген архитектураның деректер қоймасын құру және деректерді талдау қабілетін қалыптастыру.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Мәліметтер қоймасына кіріспе (МҚ). HD архитектурасы. HD дизайнының негізгі принциптері. HD толтыру процесін жобалау және әзірлеу. HD физикалық моделі. Деректерді талдау процесінде HD пайдалану. Мәліметтер қоймасы бар қосымшаларды жобалау және әзірлеу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты деректерді өңдеу құбырын құру қабілетін қалыптастыру: сақтау, манипуляциялау, есептеу, мәліметтерді визуализациялау.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Бағдарламалық қамтамасыз етуді интеграциялау. Жұмыс ортасын орнату. Деректерді алдын ала өңдеу. Машиналық оқыту. MySQL орнату. Python және SQL қосу. MySQL-де мәліметтер қорын құру. pymysql импорттау және орнату. Python-дан SQL мәлімдемелерін іске қосу. Деректерді Jupyter жүйесінен Workbench жүйесіне тасымалдау. Кестедегі деректерді талдау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты реляциялық мәліметтер қоры жүйелерін құру, (Oracle, PL SQL, PL + SQL) негізінде мәліметтер қоры құрылымдарын жобалау принциптерін, мәліметтер қоры құрылымдарын қалыпты формаларға келтіру әдістерін, SQL негіздерін үйренуді қалыптастыру. тіл және негізгі деректермен манипуляциялау операцияларын орындау.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Мәліметтер қоры және деректер құрылымы туралы негізгі түсініктер. деректер үлгілері. Мәліметтер қорын басқару жүйелерінің (МҚБЖ) негізгі функциялары. Реляциялық модель және реляциялық ДҚБЖ. Реляциялық мәліметтер қорын жобалау. Деректерге ұжымдық қол жеткізу. Деректер қауіпсіздігі мен құпиялылығын қамтамасыз ету. Статистикалық мәліметтер қорындағы қауіпсіздік. Деректер тұтастығын қорғау. Мәліметтердің тұтастығы туралы түсінік. Транзакцияны басқару. Мәміле туралы түсінік. Мәліметтер қорының тұтастығын қамтамасыз ететін транзакциялар жиынтығы мен құрылымын анықтау Transaction қасиеттері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің деректерді өңдеудегі негізгі тәсілдерді қолдану және аналитикалық есептерді шешу алгоритмін құру қабілетін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде студенттердің келесі қабілеттерін қалыптастыру:<br/> - R бағдарламалау тілінде мәліметтерді жинау және өңдеу;<br/> - мұғаліммен және мұғалімсіз регрессияны, классификацияны және кластерлік есептерді шешу;<br/> - қауымдастық ережелерін іздеу;<br/> - графиктер құру және визуалдау үшін API әзірлеу.<br/> Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Мәліметтерді талдау негіздері. Мәліметтерді жинау және өңдеу. Ашық және ауытқуларды іздеңіз. Регрессиялық талдау. Сызықтық регрессия. Көпмүшелік регрессия. Көрсеткіштер. Мәліметтерді жіктеу. Кластерлік талдау. Болжау үшін белгілерді іздеу. Көрнекілікке арналған API құру және әзірлеу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – болжам жасау және шешім қабылдауды қолдау үшін деректерді тазалау, талдау және визуализациялау құралдарын қолдану қабілетін дамыту.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Мәліметтер экожүйесі. Мәліметтерді талдау негіздері: мәліметтерді жинау, деректерді өңдеу. Мәліметтер базасы және мәліметтер қоймасы. Деректер экожүйесіндегі провайдерлер. Бөлмелердегі және бұлттағы деректерді талдау құралдары. Үлкен деректер платформалары. Деректер көздері. Мәліметтерді жинау негіздері. Визуализация құралдары мен бақылау тақталары арқылы деректерді тазартыңыз, талдаңыз, көрсетіңіз.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әртүрлі қолданбалар үшін деректер инженериясында математикалық түсініктерді пайдалана білу.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Ықтималдықтар теориясының рөлі, статистика және инженерия ғылымы тұрғысынан оңтайландыру. Ықтималдық, статистика және кездейсоқ процестер: ықтималдықтар теориясы және аксиомалар. кездейсоқ айнымалылар. Ықтималдық үлестірімдері және тығыздық функциялары. Күтулер мен сәттер. ковариация және корреляция. Статистика және таңдамалы үлестірім. Шексіз оңтайландыру. Optima үшін қажетті және жеткілікті шарттар. Градиентті түсіру әдістері. Шектеулі оңтайландыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – нақты қолданбалы есептерді шешу үшін компьютерлік жүйелер мен желілерді пайдалану дағдысын қалыптастыру.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Компьютерлік жүйелер және аппараттық құралдар. Аппараттық құрал: негізгі аппараттық құрамдас бөліктер. Желілер. Жергілікті және ғаламдық желілер. Интернет қызметтері. Желі арқылы мәліметтерді тасымалдау. желілік протоколдар. Киберқауіпсіздік. Тәуекелдер. Фишинг, вирустар және таратылған қызмет көрсетуден бас тарту (DDoS) шабуылдары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-деректерді талдау және шешім қабылдауды қолдау үшін статистикалық әдістер мен құралдарды қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: қолданбалы статистиканың негізгі түсініктері мен әдістері. Сипаттамалық статистика. Деректерді визуализациялау. Статистикалық модельдеу. Сызықтық және сызықтық емес регрессия. Уақыт қатарларын талдау. Практикалық мәселелерді шешу үшін қолданбалы статистиканы қолдану.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қолданбалы есептерді шешуде заманауи Математикалық талдау аппаратын қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Зерттеледі:<br/> Коши Өлшемі. Қуат қатарлары. Евклид кеңістігі, ортонормаланған жүйелер және Фурье қатарлары. Жоғары ретті жартылай туындылар. Дифференциалы жоғары тәртібін. Қос интегралдар. Үштік интегралдар.<br/> Ықтималдық теориясы: оқиғалардың ықтималдығы. Кездейсоқ шамалар. Ықтималдық теориясының шекті теоремалары.<br/> Математикалық статистика: Нүктелік және аралық бағалау. Гипотезаларды статистикалық тексеру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-деректерді талдау және процестерді автоматтандыру үшін машиналық оқыту модельдерін әзірлеу, оқыту және қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: Машиналық оқыту әдістері: оқытушымен оқыту, оқытушысыз оқыту, күшейтілген оқыту. Сызықтық модельдер. Сызықтық емес модельдер. Жіктеу, регрессия, кластерлеу есептерін шешуге арналған алгоритмдер. Өлшемді азайту әдістері. Модельдерді бағалау және тексеру. Гиперпараметрлер мен модельдерді оңтайландыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – мәліметтер қорын тұжырымдамалық, логикалық және физикалық жобалауды жүзеге асыру қабілетін дамыту; деректерді ұйымдастыру және басқару үшін сұрау тілдерін пайдаланыңыз.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Деректерді абстракциялау және деректерді басқаруға кіріспе. Инфологиялық модельдеу және «субъекті-қатынас» моделі. Даталогикалық дизайн және реляциялық деректер моделі. SQL деректерін өңдеу тілі. Реляциялық мәліметтер базасын жобалау және тестілеу. Деректер тұтастығын қамтамасыз ету. Реляциялық емес формадағы деректер және білім. Деректерге қол жеткізудің заманауи технологиялары.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты математикалық моделдеу және практикалық есептерді шешудің әртүрлі эвристикалық тәсілдері негізінде оңтайлы шешімдерді іздеу әдістерін қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады. Математикалық бағдарламалау әдістері. Дөңес жиындар туралы түсінік. Дөңес жиындар туралы теоремалар. Сызықты бағдарламалаудың жалпы есебі. Сызықты бағдарламалаудың негізгі теоремалары.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әртүрлі технологияларды пайдалана отырып, әртүрлі IoT көздерінен алынған деректерді өңдеудің жалпы архитектурасын жобалау және мақсатты пайдалану үшін соңғы деректерді қалыптастыру қабілетін дамыту.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: IoT деректер көзі ретінде. Құрылым және деректер түрлері. ағынды деректер. IoT деректерді өңдеу құралдары. IoT деректерін сақтау және пайдалану. IoT технологиясы негізінде деректерді өңдеуге арналған платформа архитектурасы. IoT деректерінің іскерлік қолданбасы
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – деректер инженериясы саласындағы мәселелерді шешу үшін бұлтты технологиялардың әртүрлі стектерін қолдану қабілетін дамыту.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Бұлттық провайдерлер. Бұлтты есептеулердегі негізгі ойыншылар. Бұлтты стек технологиялары. Мәліметтерді өңдеудің дәстүрлі әдісімен салыстыру. Нақты әлемде деректер инженериясының шешімдерін әзірлеу. Пакеттік деректер құбырларын құру. Деректер көлдері мен деректер қоймаларын жаңғырту. Дәстүрлі және бұлтты шешімдерді салыстыру және талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сайттағы пайдаланушы әрекеті, әртүрлі IoT және IIoT соңғы құрылғыларынан ақпарат ағындары туралы мәліметтерді жинауды және өңдеуді қамтамасыз ету қабілетін қалыптастыру, қолданбалар журналдарын жинақтау, корпоративтік бағдарламаларға арналған таратылған қосымшалардан статистиканы жинақтау. data marts (ETL қоймалары), оқиғаларды тіркеу.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Kafka туралы негізгі түсініктер және негізгі операциялар. Kafka архитектурасы. Негізгі терминдер. Kafkaның негізгі компоненттерін, олардың өзара әрекеттесу принциптерін және осы Kafka жұмыс үрдісінің технологиясының киллерлік ерекшеліктерін зерттеу. Pub/Sub және Queue/Consumer Group үлгісімен жұмыс жасаңыз. Kafkaның 2 мүмкін жұмыс режимін, сондай-ақ олардың айырмашылықтарын және біреуін немесе екіншісін таңдаудың негізгі себептерін зерттеу. Kafkaдағы тақырып түсінігі. Консольден тақырыпты басқару. Хабарларды топтауды және оларды кодтан да, консольден де басқаруды үйреніңіз. Kafka продюсері. Хабарламаларды кодпен жариялау. Kafka өндірушісінің егжей-тегжейлі конфигурациясына және Kafka тұтынушы хабарының өндірушісі жағындағы ең жақсы тәжірибелерге үңілейік. Нүктеден нүктеге хабарламаларды қабылдау. Хабарламаларды қабылдауды үйрену және қосымшаның минималды сценарийін іс жүзінде аяқтау. Kafka хабар тарату және топтар. Хабар алмасудың икемді процесі. Тарату режимінде хабарлармен жұмыс істеу үшін топтарды қалай орнату керектігін үйренейік.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты физикалық үлгілерді теңшеу мүмкіндігін қамтамасыз ету үшін индустрия 4.0 үлгісі ретінде виртуалды, толықтырылған және аралас шындықты өңдеу өнеркәсібіне қолдану қабілетін дамыту болып табылады.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Виртуалды шындыққа кіріспе. Виртуалды, толықтырылған және аралас шындықтың терминологиясы мен қолданбалары. Ұғымдар мен технологиялар. Виртуалды шындық деректер инженериясы. Виртуалды шындық арқылы жасалған деректер. Сенсорлардың ынтымақтастығы (классикалық, бейнекамералар, уақыт сериялары, мобильді сенсорлар және виртуалды/деректерді іздеу сенсорлары). Оңтайландыру үшін қол жетімді ақпарат пен барлық сенсорлардың интеллектінің кері байланысы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерлік теориясы мен тәжірибесін зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент қабілетті: жеке қызығушылықтары мен қабілеттеріне сәйкес келетін нарық мүмкіндіктерін пайдалануға; бизнесті бастау туралы бастапқы шешімді қабылдауға; қолданыстағы құқықтық нормалар шеңберінде тиімді жұмыс жасауға; стартаптың әлеуетті нарықтық мүмкіндіктерін анықтауға және бағалауға.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қолданбалы мәселелерді шешуге бағытталған шешімдерді әзірлеу үшін деректер туралы ғылымының әдістері мен құралдарын қолдану қабілетін қалыптастыру болып табылады. Келесі аспектілер қарастырылады: деректерді жинау және жүйелеу технологиялары. Деректерді өңдеу құбырлары. Пәндік сала үшін машиналық оқыту модельдерін таңдау. Нақты тапсырмалар үшін модельдерді теңшеу және оңтайландыру. Модельдердің сәйкестігі мен сапасын бағалау. Модельдерді бағалау көрсеткіштері. Модельдердің интерпретациясы және түсіндірілуі. Валидация және өнімділікті бағалау. Модельдерді өндірістік жүйелерге біріктіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – мәліметтерді сақтауды ұйымдастырудың жаңа әдістерін, деректердің жаңа үлгілерін құруға, таратылған жүйелерде деректерді өңдеудің жаңа жоғары тиімді алгоритмдерін жасауға бағытталған таратылған деректер қорын ұйымдастырудың техникалық мәселелерін, міндеттері мен мәселелерін оқып білу, сондай-ақ мәліметтерді өңдеу әдістерін меңгеру. таратылған деректер қорын (RBD) енгізу және жобалау.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: РДБ ұйымдастырудың жалпы принциптері. Тарату критерийлері (К. Дата бойынша). RDB артықшылықтары мен кемшіліктері. RDBMS функциялары. RDBMS архитектурасы, фрагментация. Кездесу. Фрагментация түрлері. Репликация. репликация түрлері. Бөлінген тұтастық шектеулері. таратылған сұраулар. Негізгі проблемалар. оларды шешу жолдары. Ғаламдық деректер сөздігін ұйымдастыру әдістері. таратылған транзакциялар. Негізгі ақпарат. ER-әдісі («субъект-қатынас»): принциптері және қолданылуы. ER-модельдеу мәселелері. Кеңейтілген тұлға-қатынас моделі: жалпылау, жинақтау, құрам. Доменге бағытталған дизайн.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – концепцияларды, технологияларды, архитектураларды және қолдану қабілетін дамыту заманауи іргелі мәселелерді зерттеуге және шешуге арналған бұлтты есептеу қосымшалары.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Бұлтты есептеулер мен технологияларды дамытудың негізгі тенденциялары. «Бұлтты» технологиялардың архитектурасы. «Бұлтты» қызметтерді жобалаудың әдістері мен ерекшеліктері. Бұлтты есептеу қызметтерін ұсынудың негізгі үлгілері. Жетекші жеткізушілердің шешімдері - Microsoft, Amazon, Google. Бұлтты есептеу модельдерінің негізгі артықшылықтары мен кемшіліктері және олардың негізінде ұсынылатын шешімдер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты деректерді дайындаудың қолданбалы мәселелерін шешу, машиналық оқыту әдістерін қолдану және нейрондық желілерді құру үшін пайдалы Python тұжырымдамалары мен пакеттерін қолдану қабілетін дамыту болып табылады.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: NumPy пакеттері, SymPy, Pandas. Деректерді визуализациялау: Matplotlib, seaborn, plot.ly. Git/GitHub. Кодтау стилі бойынша нұсқаулар Файлдарды оқу және жазу. Реляциялық мәліметтер қоры. SQL сұраулары. жұмыс үстелі. Интернет деректері (API, HTTP сұраулары). Деректерді тазалау. Python тілінде журналды енгізуді жүзеге асыру ерекшеліктері. YAML конфигурациясын пайдаланып журнал жүргізуді орнату. Жамау мен мысқылды үйрену. Сұраныстар кітапханасының көмегімен сыртқы қызметтерді іздеуді/бақылауды автоматтандыру. Дизайн үлгілеріне кіріспе. Зауыттық әдіс және абстрактілі фабрика мысалында үлгілерді құру (Жасау). Стратегия мысалында мінез-құлық үлгілері (Behavioral). Құрама мысалдағы құрылымдық үлгілер (Structural).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ақпарат пен ақпаратты қамтамасыз ету үшін жоғары жылдамдықты жинау, өңдеу және талдау (үлкен деректер технологиялары) арқылы әртүрлі деректердің үлкен көлемінен пайдалы ақпаратты үнемді алуға арналған жаңа буын ақпараттық технологияларын құру және пайдалану қабілетін дамыту. аналитикалық қызмет, шешімдерді қолдау, сондай-ақ экономиканың кез келген секторларындағы ұйымдардың басқару тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру мақсатында инновациялық өнімдер мен қызметтерді құру.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Үлкен деректерді өңдеу экожүйелерінің түрлері. Hadoop. hbase. ұя. Шошқа. скуп. Ұшқын. Акула. MySQL. MongoDB.
Защита практики
Пәннің мақсаты- теориялық білімдерді қолдану, бекіту және тереңдету, диплом жұмысын жазу барысында жинаған материалдарды қолдану мақсатында архив ісі және құжаттаманы басқаруды қамтамасыз ету бағыттары бойынша эмпирикалық материалдарды, архив құжаттарын, статистикалық мәліметтерді қорыту. Тәжірибе барысында студент келесі дағдыларды игереді: материалдарды жинау, материалдарды талдау, пайдаланылған әдебиеттер мен дереккөздердің библиографиялық сипаттамасын жасау.
Защита практики
Теориялық дайындық барысында алған кәсіби дағдыларды іс жүзінде қолдана білу қабілетін қалыптастыру.
Студенттік практика кезінде студенттер:
- таңдалған тезис бойынша теориялық және қолданбалы зерттеулер жүргізуге;
- эксперименттік жұмыстарды жобалауды, жоспарлауды және өткізуді үйрену;
- тезистер жобаларында қолдану үшін эксперимент нәтижелерін жинап, өңдеуге үйренеді.
Защита практики
Защита практики
Защита практики