денсаулық сақтау бакалавры
Санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылықты қадағалауды жүзеге асыруға және халық денсаулығының алдын алу мен қорғау жөніндегі тиімді іс-шараларды жүргізуге қабілетті Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы білікті мамандарды даярлау
Қоғамдық денсаулық
6B10105
Медицина және денсаулық сақтау
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Химия
Биология
70 (Каз.) 70 (Орыс.)
1300000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Алғашқы шұғыл көмек көрсету-зардап шеккен адамның өміріне қауіп төндіретін себептерді уақытша жоюға бағытталған қарапайым медициналық іс-шаралар кешенін қамтитын медициналық көмек түрі. Алғашқы медициналық көмекті зардап шегушінің өзі (өзіне-өзі көмек көрсету) немесе жанында болған басқа азаматтар (өзара көмек көрсету) зардап шеккен жерде орындайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Осы пәнді оқығаннан кейін студенттер адам денесінің жүйелері мен ішкі мүшелерінің құрылымдық және ұйымдастырушылық құрылымын сипаттай және анықтай алады, адамның ішкі мүшелері мен мүшелерінің (тірек-қимыл жүйесі мен тері, тыныс алу, қан айналымы, жүйке жүйелері) типтік құрылымын, әдетте жас, жыныс және жеке айырмашылықтарды ескере отырып.локализациялай және сипаттай алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән әлем халқының денсаулығына аса қауіп төндіретін қазіргі және жаңадан пайда болған инфекциялық аурулардың себептерін, пайда болу тетіктерін және таралу ерекшеліктерін зерттейді. ДДҰ жіктемесі: карантиндік инфекциялар және халықаралық, аймақтық және Ұлттық эпидемиологиялық бақылауға жататын инфекциялар. Студенттер эпидемиялық процесті, эпидемиологиялық диагностиканы, тергеуді, эпидемияға қарсы іс-шараларды және аса қауіпті аурулардың жаңа жағдайларын болжауды зерттейді
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән медициналық мекеменің жұмыс істеуінің барлық процестерін реттеуді көздейтін басқару функцияларын зерттейді: ақпараттық, әлеуметтік, экономикалық, әдістемелік, ұйымдастырушылық мақсаттарға жету үшін адами, материалдық және қаржылық ресурстарды оңтайландыру процесі, медициналық мекемелердің кез-келген түріне сапалы және кәсіби медициналық көмек көрсетуді қамтамасыз етеді: аурухана, емхана, жедел жәрдем станциясы және т. б.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән балалардың өмір сүру ортасының жағдайларын гигиеналық бағалау, оқыту және тәрбиелеу әдістемесін, балалар ұжымындағы гигиеналық және сауықтыру іс-шараларының тиімділігін, балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтауға және нығайтуға бағытталған кешенді алдын алу бағдарламасының әдістемесін зерттейді. Тәртіп балалардың денсаулығын сақтау ортасын құру бойынша алдын-алу шараларын анықтайды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Биостатистика" пәнінің негізгі мақсаты – оқушылардың статистикалық құралдарды қолдана отырып, денсаулық сақтау саласында зерттеулерді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы сипаттамалық және талдамалық Статистика әдістерін пайдалана отырып, ғылыми зерттеулерді орындауға, оның ішінде зерттелетін факторлардың халық денсаулығының түрлі аспектілеріне әсерін бағалауға қабілетті болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән адам ағзасының қалыпты функцияларының негізінде жатқан негізгі молекулярлық механизмдерді, сондай-ақ кейбір патологиялық жағдайлардың пайда болуының молекулярлық механизмдерін зерделейді; үлгілік зертханалық есептер мен зерттеу сипатындағы міндеттерді шешуге, норма мен патологияны сипаттау үшін адам ағзасының химиялық құрамы мен молекулалық процестері туралы алынған мәліметтерді пайдалануға бағытталған дағдыларды қалыптастырады; заманауи біріздендірілген әдістермен таныстырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – белгілердің тұқым қуалау заңдылықтары, тұқым қуалау түрлері, биомолекула деңгейінде генетикалық ақпаратты сақтау, көбейту, тасымалдау және жүзеге асыру механизмдерін түсіну; нуклеин қышқылдары мен белоктардың қасиеттері мен қызметі, қазіргі молекулалық-генетикалық зерттеу әдістері туралы тұтас және жүйелі білім қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерге пациенттердің жеке қажеттіліктері мен клиникалық контекстін ескере отырып, ең жақсы ғылыми дәлелдерге негізделген негізделген медициналық шешімдер қабылдау үшін клиникалық деректерді жүйелі талдау және зерттеу әдістерін үйрету. <br/> Зерттеу барысында сыни ойлау дағдыларын дамыту мақсатында дәлелді медицинаның принциптері мен әдістері, ғылыми әдебиеттерді талдау және басылымдарда ұсынылған дәлелдемелер деңгейлері қарастырылады.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Осы курсты аяқтағаннан кейін оқушылар медициналық қызмет саласындағы қоғамдық қатынастарды реттейтін құқықтық нормалар жиынтығын, сондай-ақ денсаулық сақтау жүйесінің барлық қатысушыларының мүдделерін ескере отырып, денсаулық сақтаудың сектораралық ынтымақтастығын заңнамалық реттеуді қамтитын халықты медициналық-әлеуметтік қамтамасыз ету проблемаларын және денсаулық сақтаудағы заңнамалық актілерді шешу жөніндегі идеологиялық қағидаттармен және практикалық іс-шаралармен таныс болады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты денсаулық сақтау және денсаулық сақтау экономикасында қолданылатын аналитикалық әдістерді зерттеу арқылы денсаулық пен денсаулық сақтауға байланысты ресурстарды бөлудің типтік мәселелерін талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курс соңында студенттер Денсаулық сақтау ресурстарын бөлудің әртүрлі проблемаларына байланысты негізгі экономикалық ымыраларды тануға және денсаулық сақтау жүйесінің даму тенденцияларының экономикалық себептерін түсінуге қабілетті болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерде статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді, электрондық медициналық карталарды қоса алғанда, денсаулық сақтау саласында қолданылатын ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану, медициналық ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, талдау және медициналық қауіпсіздікті қамтамасыз ету кезінде компьютерлік технологияның әдістері мен құралдарын қолдану қабілетін қалыптастыру. Курста ҚР-да қолданылатын денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелері де қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің денсаулық сақтау саласындағы менеджмент пен маркетингтің негізгі принциптерін қолдану, менеджменттің заманауи әдістерін қолдана отырып, экономикалық жоспарлауды, адам ресурстарын басқаруды ескере отырып, жобаларды жоспарлау және басқару, қоғамдық денсаулық сақтаудың әртүрлі деңгейлерінде халықтың денсаулығын сақтау үшін басқарушылық шешімдерді әзірлеуге қатысу кезінде сыни ойлау дағдыларын қолдану қабілетін қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде денсаулық сақтауды және медициналық көмек көрсетуді реттейтін ҚР конституциялық құқық нормаларын түсіну, денсаулық сақтауды ұйымдастыру саласындағы ҚР заңнамасын, ҚР Кодекстерін және денсаулық сақтауды ұйымдастыру қызметін реттейтін басқа да заңнамалық құжаттарды, медициналық қызметкерлердің құқықтары мен жауапкершілігін, азаматтардың, халықтың жекелеген топтары мен пациенттердің денсаулық сақтау саласындағы құқықтарын түсіндіру және қолдану қабілетін қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-білім алушыларда Денсаулық сақтау саясатын жергілікті, өңірлік және ұлттық деңгейлерде талқылауды қоса алғанда, өмір бойы жеке тұлғалардың, отбасылардың және әртүрлі өңірлерден топтардың, әлеуметтік-мәдени топтардың денсаулығын нығайту және аурулардың профилактикасы жөніндегі қызметті жоспарлауға, ұйымдастыруға, үйлестіруге және іске асыруға қабілеті мен дайындығын қамтамасыз ететін құзыреттерді қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән өндірістік факторлардың кешенін гигиеналық бағалауды және жұмысшылардың денесі үшін қолайсыз факторлардың алдын-алу шараларын зерттейді. Пән мемлекеттік санитарлық қадағалау жүргізуді кәсіптік аурулардың алдын алу факторы ретінде айқындайды. Тәртіп Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау шеңберіндегі шаралардың тиімділігін көздейді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән адам денсаулығына әсер ететін өндірістік, тұрмыстық, табиғи факторлардың әсер ету заңдылықтарын, сондай-ақ қоршаған орта факторларына байланысты халық арасындағы ауруды зерттейді. Тәртіп адам денсаулығына әсер ететін қолайсыз факторлар кезіндегі сауықтыру шараларының бағытын, алдын алудың негізгі шараларын анықтайды.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән халықтың әртүрлі топтары арасында инфекциялық және инфекциялық емес аурулардың пайда болу себептері мен даму тетіктерін; эпидемиологиялық диагностиканы, инфекция ошақтарын тексеруді және эпидемиологиялық зерттеу әдістерін пайдалана отырып, науқастардың уақыты, пайда болу орны және жеке сипаттамасы бойынша оларды бөлу ерекшеліктерін зерделейді. Зерттеу нәтижелері Денсаулық сақтау саласында халықтың ауруының алдын алу, алдын-алу және болжау үшін қолданылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жедел медициналық көмек жүйесіндегі заманауи үрдістерді, технологиялар мен әдістемелерді жариялау, төтенше жағдайларда күрделі клиникалық және ұйымдастырушылық міндеттерді тиімді шешуге мамандарды даярлау.<br/> Зерттеу барысында жедел медициналық көмек жүйесіндегі қызметті ұйымдастыру және үйлестіру, көмек көрсету процестерін оңтайландыру, сондай-ақ этика және құқықтық реттеу мәселелері сияқты өзекті мәселелер қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің Медицинадағы және денсаулық сақтаудағы заманауи этикалық мәселелерді сауатты және өз бетінше талдай білу қабілетін қалыптастыру, қоғамдық денсаулық сақтау және медицина тәжірибесіндегі әртүрлі жағдайларды этикалық талдау және этикалық өлшеу. Пән кәсіби және қоғамдық моралды, биоэтика принциптерін, дәрігер мен пациент арасындағы қарым-қатынас моделін, биоэтиканың мәдени және діни аспектілерін, денсаулық сақтаудағы кемсітушілік пен стигматизацияны, медициналық қателіктердің құқықтық және этикалық аспектілерін, биомедициналық зерттеулер этикасын, этикалық комитеттерді қарастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің вакцинация туралы ақпаратты, осы тақырып бойынша әртүрлі көзқарастарды сыни тұрғыдан бағалау және деректер мен фактілер негізінде ақпараттандырылған шешімдер қабылдау қабілетін қалыптастыру. <br/> Зерттеу барысында вакцинация және иммунопрофилактика саласындағы өзекті аспектілер мен проблемалар, вакциналарды әзірлеу мен өндіруде, сондай-ақ иммунопрофилактиканың басқа салаларында қолданылатын соңғы ғылыми жаңалықтар, технологиялар мен әдістер қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән өндірістік ортаның қолайсыз жағдайларының әсерімен байланысты ауруларды зерттейді: физикалық, уытты-химиялық, биологиялық факторлар және адамның жеке мүшелері мен жүйелерінің шамадан тыс жүктелуі. Белгілі бір кәсіптердегі аурулардың дамуымен факторлардың әсер етуінің өзара әрекеттесуі және себеп-салдарлық байланысы зерттеледі; диагностикалық, терапевтік және профилактикалық шараларды енгізу, соның ішінде жұмысшылардың еңбек және тұрмыс жағдайларын жақсарту, кәсіби сырқаттанушылықтың, мүгедектік пен жарақаттанудың алдын алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерде эпидемиологиялық зерттеулер үшін жұмыс гипотезасын әзірлеу әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру; инфекциялық емес патологияның алдын алу шараларының тиімділігін бағалау. Зерттеу барысында ұйымдастырушылық іс-шараларды жоспарлауды жақсарту әдістері, инфекциялық емес сипаттағы елеулі аурулардың таралуы; жалпы халықтың денсаулығына және инфекциялық емес сипаттағы жекелеген аурулардың (қауіп факторларының) туындауына аса қауіп төндіретін қоршаған ортаның белгілі бір факторларын анықтау дағдылары қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қоршаған ортаның жай-күйін санитариялық-эпидемиологиялық қадағалауды, су объектілерін, ауаны, топырақты санитариялық қорғаудың гигиеналық мәнін, физикалық факторлардың гигиеналық мәнін, коммуналдық мақсаттағы объектілерге, тұрғын және қоғамдық ғимараттарға қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптарды зерделейді. Тәртіп қоршаған орта объектілерін ескерту және ағымдағы санитарлық қадағалау барысында санитарлық дәрігер жұмысының мәнін анықтайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқығаннан кейін студенттер денсаулыққа әсер ететін жаһандық тенденцияларды, соның ішінде қоршаған орта мен өмір салтының әртүрлі факторларының денсаулыққа әсерін талқылай алады; аурулардың алдын алу, денсаулықты нығайту, экономика және денсаулық сақтау саясатын қоса алғанда, денсаулық сақтау мәселелерін теориялық басқаруға Қоғамдық денсаулық сақтаудың негізгі тұжырымдамаларын қолдану және осы салалардағы тәсілдерді сыни тұрғыдан бағалау
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерде Қоғамдық денсаулық сақтаудың тарихи үлесі; этикалық негіздер; негізгі терминдер мен ұғымдар туралы, сондай-ақ жеке адамдар мен қоғамдастықтардың денсаулығына қатысты нақты нәтижелерге әсер ететін әлеуметтік, мінез-құлық, экологиялық және биологиялық факторлар туралы, сондай-ақ қоғамдық денсаулық сақтаудың ағымдағы проблемаларын түсіну және алдын алу үшін тұжырымдамаларды қолдану және интеграциялау туралы базалық білімді қалыптастыру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс дизайн негіздері мен зерттеу әдістеріне, сондай-ақ денсаулық сақтау саласындағы деректерді жинауға кіріспе болып табылады. Ол сандық, сапалық, аралас зерттеу әдістеріне, сондай-ақ зерттеу жүргізудің этикалық мәселелеріне кіріспе ретінде қызмет етеді. Қоғамдық денсаулық сақтау және жобалық жұмыстар бойынша әдебиеттерден алынған мәтіндер мен мақалалардың үйлесімі арқасында оқушылар ғылыми жұмыстарды жүргізу дағдыларына ие болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-ластану проблемаларын талдау және қоршаған орта объектілерін қорғау бойынша санитарлық-гигиеналық және эпидемияға қарсы іс-шаралар жүйесін ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру. Курста адам өміріне арналған қоршаған орта объектілерін қорғау жөніндегі ҚР санитариялық-эпидемиологиялық қағидалары мен нормативтері: табиғи орта, объектілер, кешендер; тұрғын үй және өндірістік объектілер; санитариялық қорғауды бұзумен байланысты халықтың сырқаттанушылығының туындауын тексеру қаралады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Медициналық статистика" пәнінің негізгі мақсаты – білім алушыларда емдеу-алдын алу іс-шараларын қолданудың тактикасы мен басымдықтарын негіздеу, сондай-ақ халықтың денсаулығын сипаттайтын негізгі үрдістерді анықтау қабілетін қалыптастыру. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы медициналық практикада статистикалық талдау жүргізу бойынша ғылыми білімді және тиісті біліктер мен дағдыларды қолдануға қабілетті болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән экологиялық негізделген аурулардың диагностикасы мен алдын алу мақсатында Адам мен қоршаған ортаның өзара іс-қимылын, қоршаған ортаның нашарлауымен және техногендік жүктеменің әсерімен байланысты адам денсаулығына қауіптерді зерттейді. Студенттер экологиялық қауіпсіздік, экологиялық қауіпсіз технологиялар мәселелерін зерттейді және халықтың өмірі мен денсаулығын қамтамасыз ету үшін қажетті экологиялық ақпаратты әзірлеуге қатысады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән микробиология негіздерін (микроорганизмдердің жүйелілігі, жіктелуі және номенклатурасы, микроорганизмдердің морфологиясы, физиологиясы); микроорганизмдердің патогендігі мен вируленттілігін, инфекциялық процесті, инфекциялық иммунитетті зерттейді; микробиологиялық зерттеулердің, адам денесінің қалыпты микрофлорасын бағалаудың, дисбактериоздың, бактериялық инфекциялардың микробиологиялық диагностикасын жүргізудің, сондай-ақ ауруханаішілік инфекциялардың санитариялық микробиологиясы мен микробиологиясының ерекшеліктерін қалыптастырады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән дұрыс тамақтанудың негізгі принциптері мен ережелерін, халықтың әртүрлі топтарының энергиясы мен қоректік заттарына физиологиялық қажеттіліктердің нормаларын зерттейді, диетаны сапалы және сандық талдау, өндірістік кәсіпорындарда, балабақшаларда және т. б. тұрғындардың әртүрлі топтарының емдік-профилактикалық тамақтануын дамыту дағдыларын қалыптастырады, сонымен қатар халықта, пациенттерде және олардың отбасы мүшелерінде мотивацияны қалыптастырады өз денсаулығы мен айналасындағылардың денсаулығын сақтауға және нығайтуға бағытталған
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән дәрілік заттардың тірі организмдермен өзара әрекеттесуінің жалпы және жеке заңдылықтарын зерттейді; дәрілік айналым саласындағы нормативтік-құқықтық база туралы түсініктерді қалыптастырады; студенттерді жедел және созылмалы дәрілік улану белгілерімен таныстырады, оларға шұғыл медициналық көмек көрсету қағидаттарын үйретеді; дәрілік препараттарды этиотропты, патогенетикалық, симптоматикалық, орнын басу және профилактикалық фармакотерапия құралдарына жатқызу дағдыларын қалыптастырады
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқығаннан кейін студенттер адам ағзасының жасушалық, жүйелік және органикалық деңгейде функционалды ұйымдастырылуын, тіндердің қозғыштығының физиологиялық процестерін түсінуге қабілетті болады; мүшелер мен мүшелер жүйесі деңгейіндегі құрылым мен функцияның өзара байланысын және гомеостазды, ағзаның өмірлік белсенділігін және олардың ерекшеліктерін жас, жыныстық және жеке айырмашылықтарды ескере отырып түсіндіреді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-эпидемиология және дезинфекциялық іс негіздерін зерттеу. Студенттер инфекциялық аурулардың пайда болу себептері мен механизмдерін, эпидемиологиялық диагностикасын; емдеу-профилактикалық мекемелердегі стерильдеу іс-шараларын қоса алғанда, инфекция ошақтарында дезинфекциялық, дезинсекциялық және стерильдеу іс-шараларын тексеруді және ұйымдастыруды зерделейді. Дезинфекциялау және дезинсекциялау жұмыстарын жүргізу кезінде жеке қорғану құралдарын жүргізу және пайдалану тәсілдері зерделенеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттердің халыққа медициналық көмек көрсету принциптерін қолдану қабілетін қалыптастыру, санитарлық-эпидемиологиялық және эпидемияға қарсы іс-шараларды жүргізу, Апаттар медицинасы қызметін қалыптастыру және жабдықтау, халықты қорғау жөніндегі іс-шараларды жүзеге асыру, зардап шеккендердің жай-күйін бағалау және әртүрлі сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән әлем халқының денсаулығына аса қауіп төндіретін қазіргі және жаңадан пайда болған инфекциялық аурулардың себептерін, пайда болу тетіктерін және таралу ерекшеліктерін зерттейді. ДДҰ жіктемесі: карантиндік инфекциялар және халықаралық, аймақтық және Ұлттық эпидемиологиялық бақылауға жататын инфекциялар. Студенттер эпидемиялық процесті, эпидемиологиялық диагностиканы, тергеуді, эпидемияға қарсы іс-шараларды және аса қауіпті аурулардың жаңа жағдайларын болжауды зерттейді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің медициналық ұйымдардағы басқару қатынастарының мүмкіндіктерін, проблемалары мен күрделілігін талдау, ұйымдағы жоспарлардың түрлерін жіктеу, олардың сипаттамалары мен мақсаттарын анықтау, ұйымдағы өкілеттіктер мен жауапкершіліктердің бөлінуін талдау қабілетін қалыптастыру. Пән басқарудың негізгі функцияларын, ұйымды басқарудың жүйелік және құрылымдық тәсілін, стратегиялық менеджментті және мотивация теориясын қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: медициналық персонал мен халықты инфекциялық қоздырғыштардан биологиялық қауіпсіздік және биологиялық қорғау әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Зерттеу барысында медициналық персоналды нақты және спецификалық емес биологиялық қорғау, медициналық ұйымдарда қолданылатын дезинфекция және зарарсыздандыру бойынша теориялық білімді қолдану, медициналық ұйымдардағы биологиялық қауіпсіздікті талдау қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде денсаулық сақтаудағы ұйымдастыру мен басқарудың негізгі принциптері мен модельдерін қолдану, денсаулық сақтау саласындағы тиімді басқару қызметін жүзеге асыру, мемлекеттік және жеке медициналық қызметті ұйымдастыру мен басқаруды ажырату қабілетін қалыптастыру. Пән денсаулық сақтау органдарының қызметін, денсаулық сақтаудағы МЖC, денсаулық сақтаудағы қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды, басқару теориясы мен жүйелерін, денсаулық сақтаудағы СМЖ-ны қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде экологиялық факторларды ескере отырып, салауатты өмір салтының дұрыс құрылымын қалыптастыру және оны іс жүзінде жүзеге асыру, денсаулықты басқарудың іс-шаралар жоспарын әзірлеу, басқару нәтижелерін бағалау және қажет болған жағдайда басқарманың іс-шаралар жоспарына түзетулер енгізу қабілетін қалыптастыру. Зерттеу кезінде денсаулықты басқарудың негізгі әдістері мен принциптері, денсаулықты басқарудағы ақпараттық технологиялар қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқытудың негізгі мақсаты емдік-профилактикалық тамақтану, сондай-ақ диеталық, диеталық тамақтану принциптерін түсіндіру және практикада қолдану білігін қалыптастыру болып табылады. Пәнді бітіргеннен кейін студенттер негізгі тамақтану құрылымын анықтай алады: ақуыздарға, майларға, көмірсуларға, минералды заттарға, дәрумендерге құрамы мен тәуліктік қажеттілігі; адамдардың тиімді тамақтануын ұйымдастыру; диеталық, емдік-профилактикалық тамақтануды өңдеу және қолдану ережелері туралы түсінік қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс студенттерге денсаулық сақтаудың этикалық перспективаларын сыни тұрғыдан түсінуге көмектесуге арналған. Курс аяқталғаннан кейін студенттер биомедициналық зерттеулер жүргізу кезінде этикалық принциптерді қолданудың маңыздылығын түсіне алады; биомедициналық зерттеулерде туындайтын этикалық мәселелерді шешу үшін бар нұсқаулықтардың, ережелер мен ережелердің негізгі құрылымын білу; қайталанатын және сенімді зерттеулер жүргізудің маңыздылығын түсінуі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән өндірістік ортаның қолайсыз жағдайларының әсерімен байланысты ауруларды зерттейді: физикалық, уытты-химиялық, биологиялық факторлар және адамның жеке мүшелері мен жүйелерінің шамадан тыс жүктелуі. Белгілі бір кәсіптердегі аурулардың дамуымен факторлардың әсер етуінің өзара әрекеттесуі және себеп-салдарлық байланысы зерттеледі; диагностикалық, терапевтік және профилактикалық шараларды енгізу, соның ішінде жұмысшылардың еңбек және тұрмыс жағдайларын жақсарту, кәсіби сырқаттанушылықтың, мүгедектік пен жарақаттанудың алдын алу.
Кешенді емтихан
Кешенді емтихан тапсырудың және дайындаудың мақсаты: кәсіптік білім берудің білім беру бағдарламасына студенттерді оқыту кезінде алынған теориялық және практикалық білім деңгейін анықтау болып табылады. Емтихан бағдарламасында базалық оқу жоспарының негізгі және таңдаулы модульдерінің негізгі академиялық пәндеріне сәйкес келетін тақырыптық бөлімдері бар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Осы курсты аяқтағаннан кейін студенттер Интернеттегі және баспа басылымдарындағы тиісті ақпаратты анықтау және бағалау арқылы клиникалық сұрақтарға жауап беру үшін дәлелді медицина тәсілдерін қолдана алады; клиникалық зерттеулерді жобалаудың келесі тәсілдерін сипаттаңыз: мета-талдаулар, жүйелі шолулар, рандомизацияланған бақыланатын зерттеулер, жағдайды бақылау зерттеулері, когорттық зерттеулер, сипаттамалық зерттеулер және сапалы зерттеулер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән заң шығарушы, атқарушы және жергілікті мемлекеттік басқару органдарындағы миссиялар мен мақсаттарға қол жеткізу үшін қаржылық саясатты әзірлеу және жүзеге асыруда білім, білік және дағдыларды дамытуға бағытталған. Тақырыптар қаржылық тұжырымдамаларды, саясат әдістерін, тәуекелдерді басқаруды, салық салуды және жаһанданған экономикадағы саяси шешімдерді болжауды қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мынадай бағыттардың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін зерделейді: ғимараттарға қойылатын гигиеналық талаптар, қоғамдық тамақтандыру және сауда кәсіпорындарын ұстау мәселелері; ағымдағы Мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қадағалау барысында тамақтандыру кәсіпорындарын технологияның, Санитариялық қағидаларға сәйкестігіне санитариялық тексеруді жүзеге асыру, халықтың әртүрлі топтарын қауіпсіз тамақпен қамтамасыз ету жөніндегі іс-шаралар кешенін жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-ластану проблемаларын талдау және қоршаған орта объектілерін қорғау бойынша санитарлық-гигиеналық және эпидемияға қарсы іс-шаралар жүйесін ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру. Курста адам өміріне арналған қоршаған орта объектілерін қорғау жөніндегі ҚР санитариялық-эпидемиологиялық қағидалары мен нормативтері: табиғи орта, объектілер, кешендер; тұрғын үй және өндірістік объектілер; санитариялық қорғауды бұзумен байланысты халықтың сырқаттанушылығының туындауын тексеру қаралады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің кәсіби қызметінде Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру қағидаттарын қолдану қабілетін қалыптастыру, ҚР және шет елдердің міндетті әлеуметтік медициналық сақтандырудың әртүрлі нысандары мен модельдерін, сондай-ақ медициналық ұйымдармен медициналық сақтандыру шарттарын жасасудың тиімділігі туралы ақпаратты талдау, сондай-ақ еңбекке жарамсыздықты сараптау кезеңдері мен принциптерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалаудың әртүрлі деңгейлерінде басқарушылық шешімдер қабылдау
Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді зерттейді: санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылық саласындағы нормативтік-құқықтық талаптардың сақталуына бағалау жүргізу және ұсынымдар дайындау, аккредиттелген және осы бағытта сараптама жүргізуге құқығы бар ұйымның санитарлық-эпидемиологиялық аудитті жүзеге асыруы, тексерулер, зерттеулер, сынақтар, токсикологиялық, гигиеналық және басқа да бағалау түрлері және дәрежесін объективті түрде анықтау жүзеге асырылатын қызметтің санитариялық қағидаларына сәйкестігі (сәйкес келмеуі).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән тауарлардың сапасы мен қауіпсіздігін бақылаудың негізгі қағидаттарын, бақылаудағы тауарларды мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қадағалауды жүргізу тәртібін, тауарлардың әртүрлі топтарына қойылатын негізгі талаптарды зерделейді, негізгі құжаттармен (Санпиндер, техникалық регламенттер және т.б.) жұмыс істеу дағдысын қалыптастырады; сондай-ақ қауіпсіздік пен сапа көрсеткіштерін айқындаудың негізгі әдістерін зерделейді., зертханалық және заттай жағдайларда тауарларды зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу принциптері, алынған нәтижелерді түсіндіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистрантта ТЖ-ны, предикторларды, масштабтарды анықтау, эпидемияға қарсы және алдын алу шараларын ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру және ТЖ-ны тергеуге және салдарын жоюға тартылған эпидемиологиялық қызметтің іс-қимыл алгоритмін қалыптастыру. Табиғи катаклизмдермен, жұқпалы аурулардың эпидемиологиясы мен пандемияларымен және Техногендік апат көріністерімен байланысты төтенше жағдайлар зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты жүйелердің патологиялық-физиологиялық өзгерістерін бақылап, ауруларға зерттеу жүргізу, сондай-ақ негізгі ағзалар мен жүйелердің аурулары, мәселен жүрек-қан тамырлары, зәр шығару, эндокринді, тірек-қимыл, тыныс алу, ас қорыту және нерв жүйелерінде анықталған субъективті және объективті симптомдарды қалыптастыру тетіктерін анықтап, алынған нәтиже бойынша талдау жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Болашақ саясаттанушының қызметінде ғылыми, зерттеу тәсілін қалыптастыру, зерттеу қызметінде әдіснамалық тәсілді іс жүзінде қолдану, зерттеу процесіне қатысу дағдыларын меңгеру. Студент сандық және сапалық талдау әдістерін, саясат, мемлекет және билік туралы түсініктерді интерпретациялауды меңгереді; тәжірибе негізінде Кәсіби-бағытталған ақпаратты талдайды, түсіндірме жазбаларды, есеп беру құжаттарын дайындайды.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;