жаратылыстану бакалавры
Химиялық сараптама және сапаны бақылау саласындағы бакалаврларды химиялық және басқа да аралас салалардағы өнімдер өндірісі, аналитикалық, экологиялық, сертификаттау қызметтерінің ғылыми зерттеу және өндірістік зертханалары үшін даярлау.
Өндірістің химиялық сараптамасы және аналитикалық бақылауы
6B05312
Химия және химиялық технология
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Химия
Биология
80 (Каз.) 80 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: периодтық заң негізінде химиялық элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттерін болжау қабілеттерін дамыту; бейорганикалық қосылыстардың физика-химиялық қасиеттерін анықтаудың тәжірибелік әдістерін қолдану.<br/> Мыналар қарастырылады: бейорганикалық заттар және олардың қосылыстары, олардың қасиеттерінің өзгеру жиілігі, құрылымы, әрекетке қабілеттілігі және бейорганикалық заттардың алынуы.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – химиялық зертханалар мен кәсіпорындардағы жұмыскерлердің еңбек жағдайларының қауіпсіздігін қамтамасыз ететін шаралар мен құралдардың тәртібін меңгеру.<br/> Мыналар қарастырылады: негізгі қауіпті және зиянды өндірістік факторлар, олардың адам ағзасына әсер ету ерекшеліктері, оларды бақылау және қорғау әдістері; қауіпсіздік техникасы және өндірістік санитария, кәсіпорында еңбекті қорғауды ұйымдастыру бойынша нормалар мен ережелерді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Периодтық заңның заңдылықтары негізінде заттардың қасиеттерін талдау қабілеттерін қалыптастыру; атомдар мен молекулалардың құрылымы арасындағы байланысты орнату, алу тәсілдері мен бейорганикалық заттардың қасиеттерін бағалау.<br/> Зерттеу кезінде мыналар қарастырылады: атомдардың, молекулалардың электронды құрылымы, химиялық байланыс теориясы, қосылыстардың құрылымы мен қасиеттері, химиялық процестердің заңдылықтары, тепе-теңдік күй, тепе-теңдіктерді сипаттау әдістері, элементтердің химиялық қасиеттері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әртүрлі типтегі реакциялардың пайда болу заңдылықтарын бағалау қабілетін дамыту; Ле Шателье принципін қолдану; тотығу-тотықсыздану процестерін сипаттайды; химиялық эксперименттер жүргізу және есептерді шығару дағдыларын меңгеру.<br/> Мыналар қарастырылады: химияның негізгі ұғымдары мен заңдары, химиялық кинетика, гидролиз процестері және тотығу-тотықсыздану процестері, ерітінділер теориясы, координациялық қосылыстар химиясының негіздері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: технологиялық процесті ұйымдастырудың, процестің қауіпсіз жүргізілуі мен ысырапсыздығын ескере отырып, химиялық-технологиялық сызбаларды құрудың әдістерін таңдау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Курс технологиялық және экологиялық ойлаудың негіздерін құрайды. Ол: химиялық технологияның заңдылықтарын, теориясының негіздерін, есептеу, химиялық реакторларды таңдауды қамтамасыз ету, химиялық-технологиялық процестердің әдістері, шикізат пен энергияны пайдалану, өндірістік экология, өндірісті зерттеу ең маңызды органикалық заттар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: термодинамикалық, кинетикалық және электрохимиялық процестерді есептеу әдістерін практикада қолдана білуді қалыптастыру. Мыналар қарастырылады: термодинамика заңдары және жылуалмасу теориясы, идеал газдардың термодинамикалық процестері, фазалық ауысулардың термодинамикасы, жылу машинасының циклдарының термодинамикалық есебі, жылуалмасу әдістері мен процестері, электролит ерітінділері және электр өткізгіштік, процестердің жылдамдығы мен оның әртүрлі факторларға тәуелділігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің полимерлер алудың негізгі әдістерін жүйелеу дағдыларын қалыптастыру; макромолекулалардың құрылымын талдау; полимерлердің физикалық-механикалық қасиеттерін зерттеу. Оқу курсы полимерлер химиясы мен физикасының негізгі принциптерін түсінуге теориялық негіз береді.<br/> Мыналар қарастырылады: полимерлердің химиясы мен физикасының негіздері, олардың құрылымдық-механикалық қасиеттері, полимерлерді алудың негізгі процестері, сонымен қатар олардың химиялық қасиеттері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Математикада теориялық ұғымдарды қалыптастыру, жаратылыстанудың әртүрлі мәселелерін талдау, шешу. Пән математикалық, қолданбалы есептерді шығару дағдыларын дамытуға бағытталған; логикалық ойлауды дамыту, әр түрлі жағдайда теорияның қолданылуын талдау, нәтижелерді салыстыру, салғастыру қабілеттері туралы. Пән сызықтық және векторлық алгебра, аналитикалық геометрия, шектер теориясы, дифференциалдық есептеу, интеграл элементтерін зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: математикада теориялық идеяларды қалыптастыру, талдау, жаратылыстанудың әртүрлі мәселелерін шешу. Пән жаратылыстану ғылымдарының математикалық және қолданбалы мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастыруға, логикалық ойлауды дамытуға, әр түрлі жағдайда теорияның қолданылуын талдау, салыстыру, нәтижелерді салғастыру қабілеттерін дамытуға бағытталған. Пәннің мазмұны бірнеше айнымалылардың функциясын, дифференциалдық теңдеулерді, қатарлар теориясын, ықтималдықтар теориясын зерттеуге бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Өнеркәсіптік және фармацевтикалық өндірістің негізгі өнімдері болып табылатын органикалық қосылыстардың негізгі кластарын анықтау және олардың құрылымы, қасиеттері, бөліп алу әдістері туралы білім қалыптастыру. Органикалық қосылыстардың химиялық құрылымы мен түрленуін түсіну химиялық заттардың сапасын бақылау және талдау әдістері туралы білімді кеңейтуге ықпал етеді. <br/> Оқу барысында органикалық қосылыстардың негізгі теориялары, көмірсутектер мен олардың функционалды туындыларының құрылымы мен қасиеттері, органикалық заттардың алыну процестерінің заңдылықтары қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: органикалық заттардың, оның ішінде полимерлердің құрылымы мен олардың реакциялық қабілеті арасындағы байланысты сипаттау қабілетін қалыптастыру; органикалық заттарды синтездеу әдістерін бағалау.<br/> Органикалық қосылыстардың негізгі теориялары, көмірсутектердің құрылымы мен қасиеттері және олардың функционалды туындылары қарастырылады; полимерлердің физика-механикалық қасиеттерінің ерекшеліктері, органикалық заттарды алу процестеріндегі заңдылықтар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты студенттерді заттар мен материалдарды талдаудың негізгі спектроскопиялық әдістерінің теориясы мен тәжірибесімен таныстыру, талданатын заттарды табу, анықтау және аналитикалық ақпаратты өңдеу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру.<br/> Молекулярлық және атомдық спектроскопия әдістері, рентгендік спектроскопия әдістері, магнитті-резонанстық әдістер, масс-спектрометриялық әдістер қарастырылады; спектрлік аспаптар және олардың негізгі бірліктері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – аналитикалық химияда және физика-химиялық зерттеулерде қолданылатын электрохимиялық әдістер туралы теориялық түсініктерді қалыптастыру, заманауи құрал-жабдықтармен жұмыс істей білу, химиялық эксперимент нәтижелерін ұсыну және өңдеудің заманауи әдістерін қолдану.<br/> Функционалдық тәуелділік құрамымен байланысты жүйелердің электрохимиялық қасиеттері қарастырылады; аналитикалық сигналдың шамасына әсер ететін факторлар; электрохимиялық талдау мен зерттеудің негізгі әдістерін игерді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазіргі заманғы және озық технологиялық есептерді шешу үшін негізгі физикалық теорияларды қолдану қабілетін қалыптастыру. Классикалық механиканың физикалық заңдары. Бүкіләлемдік тартылыс заңы, энергияның, импульстік және электр зарядтарының сақталу заңы, термодинамика, электромагниттік индукция және фотоэффект әрекеті. Оптикалық құрылғылардың түрлері, жарықтың шағылысуы, көрінетін сәулелер. Физикалық құбылыстар мен денелердің қасиеттері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бақылауды, экспериментті және практикалық тәжірибені қорыту, механика, молекулалық физика және электромагнетизм заңдарын түсіндіру негізінде физикалық теория туралы білімді қалыптастыру; қозғалыстың молекулалық формасын және молекулалық физика әдістерін химияға қолдану.<br/> Пәнді оқу кезінде келесілер қарастырылады: Кинематика. Ньютон заңдары. Материалдық нүктелер жүйесі. Күш жұмысы. Энергия. Қақтығыстар. Трафик. Гармоникалық тербелістер. Толқындар. Салыстырмалылық теориясының негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оптикалық, кванттық және ядролық өлшеу принциптері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, осы құбылыстарды әртүрлі шамаларды өлшеу кезінде қолдану.<br/> Оқыту курсы атомдық, кванттық, сәулелік, ядролық құбылыстардың табиғатын түсінуге, эксперименттік зерттеулер жүргізуге, нақты мәселелерді талдауға, нәтижелерді өңдеуге және өлшеу дәлдігін бағалауға арналған теориялық және әдістемелік негіз құрайды; физика принциптері мен заңдарын қолдануға үйретеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат – әртүрлі профильдегі химиялық аналитикалық зертханаларда сапа менеджменті жүйесін әзірлеу және енгізу тәжірибесін қарастыру.<br/> Келесі тақырыптар қарастырылады: «жақсы зертханалық тәжірибені» (GLP) реттейтін нормативтік құжаттар; зертханалық жұмыстарды жоспарлаудың, орындаудың және бақылаудың, құжаттаманы және есептілікті жүргізудің процесін және жалпы шарттарын ұйымдастыру; аналитикалық қызметтің тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз ету мәселелері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде тәжірибелік есептерді шешу кезінде алынған аналитикалық ақпараттың сенімділігіне және химиялық талдаудың сапасын қамтамасыз етудің әдістері туралы түсінік қалыптастыру.<br/> Мыналар қарастырылады: сандық талдау әдістерін әзірлеу; өлшеу әдістерін валидациялау және тексеру; өлшемдердің сапасын зертханаішілік бақылауды және зертхана аралық салыстыру зерттеулерін ұйымдастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде химиялық кинетика негіздері, олардың жүру динамикасын математикалық сипаттау әдістері, химиялық түрлену механизмдері, катализ және электрохимия туралы заманауи түсініктерді қалыптастыру, тәжірибелік мәліметтерді талдау және жалпылау үшін осы білімдерді практикалық есептерді шешуде қолдану. Химиялық реакциялардың формальды кинетикасының негіздері, күрделі реакциялар кинетикасы, катализ негіздері және электрохимияның теориялық негіздері қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - өнім сапасын қамтамасыз ету үшін метрология, стандарттау және сертификаттау саласындағы қолданыстағы заңнамалық және нормативтік актілерді пайдалана білу дағдыларын қалыптастыру; өлшеу қателіктерін бағалау және азайту.<br/> Метрология негіздері және өлшеу нәтижелерін өңдеу қарастырылады; талдау сапасын бақылауды қамтамасыз ету; нормативтік-техникалық құжаттама; стандартты үлгілер; талдау әдістерін унификациялау және стандарттау; зертханаларды аккредиттеу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – талдаудың химиялық әдістері саласында жүйелі білімді қалыптастыру; үлгілердің химиялық талдауын жүргізу, негізгі зертханалық құрал-жабдықтарды қолдана білу; әртүрлі объектілерді талдау шарттарын таңдау.<br/> Иондық тепе-теңдіктің сандық параметрлері, тепе-теңдікке әсер ететін факторлар және талдауда қолданылатын реакциялардың механизмі қарастырылады; талдаудың химиялық әдістеріне негізделген заңдылықтарды; бөлу және концентрациялау әдістері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттерде сынама алудың негізгі тәсілдері, принциптері мен заңдылықтары және үлгілерді дайындау әдістері туралы түсінікті дамыту, сонымен қатар сынамалардың түрлерімен және сынамаларды іріктеу және сынама дайындаудың барлық кезеңдеріндегі бақылау әдістерімен таныстыру.<br/> Мыналар қарастырылады: репрезентативті үлгіні таңдау және орташа үлгіні алу әдісі; талдаудың осы түріне қажетті үлгіні түрлендірудің негізгі әдістері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: химиялық процестердің жүруі мен бағытының сапалық заңдылықтарын орнату үшін химиялық термодинамиканың негізгі заңдарын қолдану, химиялық процестің жүруін болжау, оның соңғы нәтижесі мен процесс өтуінің оңтайлы жағдайларын бақылауда термодинамикалық функцияларды есептеу қабілетін қалыптастыру. Термодинамиканың негізгі заңдары, термохимия және химиялық фазалық тепе-теңдік жағдайлары қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты хроматографиялық процестің физика-химиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру; болашақ кәсіби қызметінде талдаудың хроматографиялық әдістерін қолдануға дайындау.<br/> Газ және сұйық хроматография әдістері қарастырылады; заттардың хроматографиялық бөлінуіне әртүрлі факторлардың әсері; күрделі органикалық молекулаларды зерттеу әдістері, олардың құрылымын орнату; хроматографиялық талдауды практикалық қолдану және талдаудың метрологиялық сипаттамаларын есептеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – аналитикалық химияда кеңінен қолданылатын әдістерді жетілдіру үшін қажетті имитациялық модельдеу дағдыларын дамыту.
Экстракцияны, электроэкстракцияны, сорбцияны, электрофорезді, вольтметрияны және заттарды талдау мен бөлуде қолданылатын басқа әдістерді имитациялық модельдеу қарастырылады. Студенттер тәжірибеде қолдана алатын талдау әдістерінің 1D, 2D және 3D имитациялық модельдерін әзірлеуді меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коллоидтық химия объектілерін классификациялау және сипаттау, дисперсті жүйелердің беттік құбылыстары мен коллоидты-химиялық қасиеттерін зерттеу, олардың қасиеттерін қажетті бағытта басқару қабілетін қалыптастыру.
Дисперсті жүйелердің молекулалық-кинетикалық қасиеттері қарастырылады; дисперсті жүйелердің тұрақтылығын, құрылымдық-механикалық, электрокинетикалық және оптикалық қасиеттерін; еріту және эмульсияны полимерлеу процестері; өздігінен пайда болған жүйелер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Коллоидтық химия объектілерін сипаттау және жіктеу, дисперсті жүйелерді, нанобөлшектерді және наноматериалдарды дайындау әдістерін қолдану және әзірлеу. Коллоидтық химия және интерфазиялық процестердің қолданылатын мәні, жоғары дисперсті жүйелердің молекулалық - кинетикалық, электрокинетикалық, оптикалық қасиеттері, өздігінен қалыптасқан наножүйелер қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – талдау нәтижелерін жинау, өңдеу, сақтау үшін аналитикалық химияда компьютерлік бағдарламаларды қолдану дағдыларын қалыптастыру; тәжірибелерді жоспарлау және оңтайландыру, аналитикалық құралдарды бақылау.
Мәліметтер қорын құру және пайдаланудың негізгі принциптері қарастырылады; біріктірілген анализатор-ДК құрылғыларын құру; статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, өлшеу нәтижелерін өңдеу мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты қазіргі аналитикалық химияда үлкен деректерді алу мен пайдалануды, сондай-ақ деректерді өңдеу, талдау және ұсыну әдістерін қарастыру.
Оңтайлы өлшеу процедураларын жобалаудың және эксперименттік деректерден сенімді химиялық ақпаратты алудың математикалық, статистикалық, химометриялық және басқа әдістері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – материалтану саласындағы негізгі теориялық қағидаларды және материалдарды диагностикалау әдістерін меңгеру, сонымен қатар оларды оптикалық және акустикалық әдістермен материалдардың бұзылмайтын диагностикасының мәселелеріне қолдану.
Сипаттау әдістері, қатты денелердің құрылымын және материалдардың негізгі механикалық қасиеттерін зерттеу әдістері қарастырылады; қатты денелерді диагностикалауға арналған құрылғылардың жұмыс істеу принциптері, фазалық диаграммаларды құру принциптері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты студенттерді қарастырылатын бақылау объектісінің күйі мен сапасын анықтау әдістері мен технологияларымен таныстыру; өнімнің нормативтік құжаттамада белгіленген талаптарға сәйкессіздігін анықтау дағдыларын қалыптастыру.
Бұзбайтын бақылаудың заманауи әдістері қарастырылады; бұзылмайтын бақылау құрылғыларының жұмысын сипаттайтын физикалық заңдылықтарды; өнімнің немесе конструкцияның сапасын анықтау үшін бақылау әдісін таңдау принциптері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – талдаудың ең маңызды құрама және гибридті әдістерін қарастыру және оларды күрделі аналитикалық есептерді шешу үшін пайдалану.
Қарастырылатын болады: гибридтік әдістермен алынған аналитикалық ақпарат; бөлу әдістері мен анықтау әдістерін біріктіру үшін қажетті интерфейстер; гибридті газды хроматографиялық және сұйық хроматографиялық жүйелер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты студенттерді бөлу және шоғырландырудың негізгі әдістерімен таныстыру, оларды пайдалану табиғи және өндірістік объектілерді талдаудың қажетті кезеңі болып табылады.
Бөлу және концентрация әдістерінің жіктелуі мен сандық сипаттамалары қарастырылады. Бөлу әдістеріне негізделген: заттардың фазалар арасындағы таралу айырмашылығы; бөлінетін заттың жаңа фазаның қалыптасуы; мембраналық әдістер және интрафазалық бөлу әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты химиялық талдаудың көптеген химиялық және аспаптық әдістерінде аналитикалық сигналды алу үшін қолданылатын қосылыстардың ең көп таралған класы ретінде органикалық реагенттер туралы түсінік қалыптастыру.
Аналитикалық қолдану үшін маңызды қасиеттері бар металл иондарымен күрделі қосылыстар құру мүмкіндіктері қарастырылады; органикалық реагенттерді индикаторлар, экстрагенттер, модификаторлар ретінде пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – зертханалық талдау мен өндірісті бақылауды механикаландыру мен автоматтандыруды, сонымен қатар автоматтандыру құралдарын қолдану принциптерін қарастыру.
Қарастырылатын болады: кезеңдік, дискретті талдауды және ағындағы үздіксіз талдауды автоматтандыру; автоматтандыру құралдары: автоматтандырылған жүйелер мен кешендер, заманауи жоғары өнімді автоматты аналитикалық аспаптар (газ анализаторлары, газ хроматографиясы-масса-спектрометрлер, ағынды-инъекциялық талдау жүйелері, сынама алу үшін).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты студенттерді химометрияның негізгі әдістерімен таныстыру, аналитикалық құралдардан келетін бастапқы мәліметтерді өңдеу кезінде пайдалы ақпаратты алу дағдыларын қалыптастыру; оптималды эксперимент шарттарын табыңыз.
Экспериментті оңтайландыру және жоспарлау әдістері қарастырылады; көпөлшемді мәліметтерді өңдеу және интерпретациялау принциптері – хроматограммалар, вольтаммограммалар, спектрлер. Химиялық деректердің үлкен массивтерін өңдеу әдістеріне ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Алған теориялық білімдері мен тәжірбелік қабілеттерін бекіту, өндірісті ұйымдастыру мен технологиясымен танысу, білім алып жатқан мамандығы бойынша кәсіби біліктілігін қалыптастыру.
Өндірістік практика барысында студент қажет ақпаратқа талдау жасап, зерттеу жүргізеді, заманауи құралдарды пайдаланып қажет есептеулер жүргізеді.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;