медицина ғылымдарының магистрі
Бағдарламаның мақсаты медициналық қызметтердің сапасын басқару саласында білікті мамандарды даярлау болып табылады, кәсіби теориялық білімі және практикалық дағдылары игерген, халықтың денсаулығын жақсарту үшін қазіргі заманауи менеджменттің инновациялық бағыттарын ілгерілетуге қабілетті.
Денсаулық сақтаудағы сапаны басқару
7M10123
Медицина және денсаулық сақтау
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
850000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Медициналық ұйымның негізгі қорлары мен айналым қаражаты. Шығындар мен кірістерді есепке алу, талдау. Шығындарды бөлудің қағидалары мен әдістері. Тұрақты және айнымалы шығындар. Қаржыландыру көздері. Тегін медициналық көмектің мемлекеттік көлемін қаржылық қамтамасыз ету. Медициналық қызметке ақы төлеу әдістері. Медициналық қызметтерге тарифтің құрылымы және міндетті медициналық сақтандыру бойынша медициналық көмекке ақы төлеу тарифтерін есептеу әдістемесі.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми зерттеулердің анықтамасы. Денсаулық сақтаудағы зерттеу түрлері: іргелі/қолданбалы, сапалық/сандық. Ғылыми зерттеу жұмысын жүргізудің кезеңдері. Ғылыми жаңалығы мен практикалық маңыздылығын тұжырымдау. Зерттеу дизайнын анықтайтын негізгі сұрақтар. Теориялық және эксперименттік зерттеулерді жүргізу әдістері. Ғылыми жобаларға қатысу, грантқа өтінім беру негіздері. Биостатистика. Мәлімет-терді ұсыну. Сипаттамалық статистика. Статистикалық гипотезаларды тексеру негіздері. Аналитикалық статистика.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Басқару объектісі ретінде қызмет көрсету сапасы. Ұлттық сапа стратегиясының/саясатының ұсынылатын 8 құрамдас бөлігі. Сапаны жақсарту әдістері (интервенциялар): ДДҰ ұсынған жеті әрекет бағыты. ISO 9001:2008 сапа менеджменті жүйесінің стандарты. Ішкі және сыртқы сапаны бағалауды ұйымдастыру және әдістемесі. Медициналық қызмет көрсету сапасы жөніндегі бірлескен комиссия. Медициналық қызметтің сапасын қамтамасыз етудегі рөлі, мақсаттары, міндеттері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстан Республикасындағы аккредиттеу жүйесі. Ұлттық аккредиттеу стандарттары, құрылымы. Принциптері, бағалау әдістері, дәлелдемелер. Медициналық ұйымдағы «ізбасар» әдістемесі. JCI халықаралық аккредитациясының негіздері. JCI басшылығының құрылымы. Пациенттерге бағытталған стандарттар. Медициналық көмектің қолжетімділігі және үздіксіздігі. Пациентке бағытталған күтім. Медициналық ұйымды басқару стандарттары. Талаптар құрылымы (мысалдар). Операциялық процедуралардың стандарттары Әзірлеу, бекіту және қолдану ережелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Денсаулық сақтау саласындағы жоғары оқу орнынан кейінгі және үздіксіз кәсіби дамуды ұйымдастыру қағидалары.
Үздіксіз білім беру түсінігі – өмір бойы білім алу (lifelong learning). Ересектерге білім берудің ерекшеліктері. Денсаулық сақтау жүйесінде оқыту және білімді бағалау әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Персоналды бағалау жүйесін жетілдіру, KPI жүйесін пайдалану ерекшеліктері, еңбек өнімділігін арттыру, қолда бар еңбек ресурстарын ұтымды пайдалану; персоналды дамыту; тиімді жұмыс істеу үшін ұйымдастырушылық және экономикалық жағдай жасау, қызметкерлердің кәсіби құзыреттілігін арттыру; ынталандыру әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Денсаулық сақтау саласындағы жобаларды басқару негіздері. Жобалау терминологиясы. Жобаның мақсаттары. Негізгі жобалық құжаттар. Жобаға қойылатын талаптарды талдау. Жоба күнтізбесі. Шығындар құрылымы, сметаны және жобаның қаражатын әзірлеу. Денсаулық сақтау саласындағы жобаның тәуекелдері мен өзгерістерін басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Денсаулық сақтаудағы пәнаралық ұжым түсінігі. Көпсалалы және пәнаралық ұжымдардың айырмашылығы. Пәнаралық ұжымның негізгі функциялары, қалыптасу кезеңдері және мәселелері. Пәнаралық ұжымның қызметін ұйымдастыру. Іс-қағаздарын жүргізу. Пәнаралық ұжым мүшесіне қойылатын негізгі талаптар. Пәнаралық топтың кураторы-үйлестірушісі. Пәнаралық өзара әрекеттесудегі бақылау. Топтық бақылауды жүргізу ережелері. Пәнаралық ұжым мүшелерін қатыстырумен жүргізілетін әлеуметтік оңалту кезеңдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
TQM (сапаның жалпы менеджменті) енгізу қағидалары, стратегиялары, әдістемесі. Сапаны басқаруды 4 сатыға бөлетін Шухарт-Деминг – PDCA (жоспарлау-әрекет-тексеру- түзету) циклін қолдану. Донабедиан үлгісін қолдану, қызмет көрсету сапасын бағалау: құрылымын, үрдісін, нәтижесін. Ишикава диаграммасы - бұл көрсетілетін қызметтердің сапасына әсер ететін факторларды себеп-салдарлы талдауы. Сапа мәселелерін тудыратын себептерді анықтайтын Парето кестесі. Инциденттерді талдаудың негізгі құралдары түбірлік себептерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Стратегиялық менеджмент түсінігі. Стратегиялық басқарудың кезеңдері. Стратегиялық басқару процесінің моделі. Ішкі стратегиялық факторлардың синтезі. Стратегияның түсінігі және мәні. Стратегиялардың түрлері. Аумақтардың сыртқы және ішкі ортасын стратегиялық талдау. Денсаулық сақтау саласындағы ұйымдарды стратегиялық басқару процесінің технологиясы. Стратегияны іске асыру және оның орындалуын бақылау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Күйзеліс және қақтығыс туралы түсініктер. Қақтығыстар мен күйзелісті басқару. Қақтығыс жағдайындағы тұлғаның мінез-құлқы. Қақтығыстардағы мінез-құлықтың дәстүрлі стратегиялары. Қақтығыс кезіндегі мінез-құлықтың тиімді стратегиялары. Бәсекелестік. Бейімделу. Болдырмау. Ымыра. Ынтымақтастық. Қақтығыстағы мінез-құлық стратегиясын таңдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Коммуникацияның негізгі дағдылары: науқаспен қарым-қатынас жасау кезінде байланыс орнату дағдыларын қолдану, ақпарат жинау, белсенді тыңдау, түсініктеме беру, ақпараттандыру және эмпатияны қолдану. Еңбек ұжымында коммуникацияны қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Медициналық менеджментке кіріспе. Денсаулық сақтау менеджерінің қызметтері. Көшбасшы стильдері. Менеджер мен көшбасшы арасындағы басқару қатынасы. Өкілдік, жауапкершілік және өкілеттік. Көшбасшылық және басқару: көшбасшылық теориялары. Көшбасшылықтың мінез-құлық теориялары. Көшбасшылықтың ситуациялық теориялары. Топтық көшбасшылық теориясы. Көшбасшылыққа транзакциялық және трансформациялық тәсілдер.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: