медицина ғылымдарының магистрі
Бағдарламаның мақсаты медициналық қызметтердің сапасын басқару саласында білікті мамандарды даярлау болып табылады, кәсіби теориялық білімі және практикалық дағдылары игерген, халықтың денсаулығын жақсарту үшін қазіргі заманауи менеджменттің инновациялық бағыттарын ілгерілетуге қабілетті.
Денсаулық сақтаудағы сапаны басқару
7M10123
Медицина және денсаулық сақтау
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1200000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Медициналық ұйымның негізгі қорлары мен айналым қаражаты. Шығындар мен кірістерді есепке алу, талдау. Шығындарды бөлудің қағидалары мен әдістері. Тұрақты және айнымалы шығындар. Қаржыландыру көздері. Тегін медициналық көмектің мемлекеттік көлемін қаржылық қамтамасыз ету. Медициналық қызметке ақы төлеу әдістері. Медициналық қызметтерге тарифтің құрылымы және міндетті медициналық сақтандыру бойынша медициналық көмекке ақы төлеу тарифтерін есептеу әдістемесі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Денсаулық сақтаудағы кәсіпкерліктің мәні мен функциялары. Денсаулық сақтау саласындағы ұйымдық-құқықтық нысандары. Денсаулық сақтауда шағын кәсіпорындарды құру механизмі. Денсаулық сақтаудағы шағын кәсіпкерлік субъектілерінің қызметін мемлекеттік реттеу. Денсаулық сақтаудағы экономика және бизнес тиімділігі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Басқару объектісі ретінде қызмет көрсету сапасы. Ұлттық сапа стратегиясының/саясатының ұсынылатын 8 құрамдас бөлігі. Сапаны жақсарту әдістері (интервенциялар): ДДҰ ұсынған жеті әрекет бағыты. ISO 9001:2008 сапа менеджменті жүйесінің стандарты. Ішкі және сыртқы сапаны бағалауды ұйымдастыру және әдістемесі. Медициналық қызмет көрсету сапасы жөніндегі бірлескен комиссия. Медициналық қызметтің сапасын қамтамасыз етудегі рөлі, мақсаттары, міндеттері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми зерттеулердің анықтамасы. Денсаулық сақтаудағы зерттеу түрлері: іргелі/қолданбалы, сапалық/сандық. Ғылыми зерттеу жұмысын жүргізудің кезеңдері. Ғылыми жаңалығы мен практикалық маңыздылығын тұжырымдау. Зерттеу дизайнын анықтайтын негізгі сұрақтар. Теориялық және эксперименттік зерттеулерді жүргізу әдістері. Ғылыми жобаларға қатысу, грантқа өтінім беру негіздері. Биостатистика. Мәлімет-терді ұсыну. Сипаттамалық статистика. Статистикалық гипотезаларды тексеру негіздері. Аналитикалық статистика.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Басқару объектісі ретінде қызмет көрсету сапасы. Ұлттық сапа стратегиясының/саясатының ұсынылатын 8 құрамдас бөлігі. Сапаны жақсарту әдістері (интервенциялар): ДДҰ ұсынған жеті әрекет бағыты. ISO 9001:2008 сапа менеджменті жүйесінің стандарты. Ішкі және сыртқы сапаны бағалауды ұйымдастыру және әдістемесі. Медициналық қызмет көрсету сапасы жөніндегі бірлескен комиссия. Медициналық қызметтің сапасын қамтамасыз етудегі рөлі, мақсаттары, міндеттері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстан Республикасындағы аккредиттеу жүйесі. Ұлттық аккредиттеу стандарттары, құрылымы. Принциптері, бағалау әдістері, дәлелдемелер. Медициналық ұйымдағы «ізбасар» әдістемесі. JCI халықаралық аккредитациясының негіздері. JCI басшылығының құрылымы. Пациенттерге бағытталған стандарттар. Медициналық көмектің қолжетімділігі және үздіксіздігі. Пациентке бағытталған күтім. Медициналық ұйымды басқару стандарттары. Талаптар құрылымы (мысалдар). Операциялық процедуралардың стандарттары Әзірлеу, бекіту және қолдану ережелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Денсаулық сақтау саласындағы жоғары оқу орнынан кейінгі және үздіксіз кәсіби дамуды ұйымдастыру қағидалары.
Үздіксіз білім беру түсінігі – өмір бойы білім алу (lifelong learning). Ересектерге білім берудің ерекшеліктері. Денсаулық сақтау жүйесінде оқыту және білімді бағалау әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Персоналды бағалау жүйесін жетілдіру, KPI жүйесін пайдалану ерекшеліктері, еңбек өнімділігін арттыру, қолда бар еңбек ресурстарын ұтымды пайдалану; персоналды дамыту; тиімді жұмыс істеу үшін ұйымдастырушылық және экономикалық жағдай жасау, қызметкерлердің кәсіби құзыреттілігін арттыру; ынталандыру әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Денсаулық сақтау саласындағы жобаларды басқару негіздері. Жобалау терминологиясы. Жобаның мақсаттары. Негізгі жобалық құжаттар. Жобаға қойылатын талаптарды талдау. Жоба күнтізбесі. Шығындар құрылымы, сметаны және жобаның қаражатын әзірлеу. Денсаулық сақтау саласындағы жобаның тәуекелдері мен өзгерістерін басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Көшбасшы стильдері. Менеджер мен басшы арасындағы басқару қарым-қатынасы. Денсаулық сақтаудағы өкілдік, жауапкершілік және өкілеттік. Көшбасшылық және басқару: көшбасшылық теориялары. Көшбасшылықтың мінез-құлық теориялары. Көшбасшылықтың ситуациялық теориялары. Топтық көшбасшылық теориясы. Денсаулық сақтау жүйесіндегі көшбасшылыққа транзакциялық және трансформациялық тәсілдер
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Менеджментке кіріспе. Менеджменттегі ғылыми мектептер мен бағыттар. Басқару процесінің циклі және басқару функциялары. Ұйымдар басқару объектісі ретінде. Медициналық ұйымдардың ұйымдық құрылымдарының түрлері. Басқарудың түрлері мен әдістері. Ұйым менеджері: уақытты басқару (тайм-менеджмент) және өзін-өзі басқару (жеке басқару). Денсаулық сақтау жүйесіндегі ұйымдық мәдениет және өзгерістерді басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Денсаулық сақтаудағы пәнаралық ұжым түсінігі. Көпсалалы және пәнаралық ұжымдардың айырмашылығы. Пәнаралық ұжымның негізгі функциялары, қалыптасу кезеңдері және мәселелері. Пәнаралық ұжымның қызметін ұйымдастыру. Іс-қағаздарын жүргізу. Пәнаралық ұжым мүшесіне қойылатын негізгі талаптар. Пәнаралық топтың кураторы-үйлестірушісі. Пәнаралық өзара әрекеттесудегі бақылау. Топтық бақылауды жүргізу ережелері. Пәнаралық ұжым мүшелерін қатыстырумен жүргізілетін әлеуметтік оңалту кезеңдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сапа туралы түсінік. Сапа менеджменті жүйесі: эволюциясы, тұжырымдамалары, принциптері. ISO 9001:2008 сапа менеджменті жүйесінің стандарты. Отандық және халықаралық тәжірибе. Денсаулық сақтау субъектілерін нормативтік реттеу. Қазақстан Республикасында медициналық қызмет көрсету сапасына сыртқы және ішкі сараптаманы ұйымдастыру ережесі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
TQM (сапаның жалпы менеджменті) енгізу қағидалары, стратегиялары, әдістемесі. Сапаны басқаруды 4 сатыға бөлетін Шухарт-Деминг – PDCA (жоспарлау-әрекет-тексеру- түзету) циклін қолдану. Донабедиан үлгісін қолдану, қызмет көрсету сапасын бағалау: құрылымын, үрдісін, нәтижесін. Ишикава диаграммасы - бұл көрсетілетін қызметтердің сапасына әсер ететін факторларды себеп-салдарлы талдауы. Сапа мәселелерін тудыратын себептерді анықтайтын Парето кестесі. Инциденттерді талдаудың негізгі құралдары түбірлік себептерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Стратегиялық менеджмент түсінігі. Стратегиялық басқарудың кезеңдері. Стратегиялық басқару процесінің моделі. Ішкі стратегиялық факторлардың синтезі. Стратегияның түсінігі және мәні. Стратегиялардың түрлері. Аумақтардың сыртқы және ішкі ортасын стратегиялық талдау. Денсаулық сақтау саласындағы ұйымдарды стратегиялық басқару процесінің технологиясы. Стратегияны іске асыру және оның орындалуын бақылау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Стратегиялық менеджмент түсінігі. Стратегиялық басқарудың кезеңдері. Стратегиялық басқару процесінің моделі. Ішкі стратегиялық факторлардың синтезі. Стратегияның түсінігі және мәні. Стратегиялардың түрлері. Аумақтардың сыртқы және ішкі ортасын стратегиялық талдау. Денсаулық сақтау саласындағы ұйымдарды стратегиялық басқару процесінің технологиясы. Стратегияны іске асыру және оның орындалуын бақылау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ересектерді оқыту ерекшеліктері: практикадағы андрагогика. Андрогика мен педагогиканың айырмашылығы. Ересектерді оқытудың принциптері. Оқуға мотивация. Тәжірибеде ересектерді оқыту принциптерін қолдану. Білімді қолдануға назар аудару. Ересектерді оқыту әдістемесі: теорияны практикамен қалай ауыстыруға болады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Күйзеліс және қақтығыс туралы түсініктер. Қақтығыстар мен күйзелісті басқару. Қақтығыс жағдайындағы тұлғаның мінез-құлқы. Қақтығыстардағы мінез-құлықтың дәстүрлі стратегиялары. Қақтығыс кезіндегі мінез-құлықтың тиімді стратегиялары. Бәсекелестік. Бейімделу. Болдырмау. Ымыра. Ынтымақтастық. Қақтығыстағы мінез-құлық стратегиясын таңдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Денсаулық сақтаудағы этика және деонтология түсінігі. Денсаулық сақтаудағы этика және деонтология принциптері: толық медициналық көмек көрсету принципі, автономия принципі, әділеттілік принципі, мейірімділік принципі. Қарым-қатынас орнату ережелері. Этика және деонтология: мәселелерді шешу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Коммуникацияның негізгі дағдылары: науқаспен қарым-қатынас жасау кезінде байланыс орнату дағдыларын қолдану, ақпарат жинау, белсенді тыңдау, түсініктеме беру, ақпараттандыру және эмпатияны қолдану. Еңбек ұжымында коммуникацияны қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Пациенттерге көрсетілетін медициналық көмектің сапасын, тиімділігін және қауіпсіздігін бағалау процесін қолдану. Көрсетілетін медициналық қызметтердің белгіленген стандарттар мен хаттамаларға сәйкестігін бағалау. Барлық науқастарға тең және сапалы көмекті қамтамасыз ету. Жүйелік мәселелерді анықтау және оларды шешу. Денсаулық сақтау ресурстарын ұтымды пайдалануды бағалау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Медициналық менеджментке кіріспе. Денсаулық сақтау менеджерінің қызметтері. Көшбасшы стильдері. Менеджер мен көшбасшы арасындағы басқару қатынасы. Өкілдік, жауапкершілік және өкілеттік. Көшбасшылық және басқару: көшбасшылық теориялары. Көшбасшылықтың мінез-құлық теориялары. Көшбасшылықтың ситуациялық теориялары. Топтық көшбасшылық теориясы. Көшбасшылыққа транзакциялық және трансформациялық тәсілдер.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.