филология ғылымдары магистрі
Қазақ тіл білімінің ғылыми-теориялық негіздерін меңгерген ғылыми қызметкер; қазақ тілін екінші тіл ретінде оқытудың инновациялық әдістемесін игерген оқытушы; филологиялық қызметтің негізгі салаларындағы практикалық мәселелердің шешімін табу тәсілдері мен әдістерін игерген маман даярлау.
Қолданбалы қазақ тіл білімі
7M02323
Филология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазақ тілінің функционалды-коммуникативтік бағыттағы қолданбалы аспектілерін меңгерген маман дайындау.<br/> Функционалдық, мәтінге негізделген коммуникативтік әрекет түрлері; қазақ тілі сабақтарының заманауи талаптары;<br/> тіл бірліктерінің мәтін құраушы және көркем-мәнерлі функцияларын таныту негізінде құрылған жаңа білім мазмұны; грамматиканы функционалдық негізде оқытудың қолданбалы аспектілері; оқытудың жаңа ғылыми теориялары, концепциялары, әдіснамалық негіздері, өзекті мәселелері қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі тілдің өміршеңдігі үшін қажетті факторларды саралап, қaзaқ әдеби тілінің бүгінгі жағдайына ғылыми талдау жасай алатын маман қалыптастыру. Қазақ тілінің өміршеңдігі үшін қажетті факторлар; тілдің стильдік қолданыстары; қазіргі әлеуметтік сипаты; тілдің ментaльдық, интегрaциялық белгілерінің тоғысындaғы қaзaқ әдеби тілінің мәселелері мен жaңa пaрaдигмaлaры; бaсты құндылықтaр; қазақ диaспорaсы тілінің ерекшеліктері қаастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаһандану жағдайында дискурсты ұйымдастыру тетігі мен тәсілдеріне кіретін мәдениетаралық қатысымның лингвистикалық негіздерін, қарым-қатынас қызметін талдайтын маман қалыптастыру. Тіл бірліктеріндегі мәдени семантика және тілдесу жағдайының күрделігіне қарай лингво-этно-мәдени құбылыстардағы тілдік фактілер, кросс-мәдени қатысым, интермәдени ықпалдастық қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәтінді (көркем мәтінді) тілдік және мағыналық тұрғыдан талдаудың кәсіби дағдыларын меңгерген маман қалыптастыру.Мәтіннің құрылымдық бөлшектері, мәтін шекарасы, мәтін түзу, мәтіндік ойлау, мәтін статусы, мәтін субьектілері, интермәтін, дискурс, мәтіннің статикалық және динамикалық сипаты, мәтіннің тіл бірлігі және айтылым ретіндегі т.б. аспектілері қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әлеуметтік лингвистикадағы тіл мен мәдениет байланысын, ұлттық құндылықтар негізін лингвофилософиялық, лингвоаксиологиялық, лингвомәдени бағытта зерделей білетін маман қалыптастыру. <br/> Әлеуметтік лингвистиканың негізгі теориялық мәселелері;тіл мен мәдениет байланысы; ұлттық құндылықтар;<br/> жаратылыс туралы таным; әл-Фараби зерттеулері;түркілердің, оғыздардың, қазақ халқының шығу тегі мен этнонимдер тарихы; түркі мәдениетінің әлем әдебиетіндегі орны қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ақпаратты іздеу, алу және талдау, ақпаратты ұсыну және тарату дағдыларын меңгерген маман дайындау.
Түрлі лингвистикалық бағыттарды талдау, салыстыру, сыни тұрғыдан бағалау жолдары; ақпараттық-анықтағыштық жүйе ретінде қазақ тілді деректер қорын, көптомды түсіндірме және көптілді терминологиялық сөздіктердің мәтіндерін базаға енгізу, өңдеу, тілдік деректерді іздеу әдістері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: БАҚ мәтіндерінің мазмұны арқылы субъектінің ақпараттық, білім беру, әлеуметтендіру, мүдделі өріске ықпалдасу қабілетін, қалыптастыру. БАҚ мәтіндері немесе медиамәтіндер; қазіргі қоғамдық сана және тілдік жағдаят;
медиа кеңістіктегі қоғам санасының жаппай қалыптасуы мен дамуына бұқаралық ақпарат құралдарының белсенді әсері;
бұқаралық коммуникация түрлерінің лингвистикалық ерекшеліктері; БАҚ мәтіндеріндегі тілдік кеңістік қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: интернет коммуникациядағы гибридтік мәтіндердің түрлі тетіктерін талдай білетін маман қалыптастыру.
Гибридті мәтіндерді зерттеу әдістері; мәтіндерді тілдік және тілдік емес компоненттермен араластыру мүмкіндігі;
гибридті мәтіндерді әртүрлі аспектілерден жіктеу әдістері мен тәсілдері; гибридтік мәтіндегі ұғымдарды іздеудің әртүрлі стратегиялары; гибридтік мәтіндерді жазу, құрау жолдары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазақ әдеби тілінің жазу нормаларын, сөз мәдениетін кодификациялайтын ортологиялық құралдарын меңгерген маман қалыптастыру. Қазақ тілін екінші тіл ретінде оқытуда сөйлемдерді дұрыс құрастыру; емле ережелерін сақтау; әдеби тілдің әр жанрына сәйкес стильдік тілдік бірліктерді дұрыс қолдану; лексикалық, грамматикалық, стилистикалық, орфоэпиялық, орфографиялық нормаларын меңгерту жолдары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: прагмалингвистиканың іргелі категориялары мен ұғымдарын, терминологиялық аппаратын бір жүйеге түсіру және осы пән бойынша ғылыми – теориялық негіздерін білім алушының өмірлік мақсаттарына сай пайдалануға үйрету.
Адресант және адресат арақатынасы; түрлі тілдердегі сөйлеу актілерін салғастыру әдістері мен тәсілдері; қазақ тілін прагматикалық тұрғыдан меңгерту жолдары; қазақ тілінің ментальдық ерекшеліктерінің сөйлеудегі көрінісі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазақ тілін басқа тілдермен салғастыра отырып, синтаксистік жүйесі туралы түсінік қалыптастыруды; оның коммуникация үстіндегі жұмсалысын танытуды; меңгерту. Тілдердің типологиялық сипаттамасы;сөз тіркесі жүйесіндегі ерекшеліктер, тілді меңгертуде туындайтын проблемалар;сөйлем мүшелерінің позициялық ерекшеліктері;құрмалас сөйлемдер жүйесі, актуалды мүшелеудің тілді меңгертудегі орны;лингводидактика, озық оқыту технологиялары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: салыстырмалы аспектіде ұлттық сипаттағы әлеуметтік, танымдық, эстетикалық, этикалық, саяси, адамгершілік, рухани тұрмыстық қағидалар мен заңдылықтарды тілдік құралдар арқылы жеткізуді зерттейтін тіл білімінің бағыты туралы білім қалыптастыру. Бағыттың базалық ұғымдары, ұғымдық категориялары; салыстырылатын тілдер бойынша материалдық лексика ерекшеліктері;рухани лексика ерекшеліктері; реалий, лакуналар; прецендентті есімдер; топонимдер; мәдени ықпалдастық қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мазмұнында салғастырылып отырған тілдердің стильдік бояуларының ұқсастықтары мен айырмашылықтары; семантикалық, тіл құралдарының жалпы стильдік бөлініс, бейнелік пен көркемдік, синонимдік, антонимдік ерекшеліктері қарастырылады. «Ресурстар стилистикасының» лингво-салыстырмалы аспектісі жүзеге асады. Осы негізде салыстырылып отырған тілдердің стилінде көрініс тапқан ұлттық және мәдени-тарихи ерекшеліктер айқындалады. Бұл бағыттың негізгі мәселесі аудару тәжірибесінде бір мазмұнның, түсініктің, құбылыстың салыстырылып отырған тілде дәлме-дәл берілуі. Сонымен қатар семантикалық өріс құрылымдары, мәтін стильдері, тілдік құралдардың композиция ерекшеліктеріне қарай қызметі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Құқықтық лингвистикадағы даулы мәтіндерге қазақ тілінде сот-лингвистикалық сараптама жүргізуге бағыттылған қолданбалы пән ретінде дәйектеледі. Даулы материалдағы дерек туралы мәлімдеме, пікір, баға, болжам және күман категорияларына прагматикалық, семантикалық, интерпретациялық, дискурстық, психолингвистикалық сараптамалар жасалады. Тіл біліміндегі жаңа бағыт ретінде қалыптасып келе жатқан лингвистикалық экспертология мен сот-лингвистикалық сараптаманың базалық ұғымдар жүйесі сараланады. Лингвоконфликтология мен инвективті лексика, өшпенділік тілі ұғымдарының аражігі сараланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тіл корпусының теориясын зерттеу, құру әдістерін меңгерген маман қалыптастыру.
Қолданбалы лингвистиканың зерттеу нысаны, ұғымдық категориялары; қазақ тіл біліміндегі корпустық лингвистиканың зерттелуі; қазақстандық лингвистикалық корпустардың классификациясы;корпус құрудың қағидаттары; тіл корпустары бойынша әлемдік тіл біліміндегі озық тәжірибелер; метабелгіленімдерді айқындау әдістемесі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Функционалды лингвистиканың өзіндік ерекшелігі; тілді функционалды тұрғыдан зерттеуде басшылыққа алынатын ұстанымдар мен қағидаттар нақтыланады; қазақ тілін туыстас тілдермен салыстырмалы аспектіде сөз таптары, категориялар функционалды тұрғыдан сипатталып, әрқайсының өзіндік ерекшелігі көрсетіледі; анықтық/танықтық, темпоралдылық, меншік, т.с.с. функционалды-семантикалық өрістерінің ерекшелігі сипатталып, қосымшалар функционалды тұрғыдан сипатталады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Құқықтық лингвистика - тіл мен заң тоғысындағы түсініспеушіліктің алдын алуға бағытталған білімінің жаңа саласы. Осы мақсатта қазақ тіліндегі заң тілінің қалыптасуы, дамуы; нормативті-құқықтық актілердің тілі, олардың заң техника ережелері бойынша стильдік ерекшеліктері, заң мәтіндерінің лингвистикалық және грамматикалық құрылымы; терминдердің қолданысы; тұтынушының тілді дұрыс, адекватты қолдану ережелері; нормативті-құқықтық құжаттар стилінің қазіргі даму үдерістері пән мазмұнын құрайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: туыстас емес тілдерді лингвокогнитология тұрғысынан саралайтын, бағалайтын маман қалыптастыру. Тілдің таным, адам, ой, сана, мәдениет, қоғаммен қатынасы; тіл білімі мен когнитивті лингвистиканың байланысы; таным теориясының негізгі қағидаларының қазақ тілі және шет тілдері негізінде салғастырылуы; концепт ұғымы, концепт және концептуалдық құрылым, тілдік тұлға, дүниенің тілдік бейнесінің салғастырмалы аспектісі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазақ тілін салыстырмалы аспектіде функционалды грамматика тұрғысынан саралайтын, талдайтын маман қалыптастыру.
Тілді функционалды тұрғыдан зерттеуде басшылыққа алынатын ұстанымдар мен қағидаттар; анықтық/танықтық, темпоралдылық, меншік, кеңістік, апектуалдылық т.с.с. функционалды-семантикалық категориялар және сол өрістердегі тіл деңгейлерінің ықпалдасу ерекшеліктері мен ұқсастықтары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушыларда копирайтер және спичрайтер дағдыларын қалыптастыру. Мәтіннің прагматикасы; мәтін құру машықтары; шаршы топ алдындағы мәтіндерді дайындаудың ерекшеліктері; шешен сөйлеу мәдениеті, аудиторияны зерттеу, қызықтыру тәсілдері; сапалы контент құру жолдары; заманауи копирайтингтегі сауаттылық мәселесі; креативтілікті дамыту амалдары; PR және жарнамалық мәтін құрудың прагматикасы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру мекемелерінде қазақ тілін оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологияларын меңгерген маман қалыптастыру. Интернет жүйесіндегі қазақ тілін оқытуға арналған түрлі ғылыми-танымдық ресурстар; инновациялық технологиялар; мультимедиялық ресурстар; білім беру жүйесін басқару механизмдерінің автоматтандырылған ғылыми-педагогикалық қорлары;коммуникациялық желілер; психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі ақпараттық білім ортасы қарастырылады.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.