тіл білімі бакалавры
Қазақ тілінің қолданбалы аспектілерін меңгерген филолог; қазақ тілінің мемлекеттік тіл ретінде өміршеңдігін, қызметін талдап-сараптаушы; білім беру мекемелерінде және мемлекеттік тіл орталықтарында үйлестіруші; копирайтер, спичрайтер; сандық технологияларды қолдану құзыреттеріне ие жоғары білікті маман дайындау.
Қолданбалы қазақ тіл білімі
6B02313
Филология
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Қазақ тілі
Қазақ әдебиеті
75 (Каз.) 75 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі қазақ тілінің сөзжасам саласының басты қағидалары сараланады, сөзжасамдық ұя мен сөзжасамдық тізбек, сөзжасамдық тәсіл негізінде семантикалық және когнитивтік тұрғыдан талданады; сөздіктер бойынша практикалық жұмыстар жүргізіледі. Әр атау сөздің негізінде жататын ұлттық дүниетаным мен уәжділігін лингвофилософиялық, лингвомәдени аспектіде талдау жасау көзделеді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Контрастивтік лингвистиканың мақсаты, нысаны, типологиялық мектептердің бағыттары қарастырылады. Екі немесе бірнеші тілдерді салыстыра, салғастыра қарастырудың теориялық бағыты, әдістері мен тиімді тәсілдері, тілдер типологиясының негізгі ұғымдары: тіл типі, метатіл, изоморфизм, алломорфизм, тілдегі басымдықтар; грамматика, лексикология, фонетикадағы салғастырмалы тіл білімі әдіснамасы негізінде тілдер типі, формалар типі, қатынастар типі, универсалийлер, басымдықтар, фреквенталий, уникалийлер сараланады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Көркем әдебиетті зерттеудің жалпы филологиялық бағыттары зерделенеді, мәтін және автор, мәтін және оқырман, мәтін және мәнмәтін, мәтін және оның жазылу тарихы ұғымдарын меңгерту көзделеді. Көркем мәтіндер бойынша талдаулар жасалады. Этностың қуат өрісі, бар болмысы, тыныс-тіршілігі болып табылатын ұлттық мәдениеттің көркем әдебиеттегі орны қарастырылады. Ұлттық мәдениеттің негізін құрайтын құндылықтар категориясы бағамдалады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мемлекеттік тіл мәртебесіне ие болған қазақ тілінің тұтас тарихы, оның белгілі бір кезеңдердегі статикалық қалпы мен динамикасы, қазақтың әдеби тілін танытатын үлгілер мен олардың тілдік-көркемдік белгілері, жазбаша ескерткіштердің тілі, функционалдық стильдерінің пайда болып, әрі қарай дамуы, жеке қаламгерлердің үлесі мен рөлі қарастырылады; тілдік ресурстарға талдау жасалады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәтіннің мағынасын, құрылымын, прагматикасын зерттеу, мәтін лингвистикасының өзге пәндермен байланысы, оны лингвистикалық талдау аспектілері қарастырылады. Қазіргі лингвистикалық парадигмалардағы дискурс, оның көпаспектілігінің түрлі шектес ғылымдармен байланысы және мәтін, сөйлеу, диалог т.б. категориялармен арақатынасы дәйектеледі. Мәтін және дискурстың дефинициялары, дискурс пен мәтін бірлігінің ерекшеліктерін айқындау көзделеді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Копирайтинг және спичрайтингтің бағыттары мен түрлерін анықтау, мәтін түрлерін ажырату, ақпараттық және жарнамалық мәтін идеясын, стратегиясын түсіну, жарнамалық мәтіндердегі сөз тіркестерінің лексикалық, семантикалық, логикалық ерекшеліктерін талдау, оларды құрастырудың практикалық дағдыларын меңгерту көзделеді. Көпшілік алдында сөйленетін сөз мәтіндерінің мазмұны, дайындалу әдістері, аудиторияны арнайы зерттеу жолдары қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тілдің қоғамдағы өмір сүру формалары мен әлеуметтік сипаты, типологиясы қарастырылады. ҚР тілдердің қарым-қатынасы мен өзара әсерін әлеуметтік тіл білімінің теориялық және практикалық қағидаттарымен байланыстыра отырып, олардың тілдік, саяси, демографиялық, лингвомәдени ерекшеліктері сарапталады. Белгілі бір аймақта және барлық кәсіптік салаларда мемлекеттік тілдің ресми мәртебесіне сай заңды қолдану міндеттілігі туралы статистикалық талдаулар жасалады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мемлекеттік тілді деңгейлеп меңгеру жүйесі, әлемдік білім беру үдерісіндегі алдыңғы қатарлы жобалардың бағыттары мен мазмұны зерделенеді. Қазақ тілін меңгеру деңгейін сертификаттаудың әдіс-тәсілдері, оған қойылатын талаптар, мемлекеттік стандарттарға сәйкес А1-С1 дейінгі деңгейлік тест тапсырмаларын жасау техникасы мен әдістері қарастырылады. Материалдарды тілдік білім деңгейіне сәйкес сұрыптау, олардың коммуникативтік құзыреттіліктер дәрежесін нақтылау көзделеді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі қазақ тілі лексикологиясы мен семасиология сипатының негіздері, қазақ тілінің сөздік қоры, лексемалардың мағыналық құрылымы, семантикалық өрістері, парадигмалық және синтагмалық қатынастары, семантикалық категориялар және олардың қолданыс ерекшеліктері талданады. Пән лексика-фразеологиялық бірліктерді қолдану тәжірибесінің ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілінің морфологиялық құрылымы, сөз таптары, грамматикалық категориялары тіл біліміндегі жаңа бағыттармен, инновациялық парадигмалармен байланыстыра қарастырылады. Морфологияның негізгі ұғымдары, сөздерді таптастырудағы ұстанымдар, категория болудың алғы шарттары, жалғаулар парадигмасы, сөз тудырушы, форма тудырушы жұрнақтардың ерекшеліктері талданады, сонымен бірге морфологияның антропоөзектілігі, сөз таптарының таным үдерісімен байланысы қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Синтаксистік категориялар иерархиялық сипатта: сөз тіркесі, жай сөйлем, құрмалас сөйлем, күрделі синтаксисті тұтастық, мәтін деңгейінде қарастырылып, шынайы болмыстағы қатынастардың сол категориялар арқылы объективтенуі сараланады. Сөйлем модельдерінің түпкі (базистік) құрылымды болу немесе трансформациялану себебінің түрлі коммуникативтік мақсаттарға (актуалды мүшелену, үнемдеу, экспрессивті ету т.б.) байланысты екендігі практикалық жұмыстар негізінде айқындалады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі стилистикасы мен сөз мәдениетінің зерттеу нысаны, оларға тән ұғымдар мен категориялар зерделенеді. Қазақ тілі стилистикасының, тіл мәдениетінің өзіндік ерекшеліктері, олардың тілдік және стилистикалық норма ұстанымдары, әр стильдің прагмастилистикалық ерекшеліктердің тілдік және тілдік емес факторлар негізінде практикалық тұрғыдан талдау жасау мақсатқа алынады.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлемдік лингвистикадағы тілдің шығу тегіне қатысты тұжырымдар силлабология ғылымы аясында түсіндіріледі. Түркілік сөз мағынасының жалпылаудан нақтылыққа қарай даму бағытына ерекше мəн бере отырып, қазақ тілінің диахрониялық аспектілері қарастырылады. Қазақ тілінің тарихи фонетикасы, морфологиясы, жалпы лексикадағы фоно-семантикалық ерекшеліктер сараланады. Дыбыстардың, грамматикалық тұлғалардың қалыптасу жолдарына, сөздердің шығу тегіне талдаулар жасалады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі дыбыстарының жасалым белгілері, талдану әдістемесі мен жіктелімі қарастырылады. Қазақ сөзінің дыбыс жіктелімі үндесім заңдылығына байланысты талданып, үндесім дыбыстардың құрамы зерделенеді. Мәтін бойынша орфоэпиялық транскрипцияны, интонациялық талдауды жүзеге асыру; орфография және пунктуация бойынша практикалық тапсырмалар орындалады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу.
Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мазмұнында академиялық міндеттерді іске асыру дағдыларын үйрету жолдары қарастырылады Академиялық оқылымда – мәтіндегі ойды түсіну, мәліметтерді дәлел ретінде қолдану, сыни тұрғыда ойлау мен талдау; академиялық айтылым бойынша баяндама, презентация жасау, өз ойын дәлелдеу жолдары қарастырылады. Академиялық жазылым бойынша білім алушыларды зерттеу жұмыстарын (реферат, курстық жұмыс, дипломдық, эссе, ғылыми мақалалар) жазуға дағдыландыру көзделеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Аударма қызметінің мәні мен міндеттері, стратегиялары, әдістері пән мазмұнын құрайды. Екі тілді, түсіндірмелі сөздіктердің, лингвомәдени аспектідегі көмекші құралдардың аударма жасаудағы орны зерделенеді. Аударма әдісін – қысқартылған, функционалды; толық аударма: сөзбе-сөз, семантикалық, коммуникативтік аударма тәсілдерін анықтап алу дағдыларына бағытталған тапсырмалар орындалады. Түпнұсқа тіл мен аударылатын тілдердің лексикасы, грамматикалық құрылымы, синтаксистік, стильдік ерекшеліктері мен ұқсастықтары сараланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, жеке өмірінде және жұмыс орнында, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.
Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттарды өңдеудің талдамалы негіздері; өз мамандық саласындағы ақпараттар ағынының; интернет-лингвистиканың лексикологиялық және лексикографиялық, фонетикалық, сөзжасамдық, семиотикалық ерекшеліктері; интернет-медиа тілі мен онлайн ресурстар тілі; интернеттегі тілдік қатысым, жаргон мен сленг; интернет-дискурс және мәдениетаралық коммуникацияның зерттелуі қарастырылады, практикалық талдау жұмыстары жүргізіледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Компьютерлендірудің лингвистикалық мәселелері қарастырылады. Пән мазмұны машиналық аударма жасау, автоматты түрде ақпарат іздеу, ауызша сөйлеудің транскрипциялық және бөгде тілден кірген сөздердің транслитерациялық жүйесін, арнайы лингвистикалық анықтамаларды құру тәрізді қазіргі заманғы практикалық мәселелерді қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ және орыс, ағылшын тілдері бойынша салғастырмалы тұрғыдағы ғылыми зерттеулер қарастырылады. Сөз құрамының құрылымын анықтауда грамматикалық тұлғалардағы агглютинация немесе фузия, аналитизм немесе синтетизм құбылыстары басымдылығының; синтаксистік деңгейде базалық сөйлем құрылымдарының номинативті немесе эргативті болуының, нысандық, атрибутивтік, предикативтік қатынастардағы сөздердің орын тәртібінің ерекшеліктері мен ұқсастықтары аталған тілдер бойынша сараланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім алушыда өзге тілді концептуалдық әлем моделін саналы түрде қалыптастыру - пән мақсаты болып табылады. Қазақ және орыс, ағылшын тілдерінің концептуалды жүйесінің аксиологиялық сипаттарын құрайтын тілдік бірліктердің – «баламасыз лексика», «лакуна», «реалийлердің» перифраздану, аударылу жолдары; таным теориясының негізгі қағидаларының практикалық тұрғыда үш тіл бойынша салғастырыла игерілу әдістері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тіліндегі құжат мәтіні, оның мазмұндық, тілдік, құрылымдық ерекшеліктері, ақпараттың мазмұнына қарай құжаттың жіктелуі пәннің негізгі мазмұны болып табылады. Іскерлік тіл және оның стилистикалық ерекшелігі, мемлекеттік акті, заң, ереже, халықаралық құжаттар тілінің стилі, ресми-іскерлік стильдің формальды логикалық стилі жан-жақты талданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілін меңгеруде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана білуге үйрету пән мақсаты болып табылады. Интернет жүйесіндегі қазақ тілін оқытуға арналған түрлі ғылыми-танымдық ресурстарға талдау жасаудың инновациялық әдіс-тәсілдері зерделенеді. Ақпараттық-коммуникациялық технология әдістері және білім беру ісіндегі витагендік технологияның ерекшеліктерін салыстыру, сыни ойлауын жетілдіру жолдары сараланады. Мультимедиалық материал негізінде білімді одан әрі дамыту дағдылары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ терминографиясының бастау көздері және қазіргі қазақ терминографиясын зерттеу қажеттілігі, терминография және лексикографияның ұқсастықтары мен айырмашылықтары, терминологиялық сөздіктердің макроқұрылымы мен микроқұрылымы, түрлері; терминологиялық сөздіктерді түзуде негізге алатын әдістемелік бағдарлар мен құрастыру талаптары, сондай-ақ ондағы тілдердің орналасу ретінің маңызы теориялық және практикалық тұрғыдан дәйектеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілінің компьютерлік қорын құрудың әдіснамасы, құрамы, корпус ұғымы, белгіленімдер, корпус түрлері мен талаптары пән мазмұнын құрайды. Орыс, чех тілдерінің ұлттық корпусы, Браун корпусы, Британдық ұлттық корпус, американдық ұлттық корпустың ерекшеліктері талданады, Алматы кіші корпусы мен қазақ тілінің ұлттық корпусын құрудың мәселелері мен жетілдіру жолдары зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілін өзге тілді аудиторияда меңгертудің инновациялық әдістер негіздері, қағидаттары мен тәсілдері қарастырылады. Меңгерту үдерісінің тиімді стратегияларын, коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын қалыптастыратын тапсырмаларды құрастыру әдістері сараланады; теориялық тілдік материалды қатысымда жүзеге асыру үшін қажетті жаттығуларды дайындау көзделеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Іскерлік қарым-қатынас негіздері ортологиялық, коммуникативтік және этикалық тұрғыдан сараланады. Кәсіби қызметтегі ауызша және жазбаша іскерлік сөйлеу тілінің нормативтік аспектісі, сөйлеу этикеті формулалары, оларды қолдану мәтіндері мен нормалары, аудиторияның ерекшелігіне қарай мақсатты сөйлеу түрлері, іскерлік қарым-қатынас этикетіндегі ұлттық сипат ерекшеліктері зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – адамның табиғатпен, оның ішінде туристік-рекреациялық қызмет процесінде өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру принциптерін жүзеге асыратын қазіргі заманғы экологиялық менеджмент тұжырымдамалары негізінде бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру.Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, оның ішінде саяхат кезінде авариялардың, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Практиканың мақсаты - химиялық өндірістің технологиялық сызбаларын оқу, белгілі бір химиялық кәсіпорын мысалында жабдықтар, материалдар таңдау және жобалық-жобалық шешімдерді негіздеу, дамыту барысында алынған құзыреттерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. тәжірибе барысында өндірістік тапсырмаларды орындауға арналған модуль.
Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, ережелерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.
ҒЗЖ қорғау
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;