тіл білімі бакалавры
Қазақ тілінің қолданбалы аспектілерін меңгерген филолог; қазақ тілінің мемлекеттік тіл ретінде өміршеңдігін, қызметін талдап-сараптаушы; білім беру мекемелерінде және мемлекеттік тіл орталықтарында үйлестіруші; копирайтер, спичрайтер; цифрлық технологияларды қолдану құзыреттеріне ие жоғары білікті маман дайындау.
Қолданбалы қазақ тіл білімі
6B02313
Филология
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Қазақ тілі
Қазақ әдебиеті
75 (Каз.) 75 (Орыс.)
1200000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қазақ сөзжасамының теориялық қисындарын зерделеп, сөзжасамның негізгі тәсілдері арқылы жасалатын туынды сөздердің мағыналық құрылымын талдап, сөзжасамның атау теориясы және уәждеме теориясы арқылы айқындалу жолдарын қарастыру. Қазіргі қазақ тілінің сөзжасам саласының басты қағидалары сараланады, сөзжасамдық ұя мен сөзжасамдық тізбек, сөзжасамдық тәсіл негізінде семантикалық және когнитивтік тұрғыдан талданады; сөздіктер бойынша практикалық жұмыстар жүргізіледі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: Лингвистикадағы негізгі салалар мен мәселелер туралы білімді, заманауи тіл білімінде қолданылатын негізгі ұғымдарды және әртүрлі лингвистикалық пәндерді зерттеуге қажетті білімді көрсету қабілетін қалыптастыру. <br/> Пәнді оқу барысында қарастырылады: Тіл тіл білімінің пәні ретінде, лингвистикалық белгі ұғымы, басқа белгілер қатарындағы тілдік белгілер, қатынас мәселесі: тіл мен сөйлеу, тіл мен ойлау, тілдердің шығу тегі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тіл біліміндегі жаңа парадигмалардың бірі ретінде когнитивтік лингистиканың ғылыми негізімен, термин жүйесімен, әдіснамалық ұстанымдарымен, зерттеу әдістерімен таныстыру; концептілердің ғалам бейнесін қалыптастырудағы қызметін сипаттау арқылы ғалам бейнесінің құрылымын, ұлттық ерекшеліктерін көрсету; қазаққа ғана тән ұлттық болмысты таныту; студенттерді мәтіндерді когнитивті лингвистика тұрғысынан талдап, танытуға баулу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - компьютерлендірудің лингвистикалық мәселелерін қарастыру, тіл қызметін модельдеуге қатысты пайдаланылатын компьютерлік бағдарламалар мен тілдік деректерді өңдеу. Тіл білімі аясына қатысты теориялық және практикалық мәселелердің шешімін табуға байланысты компьютерлік бағдарламаларды қолдана білуге үйрету. Жасанды интеллект жүйесі; оқу лексикографиясының құрылуы; ақпарат іздестіру жүйесі; мәтіннің автоматты анализі; мәтіннің автоматты синтезі қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - типологиялық мектептердің бағыттарын қарастыру, екі немесе бірнеші тілдерді салыстыра, салғастыра қарастырудың теориялық бағыты, әдістері мен тиімді тәсілдері, тілдер типологиясының негізгі ұғымдарын саралау. <br/> Грамматика, лексикология, фонетикадағы салғастырмалы тіл білімі әдіснамасы негізінде тілдер типі, формалар типі, қатынастар типі, универсалийлер, басымдықтар, фреквенталий, уникалийлер қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - көркем әдебиетті зерттеудің жалпы филологиялық бағыттары зерделенеді, мәтін және автор, мәтін және оқырман, мәтін және мәнмәтін, мәтін және оның жазылу тарихы ұғымдарын меңгерту көзделеді.Көркем әдебиеттегі ұлттық құндылықтар қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - мемлекеттік тіл мәртебесіне ие болған қазақ тілінің белгілі бір кезеңдердегі статикалық қалпы мен динамикасын талдау, қазақ әдеби тілін танытатын үлгілер мен олардың тілдік-көркемдік белгілерін саралау. Жазба ескерткіштердің тілі, функционалдық стильдерінің пайда болып, әрі қарай дамуы, жеке қаламгерлердің үлесі мен рөлі қарастырылады; тілдік ресурстарға талдау жасалады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәтіннің мағынасын, құрылымын, прагматикасын зерттеу, мәтін лингвистикасының өзге пәндермен байланысы, оны лингвистикалық талдау аспектілері қарастырылады. Қазіргі лингвистикалық парадигмалардағы дискурс, оның көпаспектілігінің түрлі шектес ғылымдармен байланысы және мәтін, сөйлеу, диалог т.б. категориялармен арақатынасы дәйектеледі. Мәтін және дискурстың дефинициялары, дискурс пен мәтін бірлігінің ерекшеліктерін айқындау көзделеді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - копирайтинг және спичрайтингтің бағыттары мен түрлерін анықтау, мәтін түрлерін ажырату, ақпараттық және жарнамалық мәтін идеясын, стратегиясын түсіну, көпшілік алдында сөйленетін сөз мәтіндерінің мазмұны, дайындалу әдістері, оларды құрастырудың практикалық дағдыларын меңгерту.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ҚР тілдердің қарым-қатынасы мен өзара әсерін әлеуметтік тіл білімінің теориялық және практикалық қағидаттарымен байланыстыра отырып, олардың тілдік, саяси, демографиялық, лингвомәдени ерекшеліктерін сараптау. Белгілі бір аймақта және барлық кәсіптік салаларда мемлекеттік тілдің ресми мәртебесіне сай заңды қолдану міндеттілігі туралы статистикалық талдаулар жасау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - мемлекеттік тілді деңгейлеп меңгеру жүйесі, әлемдік білім беру үдерісіндегі алдыңғы қатарлы жобалардың бағыттары мен мазмұнын зерделеу. Материалдарды тілдік білім деңгейіне сәйкес сұрыптау, олардың коммуникативтік құзыреттіліктер дәрежесін нақтылау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қазақ тілін меңгеруде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана білуге үйрету. <br/> Ақпараттық-коммуникациялық технология әдістері және білім беру ісіндегі витагендік технологияның ерекшеліктерін салыстырады, сыни ойлауын жетілдіреді. Алынған материалды практикада тиімді қолдана біледі. Әр түрлі мультимедиалық көздерден алынған ақпарат мен білімді одан әрі дамыту дағдысын игереді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазақ тілі жүйесінің негізгі заңдылығы ретінде қазақ тілі лексикологиясы мен семасиология сипатының негіздері, жалпы заңдылықтарын және оның қызмет ету ерекшеліктерін меңгеру. Лексемалардың мағыналық құрылымы, семантикалық өрістері, парадигмалық және синтагмалық қатынастары қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қазақ тілінің морфологиялық құрылымы, сөз таптары, грамматикалық категориялары тіл біліміндегі жаңа бағыттармен, инновациялық парадигмалармен байланыстыра қарастыра отырып, меңгеру. Морфологияның негізгі ұғымдары, сөздерді таптастырудағы ұстанымдар, категория болудың алғы шарттары, жалғаулар парадигмасы, сонымен бірге морфологияның антропоөзектілігі, сөз таптарының таным үдерісімен байланысы қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - синтаксистік категориялар иерархиялық сипатта: сөз тіркесі, жай сөйлем, құрмалас сөйлем, күрделі синтаксисті тұтастық, мәтін деңгейінде қарастыру, шынайы болмыстағы қатынастардың сол категориялар арқылы объективтенуін саралау. Сөйлем модельдерінің түпкі (базистік) құрылымды болу, трансформациялану себебінің түрлі коммуникативтік мақсаттарға (актуалды мүшелену, үнемдеу, экспрессивті ету т.б.) байланысты екендігі практикалық жұмыстар негізінде айқындау.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазақ тілі стилистикасы мен сөз мәдениетінің зерттеу нысаны, оларға тән ұғымдар мен категорияларды зерделеу. Қазақ тілі стилистикасының, тіл мәдениетінің өзіндік ерекшеліктері, олардың тілдік және стилистикалық норма ұстанымдары, әр стильдің прагмастилистикалық ерекшеліктердің тілдік және тілдік емес факторлар негізінде практикалық тұрғыдан талдау жасау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қазақ терминографиясының бастау көздері және қазіргі қазақ терминографиясының ерекшеліктерін, терминография және лексикографияның ұқсастықтары мен айырмашылықтарын, терминологиялық сөздіктердің макроқұрылымы мен микроқұрылымын, түрлерін талдау; терминологиялық сөздіктерді түзуде негізге алатын әдістемелік бағдарлар мен құрастыру талаптарын меңгерту.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тілдің шығу тегіне қатысты тұжырымдарды силлабология ғылымы аясында түсіндіру, түркілік сөз жалпылаудан нақтылыққа қарай даму бағытына ерекше мəн бере отырып, қазақ тілінің диахрониялық аспектілерін талдау. Дыбыстардың, грамматикалық тұлғалардың қалыптасу жолдарына, сөздердің мағынасының шығу тегіне талдаулар жасау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қазақ тілі дыбыс жүйесі туралы мәлімет беру, қазақ тілі дыбыстарының жасалым белгілері, талдану әдістемесі мен жіктелімін меңгерту, фонетикалық және фонологиялық жүйе түсінігін ашу, айтылым түрлері заңдылықтарын нақты пайдалану арқылы дамытуда лингвистикалық цикл ретінде фонетиканың орнын анықтау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Психолингвистиканың негіздерін, тірек ұғымдарын саралайтын маман қалыптастыру. <br/> Әлемдік және отандық ғалымдардың психолингвистика туралы зерттеулері; псисхология мен тіл білімінің ортақ мәселелері, байланысы; сөйлеу мен тілдің арақатынасы; сөйлеуді адам әрекетінің бір түрі ретінде тану жолдары; психологиялық үрдістер; сөйлеу актілерінің теориясы, психолингвистикалық талдау әдістері - пән мазмұнын қамтиды.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - шаршысөз дискурсындағы стратегия мен тактика түрлерін (дискурсивті, коммуникативті, контекстуалды және компонентті талдау, т.б.) әдіс-тәсілдер арқылы анықтауға үйрету. Дәстүрлі қазақ шешендік өнерінің бүгінгі шешендерге тигізген ықпалын нақты мысалдар арқылы дәйектеу.<br/> Шаршысөз дискурсындағы стратегия мен тактика түрлерін анықтау, оның адресатқа әсер ету күшін айқындау көзделеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - академиялық міндеттерді іске асыру дағдыларын меңгерту, академиялық оқылым және академиялық жазылымның практикалық негіздерін меңгерту. Академиялық оқылымда – мәтіндегі ойды түсіну, мәліметтерді дәлел ретінде қолдану, сыни тұрғыда ойлау мен талдау; академиялық айтылым бойынша баяндама, презентация жасау, өз ойын дәлелдеу жолдары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - аударма әдістерін – қысқартылған, функционалды, толық аударма: сөзбе-сөз, семантикалық, коммуникативтік аударма тәсілдерін меңгерту. Түпнұсқа тіл мен аударылатын тілдердің лексикасы, грамматикалық құрылымы, синтаксистік, стильдік ерекшеліктері мен ұқсастықтарын ажырату. Аударма қызметінің мәні мен міндеттері, стратегиялары, әдістері пән мазмұнын құрайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты аударма үдерісінің өзіне тән ерекшеліктерін коммуникативтік аспектілерге баса назар аудара отырып зерттеу. Әр түрлі жанрдағы және стильдегі мәтіндерді олардың коммуникативті мақсаты мен аудиториясын ескере отырып аудару, аударманың коммуникативті моделі шеңберінде әртүрлі мәтіндермен және тілдік құрылымдармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игеру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазақ тіліндегі заң тілінің дамуын, нормативті-құқықтық актілер тілінің стильдік ерекшеліктерін, заң мәтіндерінің лингвистикалық және грамматикалық құрылымын, терминдердің қолданысын талдау. Нормативті-құқықтық құжаттар стилінің қазіргі даму үдерістері, қазақ тіліндегі құқықтық терминология, заң мәтіндерінің тілі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тіл білімінің жаңа бағыты – интернет-лингвистика саласындағы негізгі мәселелерді қарастыру. Интернет-лингвистиканың лексикологиялық ерекшеліктерін, интернеттегі тілдік қатынастарды, жаргон мен сленгтердің алуан түрлерін, интернеттегі коммуникацияның фонетикалық ерекшеліктерін, интернеттегі қарым-қатынастың семиотикалық сипаттамаларын, интернет-медиа тілі мен онлайн-әдебиет тілін; интернет-дискурстегі сөзжасамның ерекшеліктерін, интернеттегі лексикографияны меңгерту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - компьютерлендіру¬дің лингвистикалық мәселелерін қарастыру, тіл қызметін модельдеуге қатысты пайдаланылатын компьютерлік бағдарламалар мен тілдік деректерді өңдеу. Тіл білімі аясына қатысты теориялық және практикалық мәселелердің шешімін табуға байланысты компьютерлік бағдарламаларды қолдана білуге үйрету. Жасанды интеллект жүйесі; оқу лексикографиясының құрылуы; ақпарат іздестіру жүйесі; мәтіннің автоматты анализі; мәтіннің автоматты синтезі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қазақ тілінің компьютерлік қорын құрудың әдіснамасын, құрамы, корпус ұғымы, белгіленімдер, корпус түрлері мен талаптарын меңгерту. Орыс, чех тілдерінің ұлттық корпусы, Браун корпусы, Британдық ұлттық корпус, американдық ұлттық корпустың ерекшеліктерін талдау, Алматы кіші корпусы мен қазақ тілінің ұлттық корпусын құрудың мәселелері мен жетілдіру жолдарын зерделеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - сөз құрамының құрылымын анықтауда грамматикалық тұлғалардағы агглютинация немесе фузия, аналитизм немесе синтетизм құбылыстары басымдылығының; синтаксистік деңгейде базалық сөйлем құрылымдарының номинативті немесе эргативті болуының, нысандық, атрибутивтік, предикативтік қатынастардағы сөздердің орын тәртібінің ерекшеліктері мен ұқсастықтарын аталған тілдер бойынша саралау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қазақ және шет (орыс, ағылшын) тілдеріндегі грамматикалық құрылымдардың, таным теориясы қағидаларының әмбебаптылық және бірегейлік ерекшеліктерін тілдер типологиясы бойынша салғастырмалы аспектіде меңгерту. Қазақ және орыс, ағылшын тілдерінің концептуалды жүйесінің аксиологиялық сипаттарын құрайтын тілдік бірліктердің – «баламасыз лексика», «лакуна», «реалийлердің» перифраздану, аударылу жолдары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - іскерлік тіл және оның стилистикалық ерекшелігін, мемлекеттік акті, заң, ереже, халықаралық құжаттар тілінің стилі, ресми-іскерлік стильдің формальды логикалық стилін меңгерту. Қазақ тіліндегі құжат мәтіні, оның мазмұндық, тілдік, құрылымдық ерекшеліктері, құжаттық коммуникация, ақпараттың мазмұнына қарай құжаттың жіктелуі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілін меңгеруде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана білуге үйрету пән мақсаты болып табылады. Интернет жүйесіндегі қазақ тілін оқытуға арналған түрлі ғылыми-танымдық ресурстарға талдау жасаудың инновациялық әдіс-тәсілдері зерделенеді. Ақпараттық-коммуникациялық технология әдістері және білім беру ісіндегі витагендік технологияның ерекшеліктерін салыстыру, сыни ойлауын жетілдіру жолдары сараланады. Мультимедиалық материал негізінде білімді одан әрі дамыту дағдылары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазақ тілін тиімді оқыту үшін лингводидактикалық материалдарды құру, бейімдеу және пайдалану әдістері мен технологияларын үйрету. Студенттер әртүрлі білім беру контекстінде қолдануға болатын оқу құралдарын, цифрлық білім беру ресурстарын және интерактивті материалдарды әзірлеудің теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазақ тілінің қоғамдағы рөлін, оның мемлекеттік және құқықтық институттарда қолданылуын реттейтін құқықтық нормалармен байланысын зерттеу. Мемлекеттік тілдің мәртебесін, оның ресми құжаттарда, білім беруде, қоғамдық салаларда және қоғамдық қатынастарда қолданылуын реттейтін заңнамалық актілер зерделенеді. Құқықтық мемлекетті нығайту және әлеуметтік бірлікті қолдаудағы мемлекеттік тілдің маңызы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ терминографиясының бастау көздері және қазіргі қазақ терминографиясын зерттеу қажеттілігі, терминография және лексикографияның ұқсастықтары мен айырмашылықтары, терминологиялық сөздіктердің макроқұрылымы мен микроқұрылымы, түрлері; терминологиялық сөздіктерді түзуде негізге алатын әдістемелік бағдарлар мен құрастыру талаптары, сондай-ақ ондағы тілдердің орналасу ретінің маңызы теориялық және практикалық тұрғыдан дәйектеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілінің компьютерлік қорын құрудың әдіснамасы, құрамы, корпус ұғымы, белгіленімдер, корпус түрлері мен талаптары пән мазмұнын құрайды. Орыс, чех тілдерінің ұлттық корпусы, Браун корпусы, Британдық ұлттық корпус, американдық ұлттық корпустың ерекшеліктері талданады, Алматы кіші корпусы мен қазақ тілінің ұлттық корпусын құрудың мәселелері мен жетілдіру жолдары зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қостілділік туралы түсінікті тереңдету, қостілді қолданумен байланысты мәселелерді шешу және оның жеке адам мен қоғам үшін әлеуетті пайдасын анықтау. Тілге қызмет көрсету, код алмасу және тіл саясаты мәселелері, қостілділіктің лингвистикалық аспектілері, когнитивтік икемділік пен көпмәдениетті түсіну үшін қостілділіктің әлеуетті артықшылықтары мен кемшіліктері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - құқықтық мәтіндерді лингвистикалық сыни тұрғыдан талдауға үйрету. Құқықтық мәтіндердегі сөз қолданысы, құқықтық ақпаратты түсіну және түсіндірудегі тілдің рөлі, құқықтық мәтіндердің тілдік табиғаты қарастырылады. Даулы мәтіндерге қазақ тілінде лингвистикалық сараптамалар, даулы материалдағы дерек туралы мәлімдеме, пікір, баға, болжам және күман категорияларына прагматикалық, семантикалық, интерпретациялық, дискурстық, психолингвистикалық сараптамалар жасалады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазақ тілін меңгеруге арналған әртүрлі мультимедиалық құралдар мен ресурстарды пайдалануға үйрету. Мультимедиалық технологиялардың негіздерін, қазақ тілін үйренуге арналған тілдік қосымшалар, веб-ресурстар және басқа да цифрлық құралдарды әзірлеудің техникаларын меңгеру, оларды оқу үрдісінде қолдану жолдары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қазақ тілін өзге тілді аудиторияда меңгертудің қағидаттары мен тәсілдерін, инновациялық әдістерін, меңгерту үдерісінің тиімді стратегияларын қарастыру; коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын қалыптастыратын тапсырмаларды құрастыру әдістерін үйрету. Тілдік материалды қатысымда жүзеге асыру үшін қажетті жаттығуларды дайындау көзделеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - саяси ортадағы ақпараттармен, идеялармен алмасу үдерістерін зерттеу, саяси мәнмәтінде қолданылатын тіл мен коммуникацияның ерекшеліктерін талдау. Саяси коммуникацияның теориялары мен модельдері зерделенеді, қоғамдық пікірге әсер етудің әртүрлі әдістері мен стратегиялары қарастырылады, саяси пікірталастарда тіл мен риториканың рөлі талданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамдардың жас ерекшеліктеріне қарай тілді үйрену және қолдану жолдарын, тілді меңгеруге әсер ететін биологиялық, когнитивтік, әлеуметтік және мәдени аспектілер сияқты факторларды қарастыру. Білім, психология, неврология, лингвистика және жасанды интеллект сияқты әртүрлі салаларда адамдардың тілді қалай меңгеріп, қолданатынын және түсінуде туындайтын қиындықтарды анықтайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - кәсіби қызметтегі ауызша және жазбаша іскерлік сөйлеу тілінің нормативтік аспектісі, оларды қолдану мәтіндері мен нормалары, іскерлік қарым-қатынас этикетіндегі ұлттық сипат ерекшеліктерін меңгерту.Сөйлеу этикеті формулалары; іскерлік қарым-қатынас этикетіндегі ұлттық сипат; ресми-іскери қарым-қатынас тілінің өзіндік ерекше тілдік құрылымдарын, жазбаша және ауызша жанрлық түрлері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Практиканың мақсаты - химиялық өндірістің технологиялық сызбаларын оқу, белгілі бір химиялық кәсіпорын мысалында жабдықтар, материалдар таңдау және жобалық-жобалық шешімдерді негіздеу, дамыту барысында алынған құзыреттерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. тәжірибе барысында өндірістік тапсырмаларды орындауға арналған модуль.
Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, ережелерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;