тіл білімі бакалавры
Шет тілі ретінде орыс тілі саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға және көп мәдениетті ортада мәдениетаралық коммуникация, ұлтаралық тілдік қарым-қатынас, сөйлеу этикеті саласында жобалар әзірлеуге мүмкіндік беретін және жоғары академиялық стандарттарға сәйкес білім беру қызметтерін экспорттауға қабілетті қазіргі заманғы, пәндік, мәдениетаралық-коммуникативтік, цифрлық, зерттеу құзыреттіліктеріне ие жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
Орыс тілі шет тілі ретінде
6B02312
Филология
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Орыс тілі
Орыс әдебиеті
75 (Каз.) 75 (Орыс.)
1200000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ғылыми мәтіндерді адекватты түсіндіру және құрылымдау, филологиялық талдау жүргізу, мәтіндегі ақпаратты жан-жақты және сыни тұрғыдан түсіну қабілетін қалыптастыру; шолу-іздеу оқу кезінде жаңа ақпаратты шығарып алу. Курс академиялық жазудың ерекшеліктерін, ғылыми жұмысқа қойылатын жалпы талаптарды, оқу мәтіндерінің түрлерін, баяндау стильдерін, ғылыми мәтінді жазуға арналған практикалық ұсыныстарды үйретуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің шетел тілі ретінде орыс тілінен аттестаттау емтиханына дайындалу әдістері мен тәсілдерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Курс Еуропа Кеңесінің шкаласы бойынша шет тілін меңгеру деңгейлеріне сәйкес лингвистикалық білім және дағдыларды жетілдіру әдістерін әзірлеуді қарастырады. Дайындық емтиханның барлық кезеңдерін сәтті аяқтау үшін қажетті дағдыларды талдау және дамыту арқылы жүзеге асырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің елтанудың маңызды қағидалары, заңдылықтары, категориялары, оның негізгі мәселелері мен құндылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру; олардың аймақтық терминология мен концептуалды аппаратты меңгеруі, студенттер арасында аймақтық және мәдениетаралық құзіреттілікті, оның ішінде оқытылатын тілдің тарихы, географиясы, мемлекеттік басқару, мәдениеті, тұрмысы, дәстүрі, коммуникативті мінез-құлық ережелері бойынша білім жүйесін қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде лингвоаймақтану пәнінің негіздерін қалыптастыру болып табылады. Курс терминологиясын, елдің әлеуметтік-мәдени өмірінің вербалды және бейвербалды мінез-құлық нормаларын қоса алғанда, ел туралы бастапқы білім жүйелерін, қосымша мағыналық жүктемелерді, мәлімдемелердің саяси, мәдени, тарихи коннотацияларын ескере отырып, сөйлеу қолдану ерекшеліктерін үйренуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде мәдениеттің негізгі бөлігі, әлеуметтік-мәдени ақпаратты беру және әлемнің ұлттық суреттерін қалыптастыру тәсілі ретінде тіл туралы антропоцентристік бағыттағы идеяны қалыптастыру; лингвомәдениеттанудың пәнаралық ғылым ретіндегі негізгі бағыттарымен таныстыру, олардың студенттердің өз бетінше ғылыми-әдістемелік зерттеулері үшін өзектілігін анықтау; тілдегі мәдениетті бейнелеудің негізгі үлгілерін қарастыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – лингвостилистикалық зерттеу объектісі ретінде мәтін туралы түсінік қалыптастыру; мәтіндердің типологиясымен, олардың құрамдас бөліктерімен, ұғымдарымен және категорияларымен таныстыру. Курс мәтіндерді және олардың құрамдас бөліктерін теориялық негізделген талдау дағдыларын, тұлғалық қасиеттерді дамытуға, сонымен қатар оқытудың осы саласына қойылатын талаптарға сәйкес жалпы мәдени, әмбебап және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің орыс тілін деңгейлік аттестациялаудың әдістемелерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс шет тілі ретінде орыс тілінен тест (ТРКИ) сертификаттау деңгейіне қойылатын талаптарды зерделеуге бағытталған; Бірыңғай еуропалық стандарттар деңгейлеріне сәйкес келетін бастапқы, базалық, сертификаттау деңгейлері бойынша мемлекеттік стандарттар жүйесіне сәйкес орыс тілі бойынша шет тілі ретінде тест тапсырмаларының құрамын меңгеру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде ОШР тиімді меңгеру әдістерінің бірі ретінде мультимедиялық білім беру тұжырымдамасын қалыптастыру. Курс орыс тілін ОШР меңгеру кезінде медиа ресурстарды, мультимедиялық бағдарламаларды, қолданбаларды (электрондық оқулықтар мен сөздіктер, грамматикалық және лексикалық симуляторлар, тестерлер, анықтамалықтар, подкасттар, бұлттық технологиялар және т.б.) пайдалана отырып, білім беру ортасын құрудың трендтік технологияларын оқытуға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде ОШР тиімді меңгеру әдістерінің бірі ретінде мультимедиялық білім беру тұжырымдамасын қалыптастыру. Курс орыс тілін ОШР меңгеру кезінде медиа ресурстарды, мультимедиялық бағдарламаларды, қолданбаларды (электрондық оқулықтар мен сөздіктер, грамматикалық және лексикалық симуляторлар, тестерлер, анықтамалықтар, подкасттар, бұлттық технологиялар және т.б.) пайдалана отырып, білім беру ортасын құрудың трендтік технологияларын, жасанды интеллекті оқытуға бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің орыс тілінің шет тілі ретіндегі заманауи әдістелері мен тәсілдерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс сөйлеу әрекеті түрлерінің теориялық негіздерін, олардың өзара байланысты пайдалану технологияларын, сөйлеу қарым-қатынасының ережелерін, ынтымақтастық қарым-қатынас, конфликттік коммуникация ұғымдарын, байланыс орнату әдістерін, қарым-қатынас процесін жоспарлауды және жоспарды жүзеге асыруды, коммуникация стратегиялары мен тактикасын үйренуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – синтаксистік ғылым саласындағы негізгі ережелер мен ұғымдар туралы білімдерін көрсете білуді қалыптастыру. Оқыту курсы синтаксистің негізгі бірліктерін пайдаланудың нормативтік сипаты тұрғысынан талдау және бағалау үшін оқудың теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Синтаксис студенттерге кез келген орыс мәтінін талдауға, оның грамматикалық құрылымын - синтаксистен мәтінге дейін анықтауға арналған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде орыс тілінің лексикалық жүйесінің негіздерін, лексикалық мағына теориясын, лексиканың шығу тегі мен тарихи өзгерістерін, лексикографияны, лексиканы талдау әдістемесін қалыптастыру. Курс студенттердің коммуникациялық қажеттіліктерді жүзеге асыру үшін идиоматикалық және ауызекі сөз тіркестерін қамтитын кең лексика туралы білім деңгейін арттыруға бағытталған; лексикалық бірліктердің коннотативтік мағыналарын ассимиляциялау; синонимдерді белсенді қолдану.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерге білім беру саласында теориялық және практикалық лингводидактикалық дайындықтың негіздерін қалыптастыру. Курс студенттердің грамматикалық дағдыларды (сөйлеудегі грамматикалық құрылымдарды түсіну, тану, таңдау және қолдану) қалыптастыру негізінде коммуникативтік құзыреттіліктердің қажетті деңгейін меңгеруге, сонымен қатар қолданылу формасын, мағынасын және ерекшеліктерін білуге бағытталған. орыс тілінің синтаксистік және морфологиялық бірліктерінің.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ауызша сөйлеу қабілетін қалыптастыру, сөйлеу әрекетінің бір түрден екінші түрге айналуын негіздеу, қарым-қатынас жағдайында сөйлеу әрекетінің бағдарламаларын жіктеу, белгілі бір мәселелерді шешу үшін әртүрлі ұйымдармен тиімді әлеуметтік өзара әрекеттесу және ынтымақтастық қабілетін қалыптастыру. Пән конверсиялық талдауды жүргізуге, ақыл-ой картасын құруға және коммуникация стратегиясын құруға бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – орыс тілінің функционалдық-коммуникативтік грамматикасы саласында алған білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс тілдік құбылыстарға функционалдық көзқарастың мәнін, қазіргі функционалды орыстану ғылымының негізгі бағыттарын, орыс тілі грамматикасының лингводидактикалық сипаттамасындағы функционалды-коммуникативті аспектінің рөлін, тілді сипаттауға құрылымдық-семантикалық және функционалды-коммуникативті көзқарастардың ОШР грамматикасындағы өзара әрекеттесуді үйретуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты –студенттердің сөйлеу әрекетін жандандыру мақсатында интерактивті әдістерді қолдану арқылы шетелдік кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру процесін күшейту және оңтайландыру қабілетін қалыптастыру. Курс сөйлеу әрекеті түрлерінің негіздерін зерделеуге және дайындалған және спонтанды сөйлеу практикасына бағытталған тілдік тренингтер кешенін іске асыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – аударма теориясы мен сөйлеу әрекеті теориясының негіздерін қалыптастыру. Курс аудармалардың жіктелуін, тіларалық және мәдениетаралық қатынас түсінігін, аударманың адекваттылығы мен баламалылығын, екі тілдің лексикалық және грамматикалық категориялары мен жүйелеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды, екі тілдегі мәтіндердің жанрлық және стилистикалық түрлерін, аударма мәселелерінің табиғатын және оларды шешу әдістерін үйретуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің бейвербалды қарым-қатынас теориясының негізгі ұғымдары, оның түрлері туралы түсініктерін қалыптастыру. Курс бейвербалды қарым-қатынастың этникалық ерекшеліктерін зерттеуге, әртүрлі мәдениет өкілдерінің коммуникативті мінез-құлқының бейвербалды көріністерін дұрыс түсіндіруге, сонымен қатар бейвербалды қарым-қатынастың әртүрлі көріністерін жүйелі талдау дағдыларын меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің қарым-қатынас теориясының негізгі ұғымдары мен категориялары, вербалды құралдары мен қарым-қатынас түрлері, іскерлік вербалды қарым-қатынас әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру. Курс орыс мәдениеттердегі вербалды қарым-қатынасты дұрыс түсіндіру, мәдениетаралық ортада тұлғааралық, топтық және ұйымдық коммуникацияларды жобалау, вербалды қарым-қатынас кедергілерін жеңу қабілетін дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – көпмәдениетті ортада кәсіби сферасында табысты әлеуметтену үшін студенттердің негізгі дағдыларын қалыптастыру. Курс жаңа ұжымдағы тиімді өзара әрекеттесу жолдарын үйренуге, оңтайлы қарым-қатынасты ұйымдастыруға, кәсіби қызметте рефлексия мен кері байланысты дамытуға, жеке тұлғаның этномәдени оқшаулануын жеңудің формалары мен әдістерін қолдануға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде халықтың танымдық мәдениетін бейнелеу тәсілі ретінде көркем мәтінді зерттеу теориясының негіздерін қалыптастыру, сонымен қатар лингвистикалық талдау объектісі ретінде мәтін туралы түсінік қалыптастыру. Курс көркем мәтіннің құрылымдық-коммуникативтік ұйымдастырылуын, оның сөйлеу құрылымын және мәтін жасаудағы басым мәтіндік құралдардың рөлін үйретуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде экскурсиялық іс-әрекет объект ретінде лингвоаймақтану пәнінің негіздерін қалыптастыру болып табылады. Курс терминологиясын, елдің әлеуметтік-мәдени өмірінің вербалды және бейвербалды мінез-құлық нормаларын қоса алғанда, ел туралы бастапқы білім жүйелерін, қосымша мағыналық жүктемелерді, мәлімдемелердің саяси, мәдени, тарихи коннотацияларын ескере отырып, сөйлеу қолдану ерекшеліктерін үйренуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің мәдениетаралық қарым-қатынас теориясының негізгі ұғымдары, сонымен қатар терминдер мен категориялық концептуалды аппараты туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Курс мәдениетаралық коммуникацияның әртүрлі деңгейлерін, жаһандану мәселелерін, мәдениетаралық коммуникацияны зерттеуде релятивистік және диалогтық тәсілдерді біріктіру үшін қажетті басқа мәдениеттерді түсінудің маңыздылығын арттыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің мәтіннің ерекшеліктері мен оларды анықтаудың тілдік механизмдері туралы түсініктерін қалыптастыру. Курс мәтін құрудың негізгі әдістерін, әртүрлі бастапқы жанрдағы мәтіндерді талдау, қосалқы жанрдағы мәтіндерді генерациялау, мәтіндік мәліметтерді өңдеу және жүйелеуді үйренуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – орыс тілін меңгеру процесінде лингвомәдени құзыреттіліктің қалыптасу ерекшеліктерін зерттеу. Курс «лингвомәдени құзыреттілік» терминін ашуға және мәдени мазмұндағы мәтіндермен жұмыс істеу барысында қалыптасатын лингвомәдениеттану компонентінің сипатын анықтауға бағытталған; тілдік ұғымдарды қалыптастырудағы мәдениеттің рөлін анықтау; сөйлеуші мен тыңдаушының мәдени мағыналарды түсінуі және олардың сөйлеу стратегияларына әсері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің орыс тілін деңгейлік аттестациялаудың әдістемелерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс шет тілі ретінде орыс тілінен тест (ТРКИ) сертификаттау деңгейіне қойылатын талаптарды зерделеуге бағытталған; Бірыңғай еуропалық стандарттар деңгейлеріне сәйкес келетін бастапқы, базалық, сертификаттау деңгейлері бойынша мемлекеттік стандарттар жүйесіне сәйкес орыс тілі бойынша шет тілі ретінде тест тапсырмаларының құрамын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – лингвомәдениеттану көкжиегін кеңейту үшін студенттердің орыс тілінің фразеологиялық бірліктерін сипаттау және мағынасын түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Курс фразеологиялық бірліктердің жіктелуін, фразеологиялық тіркестердің әртүрлі жағдаяттарда қолданылуын үйретуге бағытталған; қарым-қатынастың әртүрлі салаларында студенттердің коммуникативті құзыреттілігінің ең жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тұрақты комбинацияларды білу, барабар түсіну және дұрыс пайдалануға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің тарих және мәдениет ескерткіштерін таныстыру үшін сөйлеу коммуникация үлгілері мен сөйлеу үлгілерін қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. Курс сөздік қорын, аймақтық дүниетанымын кеңейтуге ықпал етеді, эрудиция мен шығармашылық қабілеттерін дамытады, ана тілі мен орыс тіліндегі түрлі құбылыстарды параллельдермен салыстыруға үйретеді, еліміздің тілі мен мәдениетін үйренуге деген ынтасын арттырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің табысты әлеуметтік-мәдени, әлеуметтік-психологиялық, күнделікті бейімделуінің негізгі дағдыларын қалыптастыру. Курс жаңа қоршаған болмысының негізгі нормаларын, заңдылықтарын, құндылықтарын зерделеуге, көптілді, көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін және тиімді даму мен әлеуметтік мінез-құлықты қалыптастыруға мүмкіндік беретін бағдарламаларды әзірлеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты –студенттердің туристік өнімдердің бірі ретінде экскурсия жүргізу әдістемесі туралы түсініктерін қалыптастыру. Курс тұтынушылық сұранысты ескере отырып, экскурсиялық өнімді құру кезінде кәсіби терминологияны, экскурсияны дайындау кезеңдерін, инновациялық технологияларды үйретуге бағытталған.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Практиканың мақсаты - химиялық өндірістің технологиялық сызбаларын оқу, белгілі бір химиялық кәсіпорын мысалында жабдықтар, материалдар таңдау және жобалық-жобалық шешімдерді негіздеу, дамыту барысында алынған құзыреттерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. тәжірибе барысында өндірістік тапсырмаларды орындауға арналған модуль.
Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, ережелерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;