Data-журналистика» білім беру бағдарламасының мақсаты -
Ақпаратты өңдеу және өндіріс саласында жаңа технологиялық құралдар мен технологиялармен жұмыс істеу дағдысы бар жоғары білікті мамандарды сапалы дайындау.
Білім беру бағдарламасының іске асырылуы маманның кәсіби тұлғасын қалыптастыруға бағытталған:
- ежелгі заманғы жаңа теориялардың заманауи білімдерін түсіндіру және қорытындылау және күнделікті журналистиканың негізгі ұғымдарын классификациялау;
- деректер журналистикасы саласындағы зерттеулерді дербес жүзеге асырады;
- өздерінің ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін түсіндіру және статистикалық талдау құралдарын қолдану;
- өздерінің ғылыми зерттеулер контекстінде ақпараттық технологиялар мен жаппай байланыс ғылымдарының қиылысындағы білімді интеграциялау;
- ашық деректер көздерін пайдалану арқылы журналистік проблемаларды зерттеудің инновациялық әдістерінің негізінде оқу үдерісінің тиімділігін қамтамасыз ету;
- Есептеу лингвистикасында, деректерді визуализациялауда және инфографикада қосымша оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін өзіңіздің бағдарламаңызды құрыңыз.
Data - журналистика
7M03201
Журналистика
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: сапалы және тиімді журналистік өнім мен контент жасау үшін өзекті болып табылатын Datа-журналистиканың теориялық концепциясы туралы терең түсінік қалыптастыру.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әртүрлі визуалды ақпараттың және инфографика алгоритмының дайындауын қалыптастыру. Курс инфографика таныстыру негіздерін, деректерді визуализациялау және инфографика ерекшеліктерін, анимацияланған инфографика, деректерді визуализациялау типологиясын: кестелерді, диаграммаларды, схемаларды, иллюстрацияларды, пиктограммаларды, картосхемаларды зерттейді; деректерді және инфографика визуализациясын талдау мен жасауға үйретеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім алушыларды зерттеу жобаларын жүзеге асыру бойынша интерактивті журналистиканың технологиялары, әдістері, тәсілдері туралы түсініктерді қалыптастыру. <br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> интерактивті технологияларды практикалық қолдану үшін интерактивті data-журналистиканың негізгі ғылыми<br/> проблемаларын және ерекшеліктерін түсіндіріп, оларды құрастыру;<br/> деректерді визуализациялауға арналған бастапқы науқан жасау үшін магистранттардың кәсіби мүмкіндіктері мен<br/> бастауыш әлеуетін жобалау және талдау.<br/> зерттеу жобаларын іске асыру үшін интерактивті технологияларды құру әдістері мен көрсету;<br/> конвергенттік басылымдар үшін көрнекі деректерді алға жылжыту бойынша бағдарламалар әзірлеу және талдау.<br/> мәтіндік талдауларды қолдана отырып, әріптестермен тиімді сөйлесу байланысын орнату және қолдау.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Сапалы контент жасау, кеңістіктік деректерді ұйымдастыру; деректер сапасын бағалау, метадеректермен жұмыс істеу ережелері, sharing карталар мен геодеректер практикасын зерделеу мақсатында пәнаралық деңгейде интерактивті дата-журналистика процесі зерделенетін болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ақпараттық жүйелердегі мәтіндерді өңдеуде қолданылатын компьютерлік лингвистиканың заманауи әдісі, мәліметтер журналистикасының дамуының теориясы мен концепциясы туралы түсініктердің қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Пән қазіргі дигитализация және конвергенция жағдайында data-аналитика және журналист сұрақтарын меңгеруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - журналистиканың түрлі салаларында шешімдер қабылдау үшін қажетті data mining моделдеу және жіктеу бойынша күрделі мәселелерді саралауға, дәлелдеуге және шешуге мүмкіндік беретін заманауи әдістер мен технологияларды қолдану қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: data сауаттылық және сторителлеинг саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, пәнаралық деңгейде медиатехнология құралдарын қолдану және сипаттау. «Робот-журналистиканы» бойынша жеке ғылыми зерттеу контекстінде data сауаттылық пен сторнеллинг, ремаркетинг және шаблонды контентті генерациялау құралдарын меңгерген робот-авторлардың мәселелері зерделенетін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: data-репортажды дайындау және кейінгі кәсіби қызметте пайдалану үшін оңтайлы көлемде мәліметтерді трансформациялау теориясы мен практикасы туралы түсініктердің қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: үлкен деректермен жобаларды әзірлеу, талдау және іске асыру, медиа және ақпарат көздерімен жұмыс, digital-стартап саласында кәсіби құзыреттілік дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттардың жасанды интеллект, машиналық оқыту, журналистикадағы нейрондық желілердің алгоритмдерін талдау, түсіндіру және басқару мәселелерін зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант машиналық оқудың принциптері мен практикасына сәйкес кешенді процесті жобалау және енгізу, нейрондық желілерге алгоритм әзірлеуді меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: дизайн және веб-анимацияны әзірлек бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын құрастырып, талдау және нәтижелерді ұсыну. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Жобаларды басқарудағы стандарттар; жобаны монетизациялау тәсілдері; жоба тәуекелдерін басқару зерттелетін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: заманауи медиалық индустрияда графиканың, бейне және анимацияның әрекеттестігі технологияларымен жұмыс істеу дағдысы мен іскерлігін қалыптастыру, графикалық жобалар өндірісіне, сондай-ақ журналистің практикалық жұмысы үшін ақпараттық бағдарламаларды, жедел графика және анимация әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің медиа-өнімдер өндірісіне жасанды интеллект технологиясын енгізу арқылы медиа-коммуникациялар нарығындағы жұмыс туралы базалық түсініктерін қалыптастыру, олардың тиімділігін бағалау және аудиторияны АИ көмегімен құрылған медиа жобаларға тарту. Пән жасанды интеллект технологияларын пайдалана отырып, медиа өнімдерді өндіру саласында кәсіби дағдыларды игеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: визуалды деректермен креативті графикалық дизайн жасау бойынша дағдыларды қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар визуалды деректер мен графикалық контенттердің түрлі типтерін дайындау дағдыларын үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: деректерді визуализациялау және инфографика саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, сондай-ақ визуалды деректер мен графикалық контенттердің түрлі типтерін дайындау дағдыларын қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Деректерді визуализациялау және инфографика бойынша интерфейстерді жобалау және бағалау, сондай-ақ конвергентті редакциялар үшін визуалды деректерді жылжыту бойынша бағдарламаны әзірлеу және талдау процесі зерделенетін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: деректерді іздеу, алу және түрлендіру, мәліметтерді біріктіру, олардың сапасы мен цифрлы медиа саласында қолднау дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: цифрлы медиаиндустрияда үлкен мәліметтерді қолдану.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: жобаларды қолдану қабілетін қалыптастыру, сондай-ақ datа-Журналистика мәселелерін шешуге және алынған нәтижелерді көрсетуге мүмкіндік беретін міндеттерді шешу үшін игерілген білімдерді бейімдеу және құзыретті пайдалану.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.