Механика саласында жоғары білікті, отандық және әлемдік еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, іргелі ғылыми дайындыққа ие; өзекті ғылыми зерттеу жұмыстарын ең жоғарғы методологиялық деңгейде табысты жүргізе алатын, белсенді әрі азаматтық ұстанымы бар ғылыми мамандар дайындау болып табылады.
Механика
7M05404
Механика-математика
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. Арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы туралы білім қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар басқару теориясының негізгі принциптері, сызықты және сызықты емес жүйелердің модельдері мен зерттеу әдістері туралы білімін көрсетуге; басқару жүйесінің орнықтылығын анықтауға, статикалық және динамикалық дәлдігін анықтауға; қойылған талаптарға сай жүйені құруға; басқару жүйесін құру және жұмыс істеу принциптерін талдауға және қолдануға қабылетті болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты магистранттарға динамикалық жүйелерді зерттеу бойынша білім негізін және кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру болып табылады.<br/> Осы курста механика есептерін сапалы зерттеу әдістері, фазалық кеңістікті талдау бойынша динамикалық жүйелерді интегралдау, көпөлшемді динамикалық жүйелердегі бифуркация теориясының автономдық және автономдық емес, периодтық және транзиторлық динамикалық жүйелері, шартты-периодтық қозғалыстар, кеңістіктік және уақытша орташалар қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты статистикалық механика саласы бойынша білім негізін және кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру, механика есептерін шешу үшін қазіргі сандық әдістерді қолдану, механика есептерінің математикалық модельдерінің қағидаларымен таныстыру, сандық сызбаларды құрудың қазіргі әдістерімен пайдалану, дербес туындылар сандық теңдеулер шешімінде қолдану және сонымен қатар олардың ЭЕМ сандық орындау.<br/> Модульді оқыту нәтижесінде магистранттар механика есептерін шешу үшін қазіргі сандық әдістерді қолдана біледі, механика есептерінің математикалық модельдерінің қағидаларымен таныс болады, сандық сызбаларды құрудың қазіргі әдістерімен таныс болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің механикадағы ұқсастық және өлшем теориясы бойынша білімін және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: өлшемсіз параметрлерін анықтаушы жүйесі, өлшем бірлікті теориясы, ұқсастық теориясы, түрлі өлшемдер үшін өлшем бірліктер теориясы, өлшембірлікті шамалар, өлшембірліксіз шамалар, негізгі өлшем бірліктер, туынды өлшем бірліктер, өлшем бірлік формуласы, физикалық шамалар арасындағы функционалдық қатынастар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты механиканың қазіргі мәселелері саласы бойынша білім негізін және кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру, механиканы ғылым ретінде дамытудың негізгі ұғымдары мен үрдістерін жүйелі түрде қалыптастыру, механиканың бірқатар теориялық және қолданбалы мәселелерін шешудің дәстүрлі аналитикалық әдістерін меңгеру, қаралып жатқан объектілердің негізгі параметрлерін есептеу әдісімен білім алу болып табылады.<br/> Пәннің қысқаша мазмұны: Бұл курс механиканы ғылым ретінде дамытудағы негізгі түсініктер мен терминдерді, негізгі бағыттарды және ғылым ретінде механиканы дамытудағы нақты тенденцияларды қарастырады, есептеулердің негізгі принциптерін меңгеруді және механикадағы бірқатар теориялық және қолданбалы мәселелерді шешудің дәстүрлі аналитикалық әдістерін меңгеруді, алынған объектілердің негізгі параметрлерін есептеу әдісімен білім алуды және алынған нәтижелерді талдауды негіздейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты гидродинамика есептерін модельдеу саласы бойынша білім негізін және кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру, магистранттарды Comsol Multiphysics бағдарламалық кешенінің мүмкіндіктерімен таныстыру болып табылады. Сондай-ақ магистранттар гидродинамиканың проблемаларын модельдеуде негізгі аксиомалар, гипотезалар және заманауи тәсілдермен танысады; дифференциалдық теңдеулерді дискреттеудің айырымдық схемаларын алуды үйренеді.
«Гидродинамика есептерін модельдеу» пәні магистранттарды өздігінен гидродинамика есептерінің математикалық және компьютерлік модельдерді құруға және оларға дұрыс шекаралық шарттарын қоюды үйретуге бағытталған. Магистранттар Comsol Multiphysics бағдарламалық пакетін пайдаланып Пуазейль ағысын, Куэт ағысын, кеуекті ортадағы бір фазалық ағыс, кеуекті ортадағы екі фазалық ағыстарды модельдеуді, сонымен қатар скаляр және векторлық өрістерді визуализациялауды, және алынған нәтижелерді талдау және оңтайландыруға есептер шығарады. Сонымен қатар бір-өлшемді тасымал теңдеулеріне бағдарлама жазуды үйренеді (конвекция және диффузия теңдеулерін пайдалануға арналған есептер). Ағыс және құйын сызықтарын шығаруға арналған классикалық каверна есебін қорытып шығарады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты cызықты емес ғарыштық ұшу динамикасы саласы бойынша білім негізін және кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру, cызықты емес ғарыштық ұшу динамикасының негізгі ұғымдары мен торемаларын, негізгі мәселелері мен оларды шешу әдістерін оқыту және осы әдістерді ғарыштық аппараттардың ұйытқыған қозғалысын зерттеу үшін қолдану болып табылады.
Осы арнайы курста ғарыштық аппараттың ұйытқыған ілгерілемелі және айналмалы қозғалыстары және оларды зерттеу әдістері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты есептеу газ динамикасы саласы бойынша білім негізін және кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру, математикалық модельдерді құрастыру, газ динамикасының негіздері сығылу, соқпа толқындары, Мах саны, диффузияны және т.б. түсіну және ішкі және сыртқы ағын мәселелерін шешуде осы әсерлердің нақты жағдайын тану дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Студенттерге газдық динамикадағы негізгі және заманауи есептеу техникаларын үйрету, оларды негізгі теңдеулерді түсінуге үйрету және сандық процедураларды қолдана отырып, осы теңдеулерді шешу. Курстың тұжырымдамасы Кулбер Б.Лейндің «Есептеу газды динамикасы (CGD)» кітабына негізделген. Курсты оқып-үйрену нәтижесінде студенттер сығылатын ағындарға арналған теңдеулердің негізгі жүйесін, осы теңдеулерді шешудің сандық әдістерін, осы сандық әдістердің артықшылықтары мен кемшіліктерін білуі керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты жерасты гидродинамикасы саласы бойынша білім негізін және кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру, магистранттарға «Жер асты гидродинамикасы» негіздерін беру, оларды жер асты гидродинамикасының негізгі ұғымдары және тау жыныстарының сипаттамаларымен таныстыру, жерасты гидродинамикасының негізгі теңдеулерін қорытып шығаруды үйрету, негізгі аксиомалар, гипотезалар және жер асты гидродинамикасын модельдеудегі заманауи тәсілдермен таныстыру болып табылады.
«Жерасты Гидродинамикасы» пәні арқылы магистранттар жерасты гидродинамикасы есептерінде кездесетін негізгі ұғымдар мен эффектілермен танысады, мысалы абсолюттік және эффективті кеуектілік, абсолютті және салыстырмалы өткізгіштік, дымқылдану, түрлі фазалардың қанықтырылу деңгейі, капиллярлық эффект т.б. Магистранттар аквиферлер/резервуарлардың математикалық және компьютерлік моделін құруды және ұңғыма маңындығы ағыстар, кеуекті ортада ластағыш заттардың таралуы, бір фазаны екінші фазамен ығыстыру, біртекті емес ортаның эффективті өткізгіштігін табу сияқты есептерге шекаралық шарттар қоюды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды берілісті, бағыттауыш және орынауыстыратын иінтіректі механизмдерді эскиздік жобалаудың негізі болып табылатын синтездеудің негізгі әдістерін оқыту.
Курс роботтандыру және автоматтандыру өндірісінде иінтіректі механизмдердің ролін мен орны, берілісті, бағыттауыш және орынауыстыратын иінтіректі механизмдерді заманауи аналитикалық және сандық синтез әдістері жайлы білім береді. Иінтіректі механизмдердің кинематикалық синтез және шығыс буынның берілген орынының екі, үш, сонымен қатар кез-келген сандарының шешудің заманауи аналитикалық шешімдері зерттеледі. Құрылымдық-кинематикалық синтез әдісі, жазық және кеңістіктік механизмдерді жуықтау синтездеудің аналитикалық әдістері, квадраттық және ең жақсы жуықтау негізінде практикалық синтездеуге арналған бағдарламалық қамтамасыз ету қарастырылады. Адымдаушы роботтарды тікелей, реттелетін механизмдерді, тірек-қимыл аппаратының жуықтау генераторларын синтездеудің практикалық аспектілерін қарастырылады. Механизмдерді динамикалық синтез есептерін аналитикалық және сандық әдістермен шешу, ең жақсы беріліс күш шарты бойынша синтез әдістері зерттеледі. Штангалық сорғы қондырғыларының роторлық және аралас әдістерін теңдестіру әдістерімен оңтайлы динамикалық теңдестірудің практикалық мәселелері, импульстік әсер етудің вибраторлар механизмдерін динамикалық синтездеу, жүк көтергіш механизмдерінің көп критерийлік синтезі қарастырылған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты аспан механикасы саласы бойынша білім негізін және кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру, магистранттарға заманауи аспан механикасын зерттеудің математикалық әдістерін меңгерту болып табылады. Атап айтқанда, динамикалық жүйелердің топологиялық әдістері, КАМ-теориясы және символдық есептеулер жүйесі. Теориялық механиканың вариационды қағидаларын қолданумен аналитикалық әдістер үшөлшемді проблеманың эволюциясының сандық талдауының негізі болып табылады.
Бұл пәнді оқу нәтижесінде магистранттар теориялық және аспан механикасының заманауи әдістерін біледі, денелердің аспан механикасының мәселелерін шешудегі заманауи математикалық әдістерді айнымалы массалармен қолдана алады, теориялық және аспан механикасының принциптерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттарды жалпы әдістермен қатар позициялық функциялары бар тізбекті жүйелерді есептеу үшін қолайлы әдістерге қолданылатын әдістерді пайдалана отырып сызықсыз динамика жүйелерді зерттеудің негізгі принциптері мен әмбебап әдістерімен таныстыру. Пәнді оқып-үйрену мақсаты студенттерді математикалық зерттеу әдістерімен және машина мен механизмдердің сызықсыз динамикасын құрудың және қолданудың негізгі принциптерімен таныстыру, сондай-ақ практикалық қолданудағы кезіндегі негізгі мәліметтермен таныстыру.
Пән - әртүрлі жүйелердің заманауи бейсызық динамикасының негізгі іргелі мәселелері және міндеттер мысалдары бар бірқатар қолданбалы аспектілерді суреттейді. Курста мерзімді шешімдерді анықтау әдістерін, олардың тұрақтылығын, еркін және мәжбүрлі тербелістерді, өзін-өзі тербелуді, параметрлік резонансты және бос тербелістер жиілігін анықтау әдістерін ескере отырып басталады. Механизмдердің динамикалық үлгілері жеткілікті түрде қарастырылады және бастапқы кинематикалық тәуелділіктерді көбейтудегі бұрмаланулар талданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты доктораттарды автоматты есептеу және жобалаудың қазіргі заманғы әдістеріне үйрету, Машиналар, механизмдер саласында білім мен кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.
Бұл курста машиналарды, механизмдерді автоматты есептеу және жобалаудың заманауи әдістері қарастырылады.. Кинетостатика және динамика теңдеулерін жазу және шешу, шекті-элементтік есептеу және машиналар мен механизмдерді 3D жобалау компьютерлік жүйелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты механизмдер мен машиналардың динамикалық синтезі саласы бойынша білім негізін және кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру, төменгі жұптағы жазық механизмдердің динамикалық синтез аймағын, жұдырықшалы механизмдердің динамикалық синтезін, тісті механизмдердің динамикалық синтезін түсіндіру болып табылады.
Бұл курста төменгі жұптары бар жазық механизмдердің динамикалық синтезінің негіздері және есептеу әдістері, жұдырықшалы механизмдердің динамикалық синтез есептері, механизмдер мен машиналарды жобалау мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты сырықты механизмдерді оңтайлы жобалау саласы бойынша білім негізін және кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру, сырықты механизмдерін оңтайлы жобалаудың заманауи тұжырымдамасымен таныстыру, сонымен қатар штангалық механизмдерді оңтайлы жобалау мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін білім, дағдылар мен қабілеттерге ие болу болып табылады.
Бұл курста машиналар мен механизмдердің теориясын құрылымдық, кинематикалық, динамикалық талдау және жуықтап синтездеу мәселелерін шешудің негізгі әдістері, механизмдерді оңтайлы жобалау міндеттерін аналитикалық және сандық әдістермен шешуге, алгоритмдерді әзірлеуге және нәтижелерді бағдарламалауға және алуға қабілетті математикалық модельдеу, сонымен қатар машиналар мен механизмдер теориясы мен компьютерлік бағдарламалау тілдеріндегі мәселелерді шешудің аналитикалық және сандық әдістері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты нанотехнология саласы бойынша білім негізін және кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру, 0,1 – 100 нм өлшемдегі құрылымдарды өлшеу, зерттеу, жасау және өзгерту негізгі әдістермен таныстыру және сондай-ақ наноөлшемдегі ағындарды зерттеу үшін іргелі теориясымен таныстыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің реакциялық ағындарды модельдеу саласындағы білімі мен кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, реакцияланатын ағындар үшін гидродинамика заңдарын және модельдеудің негізгі әдістерін меңгеру, негізгі теңдеулерді және іргелі аксиомаларды түсініп, гипотезаларды және химиялық әрекеттесетін ағындарды модельдеудің заманауи тәсілдерін, сонымен қатар студенттерді практикалық мысалдармен негізгі реакциялық ағындармен таныстыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - серпімділік теориясының теориялық тұжырымдамалары, қағидаттары, теңдеулер және проблемалық мәлімдемелерін меңгеру, серпімді деформацияланатын денелерды есептеуге арналған бірқатар міндеттерді шешудің негізгі аналитикалық әдістерін игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - әртүрлі жүктемелер мен факторлар әсерінен беріктік, қатаңдық және тұрақтылық үшін өздерінің есептеулерін жүргізу дағдыларын меңгеру, шыбықтар, пластиналар мен қабықтардың теориясын есептеу үшін теңдеулердің негізгі ұғымдарын, міндеттері мен әдістерін меңгеру.
Бұл курс шыбықтар, пластиналар мен қабықтардың теориясы бойынша негізгі түсініктер мен терминдерді, теңдеулерді, тапсырмаларды және әдістерді енгізеді, әртүрлі жүктемелер мен факторлардың әрекеті бойынша беріктік, қатаңдық және тұрақтылық үшін деформацияланған құрылымдық элементтерді есептеу кезінде осы курстың бірқатар теориялық және қолданбалы міндеттерін шешудің аналитикалық әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты робототехникалық кешендерді басқару жүйесі саласы бойынша білім негізін және кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру, құрылғылармен, дизайн принциптерімен, ақпараттық - өлшеу жүйелерімен және роботты басқару жүйелерімен жұмыс жасай білу.
Пәндерді оқу нәтижесінде магистранттар робот құрылғысын, дизайн принциптерін, ақпараттық-өлшеу және роботты басқару жүйелерін біледі, манипуляторлар мен роботтарды, бағдарлама манипуляторларын және роботтарды жобалай алады, сонымен қатар компьютерде манипуляторлар мен роботтарды меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты магистранттарға тау жыныстары мен механикасы саласы бойынша білім негізін және кәсіби ізденгіштіктерін қалыптастыру болып табылады.
Бұл курста қарастырылатын мәселелер: негізгі түсініктер, зерттеу әдістері, серпімділік, пластикалылық және сырғымалылық кезіндегі тау жыныстары тмен топырақтардың күйін сипаттау теңдеулері,
Гук заңы, изотропты және анизотропты моделдердің негіздері.
Үйретілетін мәселелер: ылдилар мен беткейлердің топырақтарының тепе –теңдік күйлері, тау көшкіндері мен сырғымала құбылыстары, фильтрация және инфильтрация құбылыстары, шекті элементтер әдісінің кейбір практикалық қолданылатын алгоритмдері және шешілген практикалық есептер
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты турбуленттік ағындар үшін есептеу әдістері саласы бойынша білім негізін және кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру, магистранттарды турбулентті ағындар теориясының негізгі жағдайларымен және олардың негізгі статистикалық сипаттамаларын математикалық модельдеу әдістерімен таныстыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ұйытқу әдістері саласы бойынша білім негізін және кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру,механика мен космодинамикадағы ұйытқу теориясының әдістерін оқыту, ғарыштық аппараттар мен бір нүктесі қозғалмайтын қатты дене қозғалысын зерттеу үшін осы әдістерді қолдану болып табылады.
Берілген курста ұйытқу теориясының классикалық (Линдстедт, Пуанкаре, Цейпель, Биркгофф) әдістері; ұйытқудың қазіргі әдістері (Хори-Депри әдісінің модификациялары), Делоне-Хилл сұлбалары қарастырылып және олардың ерекшкліктері талданады.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.