Электр энергетикасы
8D07108
Физика-техникалық
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Энергетикалық салада лайықты журналды таңдаудан бастап, мақаланың әр бөлігін жазумен, тіпті мақала мен рецензияға жауап беруге, сондай-ақ дәлелдерді тексеруге дейін ғылыми журналдарда жазу және жариялау; қадамдық нұсқаулықтар мен ұтысты гранттық ұсыныстарды қалай жазу керектігі туралы көрнекі мысалдар. Ғылыми және инженерлік зерттеулер нәтижелері бойынша баяндаманы дайындау әдістемесі. Презентацияны дайындауға басшылық: достық және қол жетімді стильдегі нақты, дәйекті және сенімді презентация, әсіресе халықаралық ортада тиімді презентацияларды өткізуге қажетті дағдылар. Көрнекілік құру және презентацияларды құрылымдау бойынша практикалық ұсыныстар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: докторанттарды бейсызық электр тізбектерінің теориясымен таныстыру<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1 Бейсызық электр тізбектерінің теориясының ғылыми негіздерін және саралау технологияларын жалпылау<br/> 2 Бейсызық электр тізбектеріндегі өтпелі процесстерді саралау тәсілдерін классификациялау<br/> 3 Бейсызық электр тізбектерінің теориясының даму тарихын сипаттау<br/> 4 Электр тізбектерінің математикалық модельдерінің, бейсызық электр және магнит тізбектерідің жұмыс режимдерін саралау тәсілдері негізінде тәжерибе жасау<br/> 5 Тұрақты және айнымалы бейсызық ток тізбектерін есептеу<br/> <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: бейсызық тұрақты және айнымалы ток тізбектер және осы тізбектердегі өтпелі процесстер. Бейсызық тізбектердің жұмыс режимдерінің тұрақтылығының теориясының негіздері
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу кезінде докторанттар келесі аспектілерді зерттейді: негізгі идеялар мен негізгі қағидаттарды, танымдық іс-әрекеттің заңдары мен механизмдерін зерттеу. Ғылым мен техниканың дамуының этикалық мәселелерін, негізгі рухани құндылықтарды және олардың кәсіби қызмет үшін маңыздылығын қарастыру. Қазіргі энергетика мен инжинерияның ғылыми-әдістемелік құралдарын меңгеру арқылы ғылымның эвристикалық және әдіснамалық саласындағы докторанттардың білімін кеңейту және жетілдіру. Докторанттардың инженерлік, атап айтқанда энергетика саласындағы зерттеудің әдіснамалық мәселелері бойынша сыни ойлау мәдениетін және өзіндік рефлексия дағдыларын қалыптастыру.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты. Пән докторанттарды жаңартылатын энергия көздерін пайдаланудың қазіргі заманғы мәселелерімен және ядролық және термоядролық энергияны электр энергиясына түрлендіру әдістерімен және жұмыс принциптерімен, ядролық реактордың, УТС және плазмалық үдеткіштердің типтік сипаттамалары мен параметрлерімен таныстыруға бағытталған<br/> Бұл курста келесі аспектілер қарастырылады: Әлем, бойынша ғылыми зертханаларында термоядролық және ядролық энергетиканы құру жөніндегі жұмыстарға шолу. Жаңартылатын энергетика бойынша жұмыстарға шолу. Жаңартылатын және баламалы көздердің энергиясын электр энергиясына түрлендіру бойынша қондырғылардың жұмыс принциптері, үлгілік сипаттамалары мен параметрлері . Термоядролық реакторлардағы процестерді зерттеу үшін модельді қондырғы болып табылатын коаксиалды плазмалық үдеткіштің жұмыс процесінде алынған эксперименттік нәтижелерді талқылау. Жаңартылатын Альтернативті энергия көздерін пайдалану мәселелерін зерттеу бойынша әртүрлі есептерді қарастырудың компьютерлік моделдеу және теориялық есептері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты докторанттың өздігінен басқару объектілері мен жүйелерінің моделін құрастырудағы білімі мен машығын қалыптастыру болып табылады
Пәнді оқудың нәтижесінде докторанттар қабілетті болуы керек:
1. Басқару объектілері мен жүйелерінің моделдеудің аналитикалық және экспериментал принциптерін комбинациялау
2. Алынған нәтижелерді жалпылауға
3. Модельдің басқару жүйесіндегі орнын анықтауға
4. Оъектілерді модельдеудегі заманауи бағыттарды сипаттауға
5. Зерттеліп отырған объект немесе процессті модельдеу әдісін таңдап алуға
Пәннің мақсаты. Пән доктораннтардың басқару объектілері мен жүйелерінің моделін құрастырудағы білімі мен машығын қалыптастыруға бағытталған
Бұл курста келесі аспектілер қарастырылады: негізгі физикалық процестерді сипаттайтын теңдеулер негізінде басқару объектілерінің математикалық моделінің құрастырылу принципі, идентификация мәселесіне жүйелі көзқарас, сызықты және бейсызық объектілер мен жүйелер индентификациясының түрлі әдістері мен алгоритмдері, күрделі технологиялық жүйелердің математикалық моделдерін құрастыру тәсілдері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты инженерлік мәселелерді есептеуде қолданатын тәсілдер мен модельдерді жүйелеу
Пәнді оқудың нәтижесінде докторанттар қабілетті болуы керек:
1. Мәселелерді және мәселені қою ерекшелігін реттеуге
2. Жүйелі әдіс пен құрылымы мен әрекет етуіне негізделген мәселелерді шешу әдістерін классификациялауға
3. Әдістер негіздемесін және қолданылатын әдістерін сиппаттап, оларды қолдануға нұсқаулық беруге
4. Техниканың түрлі аясына қатысты есептердің шешіміне түсінік беруге
5. Техникалық жүйлердің даму заңдылықтарын болжауға
Пәннің мақсаты. Пән докторанттың инженерлік мәселелерді шешу тәсілдері мен моделдері, жалпылама әдістерді қолдану аясындағы білімдерін бір жүйеге келтіруге бағытталған
Бұл курста келесі аспектілер қарастырылады: мәселені шешудегі жалпы әдістер, мәселені саралау, техникалық объектілердің жүйелі анализі және техникалық жүйелердің даму заңдылықтары мен құрылымы
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты доктораннтардың басқару теориясының тәсілдерімен таныстыруға бағытталған
Пәнді оқудың нәтижесінде докторанттар қабілетті болуы керек:
1. Басқару теориясының тәсілдері жиынтығы жәйлі білімді реттеуге
2. Адоптацияның анықталған және стохастикалық алгоритмдерін классификациялауға
3. Алынған нәтижелерді түсіндіруге
4. Адаптивті жүйелерді сипаттауға
5. Адаптивті басқарылатын жүйелердің компьютерлік моделін құрастыруға
Пәннің мақсаты. Пән докторанттарды басқару теориясының тәсілдерімен таныстыруға бағытталған
Бұл курста келесі аспектілер қарастырылады: адаптивті басқару тәсілдерінің мәселерімен тәсілдері, сызықты объктілерді идентификаациялау және тура адаптивті басқару жүйелерін автоматтандыру теориясының негіздері, адоптацияның анықталған және стохастикалық алгоритімі, адаптивті басқару жүйелердің функционалды схемаларын синтездеу және саралау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты докторанттарды функционалды қасиеттер мен режимдерді саралауға, электр энергетикасында инновациялық технологиялар мен компоненттерді таңдап проектілеуге бейімдеу болып табылады
Пәнді оқудың нәтижесінде докторанттар қабілетті болуы керек:
1. Заманауи электр энергетикалық жүйелерді құрудың ғылыми негізін, оларды саралау мен синтездеу, проектілеу технологияларын, электр энергетикалық жүелердің жұмыс жасауы және дамуы кезінде техникалық шешімдерді оптималды іске асыру тәсілдері мен принциптері
2. Интелектуалды энергетикалық жүйелер аясындағы мәліметтерді реттеу
3. Электр энергетикалық жүйелер мен желілердің дамуын заманауи құрылғыларды, проектілеу әдістері мен технологияларын ескере жобалау
4. Күрделі жүйелердің математикалық моделі, заманауи электр энергетикалық жүйелердің жұмыс режимін саралау әдістері және оларда инновациялық технологияларды пайдалану негізінде тәжерибе жасау
5. Энергетикалық жүйелерді интеллектуалды, энергоинформациялы жүйелерге көшіру концепциясын іске асыру нәтижелеріне болжам жасауға
Пәннің мақсаты. Пән докторанттарды энергетикадағы инновациялық технологтяларды таңдауға және саралауға, олардың функционалды режимдерін және қасиеттерін саралауға машықтандыруға бағытталған
Бұл курста келесі аспектілер қарастырылады: заманауи энергетикалық жүйелерді құрастырудың ғылыми негіздері, оларды саралау мен синтездеу технологиялары, жобалау, электр жүйелерінің жұмыс жасау және даму барысында оптималды техникалық шешімдерін іске асыру тәсілдері мен принциптері
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.