ОБ мақсаты география саласында жоғары білікті кадрларды және бағдарлама табиғатты тиімді пайдалану және өзара байыту, еларалық ынтымақтастық, әлеуметтік-экономикалық саясатты әзірлеу, өндіріс шығындарын азайту, сондай-ақ табиғатты пайдалануды экологияландырудың нысандары мен әдістерін шешуге және экономиканың нақты секторында пайдаланылатын инновациялық технологияларға көшуге бағытталған., халықаралық маңызы бар органдар мен мекемелерде мемлекеттік және мемлекетаралық міндеттерді шешуде географ функциясын орындауға қабілетті ГАЖ-технологиялардың көмегімен табиғи-ресурстық әлеуетті талдай және басқара алатын, әлемдік деңгейде география саласында ғылыми зерттеулер жүргізе алатын мамандарды даярлау болып табылады.
География
7M05203
География және табиғатты пайдалану
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: География туралы ұғымды жаратылыстану және қоғамдық ғылымдардың өзара әрекеттестігінің біртұтас жүйесі ретінде қалыптастыру, оның қазіргі теориялық және әдіснамалық негіздері, тарихи және қазіргі теориялық мәселелер қою.<br/> Курсты оқу барысында магистранттарда қабілеттерді қалыптастыру:<br/> - географиялық ғылымның іргелі ғылым ретінде қалыптасуының негізгі кезеңдерін сипаттау;<br/> - географиялық зерттеулердің әдістемелік тәсілдері мен әдістерін қолдану;<br/> - географиялық ғылымның қалыптасу үрдісі, оның қазіргі жағдайы, оның негізгі теориялық және әдіснамалық мәселелері туралы түсінік беру;;<br/> - географияның ғылым ретінде ерекшелігін, оның ғылыми білім жүйесіндегі орнын, оның құрылымының ерекшелігін, білім берудің ұйымдастырылуы мен формаларын қарастыру;<br/> - географияның ғылыми бағыттарын метагеографиялық және ғылымтану ұстанымдарынан қарастыру;<br/> географиялық қабықшаның негізгі сипаттамалары мен даму факторларын оның пайда болуы мен эволюциясының әртүрлі кезеңдерінде анықтау.<br/> "География тарихы және әдіснамасы" курсын оқу барысында ғылыми географиялық идеялардың тарихы, География туралы теориялық түсініктердің дамуы жаратылыстану және қоғамдық пәндердің біртұтас жүйесі ретінде, географиялық ғылымның қазіргі заманғы әдіснамалық негіздері мен мәселелері, географиялық ғылымның негізгі әдіснамалық жағдайлары, географиялық білімнің иерархиясы, жүйелік, кибернетикалық, синергетикалық, ақпараттық тәсілдер, географиялық ғылымдағы дифференциация және интеграциялау процестері қарастырылады. Географиялық ғылым тұтастығының проблемалары ерекше атап өтіледі, оның құрамдас бөліктерінің табиғи және әлеуметтік-экономикалық тармақтарының әдіснамалық бірлігі негізінде дамып келе жатқан ғылымның бірегейлігі сипатталады, ғылым құрылымының проблемалары талқыланады. Курс географиялық ғылымға кең көзқарасты қалыптастыруға, оның мәнін түсінуге, оның жетістіктері мен шешілмеген міндеттерін, қазіргі заманғы әлемдік географияның жаңа бағыттарын дұрыс бағалауға ықпал етуге бағытталған. <br/> Сонымен қатар, курс физикалық география, экономикалық және әлеуметтік география, саяси география бойынша теориялық білімді жинақтап, жүйелендіру мүмкіндіктерін зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты мәліметтерді картографиялаудың негізгі принциптерін, геоақпараттық жүйелерді (ГАЖ) қолдану перспективаларын, қазіргі заманғы ГАЖ бағдарламаларды қолдану арқылы ғылыми зерттеулерді орындау кезінде картографиялау дағдыларын қалыптастыру.<br/> Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады:<br/> - деректер базасын құру үшін географиялық деректерді жүйелендіру,<br/> - географиялық талдаудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін қолдану;<br/> - кеңістіктік геодеректер базасын қалыптастыру;<br/> - әртүрлі ГАЖ бағдарламаларын қолдана отырып, геокеңістік деректермен тәжірибе негізінде жаңа білімдерді қалыптастыру, <br/> - геодеректерді өңдеу үшін түрлі ГАЖ қосымшаларымен жұмыс істеуге бейімдеу;<br/> - әр түрлі аумақтық қамту, ауқым, тақырыптық мазмұнның географиялық жүйелерін жобалау;<br/> Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: географиялық ақпараттық жүйелердің функционалдық мүмкіндіктері (ГАЖ), ГАЖ-да мәліметтерді ұйымдастыру, ГАЖ-да деректер модельдері, ГАЖ-да деректерді талдау әдістері, геометриялық және тақырыптық ақпаратты іріктеу, дайындау және енгізу ерекшеліктері; қашықтықтан зондтау деректерін алу, өңдеу және пайдалану әдістері, қолданбалы ГАЖ қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-магистранттарды оқыту процесінде инновациялық әдістер мен әдістерді енгізу, дамыту және қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы оқытушының алдыңғы қатарлы және заманауи инновациялық құралдарын, оқытудың инновациялық әдістерін, сараланған оқыту технологияларын, географиялық пәндерді оқу мен оқытуда ГАЖ технологияларын қолдануды түсінудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – дербес ғылыми зерттеулерді жоспарлау, дайындау, ұйымдастыру және жүргізу қабілетін қалыптастыру. <br/> Бұл курсты оқу барысында ғылыми жарияланымдардың халықаралық жүйесі; халықаралық ғылыми жарияланымдар жүйесіндегі авторлық құқықтар; ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістері; журналға арналған түпнұсқа мақаланың мәтінін ұйымдастыру; ғылымның даму заңдылықтары; зерттеу нәтижелерін тіркеу және қорғау ережелері; рецензиялау рәсімі; ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру және оны құқықтық сүйемелдеу; ғылыми зерттеулерді енгізу және олардың тиімділігін үйренеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - магистранттарды ғылыми білімдердің әдістемелік негіздерін қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің құрылымын және негізгі кезеңдерін зерттеу. Пән теориялық зерттеулер мен модельдеу әдістерін ғылыми зерттеулерде қарастырады. Курсты оқыған кезде магистранттар ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу, сондай-ақ эксперименталды зерттеулердің нәтижелерін жасау, өңдеу және жобалау туралы білуі керек.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – Қазақстан Республикасының еңбек ресурстарының бөлінуін, олардың құрамы мен пайдалануындағы аймақтық айырмашылықтарды зерттеу. Пән өндіргіш күштердің таралуын талдау, демографиялық, миграциялық, этникалық процестердің, халықтың қоныс аудару процестерінің жалпы және аймақтық ерекшеліктерінің еңбек нарығына әсерін ашу бойынша бакалавриат дағдыларын дамытуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – Қазақстан экономикасына «жасыл» принциптерді енгізудің өзектілігін түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән жаңартылатын энергия көздерін, жасыл құрылысты, экологиялық таза көлікті, қалдықтарды басқаруды, су ресурстарын ұтымды пайдалану, тұрақты және тиімді органикалық ауыл шаруашылығын дамыту идеяларын зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты табиғатты пайдалану экономикасының негізгі әдіснамалық мәселелерін зерттеу қабілетін қалыптастыру.<br/> - Табиғи ресурстарды экономикалық бағалаудың теориялық негіздері.<br/> - Экономиканың әртүрлі салаларының табиғи ортасына әсер ету сипаты.<br/> - Табиғатты пайдалануды басқару әдістері, басқару механизміндегі экономикалық құралдардың орны.<br/> - Минералды, су, орман, жер ресурстарын дөңгелектенген экономикалық бағалауды анықтау.<br/> - Табиғи ресурстарды пайдаланғаны үшін төлемдер мен қоршаған табиғи ортаны ластағаны үшін төлемдер мөлшерін есептеу. <br/> - Табиғатты пайдалануда экономикалық тиімділікті анықтау.<br/> Курс табиғат ресурстарын экономикалық бағалау, табиғат пайдалану саласындағы төлем және салық салу жүйесін белгілеу мәселелерін шешуде түсінудің негізін қалыптастырады. Пән ресурстарды бағалауда және табиғатты пайдалануды жоспарлауда теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – өсімдіктер мен қоршаған ортаның экологиялық байланысын, топологиялық деңгейде табиғи кешендердің қызмет ету құрылымын, табиғи кешеннің құрамдас бөліктерінің өзара әрекеттесуін және қоғамның табиғи құрамдас бөлігіне әсерін зерттеу. материя мен энергияның тепе-теңдігін талдау арқылы пейзаждар. Пән бакалавриаттың табиғи және антропогендік түрлендірілген ландшафттарды қалпына келтірудің экологиялық бағдарланған әдістері мен құралдарын пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған; ландшафттарды сақтау көрсеткіштерін талдау негізінде қоршаған орта факторларының әсерінен ландшафттардың жағдайын болжау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - адами капиталды қалыптастыру, дамытудың теориялық негіздерін, бағалаудың геоақпараттық әдістерін, адами капиталды талдау.
Пән адами капиталдын, қалыптастыру факторларын анықтау, кеңістіктік талдау, бағалау, жүйелеу, ГАЖ және әртүрлі мәліметтер базасында дамыту дағдыларын қалыптастырады. Пән кеңістіктік мәліметтер негізінде адам капиталын дамыту процестерін болжау, жоспарлау дағдыларын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- арақашықтықтан зерделеудің физикалық негіздерін, қашықтықтан зондтауды жүзеге асыру кезінде қолданылатын әдістерді, алынатын ақпаратқа әсер ететін факторларды, түсіру жүйелерінің негізгі түрлерін, бейнелердің түрлерін, бейнелерді алдын ала өңдеу тәсілдерін, аэроғарыштық суреттерді автоматты дешифрлеу әдістерінің негіздерін білу;
- арақашықтықтан зерделеудің түсіру жүйелерімен алынған бейнелердің сапасын талдау және бағалаудың негізгі дағдыларын;табиғи және антропогендік объектілерді дешифрлеу дағдыларын меңгеру;
- кеңістіктік деректерді енгізу және ГАЖ сұрау салуларды ұйымдастырудағы географиялық ақпараттық жүйенің (ГАЖ) интерфейсін, модельдерін және деректер форматтарын білу;
- карталарды жасауды қоса алғанда, картографиялық бейнелерді жүйелеуді электрондық карталар, растрлық бейнелерден (суреттерден), векторлық әдістерменг рафиктермен жүзеге асыру;
- ГАЖ біріктірілген кешенді ақпараттық жүйе ретінде көп қабатты модельдер, карта жасау.
Пәннің мақсаты қашықтықтан зондтау деректерін жинау және өңдеудің автоматтандырылған жүйелерін құрастыру және пайдалану қабілетін қалыптастыру. Курс қашықтықтан зондтау мәліметтерімен жұмыс істеу бойынша базалық білімді, сондай-ақ Erdas Imagine, ENVY бағдарламалық өнімінде жұмыс істеу үшін қажетті практикалық дағдылар мен білімді береді. Пән әр түрлі түсіру жүйелерінен алынған мәліметтерді фотограмметриялық өңдеу әдістерін дамытудағы негізгі бағыттарды зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
-геология саласына тән міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін геоинформатиканың базалық деңгейін меңгеру: карталар мен схемаларды кеңістіктік байлау;
-кеңістіктік деректерді алудың қарапайым сервистерін меңгеру, нысандарды векторлауды орындау, деректер базасын құру және толтыру;
- заманауи ақпараттық технологияларды қолдану арқылы ақпаратты талдау және өңдеудің негізгі тәсілдерін меңгеру
- қолданбалы саланы, ақпараттық қажеттіліктерді талдау әдістерін білу, АЖ талаптарын қалыптастыру
Географиялық мәліметтерді ГАЖ-дың тегін қосымшаларын, осы саладағы негізгі ашық бағдарламалық қамтуларды қолдана отырып қазіргі өңдеу әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты географиялық зерттеудің статистикалық әдістерін қолданудың теориясы мен тәжірибесін, географиялық мәліметтерді статистикалық өңдеу нәтижелерін түсіндіру жолдарын оқып үйрену. Пән магистранттардың деректерді талдау үшін сәйкес статистикалық әдісті таңдау, деректерді зерттеу алгоритмін құру және статистикалық талдау нәтижелерін интерпретациялау дағдыларын дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әлемнің геосаяси жағдайын, оның даму заңдылықтары мен тенденцияларын, жаһандану процесінің мазмұнын және оның халықаралық және ұлттық қауіпсіздік жағдайына әсер етуінің саяси салдарын бағалау. Пән әлемдік жаһандық дамудың негізгі тенденциялары мен заңдылықтарын зерттеуге, қауіптер мен сын-қатерлерге мониторинг жүргізуге, сенімді қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша саяси институттар үшін ұсыныстар әзірлеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты магистранттарды төмендегі ұғымдармен таныстыру - логистикаға кіріспе, логистиканың ғылыми негіздері, логистика концепциясы, сатып алу логистикасы, өндірістік логистика, тарату логистикасы, қойма логистикасы, көлік логистикасы, ақпараттық логистика. Логистика қызметі, ғаламдық логистика, қойманы басқару. Шығындарды анықтау және оңтайландыру. Логистикалық менеджментін ұйымдастыру. Материалдық ағынның оңтайландыру әдістері. Логистикада болжау әдістерін қолдану.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- жабдықтау, жинау, өндіру, тасымалдау және өткізу негіздерін біледі және осы процестер арасындағы байланыстарды көруді;
- логистикалық әкімшілендіруді жүзеге асыра алады, жабдықтау мен тасымалдауды, жүк өңдеу мен қоймалауды басқаруды;
- қорларды басқаруды.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Әлемдегі қазіргі заманғы университеттік және мектеп географиясының дамуының заңдылықтары мен негізгі үрдістері, Қазақстанда және әлем елдеріндегі географияның және экономиканың даму ерекшелігіне талдау жасап, экономикалық-әлеуметтік географияны оқытуда пайдаланатын жаңа технологияларды қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті ұйымдастыруға дың қабілетін қалыптастыру, оларды жоспарлау және басқару. оқу барысында келесі қабілеттерді қалыптастырады: - техникалық сипаттамалардың негізгі жиынтығын сипаттаңыз; - ғылыми зерттеулердің критерийлерін анықтау; техникалық спецификацияда нақты ғылыми зерттеулерді анықтау, өңдеу және талдаудың нақты әдістерін анықтайды; - зерттеу әдістерін талдау кезінде теориялық ақпаратты әдіснамасын қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қазіргі қоғамдағы девиантты әлеуметтік- экономикалық қатынастардың негізгі түрлерінің кешенін қарастыру болып табылады.
- осы аналитикалық құралдардың күшті және әлсіз жақтарын анықтау және оларды әлеуметтік мәселе ретінде девиантты әлеуметтік- экономикалық қатынастардың феноменін түсіндіруде қолдану мүмкіндігін бағалау мақсатында шетелдік және отандық әлеуметтанулық ғылымдағы девиантты әлеуметтік- экономикалық проблемаларды зерделеудің негізгі әдіснамалық және теориялық тәсілдерін анықтау және қарастыру;
- девиантты девиантты әлеуметтік- экономикалық қатынастардың аса маңызды санаттарының мазмұнын қарастыру және нақтылау;
- әлеуметтік мәселе ретінде девиантты әлеуметтік- экономикалық қатынастардың мәнін зерттеу және осының негізінде соңғысының пайда болу және даму механизмін ашу;
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- Аумақтық әлеуметтік жүйелердің даму ерекшеліктерін және халық шаруашылығы салалары туралы мәліметтерді теориялық негіздеуді біледі және табиғат туралы жалпыланған деректер негізінде экономикалық-географиялық жағдайды талдай біледі;
- Географиялық шындықтың әр түрлі жақтарын зерттеуде бар халықаралық тәжірибені талдай білу және мәліметтерді рефераттау.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады:
Бұл пән отандық әлеуметтік-экономикалық географияда бірінші рет маңызды проблемалық-елтанушылық сипаттамалар ретінде әлеуметтік девиацияларға көзқарас берілген пәндердің бірі. Қоғамдық девиациялардың анықтамасы беріледі, теріс және позитивті девиантты әлеуметтік маңызды құбылыстардың негізгі түрлері көрсетіледі. Ең аз латенттілігі бар қоғамдық девиациялардың таралуына - кісі өлтіру мен өзіне-өзі қол жұмсаудың аймақтық талдауға ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - магистранттарды ғылыми білімдердің әдістемелік негіздерін қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің құрылымын және негізгі кезеңдерін зерттеу. Пән теориялық зерттеулер мен модельдеу әдістерін ғылыми зерттеулерде қарастырады. Курсты оқыған кезде магистранттар ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу, сондай-ақ эксперименталды зерттеулердің нәтижелерін жасау, өңдеу және жобалау туралы білуі керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты уақыт пен кеңістікте адами капиталдың әлемдік шаруашылық жүйесінің әлеуметтік-экономикалық дамуының күрделі процестерін түсіну және анықтау қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистранттарда қабілеттерді қалыптастыру:
- өндіріс процесінде адамның қатысуымен байланысты ұғымдарды сипаттау;
- адами капиталдың әлемдік шаруашылық жүйесінің экономикалық даму бағыттарын түсіндіру.
- инновациялық ұйымдағы адами капиталдың ерекшеліктерін анықтау;
- адам капиталының ерекшеліктерін басқару объектісі ретінде бөлу;
- адам капиталын қалыптастыратын негізгі факторларды зерттеу нәтижелерін бағалау;
- адам капиталын басқару жүйесін құқықтық қамтамасыз ету ерекшелігін анықтау.
Оқу курсы адами капиталды қалыптастыру процесінің негізін қалыптастырады. Пән адам капиталын қалыптастыратын негізгі факторларды, жоғары білімнің қазіргі әлемдік жағдайларда адам капиталының дамуына әсерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
-ұшақтан немесе тікұшақтан ғана емес, сонымен қатар ғарыштық зондтар мен спутниктерден де аэрофототототүсірудің Жаңа деректерін пайдалана білу;
- арнайы картографиялық компьютерлік бағдарламаларды таңдай білу және қолдана білу;
- графикалық материалдарды құрастыру үшін геологиялық-геодезиялық деректерді іріктеуді жүзеге асыру;
- геодезиялық аспаптардың, аспаптар мен жүйелердің функционалдық сипаттамаларын, пайдалану ережелерін білу;
- қазіргі заманғы компьютерлік бағдарламаларды пайдалана отырып далалық геодезиялық өлшеулердің нәтижелерін бастапқы математикалық өңдеуді орындау.
Карталарды, автоматтандырылған салыстыруды және карталарын пайдалану жариялауға, картографиялық, (жалпы) математикалық картография, топографиялық карталар, жобалау және өндіру карталары мен атластарын, сондай-ақ олардың дамуын зерттеу болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экологиялық қауіп мәселелерін шешудің заманауи тенденциялары және оны анықтау мен талдау тәсілдері туралы ғылыми білімдер кешенін зерттеу.
Пән магистранттардың экологиялық тәуекелдерді бағалау және басқарудың әртүрлі әдістерін тәжірибеде қолдану қабілеттерін дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты табиғат пен қоғамның дамуының негізгі заңдылықтары, адам қызметінің қоршаған ортаға әсері, геокеңістіктік басқару негізінде табиғатты тиімді пайдалану принциптері саласында білімді қалыптастыру.
Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады:
-табиғат пайдалануды және қоршаған ортаны қорғауды басқарудың ғылыми-әдістемелік және заңнамалық негіздерін әртүрлі деңгейде сипаттау.
- табиғатты пайдалануды басқарудың мемлекеттік жүйесін жаңғырту перспективаларын бағалау;
- шаруашылық және өзге де экономикалық қызметті экологияландыру бағыттарын жіктеу;
- өнеркәсіптік кәсіпорында табиғатты қорғау қызметін басқаруды ұйымдастыру;
- әлеуметтік-экономикалық міндеттерді шешуге экологиялық-экономикалық көзқарасты қолдану;
- өнеркәсіптік кәсіпорында экологиялық-экономикалық табиғатты қорғау қызметін қамтамасыз ету бойынша нормативтік-техникалық құжаттарды пайдалану.
Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: қазіргі заманның жаһандық экологиялық мәселелері, Қазақстан Республикасының Ұлттық экологиялық мәселелері, табиғатты пайдалану және тұрақты даму, геокеңістіктік және географиядағы геожүйе: ондағы ұғымдар мен қасиеттер, адамның табиғи жүйелерге әсері, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану жолдары, табиғатты пайдалануды басқарудың экономикалық және құқықтық механизмдері, гео-және экожүйелер мен олардың компоненттерінің экологиялық жағдайын бағалау, қоршаған ортаны қорғауды қамтамасыз ету бойынша Мемлекеттік басқару, экологиялық мониторинг және экологиялық бақылау: оның аспектілері, ерекшеліктері, өзара байланысы, экологиялық сараптама және лицензиялау, экологиялық аудит, экологиялық заңнаманы бұзғаны үшін заңды жауапкершілік.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты тақырыптық картографиялық туындылар түрінде табиғи және табиғи-антропогендік ландшафттардың экологиялық жағдайының тәсілдерін көрсете білу, жер ресурстарын агроэколгиялық бағалауда геоақпараттық технологиялардың ерекшеліктерін білу.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- Экологиялық проблемалардың пайда болу себептерін біледі және қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты экологиялық үдерістерге талдау жүргізуді;
- тірі организмдер мен тіршілік ортасының өзара әрекеттесуінің жалпы заңдылықтарын білуді;
- қарама-қайшы идеяларды сыни қабылдауды, экология саласындағы мәселелерді өз бетінше және тиімді шешуді.
Магистрант ғылыми дәрежесі иелерінің қоршаған ортаға сараптама жасау сапасының дағдыларын зерттейді. Осы саладағы ғылыми-қолданбалы білімнің даму тенденциясы мен қазіргі жағдайын елестету, түлектерді ҚОЫБ мен экологиялық сараптама жұмыстарына белсенді қатысуға дайындауды көздейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- аумақтың маңыздылығы мен сезімталдығының параметрлерін бағалау тұрғысынан картографиялық және әдеби материалдарды өңдеу;
- әртүрлі орындардағы геожүйелер генезисінің заңдылықтары туралы жүйелі түсінікке ие болу;
- картографиялық материалдарды интерпретациялау, топографиялық және ландшафтық карталар негізінде геожүйелердің маңызы мен сезімталдығының картасын, аумақты дамытудың салалық және интегралдық мақсаттарының картасын, іс-шаралар картасын және жанжалдарды шешудің баламаларын жасау;
- табиғи немесе ішінара антропогендік өзгерген аумақтағы жағдайды дамытудың әртүрлі сценарийлерін модельдеу, олардың оң және теріс әсерін бағалау және өтемақылық іс-шаралардың үлгі тізбесін құру дағдыларын меңгеру.
Магистрант ғылыми дәрежесі иелерінің қоршаған ортаға сараптама жасау сапасының дағдыларын зерттейді. Осы саладағы ғылыми-қолданбалы білімнің даму тенденциясы мен қазіргі жағдайын елестету, түлектерді ҚОЫБ мен экологиялық сараптама жұмыстарына белсенді қатысуға дайындауды көздейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттарда теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастыру
табиғи немесе ішінара антропогендік түрлендірілген аумақтағы жағдайды дамытудың әртүрлі сценарийлерін модельдеу, олардың оң және теріс әсерін бағалау және өтемақы шараларының шамамен тізбесін құрастыру.
Пән осы саладағы ғылыми және қолданбалы білімдерді дамытудың жай-күйі мен тенденцияларын зерттеуге, студенттерді ҚОӘБ процедураларына саналы және тиімді қатысуға және экологиялық сараптамаға кәсіби дайындауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: табиғи ресурстарды тиімді пайдалану және қоршаған ортаны қорғау жолдары туралы теориялық және практикалық білімді табиғат пен қоғамның өзара іс-қимылы нәтижесінде экологиялық, әлеуметтік-экономикалық салдарларды ескере отырып қалыптастыру.
Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады:
- табиғи ресурстардың шығу тегі мен пайдалану сипаты бойынша жіктелуін қалпына келтіру;
- табиғатты пайдалануды басқару негіздерін меңгеру;
- қоршаған ортаның негізгі экологиялық факторларын талдау және түсіндіру.
- Қазақстанда табиғатты қорғау қызметін реттейтін заңнамалық актілердің ережелерін практикада қолдану;
- теріс антропогендік әсерден экономикалық залалды бағалауды жүргізу;
- табиғи ресурстардың кеңейтілген өсімін молайтудағы рөлін бағалау.
Пән табиғат ресурстарын экономикалық бағалауды анықтау, табиғатты қорғау және табиғатты тиімді пайдаланудың негізгі мәселелері мен міндеттерін жалпылау және интерпретациялау арқылы табиғат ресурстарының рөлі туралы теориялық білімді қолдану арқылы Дағдылар мен іскерлікті қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты табиғатты пайдалану экономикасының негізгі әдіснамалық мәселелерін зерттеу қабілетін қалыптастыру. Курс табиғи ресурстарды экономикалық бағалау, төлемдерді белгілеу және табиғатты пайдалану саласындағы салық салу жүйесін шешуде түсінудің негізін құрайды. Оқу барысында студенттер аймақтық экономиканың тұрақтылығы мен дамуына әсер ететін экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторларды талдайды. Олар халықтың табиғи ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, экологиялық тиімділікті бағалау, аймақтық ресурстарды жоспарлау және басқару әдістерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – табиғи апаттар мен апаттарды бақылау және басқару туралы жалпы түсінікті қалыптастыру. Пән адамға немесе белгілі бір аумаққа қауіп төндіретін, қауіпті табиғи құбылыстың, апаттың салдарынан қалыптасқан Жердің жергілікті, аймақтық немесе континенттік деңгейлеріндегі жағдайларды зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - өсімдіктер мен орта арасындағы экологиялық қатынастарды, топологиялық деңгейде табиғи кешендердің қызмет ету құрылымын, табиғи кешеннің құрамдас бөліктерінің өзара әрекеттесуін және заттардың және энергияның тепе-теңдігін талдау жолымен Қоғамның Ландшафттардың табиғи құраушысына әсерін зерттеу.
Курсты оқу барысында магистранттарда қабілеттерді қалыптастыру:
- Табиғи және антропогендік-өзгерген ландшафттарды қалпына келтіру үшін экологиялық бағытталған әдістер мен құралдарды қолдану;
- Ландшафттарды сақтау индикаторларын талдау негізінде экологиялық факторлардың әсері кезінде Ландшафттардың жағдайын болжау;
- Ландшафтық деңгейде экологиялық мәселелерді шешу үшін кешенді проблемалық бағдарланған талдау әдістерін қолдану;
- Ландшафттардың тұрақтылығын бағалау және олардың жағдайын болжау үшін модельдеу және жүйелік талдау әдістерін қолдану.
Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді:
- Ландшафтық деңгейде ұтымды экологиялық басқарудың негізгі бағыттары;
- Антропогендік әсер ету факторларын ескере отырып, ландшафттарды сақтау және қалпына келтіру әдістері;
- Табиғи және антропогендік қайта құрылған ландшафтардың құрылымы, рөлі және жіктелуі;
- Иосн типтес шаруашылық жүйелерін жіктеу принциптері;
- Қағидаттар
Қазақстанның негізгі табиғи ландшафтары мысалында тірі организмдер арасындағы өзара іс-қимыл
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- кәсіби міндеттерді шешу үшін әртүрлі көздерден алынған ақпаратпен жұмыс істеу дағдысын пайдалану,
- географиялық міндеттерді шешуде ГАЖ тиімділігін, сондай-ақ олардың мүмкіндіктерінің шегін бағалау;
-ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, ақпараттық және библиографиялық мәдениет негізінде кәсіби қызметтің стандартты міндеттерін шешу;
- компьютерлік желілерде жұмыс істеу және бағдарламалық құралдарды пайдалану дағдыларын меңгеру.
ГАЖ-дың базалық мәліметтерінің теориясы мен әдістерін, карта құрастыру, сандық карталарды тәжірибеде қолдану және басқа да сандық кеңістіктік-уақыттық картографиялық модельдерді қарастырады. Сандық картографиялау сандық карта құрастыру үрдісінде, атластар, жер бетінің сандық үлгісі мен жергілікті жердің сандық үлгісін жасауда әдістер мен технологиялардың кешені болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қазіргі заманғы Open Source, ArcGIS 9.3-9.4, Post GIS ГАЖ технологиялармен жұмыс істеу; ГАЖ бағдарламаларындағы талдау және жобалау әдістерін білу. Қазіргі заманғы географиялық зерттеулердің өзекті мәселелерін шешуге қабілетті болу.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- Геоинформатика және ғарыштық зондтау деректері арқылы географиялық шындық туралы ақпаратты алудың жаңа тәсілдерін білуді;
- Экономикалық процесстерді игеруде ГАЖды оңтайлы пайдалануды;
- Ақпараттық жүйелерді басқару жұмысына байланысты шешімдер қабылдау дағдыларын.
ГАЖ ақпараттық және бағдарламалық құралдарымен қамтамасыз ету, деректер базасын, сандық карталарды, қосымшаларды әзірлеу, статистикалық есептеулерді шешу жолдар, электрондық карта деректерін пайдалана отырып, қабаттасу операцияларды жүзеге асыру, векторы, растрлық немесе матрица ретінде ұсынылған электрондық карталар, сондай-ақ ArcCatalog және ArcMap бағдарламаларын қолдануды қарастырады.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.