философия докторы (PhD)
Ғылыми, білім беру қызметін жүзеге асыруға қабілетті исламтанудың академиялық іргелі және қолданбалы салаларында кәсіби білімі бар исламтану саласындағы ғылыми мамандарды даярлау
Қазіргі заманғы исламтанулық зерттеулер
8D02216
Философия және саясаттану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1750000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - баспа талаптарын ескере отырып, ғылыми жарияланымдар жазу жөнінде дағдылар қалыптастыру; жоғары импакт факторлы мақалалар жазуда академиялық жазу ұстанымдарын қолдану; гуманитарлық-әлеуметтік білімдерде талдамалық жазбалар, сараптамалық қорытындылар жазу үшін ғылыми стильді дамыту; ғылыми зерттеулер типін ескеріп, академиялық жазуды пайдалану дағдыларын қалыптастыру
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - заңдылықтарды, тұжырымдамаларды, кәсіби қызметті ғылыми зерттеуді ұйымдастыру мен басқарудың ерекшеліктерін қолдану дағдыларын қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруды жоспарлау дағдыларын; ғылыми әзірлемелер, ғылыми байланыстар мүмкіндігі, әр түрлі деңгейдегі ғылыми гранттарға өтінім беруге, ақпараттарды іздеу тәртібінің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - қазақ мәдениеті феноменіндегі ислам парадигмасының ерекшелігін, әмбебаптылығы мен бірегейлігін зерттеуде пәнаралық әдістемелерді енгізу және талдау, қазақ руханилығы мен қазақ менталитетінің қалыптасуындағы оның мағынасы мен орнын объективті түрде қайта құру; қазақ мәдениетінің дамуы мен жаңғыруындағы ислами компонентті ашу; ислами және түркі мәдени парадигмаларына салыстырмалы талдау жүргізу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - ислам әлемі зиялыларының философиялық дискурсында ислами бірегейлік парадигмасын модельдеу; ислам бірегейлігін зерттеудегі шетелдік және қазақстандық тәжірибеге аналитикалық бағалау жүргізу; ислам бірегейлігін қалыптастыратын ислам философтарының мәтіндерін түсіндіру; ислам бірегейлігі үдерістігіндегі фальсафаның рөлін ашу; қазіргі ислам философиясындағы ислам бірегейлігін зерттеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - исламды және саяси исламды, исламизмді және әртүрлі радикалды идеологияларды саясиландырудың ғылыми негіздерін тұжырымдау; исламшыл идеологияларды талдап, оларға объективті баға беру; исламды саясаттандыру мәселелері бойынша исламтану әдебиеттеріне шолу жүргізу; шетелдік, қазақстандық исламтанудың диалогтық мазмұнын ашу; діни және саяси процестерді зерттеу үшін пәнаралық әдістемені қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - қазіргі әлемнің этно-конфессиялық процестеріндегі конфессияаралық диалогтың әдіснамалық және практикалық мәселелерін талдау; конфессияаралық мәселелер туралы білімдерін көрсету; қазіргі исламтанудағы конфессияаралық диалогтың құрылымын зерттеу; білім моделі ретінде конфессияаралық диалогты негізгі білім беру жағдайына енгізу; зайырлы және діни қоғамдағы конфессияаралық диалогтың тетіктерін талдау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – Қазақстан аумағында ислам тарихын исламтану ғылымында жүйелеу; ислам теологиясының тарихи аспектілерін бөліп көрсету; ислам теологиясының ерекшеліктері туралы білім жүйесін талдау; қазақстандық исламтанудың теологиялық мәтіндерін, олардың ерекшеліктері мен айырмашылықтарын анықтай отырып, талдау жасау; заманауи ислам зерттеулерінде ұтымды қолдану үшін деректану базасына ие болу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - Қазақстандағы ислам дәстүрінің тарихын исламға дейінгі қазақ даласындағы нанымдармен байланыстыра зерттеу; ислам дәстүрінің ерекшеліктері мен әмбебаптылығын анықтау; ислам мен қазақ дәстүрінің арақатынасын ашу; рухани жаңғыру үшін оның маңыздылығын ашып, Қазақстандағы ислам дәстүрін тарихи қайта құруды жүзеге асыру; ислам дәстүрлерін зерттеу әдістемесі меңгеру
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: