әлеуметтік ғылымдар магистрі
Мәдени-антропологиялық және пәнаралық зерттеулер саласында ғылыми мәселелерді шешуге қабілетті ғылыми-негізделген әдістемелік ұстанымдары бар; жоғары оқу орнында терең білім мен жаңа ғылыми концепцияларды топтастыру негізінде мәдени-антропологиялық пәндерді оқытуды қамтамасыз ете алатын; өз бетінше далалық зерттеулер жүргізе алатын, заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып, зерттеу бағдарламаларын объективті тұрғыдан түсіндіріп, сыни баға беруді жүзеге асыра алатын, ғылыми жарияланымдарда магистрлік диссертациядағы ғылыми ізденістер нәтижелерін рәсімдей білетін мәдени антропология саласындағы ғылыми-педагогикалық мамандарды дайындау.
Мәдени антропология
7M03105
Философия және саясаттану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты Қытай, Корея Республикасы, Жапонияның жетекші мектептерінің мысалында Азия халықтарының дәстүрлі мәдениетін зерттеудің негізгі теориялық-әдіснамалық, сонымен қатар сандық, цифрлық, сапалық, нарративтік, мәдени-релятивизма мен далалық әдістерін терең түсіну, қолдану қабілетті қалыптастыруға, күнделікті мәдениеттің ерекшеліктерін, мәдениетаралық қарым-қатынасты, сауықтыру жүйелерін, сананың өзгерген жай-күйін, гендерді кросс-мәдени зерттеуді, бірегейліктің әртүрлі нысандарын көрсете білуге бағытталған
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әлеуметтік және құрылымдық антропология мәселелерін зерттеудің негізгі әдіснамалық тәсілдері мен әдістері туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға бағытталған. Пән Франция, Германия, Англия антропологтарының теориялық жұмыстарын зерттеу, адамдардың күнделікті өміріндегі салт-дәстүрлерді сапалық, сандық, компаративистік, нарративтік, тарихи, мәдени-релятивизм, цифрлық талдау мысалында далалық зерттеулердің негізгі әдістері мен жағдайларын сыни талдау қабілетін қалыптастыруға бағытталған
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән ғылым философиясының зерттеу әдістемесін, әдістерін, принциптерін қазіргі заман ғылымындағы дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді өзіндік кәсіби қызмет саласындағы шешудегі қабілетін, жетістіктерді сыни талдау мен бағалау, зерттеу және практикалық тұрғыдағы мәселелердің шешімін табуда жаңа идеяларды жарату қабілетін қалыптастырады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән жоғары оқу орындарындағы педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін жоғары мектеп дидактикасы, тәрбие теориясы, оқытуды талдау және өзін-өзі бағалау, болашақ оқытушының оқыту қызметін оқытудың кредиттік технологиясын қолдана отырып жобалау, Болон үдерісін жүзеге асыру, өз кәсіби саласында лекторлық, кураторлық дағдыларды игеру, оқыту / тәрбиелеу және бағалау (TLA-стратегиялары) стратегиялары мен әдістерін қолдану
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты сандық әдістерді, мәдени антропология объектілерін есептеу, жалпылау, өлшеу тәсілдерін, дәстүрлі мәдениеттің артефактілерін жіктеу, статистикалық өңдеу тәсілдерін қолдану қабілетін қалыптастыруға бағытталған, диаграмма жасау тәсілдерін, масштабтау әдістерін, социометрияны, мәдени антропологияның пәндік саласына қатысты мәдени, әлеуметтік антропологияның жетекші мектептерінің басқа әдістерін қолдана алады, алынған нәтижелер негізінде қоғамда ықтимал болжамдар жасай алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты негізгі әдіснамалық тәсілдер туралы жүйелі түсінік алу қабілетін қалыптастыруға бағытталған, Экономикалық антропология мәселелерін зерттеу әдістері, Швейцария мектебінің зерттеу бағдарламаларының негізгі бағыттары, шаруашылық жүргізу ерекшеліктерінің қазіргі заманғы өзекті мәселелерін зерттеу, Орталық Азия халықтарының шаруашылық қызметін ұйымдастыру, басқару әдістері, шаруашылық жүргізу тиімділігін сандық өлшеу әдістері, олардың негізінде әдістемелік ұсыныстар әзірлеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қазақ мәдениетінің семиотикалық аспектілерін зерттеуде негізгі әдіснамалық принциптер білімін қолдану қабілетін қалыптастыруға, күнделікті өмірді талдауға қолданылатын элементтерді символикалық белгілеу тәсілдерін, өмірлік кеңістікті сакрализациялау тәсілдерін, кеңістік, уақытты қабылдау тәсілдерін қолдануға, олардың символикалық белгілеуінің ерекшеліктерін, қазақ халқының дүниетанымы, менталитетінің ерекшеліктерін мәдени-релятивизм, компаративстика, сан, сапалы әдістер тұрғыдан қолдану жақтарың түсіндіруге бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты магистранттарды адамның мәдениетке енуі, әлеуметтенуі, бейімделуі, интеграциясы процесінде тілдің рөлін объективті бағалау қабілетін қалыптастыруға, тіл туралы алынған антропоцентрлік-бағдарланған білімді әлеуметтік-мәдени ақпаратты жеткізудегі, әлемнің этникалық бейнесін қалыптастырудағы рөлін талдауға, қазіргі лингвистикалық антропологияның орталық ұғымдарын зерттеуде қолдануға бағытталған., далалық антропологиялық жұмыстың заманауи әдістерін зерттеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби дайындық магистранттардың мәдениеттің маңызды мәселелерін зерттеуге арналған негізгі ғылыми әдістер, әдіснамалық принциптерді, тәсілдерді, тұжырымдамалық аппараттарды қорыту, бағалау қабілеттерін дамытуға бағытталған, мәдени-антропологиялық зерттеу жүргізу үшін қажетті мәдени-талдау және оның құрылымдық компоненттері арасындағы айырмашылықты сыни тұрғыдан бағалау, әлеуметтік-мәдени зардаптар, ағымдық мәдени процестерді модельдеу әдістері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты магистранттардың мәдени-антропологиялық мәселелерді зерттеуде негізгі компьютерлік бағдарламалар, әдістерді білу қабілетін қалыптастыруға, "С++", "Python" бағдарламаларын, негізгі цифрлық технологиялар, мәдени-антропологиялық мәселелерді зерттеуге қолданылатын әдістерді қолдануға, бейімдеуге, мәдени, семиотикалық, әлеуметтік, экономикалық антропологияны модельдеу әдістерін қолдануға, олардың негізінде болжамдар жасауға, ықтимал әлеуметтік-мәдени тәуекелдерді анықтауға бағытталған, сонымен қатар диаграмма, әртүрлі схемаларды жасау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты магистранттарда мәдени антропология объектілерін талдауға қатысты сапалы әдістерді қолдану, олардың көмегімен ғылыми зерттеу барысында алынған нәтижелерді жинақтау қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында магистранттар келесі әдістерді меңгереді: байқау, сауалнама, күнделік жазбаларын жүргізу, сұхбат, мемуарлық әдістер, фотоларды талдау, салыстырмалы компаративистикалық талдау, SWOT-талдау, нарративті әдісі, интервью, биографиялық әдіс, картографиялық әдіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты мәдени антропология теориясы мен тәжірибесінің негізгі ұғымдары мен бағыттарын объективті бағалау қабілетін қалыптастыруға, мәдени-антропологиялық зерттеулер әдіснамасы бойынша білімді қолдану қабілетін қалыптастыруға, Мәдени антропология объектісіне қатысты отандық және шетелдік мәдени антропология теориясы бойынша тұтас білім алуға, әртүрлі мәдениеттер мен әртүрлі мәдени қоғамдастықтарды салыстырмалы, компаративистік, мәдени-релятивистік талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты магистранттардың медиа-мәдениеттің антропологиялық аспектілерін, медиа, мультимедиа мәдениетінің өсу процестеріне, адамның әлеуметтенуіне, психологиялық тепе - теңдікке, дүниетанымға, құндылықтар жүйесіне, мінез-құлық құрылымына, қазіргі адамның қарым-қатынасына әсер етудің негізгі бағыттарын талдауда адам, цифрлық технологиялардың өзара әрекеттесу мәселесі туралы білімдерін қолдануға қабілеттілігін қалыптастыруға бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты мифологияның әртүрлі типтері, түрлерін, оның ғылыммен, өнермен байланысын, қазіргі әлеуметтік-мәдени шындық жағдайындағы мифологияның рөлін, мифологиялық сананың жұмыс істеу механизмдерінің ерекшеліктерін объективті, сыни тұрғыдан зерттеу қабілетін қалыптастыруға бағытталған, адам өмірін символизациялау тәсілдерін зерттеуде антропологиялық теориялардың тұжырымдамалық аппаратын қолдана білуін, миф, ритуал, антропологиялық зерттеу негіздерін зерттеудің әдіснамалық принциптерін қамтамасыз етеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты магистранттардың Орталық Азия түріктерінің, прототүркілерінің дәстүрлі мәдениетін антропологиялық зерттеулерде негізгі теориялар мен мәдени-релятивизм, сапалық әдіснамалық тұрғыларды білу қабілетін қалыптастыруға, дәстүрлі мәдениет құндылықтарын, салттық және күнделікті мәдениетті, көшпелі өмір этикетін, түркі халықтары батырларының мәдени құндылықтар жүйесін зерттеуде әдістер мен қағидаттарды, олардың мәдени мұрасын өзектендірудің әдістері мен тәжірибесі пайдалануға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты магистранттардың негізгі әдіснамалық тәсілдер туралы білімдерін Орта Азия тұрғындарын антропологиялық зерттеулерде қолдану, дәстүрлі мәдениетті, көзқарастың әр түрлі формаларын, күнделікті өмірді зерттеу үшін әдістер мен принциптерді қолдану қабілеттерін дамытуға бағытталған, мәдениет, этникалық, діни, мәдени сәйкестілік, мәдениетаралық, этносаралық қарым-қатынас кезіндегі толеранттылық модельдерін дамыту жолдары, Орталық Азия халқының мәдени мұрасын сақтау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты магистранттарда адам өміріндегі рәміздердің мәні мен мағынасын, адамның мәдени мінез-құлқының символдық аспектілерін зерттеуде негізгі теориялық және әдіснамалық тәсілдерді қолдану қабілетін қалыптастыруға, адамның өміріндегі рәміздердің рөлі, салт-жоралар мен рәсімдердің адамның әлеуметтік мінез-құлқына әсері, салт-дәстүр мен әдеби шығармашылықтың изоформизмі, салт-дәстүр мен театрландырылған көрініс арқылы адамның болмысын терең түсінуді көрсетуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Түркі халықтарының дәстүрлі музыкалық мәдениетінің жетістіктері мен құндылықтарын, музыкалық практикалардың жаңа нысандарын, орындау техникаларын, стильдерді, бағыттарды, халық орындаушыларын, түркі халықтарының дәстүрлі музыкалық мәдениетінің ерекшеліктерін, қазіргі қоғамдағы өзгерістердің күрделілігі, жылдамдығына байланысты олардың айырмашылықтары, мағыналарын талдау қабілетін қалыптастыру негізінде білікті мамандар даярлау. Әлемнің музыкалық бейнесін қалыптастыру, онда түркілердің дүниетанымының ерекшеліктерін көрсету
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: