жаратылыстану ғылымдарының магистрі
Кәсіби және кәсіби-мамандандырылған құзыреттілік жүйесі бар, геоботаника саласындағы теориялық және практикалық мәселелерде бағдарлануға қабілетті, жер шарының барлық аумағы мен акваториясында, кеңістігінде, уақытта өсімдіктердің таралу заңдылықтарын зерттейтін бәсекеге қабілетті маман даярлау
Геоботаника
7M05112
Биология және биотехнология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1350000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарда биологиялық әртүрлілікті сақтау туралы жүйелі түсінік қалыптастыру және өсімдік жамылғысын ұтымды пайдалану туралы тәуелсіз сыни ойлау.<br/> Оқыту нәтижелері: биологиялық әртүрлілік компоненттерін сақтау мен ұтымды пайдаланудың негізгі проблемаларын зерделеу, биоалуантүрлілікке ықтимал залалды ескере отырып, табиғат пайдалану стратегиясын әзірлеу, биоалуантүрлілікті сақтаудың құқықтық негізін және биоресурстарды алуды бақылау әдістерін игеру.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарда қоршаған орта жағдайларын анықтау ретінде өсімдік жамылғысын пайдалану әдісі ретінде индикациялық геоботаника туралы тұтас түсінік қалыптастыру.<br/> Оқыту нәтижелері: өсімдіктерді зерттеудің геоботаникалық индикациялық әдістерінің ерекшелігі туралы білімдерін көрсету, геоботаникалық индикациялық карталарды жасау әдістерін жіктеу, табиғи және антропогендік факторлардың әсерінен әртүрлі климаттық аймақтардағы геоботаникалық индикацияның заңдылықтарын талдау.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттардың болашақ кәсіби қызметін ескере отырып, қоршаған орта объектілерінің мониторингі жүйесін сипаттау қабілетін қалыптастыру.<br/> Оқыту нәтижесі: қоршаған ортаны бақылау әдістері мен құралдарының ерекшеліктерін түсіндіру, қоршаған орта объектілерін бақылау және қоршаған ортаға әсерді бағалау әдістерін таңдау, қоршаған орта объектілерінің жағдайын талдау, өсімдік жамылғысын сақтау жобаларын жасау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарда арамшөп өсімдіктері туралы тұтас жүйелік түсінікті, сондай-ақ оларды сәйкестендіру қабілетін қалыптастыру.
Оқыту нәтижелері: карантиндік арамшөптер мен олардың биологиялық ерекшеліктерін, егістік алқаптарының паразиттік арамшөптерін сипаттау, бір, екі және көпжылдық арамшөптерді анықтау ерекшеліктерін түсіндіре білу, арамшөптермен күресідің заманауи әдістерін жіктеу, арамшөптерді жою үшін агротехникалық шаралардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарда бриология туралы, оның негізгі бөлімдері, проблемалары мен болашақ кәсіби іс-әрекеттің әдістері туралы тұтас жүйелік түсінік қалыптастыру.
Оқыту нәтижелері: мүктерді жүйелі түрде анықтау әдістерін жіктеу, бриофиттердің анатомиялық және морфологиялық құрылымын түсіндіру, өсімдіктер әлемінің алуан түрлілігін шарлай алу үшін мүктердің тіршілік ету ортасы мен орналасқан жерін сипаттау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарда өсімдіктердің таралу ареалын көрсететін түрлі контурларды, құрылымдарды картаға түсіру қабілетін қалыптастыру.
Оқыту нәтижелері: аумақтарды барлаушылық зерттеп-қарауды жүргізу, өсімдік қоғамдастықтарын сәйкестендіру және оларды көзбен шолып түсіру әдісімен картаға түсіру, қоғамдастықтардың кеңістіктік таралуын талдау, өсімдіктерді жіктеу элементтері бар аңыздар жасау, карталарды ресімдеу, далалық жағдайларда карталарды ашып жазу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарда ландшафтық жобалау туралы, оның негізгі бөлімдері, болашақ кәсіби қызмет үшін проблемалар мен әдістер туралы жүйелі түсінік қалыптастыру.
Оқыту нәтижелері: Аумақты жоспарлау, стилистика, аймақтарға бөлу және жобалау негіздері туралы білімдерін көрсету; жобалау объектісіне талдау жүргізу кезінде есептеу нормалары мен ережелерін, әртүрлі санаттағы ландшафтық сәулет объектілерінің композициясы мен ассортиментін қалыптастыру ерекшеліктерін түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттарда организмдердің популяциялық генетикасының принциптері, популяцияларда болып жатқан негізгі процестерді сипаттаумен байланысты теориялық және практикалық білім туралы түсінік қалыптастыру.
Оқыту нәтижелері: популяциялық генетика бойынша ғылыми білімдер туралы түсініктерді қалыптастыру; өсімдіктер эволюциясы процестерін білуін көрсету, популяциялар мен түрлердегі генетикалық әртүрлілік деңгейін бағалау үшін молекулярлық-генетикалық әдістерді пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: биогеоценоздың немесе экологиялық жүйенің негізгі компоненттерінің бірі ретінде орман өсімдіктеріне біртұтас жүйелік көзқарасты қалыптастыру.
Оқыту нәтижелері: болашақ кәсіби қызмет мәнмәтінінде орман түзілуін қалыптастыру ерекшеліктерін зерделеу; ормандарды сыныптау негіздерін түсіну; қалалар мен елді мекендерді көгалдандыру үшін олардың топырақ-климаттық жағдайларын ескере отырып, ағаштардың түр-түрін таңдаудың маңыздылығын негіздеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде жердің биоқабырғалы қабығы – топырақ туралы табиғи дене, оның қалыптасуы, қасиеттері, дамуы мен эволюциясы, географиялық таралу заңдылықтары, ұтымды пайдалану және қорғау туралы негізгі білімді қалыптастыру
Оқыту нәтижелері: топырақ пен топырақ жамылғысының қалыптасуының негізгі заңдылықтарын, сондай-ақ топырақтың аймақтық таралу заңдылықтарын түсіну, оларды зерттеу әдістерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистрантта өсімдіктер қауымдастығын зерттеуде теориялық ұстанымдары мен практикалық нәтижелері бар фитоценология туралы тұтас, жүйелі түсінік қалыптастыру.
Оқыту нәтижелері: өсімдіктер қауымдастығы ғылымының қазіргі жағдайы мен даму тенденциясын сыни тұрғыдан ойлау және түсіну қабілеттерін дамыту; өсімдіктер қауымдастығының құрылымын және фитоценоздағы жеке компоненттердің өзара байланысының негізгі заңдылықтарын түсіндіру.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Тәжірибенің мақсаты - зерттеуді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе жеке, сонымен қатар ғылыми ұжымдар мен ғылыми мекемелердің құрылымдық бөлімшелері құрамында ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау мен жүргізуді қоса, академиялық жұмыс дағдыларын қалыптастырады. Зерттеу практикасы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, үлкен көлемдегі мәліметтерді (нақты материал) жинауға және өңдеуге бағытталған.
Зерттеу практикасы барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттері қалыптасады :
- ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау;
- ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу: ғылыми дереккөздерді аннотациялау, рефераттар жасау-шолулар;
- тіл жүйесі және әдебиет дамуының негізгі заңдылықтары саласында өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу;
- ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін заманауи ақпараттық ресурстарды пайдалану;
- ғылыми ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу;
- отандық және шетелдік филология мектептерінің жаңашыл әдістерін қолдану;
- ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді баяндау;
- ғылыми басылымды дайындау және редакциялау: тезистер, мақала.
Зерттеу практикасын өту кезінде магистранттар келесі аспектілерді қарастырады:
Зерттеу жұмысының теориялық негіздері. Филологиялық зерттеулердегі заманауи әдістер мен әдістер. Лингвистика және әдебиеттану саласындағы ғылыми және қолданбалы жобалардың тәуелсіз дамуы. Оқу-әдістемелік әдебиеттерді қалыптастыру ережесі. Ғылыми зерттеулер нәтижелерін интерпретациялау.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: