Қоғаммен байланыс және жарнамалық жүйелі білім кешенімен, коммуникациялық саладағы ғылыми зерттеу дағдыларымен, педагогикалық қызметті іске асыру қабілеттілігімен, Қазақстанда және шетелде коммуникативтік міндеттерді өз бетінше шеше білетін жоғары білікті магистрлерді дайындау. ОБ аяқталғаннан кейін магистрлер PR-қызметтердің, баспасөз қызметтері мен жарнама қызметтерінің жұмысын ұйымдастыруға қатыса алады, коммуникациялық міндеттерді шешуге жүйелі түрде жақындап, жұртшылықпен байланыстың тиімділігін қамтамасыз ете алады.
Қоғаммен байланыс
7M03204
Журналистика
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттардың PR бойынша зерттеулерге ғылыми көзқарастарды қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында коммуникация субъектілері мен объектілеріне қатысты PR-дың мәні қарастырылады. Пән желілік және функционалдық өзара әрекеттесу схемаларын, PR сапа стандарттарын (Хельсинки, 1997), К. Ботан, У. Хазлтон, С.-М. Катлип идеяларының дамуын зерттейді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттардың Қазақстанда брендтерді орналастыру қабілетін қалыптастыру, олардың құндылықтарын күшейту. Тақырып Т.Гэд теориясын ескере отырып, тауарлар, қызметтер, аумақтар, тұлғалар брендтерінің құрылымын анықтайды. Оқу курсы қазақстандық брендтердің әлеуетін бағалауды, тұтынушылардың брендтеріне қанағаттанбау себептерін анықтауды, отандық брендтер саласындағы коммуникациялық артықшылықтарды зерттеуді ұсынады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттардың Қазақстандағы PR қолдаудың себептерін, шарттарын және ерекшеліктерін жүйелеу қабілетін қалыптастыру. Курсты зерделеу кезінде дәстүрлі және цифрлық тәсілдер жағдайындағы коммуникативті ізденістің ғылыми сипаты, креативтілігі мен тиімділігінің критерийлері қарастырылады. Курста Қазақстандағы және ТМД елдеріндегі PR модельдері талданады, негізгі тенденциялар анықталады және жетілдіру бойынша ғылыми ұсыныстар әзірленеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттардың тиімділікті қазіргі қоғамдық қатынастардың негізгі мәселесі ретінде тұжырымдамалау қабілетін дамыту. Оқу курсы тиімді PR принциптерінің негізгі құрамдас бөліктерін және KPI бағалауының маңыздылығын ашады. Пәнді оқу процесінде «жаңа технология және ұйымдастыру» (Дж.Гэлбрейт), «адамдық технология» (Дж.Эллул), «ақпараттық техноқұрылым» (П.Дракер) т.б. ұғымдар қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – үздік қазақстандық және шетелдік тәжірибені синтездеу арқылы магистранттардың кешенді шешімдерді құру қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде PR саласындағы ноу-хау ескеріледі. Пән келесідей негізделген жаңа идеялар мен инновациялардың көздерін ашады: «интеллектуалдық технология» (Д. Белл), «болашақтың ақпараттандырылған қоғамы» (Дж.-Л. Сер-ван-Шрайбер), «коммуникациялық күш» (М. Кастелс) т.б.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - магистранттарда коммуникациялық процесте қолданылатын PR-да ақпараттық жүйелердің типологиясын бағалау қабілетін қалыптастыру.
Оқыту нәтижелері. Магистранттар пәнді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
1. ақпаратты пайдалану негізінде PR объектілерінің ықтимал (байқалатын үрдістер сақталған жағдайда) және қалаулы (алдын ала берілген нормалар жағдайында) жай-күйін бағалауға әдіснамалық бағдар жасау;
2. ақпарат көздерін таңдау және түзету, коммуникациялық процесте PR-шешімдер үшін бастамашылық, оңтайландырушылық және іріктеу сапаларын қолдану, дедукция және апдукция әдістерімен қолдау ақпараттық теңгерім;
3. ақпараттық өрістердің осін қолдау, ақпараттық өнімдердің рецептурасының мерзімін анықтау, негізделген коммуникациялық шешімдерді ұсыну;
4. Р. Барт, Д. Белл, П. Грайс, К. Осгуд, В. Шрамм еңбектерінің негізінде ақпарат пен коммуникацияның дәстүрлі сипаттамаларын анықтау;
5. ақпараттық өрістердің осін қолдау, ақпараттық өнімдердің рецептурасының мерзімін анықтау, негізделген коммуникациялық шешімдерді ұсыну.
Пәннің мақсаты. Пән тәжірбиелік курс болып табылады, онда ақпараттың түрлері, оның PR негізгі өлшемдері бойынша айырмашылығы, коммуникацияның базалық субъектісінде коммуникациялардың типологиясы мен кезектілігі қарастырылады. Пәнде қолданыстағы деректер массивінің жүйелері шеңберінде ұсынылған деректер топтастырылады, ақпаратты өзектендіру құралдары оқшауланады, нақты жағдайларда коммуникациялық жағдайды түзету зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттарда жетекшілікпен және өз бетінше PR-да коммуникациялық модельдерді құру қабілетін қалыптастыру. Курс қоғаммен байланыс процестерінің өміршеңдігін және олардың болжамды KPI көрсеткіштерін тексеру дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді. Пән ақпараттық парадигмалардың өзгеруі және PR-дың бұрынғы тиімділігінің төмендеуі жағдайында магистранттардың аналитикалық зерттеу әдістерін меңгеруін кеңейтеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттардың ең сұранысқа ие аккаунттармен алгоритмдік PR-әсерлерін құру қабілетін қалыптастыру. Пән Д. Аакер, Р. Ривс, В. Д. Скоттың техникасын және әлеуметтік желінің танымалдылығын ескере отырып, өзектілікке, жүктеуге, үстемдікке назар аударады. Оқу курсы тиімділікті бақылай отырып, Дж. Баренц тұжырымдамалары негізінде әлеуметтік желілерде қамтудың халықаралық тәжірибесін пайдалануға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттардың қызмет көрсету және кәсіпкерлік тауарларды өндіру бойынша инновациялық ақпараттық қолдау көрсету қабілетін қалыптастыру. Курс бизнесті жылжытудың өзгеретін технологияларын және жаңа тұтынушылардың қажеттіліктеріне жауап береді. Пән бизнес PR-ды дәстүрлі және цифрлық арналар арқылы оң және теріс өзгерістерге жылдам әрекет етудің белсенді процесі ретінде ұсынады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттардың бизнесті коммуникациялық қолдауды, оның ішінде шағын және орта, басқару тәжірибесін жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру.
Оқыту нәтижелері. Пәнді сәтті аяқтағаннан кейін магистранттар қабілетті болуы тиіс:
1. нарықта коммерциялық компанияның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға бағытталған PR-құралдарды жобалау;
2. коммуникацияның өзі мен ұжымдық кедергілерін жеңу;
3. нетворкингті қоғамның заманауи құндылықтарымен салыстыру үшін Риккерт шкаласын пайдалану;
4. пікірлестерді іздеудің дүниетанымдық принциптерін қолдана отырып, смарт-тәсілдер негізінде бизнес-бәсекелестік атмосферасын қолдау;
5. коммуникациялық қызметтерді монетизациялауды ұсыну.
Пәннің мақсаты. Пән тәжірбиелік курс болып табылады, онда жаңа серіктестерді ынтымақтастыққа тарту жолымен бизнестің іскерлік капиталын қамтамасыз ететін PR және аралас салалардың институционалдық элементтері жүйесінің жұмыс істеуі қарастырылады. Пән басқару тәжірибесін кеңейту және ынтымақтастықты кеңейту арқылы нарықта коммерциялық компанияның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға бағытталған PR-құралдармен жұмыс істейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттардың коммуникациядағы көрнекі және интерактивті әдістердің әсер ету дәрежесін біріктіру және бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс магистранттарға аудиторияның назарында болу үшін фотосуреттер, бейнелер, анимациялар, гиперсілтемелер арқылы байланыс орнатудың негізгі элементтерімен таныстырады. Пән Д.Митчелл, А.А. Бузинова, П. Рэнд көзқарастары бойынша қазіргі қоғамдық қатынастардың мультимедиялық және онлайн сипаттамаларын жақсарту дағдыларын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты –магистранттардың дағдарыс жағдайының алдын алу және әрекет ету сипатын қорғауды үлгілеу қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде дағдарыс кезеңіндегі ұйымды немесе тұлғаны ақпараттық қамтамасыз ету және нығайту үшін коммуникация ережелері талданады. Пән дағдарысты реттеу, алдын алу және азайту принциптерін Г.Доулинг, О.Лербингер, Т.Кумбс еңбектері негізінде қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттардың жарнаманың жаңа түрлерін модельдеу және зерттеу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде цифрлық ортадағы жарнамалық мазмұнды саралау және бренд белсенділік формалары қарастырылады. Пән өнімдер мен қызметтерді ынталандыру үшін жаңа жарнама құралдарын таңдауды жүйелейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттардың ұйым мен қоғамның талаптарына сәйкес келетін мақсатқа сай коммуникациялық саясатты құру қабілетін қалыптастыру. Курс мақсатты аудиториядан жоғары деңгейде жауап беретін медиа активтерін басқарудың шығармашылық және техникалық процедураларын қорытындылайды. Пән жоғары бәсекелестік пен деректерді цифрландыру жағдайында PR бағдарламаларын жүзеге асыру үшін классикалық әсер ету құралдарының артықшылықтарын бейімдейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттардың Қазақстанда брендтерді орналастыру қабілетін қалыптастыру, олардың құндылықтарын күшейту. Тақырып Т.Гэд теориясын ескере отырып, тауарлар, қызметтер, аумақтар, тұлғалар брендтерінің құрылымын анықтайды. Оқу курсы қазақстандық брендтердің әлеуетін бағалауды, тұтынушылардың брендтеріне қанағаттанбау себептерін анықтауды, отандық брендтер саласындағы коммуникациялық артықшылықтарды зерттеуді ұсынады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттардың қоғаммен байланыс арқылы қазіргі заманғы шындықтағы гендерлік асимметрияны түзету қабілетін қалыптастыру. Пән ерлер мен әйелдердің бейне тепе-теңдігін құру үшін коммуникация құралдарын қолдануға үйретеді. Пән курсы әлеуметтік желілердегі мінез-құлық түрін, ерлер мен әйелдерге арналған хабарламалардың эмоционалды бояуының тепе-теңдігін, гендерлік проблеманы объективті ету құралдарын қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттарда PR-құралдарды дұрыс қолдану үшін нақты және виртуалды кеңістіктердегі ақпараттық қауіптер сипатының өзгеруін түсіну қабілетін қалыптастыру.
Оқыту нәтижелері. Магистранттар пәнді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
1. жүйелер мен желілерде деректерді қорғау ережелерін бекіту, «Цифрлық Қазақстан» бағдарламасы шеңберінде қауіпсіз технологияларды дамытуды қолдау»;
2. қоғам мен тұлғаның ақпараттық қауіпсіздігін бұзу кезінде пайда болатын қолдау үшін барлық ақпарат түрлерімен интерсубъектілік алмасуды жүзеге асыру;
3. сандық ортаның дамуына байланысты жұмыс технологиясын түрлендіру;
4. ашық ақпарат және оған қол жеткізу балансын сақтау;
5. қоғам мен тұлғаның ақпараттық қауіпсіздігіне байланысты қақтығыстарды болдырмау.
Пәннің мақсаты. Пән практикалық курс болып табылады, онда қауіп түрлері, қоғам мен тұлғаны қорғау стратегиясы мен технологиялары қарастырылады. Пән «Цифрлық Қазақстан» бағдарламасының бағыттарын, пайдаланушылық контентті пайдалануды, деректерді қорғауды қоса алғанда, ақпараттық қауіпсіздікті қолайлы деңгейде ұстауды модельдейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттарда коммуникативті кеңістікте мемлекеттік құрылымның әртүрлі бағыттағы күштері мен механизмдерін біріктіру қабілетін қалыптастыру.
Оқыту нәтижелері. Магистранттар пәнді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
1. жұртшылықпен байланыс үшін негіз қалаушы ретінде азаматтық келісім қағидатын қолдануды кеңейту;
2. елдің дамуы үшін түрлі саяси күштерді біріктіруге қабілетті коммуникациялардың интегративті миссиясын күшейту;
3. мемлекет пен әлемнің коммуникативтік кеңістігінде мемлекеттік құрылымның әртүрлі бағыттағы күштері мен тетіктерін шоғырландыруға көмектесу;
4. қоғамдық реакцияны мемлекеттік бастамаларды анықтау;
5. азаматтық қоғам институттарына жәрдемдесу.
Пәннің мақсаты. Пән консенсус іздеу мақсатында елдің дамуы үшін әртүрлі саяси күштерді шоғырландыруға қабілетті коммуникациялардың интегративті миссиясы қарастырылатын практикалық курс болып табылады. Пән ұлттың қоршаған әлемде өзін-өзі тануын және сезінуін, құндылықтарды өзектендіру және мемлекеттік бастамаларды коммуникативтік қолдау құралдарын түсіндіреді, мемлекеттің әсерін іске асырудың аса проблемалық бағыттарын көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттарда жарнаманың жаңа түрлерін моделдеу және талдау қабілетін қалыптастыру.
Оқыту нәтижелері. Магистранттар пәнді сәтті аяқтағаннан кейін қабілетті болуы тиіс:
1. өнім мен қызметтерді ынталандыру үшін жарнама нысанының жаңа құралдары негізінде таңдау;
2. жарнаманың жаңа түрлерін моделдеуде ғылыми талдау әдістерін қолдану;
3. жарнаманың негізгі, контекстік, таргеттелген және басқа да жаңа түрлерінің функционалдық ерекшеліктерін түсіндіру;
4. мақсатты аудиторияларға жарнаманың жаңа түрлерінің әсер ету нәтижелерін талдау;
5. жарнама қызметінде креатив және жаңа идеяларды қолдану.
Пәннің мақсаты. Пән-сандық орта жағдайында Жарнамалық контентті саралаудың формалары қарастырылатын практикалық курс. Пән жаңа құралдар негізінде өнімдер мен қызметтерді ынталандыру үшін жарнама нысандарын қалай таңдауға болатынын, жарнама жасау кезінде қандай ынталандыру себептерін басшылыққа алуға болатынын көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттардың қоғамдық пікір көшбасшы болуларына ыкпал жасау және нетворкинг үшін Қазақстандағы және әлемдегі мақсатты аудиторияны анықтау қабілетін дамыту. Курсты оқу кезінде пікір көшбасшыларының сапалық сипаттамалары және олардың тұтынушылар аудиториясымен байланысы қарастырылады. Пән пікір көшбасшыларын, кәсіби, әлеуметтік және жеке әртүрлілік үшін белсенді аудитория үлесін анықтауға арналған үлгілерді құрады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттардың цифрлық PR доктриналарын түсініп, оны сыни тұрғыда бағалау қабілеттерін арттыру. Курсты оқу барысында PR веб-сайттар мен әлеуметтік медианы біріктіретін цифрлық және мобильді ортаның даму деңгейлері қарастырылады. Пән Р. Бухт, В. Халин, Л. Шилина парадигмаларында оффлайн технологияларды қолдану арқылы цифрлық хабарламаларды қосу әдістерімен қолдануды үйретеді.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.