гуманитарлық ғылымдар магистрі
Мамандандырылған ғылыми-зерттеу институттары, жоғары оқу орындары, ғылыми-өндірістік ұйымдар мен бірлестіктер, республикалық және аймақтық түркітану орталықтары, мемлекеттік органдар мен мүдделі министрліктер үшін түркітану саласындағы ғылыми-білімдік бағыттағы кәсіби кадрларды сапалы даярлау.
Түркітану
7M02216
Филология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1350000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: нәтижелерді өңдеудің заманауи әдістерін қолдана отырып, аударматану саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау дағдыларын қалыптастыру. Оқылатын болады: аударма саласындағы ғылыми зерттеулердің негіздері; мәтінді талдаудың заманауи әдістері; ақпараттық технологиялар; ғылыми мәселелерді тұжырымдау және шешу; ғылыми әдістерді таңдау.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста көне түркі руникалық ескерткіштері тілінің негізгі лексикалық қоры, фонетикалық, грамматикалық жүйесі орта ғасырлық, қазіргі түркі тілдерімен ортақтығы қарастырылады. Сөзжасам, сөз түрлендіру, сөз таптары, сөйлем мүшелері, сөз тіркестері, сөйлем түрлерінің сипаты, түркі тілдерін салыстырмалы-тарихи тұрғыдан зерттеледі. Ескерткіштердің тілдік (графикалық, фонетикалық, грамматикалық) ерекшеліктерімен, түркі тілдерінің салыстырмалы-тарихи грамматикасы бойынша ғылыми білімін тереңдете түспек.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - түркі мәдениетінің әлемдік өркениеттегі орны мен рөлін анықтау қабілетін қалыптастыру. Курстың мақсаты - рухани құндылықтардың заманауи даму парадигмасындағы түркі әлемі тұжырымдамасының ерекшеліктерін зерттеу. Түркі халықтарының мәдениеті мен тілінің әлем халықтарының өркениетіне әсері, оның ХХІ ғасырдағы еуразиялық өркениеттік рөлі қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы теориялар мен әдістер аясында латын, араб, парсы, осман және көне түркі тілдеріндегі дереккөздерді талдау қабілетін дамытуға бағытталған. Курс түркі халықтарының тарихын, тілі мен мәдениетін зерттеуге арналған жазбаша дерек көздерін саралау және транскрипциялау қабілеттерін қалыптастырады. Пән терең зерттеуге және қолжазбалармен жұмыс жасауға бағытталған, олар аналитикалық тұрғыдан түсінуді және теориялық ұстанымдарды жалпылауды қажет етеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы және ежелгі түркі тілдерінің негізгі ерекшеліктерін зерттеумен айналысу, араб, парсы, османлы және басқа тілдерді қолжазбаларды транскрипциялау және тарихи-мәдени процестерді талдау кезінде қолданып, жетекші түркі институттарының ғылыми зерттеулерінің теориясы мен әдістерін қолдана білу. Отандық зерттеушілердің теориялық және әдістемелік әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру.Курс түркітану саласындағы әлемдік институттардың еңбектерін, әсіресе ежелгі және ортағасырлық қолжазбаларын, түркітанудың қазіргі заманғы өзекті мәселелерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: болашақ ғылыми-педагогикалық қызметке магистранттардың әдістемелік дайындығының негізін қалыптастыру, ежелгі және ортағасырлық ескерткіштерді талдау, олардың жазбаларын, ескерткіштердің түрлерін және қалыптарын ғылыми тұрғыдан талдау, түркі мәдениетіндегі рөлі мен орнын анықтау.Курс түркі халықтарының мемлекеттілігінің даму кезеңдерін, түркілік ескерткіштерді қайта бөлуді және сыныптауды, қазақ халқының этногенезіндегі түркі тайпаларының рөлін, еуразия түркі халықтарының этномәдени қарым-қатынасын, көне түркі жазба және түркі мәдениетінің ескерткіштерін талдауды, ежелгі және ортағасырлық түркі ескерткіштерін зерттеу тарихын зерделеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ортағасырлық түркі жазба экспонаттарын ежелгі кезеңмен, Алтын Орда кезеңімен, Осман империясы дәуірімен салыстыру және талдау қабілеттерін қалыптастыру. Курс көктүрік, ұйғыр, қытай, соғды, араб, армян, латын, кирилл және басқа да алфавиттерде жазылған ескерткіштерді дамытуға бағытталған. Сол кездегі мәдени, әлеуметтік, саяси және экономикалық проблемалар туралы кең ақпарат беретін жазбаша баяндамалар игерілетін болады, сонымен қатар отандық, орыс, еуропалық, венгриялық және түрік ғалымдарының мәтіндік зерттеулері зерттелетін болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - көне және ортағасырлық түркі әдебиетінің жазба ескерткіштерін салыстырмалы талдаудың заманауи инновациялық әдістерін оқып үйрену дағдысын қалыптастыру. Курс дереккөздердің сенімді оқылуын қамтамасыз ету үшін іздеу және мәтіндік жұмыс әдістерін игеруге, 1917 жылға дейін жарияланған орта ғасырлық әдеби ескерткіштерді зерттеуге, қолжазбаларда сақталған мәтіндерді талдауға, салыстыру және түпнұсқа түрінде орта ғасырдағы әдеби ескерткіштер арасындағы айырмашылықтарды, араб және парсы сөздерін анықтау әдістері, терминдерді және діни мазмұндағы ұғымдар мен географиялық атаулар анықтауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - түркі әдебиеті мен мәдениетін тұтастай қалыптастыруда шешуші рөл атқаруға арналған ортағасырлық әдебиеттерді түркі тіліндегі салыстыру қабілетін қалыптастыру. Курс түркі әдебиетінің ең маңызды шығармаларын зерделеуге және әдеби зерттеу әдістемесінің тұжырымдамасын талдауға бағытталған, ортағасырлық әдебиет ескерткіштеріне түркі тіліндегі салыстырмалы талдау олардың стилистикалық және жанрлық ерекшеліктері, тарихи-поэтикалық контекстін түсіну тұрғысынан жүргізілген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - XIX ғасырдың екінші жартысынан бастап бүгінгі күнге дейінгі түркі халықтарының ынтымақтастығының қалыптасуы мен дамуын салыстырмалы талдау қабілеттерін қалыптастыру. Курс түркітілдес мемлекеттердің, халықаралық ұйымдардың, дипломатияның, ынтымақтастықтың даму перспективалары мен стратегияларын зерделеуде сыни көзқарастың мүмкіндіктерін қалыптастырады. Пән түркі елдері мен халықтарының саяси, экономикалық, мәдени және білім беру ынтымақтастығына қатысты негізгі мемлекеттік құжаттар мен материалдарды зерделеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - заманауи зерттеулерге ғылыми талдау жасаудың дипломатияны түсіну қабілетін қалыптастыру және осы құбылысты халықаралық өзара әрекеттесудің қосымша ресурсы ретінде қолдану нұсқаларын қарастыру болып табылады. Курс түркітілдес мемлекеттердің дипломатиясына өзгермелі үндеудің ерекшелігін конструктивизм теориясы, саяси коммуникация және ұлттық бренд тұжырымдамасы тұрғысынан анықтауға бағытталған. Пән аймақтық ынтымақтастықты талдауға ықпал ететін және халықаралық байланыстардың даму деңгейін анықтайтын түркітілдес мемлекеттердің дипломатия форматтарын құжаттарды талдау арқылы зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі сандық технологияның даму бағыттары, «адам – компьютер – адам» жүйесіндегі табиғи тіл қызметінің ерекшеліктері, жасанды интеллект жүйесі, түркітану лексикография саласындағы автоматтандыру, жиілік сөздіктің түрлері және олардың қызметі, ЭЕМ-мен қатынасты жетілдіру: түркі тілдері мәліметтерін іздеу, ақпараттық іздеуді автоматтандырудың сандық мәселелері, машиналық аударма: типология жүйесінің элементтері, түркітану бойынша компьютерлік бағдарламалардың лингвистикалық қоры қамтылады.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: