техника және технология бакалавры
Тағам өнеркәсібі үшін тағам өндірісінің технологиялық процестерін бақылау мен сүйемелдеу, өнімдер мен шикізаттың химиялық құрамын талдау, жартылай және толық дайын тағам өнімдерін қайта өңдеудің, консервілеудің, сақтаудың және орап-қаптаудың заманауи тәсілдерін әзірлеу құзіреттеріне ие мамандарды дайындау.
Тағамдық химия және технология
6B07204
Химия және химиялық технология
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Химия
Биология
80 (Каз.) 80 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-үлгілердің сапалық және сандық талдауын жүргізу, әр түрлі нысандар үшін талдаудың оңтайлы әдістерін таңдау.<br/> Технологиялық процестерді басқару үшін қажетті Аналитикалық химияның теориялық және практикалық негіздері; химиялық талдауда қолданылатын реакциялардың тепе-теңдігіне, кинетикасына және механизміне әсер ететін факторлар; талдаудың қазіргі заманғы әдістері қарастырылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі қоғам туралы жалпы түсінік қалыптастыру; әлемде және Қазақстанда болып жатқан әлеуметтік (стратификаттау, әлеуметтік теңсіздік, кедейлік пен байлық, әлеуметтік, діни, экономикалық және саяси қақтығыстардың мәселелері) үдерістерді білу;<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> қоғамда болып жатқан үдерістер мен құбылыстарды өзбетінше талдай алу; кәсіби міндеттерді шешуде альтернативті, жаңа немесе инновациялық әлеуметтік амал тәсілдерді серпінді қолдана алу; өз ойын ауызша және жазбаша дұрыс және дәлелді түрде тұжырымдай білу; әлеуметтік өзара қарым-қатынас арақатынас дағдыларын дамыту: серіктестік, төзімділік пен сыйластық; әлеуметтік болжау және жобалау, көпшілікке сөйлеу, дәлелдеу, пікірталас жүргізу және айтысу дағдыларын меңгеру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады:<br/> Адамдар арасындағы әлеуметтік өзара қатынастар, олардың арасындағы әлеуметтік және топтық айырмашылықтары. Қоғам дамуының негізгі заңдылықтары, негізгі әлеуметтік ұғымдар, әлеуметтік зерттеу әдістері, қазіргі әлеуметтік теориялар, әлеуметтану саласындағы негізгі бағыттар мен заманауи зерттеу нәтижелері.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: биологияның негізгі заңдарын, жасушалық биологияны, патогендер мен микроорганизмдердің қасиеттерін қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Биологияның негізгі түсініктері мен әдістері, тіршілік мәні, биологиялық жүйелер, жасушалар, олардың циклдері, дифференциациясы, ағзалары, олардың негізгі жүйелері, жіктелу принциптері, тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары, биологиялық эволюция сияқты ұғымдар қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - биохимия принциптерін қолдана білу, тамақ құрамында көмірсулар, майлар, белоктар, минералдар мен дәрумендердің қолданылуын бақылау.<br/> Проблемалық лекцияларды, студенттердің жеке және топтық жумысын қолдана отырып, тамақ өнеркәсібіндегі макромолекулярлық қосылыстардың құрылысы мен биохимиялық функциялары, тамақ өнімдерін өндіру технологияларындағы химиялық құрамы мен биохимиялық процестер қарастырылады.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Периодтық заңның заңдылықтары негізінде заттардың қасиеттерін талдау қабілеттерін қалыптастыру; атомдар мен молекулалардың құрылымы арасындағы байланысты орнату, алу тәсілдері мен бейорганикалық заттардың қасиеттерін бағалау.<br/> Зерттеу кезінде мыналар қарастырылады: атомдардың, молекулалардың электронды құрылымы, химиялық байланыс теориясы, қосылыстардың құрылымы мен қасиеттері, химиялық процестердің заңдылықтары, тепе-теңдік күй, тепе-теңдіктерді сипаттау әдістері, элементтердің химиялық қасиеттері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жазықтық сызбаларды орындау, үш өлшемді модельдер құру, бөлшектердің геометриялық пішіндерін анықтау қабілеттерін қалыптастыру.Курс компьютерлік технологияны қолданып эскиздер, бөлшектер мен сызбалардың жұмыс сызбаларын жасау дағдыларын қалыптастырады. Мыналар қарастырылады: жазықтықта кеңістікті көрсетуге арналған проекциялық модельдер, жазықтық және кеңістіктік формалар заңдары, кескіндер, схемалық сызбалар, конвенциялар, жобалау құжаттамасындағы жеңілдетулер, компьютерлік графиканың принциптері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – заттар мен материалдардың сапалық және сандық сипаттамаларын өлшеу үшін аспаптық талдауды таңдау және қолдану, әртүрлі әдістермен алынған эксперименталды ақпаратты өңдеу, оның негізінде қорытынды жасау білігін қалыптастыру.<br/> Cтуденттердің жеке және топтық жумыс оқу әдістерін қолдана отырып, талдаудың физика-химиялық әдістерінің теориялық негіздері, оларды қолдануын, өлшеу аппаратурасының принциптері мен конструкциясы қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты технологиялық процестерді моделдеу қабілетін қалыптастыру.<br/> Технологиялық процестерде эксперименттер мен компьютерлік симуляцияның рөлі, деректерді талдау үшін бағдарламалық пакеттерді қолдану негіздері, Компьютерлік графика, Химиялық эксперимент пен аналитикалық өлшеуді жүргізудің оңтайлы шарттарын жоспарлау және таңдау, химиялық деректерден ақпараттың максимумын алу үшін математикалық және статистикалық әдістерді қолдану қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қант және кондитер өнімдерін өндіру технологиясын бақылау және сүйемелдеу дағдысын қалыптастыру.<br/> Көмірсулардың химиялық қасиеттері, сахарозаның физика-химиялық қасиеттері, шикізат түрлері, технологиялық үдерістердің типтері, кондитерлік өнімдердің жіктелуі, кондитерлік бұйымдарды қалыптау, талдау әдістері, қант және кондитерлік өнімдерді өндіру ерекшеліктері case-study, интерактивті сұрау қолдану арқылы қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - майды өндіру технологиясымен және оларды өңдеу технологиясымен байланысты мәселелерді шешу қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Майлардың химиялық қасиеттері, липидтердің жіктелуі, майлардың түрлері, майдың құрамы бар өнімдердің химиялық және физикалық қасиеттері, майларды талдау әдістері, майларды өндіру ерекшеліктері case-study, студенттердің жеке және топтық жұмыс қолдану арқылы қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: техникалық жоғары оқу орындарында оқытылатын математикалық зерттеулердің негізгі түсініктері, заңдары, формулалары, теоремалары мен әдістері туралы білімдерді жинақтау және игеру. <br/> Пәнді оқыту барысында келесі сұрақтар қарастырылады: Сызықтық алгебра. Векторлық алгебра. Жазықтық пен кеңістіктегі аналитикалық геометрия. Талдауға кіріспе. Бір айнымалы функцияны интегралдық есептеу. Көп айнымалы фунциялар. Қатарлар теориясы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Математикада теориялық ұғымдарды қалыптастыру, жаратылыстанудың әртүрлі мәселелерін талдау, шешу. Пән математикалық, қолданбалы есептерді шығару дағдыларын дамытуға бағытталған; логикалық ойлауды дамыту, әр түрлі жағдайда теорияның қолданылуын талдау, нәтижелерді салыстыру, салғастыру қабілеттері туралы. Пән сызықтық және векторлық алгебра, аналитикалық геометрия, шектер теориясы, дифференциалдық есептеу, интеграл элементтерін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: математикада теориялық идеяларды қалыптастыру, талдау, жаратылыстанудың әртүрлі мәселелерін шешу. Пән жаратылыстану ғылымдарының математикалық және қолданбалы мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастыруға, логикалық ойлауды дамытуға, әр түрлі жағдайда теорияның қолданылуын талдау, салыстыру, нәтижелерді салғастыру қабілеттерін дамытуға бағытталған. Пәннің мазмұны бірнеше айнымалылардың функциясын, дифференциалдық теңдеулерді, қатарлар теориясын, ықтималдықтар теориясын зерттеуге бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студент қабілетті болады:<br/> 1. табиғат, адам, қоғам мәнмәтінінде (контекст) мәдениет морфологиясы мен анатомиясын өлшемдер мен формалар жүйесі ретінде сипаттауға;<br/> 2. белгі, мағына, архетип, рәміздердің шығу тегі мен мәнін болмыс тәсілімен айқындалған материалдық мәдениеттің типімен сәйкестендіру арқылы мәдени код жүйесі ретінде түсіндіруге;<br/> 3. прототүркілердің, түркілердің мәдени капиталын жіктеуге, Батыс Еуропа, Таяу Шығыс елдерімен мәдени өзара әрекет формалары мен арналарын реттеуге, олардың адамзат пен қазақ халқының интеллектуалды және мәдени тарихына қосқан үлесін айқындауға; <br/> 4. мәдени мұра мен қазақ тілінің сақталу факторы ретінде оның дамуы мен жаңғыруының қазіргі заманғы мемлекеттік бағдарламаларын енгізе отырып, қазақ мәдениетінің әртүрлі кезеңдері туралы дәлелді ақпаратты ұсынуға.<br/> Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады: мәдениет морфологиясы, анатомиясы, тілі, мәдени формалардың типологиясы, тарихы мен теориясы, мәдениет философиясы, протүркілердің, түркілердің мәдени мұрасы, олардың мәдени өзара қарым-қатынасы, өзара әрекеті, қазақ мәдениеті мен өркениетінің тарихы және жетістіктері, қазақ мәдениетінің қазіргі заманғы күйі және түрленуі, қазақ өнерінің жаңа бағыттары мен жанрлары, заманауи мәдени саясат, мәдени туризм, Рухани жаңғыру, Мәдени мұра, Туған-жер бағдарламасы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - микробиология принциптерін, микроорганизмдердің әртүрлі топтарының морфологиясы мен физиологиясын зерттеу әдістерін қолдана білу.<br/> Проблемалық лекциялар, студенттердің жеке және топтық жумыс оқу әдістерін қолдана отырып, жасушалық биология, бактериялар, құрылысы, дамуы, көбеюі және жіктелуі, саңырауқұлақтар, тағамдық өнімдер технологиясындағы микроорганизмдердің рөлі, патогендер мен микроорганизмдердің қасиеттері қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты органикалық қосылыстардың құрылысы мен олардың реакциялық қабілеті арасындағы байланысты орнату, сонымен қатар практикада органикалық қосылыстарды алу және зертханалық қондырғылармен, заттармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. <br/> Пәнді оқу барысында органикалық заттардың номенклатурасы, изомериясы, құрылысы және реакциялық қабілеті, зертханалық және өнеркәсіптік алу тәсілдері, реакциялар механизмдері, органикалық қосылыстардың химиялық қасиеттері және қолдану салалары қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - заңды, экономикалық және әлеуметтік негізде шағын бизнес ұйымдарын құру қабілетін қалыптастыру.<br/> Оқыту барысында студенттерді интерактивті сұрау және олардың топтық жұмысын қолданып, өндірістік экономиканың негіздері, өндірістік кәсіпорындарды басқару, жоспарлау, ұйымдастыру және инженерлік процестерді экономикалық талдау негіздері, кәсіпорындар қызметін талдау, экономикалық есептеулер, тағам өнімдерін шығаратын өндіріс орындарын басқару принциптері қарастырылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тұлғааралық қатынас, әлеуметтік-психологиялық талдау және психологиялық ғылымның фундаменталды теориялары мен негізгі әдістері, базалық категориялары, психикалық қызметтің жалпы заңдылықтары туралы білім жүйесі негізінде нақты кәсіби жағдайларды шешу дағдыларын меңгерген мамандарды дайындау. <br/> Бакалаврлар пәнді оқу нәтижесінде келесі құзыреттіліктерді меңгереді:<br/> - Кәсіби қызметте пайда болатын психологиялық заңдылықтар мен феномендерді түсіну;<br/> - Психология тұрғысынан өмірлік және кәсіби жағдайларды сыни талдау, дамудың қоры мен мүмкіндігі, тұлға мен ұжым қызметінің нәтижесі мен әрекеті арасындағы байланысты көру;<br/> - Жалпы білімге өзін және басқалар туралы психологиялық ақпаратты біріктіру және негізделген пікірлерді қалыптастыру;<br/> - Тиімді шешімдер қабылдау үшін психологиялық білімді қолдану, жеке өмір мен кәсіби қызметте табысты коммуникативтік стратегияларды іске асыру;<br/> - Өзін және ұжым әлеуетін дамыту үшін психологиялық білімді тиімді пайдалану.<br/> Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады:<br/> Психология пәні, міндеттері, категориялары, принциптері мен әдістері. Психика, әрекет, қызмет. Танымдық үдерістер психологиясы. Тұлғаның жеке ерекшеліктері, өзін-өзі реттеу принциптері. Психологиялық зерттеулер. Қарым-қатынас психологиясы, әлеуметтік психология. Ұжымдағы тұлғаның дамуы. Іскерлік және тұлғааралық қатынастар, оларды анықтау әдістері
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – аппаратура, технологиялық схеманы таңдау және есептеу, жүйелік тәсілді қолданып тағам өндірістерді жобалау қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу барысында тамақ өнеркәсібі объектілерінің құрылыстық және технологиялық жобалаудың принциптері мен кезеңдері, нормативтік құжаттар, технологиялық схеманы дайындау, материалдық және жылу есептеулері, механикалық есептеулер және жабдықтарды таңдау case-study, студенттердің жеке және топтық жұмыс қолдану арқылы қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тамақ өнімдеріне сенсорлық талдау жасау және сенсорлық талдау әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Сенсорлық (органолептикалық) талдау әдістерімен тұтынушылардың қалауларына сараптама жүргізу мүмкіндіктері, сенсорлық талдаудың халықаралық жіктелуі, ISO стандарттары, өнімдерді тұтынушылық бағалау әдістері жобаға бағытталған тәсіл және студенттердің жеке және топтық жұмыс қолдануы арқылы қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тамақ өнімдерін талдау қабілетін қалыптастыру. Тағам өнімдерін талдаудың негізгі әдістері, органолептикалық талдау, талдаудың химиялық әдістері, осы әдістерді тамақ өнімдерін өндіру зертханаларында қолдану, шикізат пен өнімдердің сапасын бақылаудың нормативтік құжаттары, сапасы мен тағамдық құндылығын кешенді бағалау, ластаушы заттармен күресу әдістер студентердің топтық жұмысын қолдану арқылы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тағам өнімдерінің қауіпсіздігі және тамақ өндірісін ұйымдастыру саласындағы заңнамалық базаны қолдануға байланысты мәселелерді шешу қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Тамақ заңнамасы, азық-түлік пен қосалқы материалдардың сапасын бақылауды жүзеге асыру, шикізат пен дайын өнімді сертификаттауын жүргізу; проблемалық өндірістік жағдайларда (сапа, қауіпсіздік) ымыраны табу case-study әдісі қолдану арқылы қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тағам шикізатын бағалаудың химиялық әдістерін қолдану дағдыларын дамыту; тағамдық жүйелердің қажетті қасиеттерін алу үшін химиялық құрамды өзгерту процестерін басқару.<br/> Топтық және жеке жұмыстар әдістері қолданылып, негізгі тағамдық ингредиенттер, тағам өніміндерінің құрамындағы функционалдық қоспалар мен уытты заттар, сондай-ақ тамақ өнімдерін талдау әдістері қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тамақ технологиясында қолданылатын машиналар мен құрылғыларды құру және пайдалану қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Механикалық, гидромеханикалық, жылу масса лмасу және биотехнологиялық процестерді жүргізу үшін, тағам өнімдерін қаптау үшін, тағамдық ортаны түрлендіргіш машиналар мен аппараттардың жұмыс қағидаттары, жаңа тағам өнімдерін өндіру бойынша қағидаттар, инженерлік тапсырмалар case-study, интерактивті сұрау қолдану арқылы қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тағамдық дисперсті жүйелер және фазааралық процестер мәселелерімен байланысты есептерді шешу қабілетін қалыптастыру, тағамдық өндіріс үшін дисперсті жүйелерді алу әдістерін қолдану және әзірлеу.<br/> Дисперстік жүйелер және фазааралық құбылыстар (адсорбция, адгезия, жұғу), жоғары дисперсті жүйелердің молекулалық-кинетикалық қасиеттері; дисперсті жүйелердің тұрақтылығы, құрылымдық-механикалық, электркинетикалық және оптикалық қасиеттері; өздігінен түзілетін жүйелер; БАЗ қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тағам өнеркәсібі үшін полимерлік материалдарды алу және пайдалану қабілетін қалыптастыру.<br/> Полимерлерді синтездеу саласындағы заманауи теориялық негіздер, полимерлердің санитарлық-гигиеналық сипаттамалары, экологиялық таза полимерлік материалдарды алудың физика-химиялық негіздері, тағам өнеркәсібіне арналған жоғары молекулалық қосылыстар және оларды алу, қолдану, полимерлі материалдардың қалдықтарын қайта өңдеу мәселелері студенттерді интерактивті сұрау негізінде қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тамақ өнімдерінің дизайны мен орамдарын әзірлеу қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу барысында тағамның дизайны (пішіні, түсі, дәмі, құрылымы), өнімдерді өндіру технологиясы және презентациясы, орау материалдарының негізгі түрлері, қасиеттері мен технологиясы, орауыш материалдарына қойылатын талаптар, биологиялық ыдырайтын материалдар case-study, студенттердің жеке және топтық жұмысы қолдану арқылы қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тамақ өндірісінің негізгі кезеңдері мен тағам сапасын бақылау және сүйемелдеу қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Өнім сапасын бақылау саласындағы отандық және шетелдік озық тәжірибені зерделеу және жүйелеу, тамақ өнімдерінің сапасын арттырудың ғылыми негіздерін әзірлеу қарастырылады; жобаға бағытталған оқыту технологиясы, case-study және студенттердің жеке және топтық жұмысы қолданылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тамақ өндірісінің негізгі кезеңдерін, тағам қауіпсіздігі мен сапасын бақылау және сүйемелдеу қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Өнім сапасын бақылау саласындағы отандық және шетелдік озық тәжірибені зерделеу және жүйелеу, тамақ өнімдерінің сапасын арттырудың ғылыми негіздерін әзірлеу қарастырылады; жобаға бағытталған оқыту технологиясы, case-study және студенттердің жеке және топтық жұмысы қолданылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты тағам өнімдерінің құрамы мен химиялық, физикалық және функционалдық қасиеттерінің өзгерістері арасындағы байланысты орнату қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында: тағамның негізгі құрамдас бөліктерінің химиялық құрамы, қасиеттері, сақтау, шикізатты өңдеу кезінде болатын химиялық процестер, тағамдық жүйелердегі биологиялық белсенді қоспалардың рөлі, қауіпсіздік талаптары, рационалды тамақтану негіздері студентердің топтық жұмысын қолдану арқылы қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: техникалық жобалау құжаттамасын орындау және техникалық жүйелерді модельдеу үшін әртүрлі мақсаттарда техникалық сызбаларды орындауға және графиканы бейнелеу арқылы техникалық идеяларды графикалық түрде көрсетуге арналған компьютерлік дизайн жүйелерін пайдалану мүмкіндігін қалыптастыру.<br/> Автоматтандырылған жобалау, проекциялаудың әр түрлі әдістерінде геометриялық пішіндердің проекциясын құру, жұмыс сызбасын ресімдеу қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - технологиялық процестерді жүзеге асырумен байланысты негізгі мәселелерді шешу, тамақ өнімдеріндегі қарапайым операциялар мен процестерді орындау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Гидромеханикалық, термиялық және массалық алмасу процестері, критерийлік теңдеулер, технологиялық процестердің түрлері, технологиялық процестердің материалдық-энергетикалық балансын талдау, тағам өндірісінің технологиялық процестері case-study, жеке және топтық жұмыс қолдану арқылы қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тағам өнімдерін өндіру кезіндегі ашыту процестерін және ферментациялық технологияларын бақылау қабілетін қалыптастыру.<br/> Ферменттердің типтері, ферменттердің жіктелуі, ферментациялық процестерге арналған орта, Органикалық заттарды физикалық және химиялық өзгерту мақсатында жасушалық компоненттер (ферменттер), ашыту процестерінің механизмдері, тағам өнімдерінің бүлінуін тудыратын микроорганизмдерді анықтау және дәлелдеу, биореакторлар, ферментациялық технологиялары қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: эксперимент пен практикалық тәжірибені қорыту үшін физика теориясын қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Оқыту нәтижелері:<br/> - объектілердің қасиеттерін зерттеу және түсіндіру үшін физика заңдарын қолдану;<br/> - молекулалық физика мен термодинамикадағы типтік есептерді шешу;<br/> - есептер шығару үшін механика мен электромагнетизм заңдарын қолдану;<br/> - қойылған физикалық эксперименттің нәтижелерін өңдеу;<br/> - физикалық жүйелердің модельдерін құру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерге физикалық химияның теориясы мен практикасы бойынша білім мен дағдыларды тиімді қолдануға мүмкіндік беретін құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады.<br/> Cтуденттердің жеке және топтық жумыс оқу әдістерін қолдана отырып, физикалық және химиялық процестер арасындағы байланыс, химиялық кинетика, гомогенді және гетерогенді катализ, тағам технологиясындағы процестерді түсіну үшін заманауи беттік теориялар қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттерге Жалпыеуропалық деңгейлік жүйесіне негізделген шетел тілінен жеткілікті деңгейде білім беру және ауыз екі сөйлесуде, күнделікті өмірде, өз мамандығы саласында, кіәсіби қарым-қатынас жасауда шетел тілін белсене қолдана білу дағдыларына үйрету және өз білімін әрі қарай жетілдіруге бейімдеу.<br/> Пән жаңартылған мазмұнда оқып үйренуге және рухани жаңғырудың жалпыұлттық идеясы шеңберінде мемлекеттік бағдарламаларды іске асыру тұрғысынан студенттердің тұлғааралық, әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылардың біліктілік деңгейіне сәйкес сөйлеу әрекетінің барлық түрлері бойынша коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби және қарым-қатынас құралы ретінде қазақ ұлттық мәдениеті тұрғысынан шетел тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз етуге арналған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - органикалық заттардың құрылымы мен қасиеттерін талдау, олардың биологиялық функцияларын білу қабілетін қалыптастыру
Проблемалық лекциялар, студенттердің жеке және топтық жумыс оқу әдістерін қолдана отырып, маңызды органикалық қосылыстардың құрылысы мен олардың функциялары арасындағы тәуелділік, органикалық қосылыстардың реакциялық қабілетінің заңдылықтары мен физиологиялық активтілігі, биологиялық белсенді заттардың негізгі кластарының физика-химиялық қасиеттері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - биохимия принциптерін қолдана білу, тамақ құрамында көмірсулар, майлар, белоктар, минералдар мен дәрумендердің қолданылуын бақылау.
Проблемалық лекцияларды, студенттердің жеке және топтық жумысын қолдана отырып, тамақ өнеркәсібіндегі макромолекулярлық қосылыстардың құрылысы мен биохимиялық функциялары, тамақ өнімдерін өндіру технологияларындағы химиялық құрамы мен биохимиялық процестер қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – химиялық технологияның негізгі заңдылықтары негізінде технологиялық мәселелерді шешу қабілетін қалыптастыру.
Жалпы химиялық технология негіздері, маңызды химиялық өндірістер, химия өнеркәсібінің шикізаттық, энергетикалық және экологиялық мәселелерін бағалау, нақты өндірістік технологиялар нақты өндірістік технологияларды талдау case-study, жеке және топтық жұмыс қолдану арқылы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тағам өнімін шағарудың жаңа технологияларын дамыту қабілетін қалыптастыру.
Пән жобаға бағытталған оқыту технологиясы және студенттердің топтық жұмыс әдісін қолдана отырып, тағам технологиялары саласындағы ғылым мен техниканың қазіргі жетістіктеріне және Тағам өнімдерінің жаңа технологиялары пәні барысында алынған дағдыларға негізделіп тамақ өнеркәсібі кәсіпорындарында тағам өнімдерін алудың жаңа технологияларын жасау принциптерін қарастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – химиялық талдау деректерін өңдеу үшін жасанды интеллект жүйелерін пайдалану қабілетін қалыптастыру.
Интеллектуалды жүйелердің теориялық негіздері, әдістері, алгоритмдері, жасанды интеллекттің негізгі ұғымдары мен бағыттары, зерттеу объектілерін дайындау, зерттеу әдістерін таңдау, берілген әдістеме арқылы тәжірибелік зерттеулер жүргізу, нәтижелерді өңдеу, химиялық талдау деректерін метрологиялық өңдеуді қамтамасыз ету және оларды ұсыну қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – химиялық процестің жүру бағытына әсер ететін факторларды, термодинамикалық жүйелердің тепе-теңдік күйінің сапалық және сандық қасиеттерін сипаттайтын әдістерді талдауға қабілетті болуды қалыптастыру.
Интерактивті сұрау, жеке және топтық жұмыс әдістерін қолданып, химиялық термодинамиканың негізгі түсініктері мен заңдары, химиялық тепе-теңдік, ерітінділер, фазалық тепе-теңдік, сұйықтықтың қозғалу заңдары, тамақ өнеркәсібі процестеріндегі жылу және масса алмасу қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – заттар мен материалдардың сапалық және сандық сипаттамаларын өлшеу үшін аспаптық талдауды таңдау және қолдану, әртүрлі әдістермен алынған эксперименталды ақпаратты өңдеу, оның негізінде қорытынды жасау білігін қалыптастыру.
Cтуденттердің жеке және топтық жумыс оқу әдістерін қолдана отырып, талдаудың физика-химиялық әдістерінің теориялық негіздері, оларды қолдануын, өлшеу аппаратурасының принциптері мен конструкциясы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тамақ өнеркәсібінде қолдануға арналған композициялық материалдарды қабылдау және пайдалану қабілеттерін қалыптастыру.
Қазіргі заманғы пленкалы материалдар мен талшықтарды өндіру технологиясының теориялық және практикалық негіздері, полимерлер өндірісі, шикізат пен өнімдерді талдау; осы материалдарды тамақ өндірісінде тәжірибелік пайдалануы студенттерді интерактивті сұрау негізінде қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты технологиялық процестерді моделдеу қабілетін қалыптастыру.
Технологиялық процестерде эксперименттер мен компьютерлік симуляцияның рөлі, деректерді талдау үшін бағдарламалық пакеттерді қолдану негіздері, Компьютерлік графика, Химиялық эксперимент пен аналитикалық өлшеуді жүргізудің оңтайлы шарттарын жоспарлау және таңдау, химиялық деректерден ақпараттың максимумын алу үшін математикалық және статистикалық әдістерді қолдану қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қант және кондитер өнімдерін өндіру технологиясын бақылау және сүйемелдеу дағдысын қалыптастыру.
Көмірсулардың химиялық қасиеттері, сахарозаның физика-химиялық қасиеттері, шикізат түрлері, технологиялық үдерістердің типтері, кондитерлік өнімдердің жіктелуі, кондитерлік бұйымдарды қалыптау, талдау әдістері, қант және кондитерлік өнімдерді өндіру ерекшеліктері case-study, интерактивті сұрау қолдану арқылы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-қоршаған орта және табиғатты пайдалану мәселелерімен байланысты міндеттерді шешу қабілетін қалыптастыру
Табиғат пен қоғамның қызмет етуі мен дамуының негізгі заңдылықтары, "адам-өмір сүру ортасы" жүйесіндегі өмір сүру қауіпсіздігінің негіздері, биосфераның қызмет ету заңдылықтары, адам қызметінің әсерінен қоршаған орта компоненттерінің өзгеруін қорғау шаралары, қазіргі экологиялық мәселелер, ағынды су мәселелер case-study қолдану арқылы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - майды өндіру технологиясымен және оларды өңдеу технологиясымен байланысты мәселелерді шешу қабілеттерін қалыптастыру.
Майлардың химиялық қасиеттері, липидтердің жіктелуі, майлардың түрлері, майдың құрамы бар өнімдердің химиялық және физикалық қасиеттері, майларды талдау әдістері, майларды өндіру ерекшеліктері case-study, студенттердің жеке және топтық жұмыс қолдану арқылы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: органикалық қосылыстардың құрылысы, қасиеттері және рективтілігі туралы білімді сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру, оларды әртүрлі материалдарды синтездеу үшін қолдану.
Органикалық қосылыстардың негізгі теориялары, алифатикалық, хош иісті және циклдық көмірсутектердің құрылысы мен қасиеттері және олардың функционалдық туындылары, алу тәсілдері, химиялық қасиеттері және олардың негізінде биологиялық белсенді қосылыстар қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - әртүрлі өндірістік нысандардың қауіпсіздік жағдайын тексеру қабілетін қалыптастыру.
Өндірістік экология негіздері технологиялық, экономикалық, биологиялық, әлеуметтік және адам мен экономикалық объектілер, қоршаған орта арасындағы қатынастардың жүйесі ретінде, қарастырылады, ауа-су бассейндерін, жер ресурстарын қорғау жөніндегі іс-шаралар пікірталас, case-study қолдану арқылы қарастырыдады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әртүрлі алкогольді және алкогольсіз сусындарды өндіру технологиясына байланысты мәселелерді шешу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында: әртүрлі сусындарды өндіру технологиясының негіздері, технологиялық жабдықтар; түссіздендіру және тұрақтандыру мақсатында өңдеу әдістері, технологиялық процестің әртүрлі кезеңдерінде микробиологиялық, технохимиялық бақылауы студенттердің жеке және топтық жұмысы, case-study әдістерін қолдану арқылы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сүт және сүт өнімдерін өндіру технологиясына байланысты мәселелерді шешу қабілеттерін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында сүт өндірісінің технологиясының негіздері, сүт өнімдерінің заманауи жіктелуі мен ассортименті; олардың сапасына қойылатын талаптар, органолептикалық, физика-химиялық және микробиологиялық көрсеткіштер, сапа бағалауын жүргізу case-study, студенттердің жеке және топтық жұмысы қолдану арқылы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тамақ өнімдеріне сенсорлық талдау жасау және сенсорлық талдау әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Сенсорлық (органолептикалық) талдау әдістерімен тұтынушылардың қалауларына сараптама жүргізу мүмкіндіктері, сенсорлық талдаудың халықаралық жіктелуі, ISO стандарттары, өнімдерді тұтынушылық бағалау әдістері жобаға бағытталған тәсіл және студенттердің жеке және топтық жұмыс қолдануы арқылы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тағам өнімдерін дамыту бойынша зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыра білу қабілетін қалыптастыру.
Тамақ өнімдерін дамыту принциптері, тағам өнімдерін шығару пәнін игеру барысында алынған дағдыларды қолдана отырып, тұтынушылардың қалауын, нарық ерекшеліктерін ескере отырып, тағам өнімдерін дамытудағы нақты мәселелердің шешімін табу қарастырылады, жобаға бағытталған оқыту технологиясы және студенттердің топтық жұмысы қолданылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - өндірістік процестерді жақсарту шараларын дамыту қабілетін қалыптастыру.
Жоғары технологиялық өндірістер саласындағы іргелі ғылыми білімдер, тағам өндірісінің инновациялық технологиялары, тағам технологияларын дамыту тенденциялары, тағам өнімдерін алудың заманауи технологиялары, жаңа, инновациялық, синтезделген, байытылған тағам өнімдерін жасауға мүмкіндік беретін технологиялық әдістер қарастырылады; пікір-талас және case-study технологиялары қолданылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тағам өнімдерінің қауіпсіздігі және тамақ өндірісін ұйымдастыру саласындағы заңнамалық базаны қолдануға байланысты мәселелерді шешу қабілеттерін қалыптастыру.
Тамақ заңнамасы, азық-түлік пен қосалқы материалдардың сапасын бақылауды жүзеге асыру, шикізат пен дайын өнімді сертификаттауын жүргізу; проблемалық өндірістік жағдайларда (сапа, қауіпсіздік) ымыраны табу case-study әдісі қолдану арқылы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тағам өнімдерін шығару және оларды дамыту жобаларына қатысу қабілетін қалыптастыру.
Тағам өнімдерін жасауда орын алатын химиялық, физика-химиялық, биохимиялық, құрылымдық және механикалық процестер туралы іргелі ғылыми білімдер, өнімнің сапасын жақсарту, өнімнің тағамдық құндылығының теріс өзгеруін төмендетету, оның сақтау мерзімін ұзартатуға арналған заманауи технологиялық әдістер case-study қолдану арқылы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тамақ өнеркәсібінде полимерлік материалдарды алу және пайдалану қабілетін қалыптастыру.
Полимерлерді синтездеу саласындағы заманауи теориялық негіздер, полимерлердің санитарлық-гигиеналық сипаттамалары, экологиялық таза полимерлік материалдарды алудың физика-химиялық негіздері, тамақ өнеркәсібіне арналған полимерлер және оларды алу және қолдану мәселелері, полимерлі материалдардың қалдықтарын қайта өңдеу мәселелері студенттерді интерактивті сұрау негізінде қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тамақ өнімдерінің дизайны мен орамдарын әзірлеу қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу барысында тағамның дизайны (пішіні, түсі, дәмі, құрылымы), өнімдерді өндіру технологиясы және презентациясы, орау материалдарының негізгі түрлері, қасиеттері мен технологиясы, орауыш материалдарына қойылатын талаптар, биологиялық ыдырайтын материалдар case-study, студенттердің жеке және топтық жұмысы қолдану арқылы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тағамдық өнімдеріне арналған орамдарды жасау қабілетін қалыптастыру, әр түрлі қаптамалардың технологиясын түсіну.
Орауыш материалдардың негізгі түрлері мен қасиеттері, тағам өнімдеріне арналған орамның құрамы, қаптау технологиялары, қаптамалар материалдарына қойылатын талаптар, биологиялық ыдырайтын материалдар case-study, студенттердің жеке және топтық жұмысы қолдану арқылы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - технологиялық процестерді жүзеге асырумен байланысты негізгі мәселелерді шешу, тамақ өнімдеріндегі қарапайым операциялар мен процестерді орындау қабілеттерін қалыптастыру.
Гидромеханикалық, термиялық және массалық алмасу процестері, критерийлік теңдеулер, технологиялық процестердің түрлері, технологиялық процестердің материалдық-энергетикалық балансын талдау, тағам өндірісінің технологиялық процестері case-study, жеке және топтық жұмыс қолдану арқылы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерге физикалық химияның теориясы мен практикасы бойынша білім мен дағдыларды тиімді қолдануға мүмкіндік беретін құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады.
Cтуденттердің жеке және топтық жумыс оқу әдістерін қолдана отырып, физикалық және химиялық процестер арасындағы байланыс, химиялық кинетика, гомогенді және гетерогенді катализ, тағам технологиясындағы процестерді түсіну үшін заманауи беттік теориялар қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: заттар мен материалдардың сапалық және сандық сипаттамаларын өлшеу үшін физика-химиялық талдау әдістерін таңдау және қолдану, әртүрлі әдістермен алынған эксперименталды ақпаратты өңдеу және оның негізінде қорытынды жасау қабілеттерін қалыптастыру.
Талдаудың физика-химиялық әдістерінің теориялық негіздері, оларды химиялық өндірісті аналитикалық бақылау үшін қолдану, химиялық талдауда қолданылатын өлшеу жабдықтарының принциптері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: химиялық реакциялар мен реакциялық жүйелерді талдау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы химиялық реакторларды пайдалану және жобалау саласында іргелі білімді қалыптастырады.
Химиялық-технологиялық процестердің негізгі заңдылықтары, каталитикалық және паталитикалық емес гетерогенді реакциялық жүйелер, химиялық реакторлардың түрлері, реакторлардың есептеулері, реакторлардың конструкциясы проблемалық дәрістер және пікірталас қолдану арқылы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Алған теориялық білімдері мен тәжірбелік қабілеттерін бекіту, өндірісті ұйымдастыру мен технологиясымен танысу, білім алып жатқан мамандығы бойынша кәсіби біліктілігін қалыптастыру.
Өндірістік практика барысында студент қажет ақпаратқа талдау жасап, зерттеу жүргізеді, заманауи құралдарды пайдаланып қажет есептеулер жүргізеді.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;