ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласының бакалавры
«6В06107- Деректер туралы ғылым» білім беру бағдарламасының мақсаты - тез өсіп келе жатқан, орасан зор сұранысқа ие, үлкен деректерді талдауы мен ғылымы бойынша сапалы, бәсекеге қабілетті, жоғарыбілікті мамандарды даярлауды қамтамасыз ету. Бірегей пәнаралық білім беру тәжірибесі студенттерге жұмыс берушілер іздейтін білім мен дағдылардың кең базасын алуға мүмкіндік береді.
Деректер туралы ғылым
6B06107
Ақпараттық технологиялар
бiрiншi жоғары бiлiм; бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм
күндізгі
Математика
Информатика
85 (Каз.) 85 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм); 700000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм); 0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-қазіргі заманғы экожүйелер мен оларды сақтау, өңдеу және талдау құралдарын қолдана отырып, үлкен көлемдегі деректермен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: үлкен деректерді өңдеу экожүйелерінің түрлері. Үлкен деректер экожүйесінің архитектурасы. Деректер қоймалары. Үлкен деректерді өңдеуге арналған платформалар. Деректерді ағынмен өңдеу. Деректерді басқару. Деректерді талдау және визуализация құралдары. Үлкен деректер экожүйелеріндегі қауіпсіздік және деректерді қорғау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты күрделі есептерді шешу үшін алгоритмдерді талдау және оңтайландыру, қолайлы деректер құрылымдарын қолдана отырып тиімді бағдарламалық шешімдерді әзірлеу қабілетін қалыптастыру болып табылады. Келесі аспектілер қарастырылады: сұрыптау және іздеу. Стек және кезек. Байланыстырылған тізімдер. Ағаштар мен графтар. Хэштеу. Графиктердегі Алгоритмдер: айналма жол, ең қысқа жолдар. Алгоритмдердің күрделілігін талдау.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-әдістемені, негізгі парадигмаларды және заманауи бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, қолданбалы бағдарламаларды әзірлеу қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: бағдарламалау технологияларының тұжырымдамалары мен жіктелуі. Бағдарламалау парадигмалары. Бағдарламалау тілдері. Деректер құрылымдары мен алгоритмдердің негізгі түсініктері. Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің өмірлік циклі. Бағдарламаларды тестілеу және күйін келтіру әдістері. Дизайн үлгілері. Бағдарламалаудың қазіргі тенденциялары.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты бизнес-талдау жүргізу және бизнес жағдайын талдау үшін визуалды деректер модельдерін құру құралдарының мүмкіндіктерімен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. <br/> Іскери интеллектке және деректерді визуалдауға кіріспе. Саудадағы үлкен мәліметтер. Үлкен деректердің қауіпсіздігі. Банк саласындағы үлкен мәліметтер. Рейтинг жүйесіндегі үлкен мәліметтер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - деректерді визуализациялау және талдау үшін веб-қосымшаларды жобалау және әзірлеу, веб-қосымшалардағы деректерді біріктіру және қорғау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: веб-беттерді құру негіздері. Динамикалық деректерді визуализациялау. Интерактивті пайдаланушы интерфейстерін құруға арналған құрылымдар. Деректерді өңдеу үшін сервер бөлігін құру. Интеграция және деректермен жұмыс. Деректер мен қосымшаларды қорғау.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-деректерді талдау және түсіндіру үшін деректер туралы ғылымының негізгі тұжырымдамалары мен әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: деректер ғылымының математикалық құралдары. Деректер ғылымының бағдарламалық құралы. Машиналық оқытудың негізгі алгоритмдері және оларды қолдану. Деректерді визуализациялау құралдары мен әдістері. Деректермен жұмыс істеудің этикасы және құқықтық аспектілері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-деректерді жинау, өңдеу, талдау және визуализациялау қабілетін қалыптастыру, бұл деректерге қатысты тиімді шешім қабылдауға және әрекет етуге мүмкіндік береді. Пән шеңберінде келесі аспектілер қарастырылады: деректер инженериясының өмірлік циклі. Деректер инженериясының экожүйесі. Деректерді сақтау түрлері. Деректер дисплейлері және деректер көлдері. ETL және ELT процестері. Деректер құбырлары. Деректерді біріктіру платформалары. Үлкен деректер. Қауіпсіздік аспектілері. Деректердің өмірлік циклін басқару. Деректердің құпиялылық ережелерін сақтау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-деректерді тыныштықта, өңдеу кезінде және деректерге негізделген қосымшаларда беру кезінде қорғауды қамтамасыз ету қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: криптографиялық тұжырымдамалар. Шифрлау/дешифрлау, хабарламалардың аутентификациясы, деректердің тұтастығы. Шабуылдардың жіктелуі. Жабық кілт. Ашық кілт. Деректерге негізделген қосымшаларға қауіп төндіретін модельдер. Деректерді қорғау үшін ашық кілтті криптография
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-үлкен көлемдегі деректерден пайдалы ақпарат пен білім алу үшін деректерді өндіру әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: деректерді алдын ала өңдеу әдістері. Жіктеу, регрессия, кластерлеу алгоритмдері. Ансамбльдік әдістер. Машиналық оқыту әдістері. Деректерді талдау нәтижелерін визуализациялау. Деректерді өндіру үшін құралдар мен платформаларды пайдалану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың қазіргі заманғы процестер мен жүйелерді талдау, басқару және бағдарламалауда дискретті математиканың аппараттары мен әдістерін пайдалану бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыру және математикалық объектілерді зерттеу үшін математикалық логиканы пайдалану қабілетін қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: деректерді өңдеудің жылдамдығы мен сапасын арттыру және шешім қабылдау үшін жасанды интеллект жүйесінің компоненттерін құру және енгізу қабілетін қалыптастырудан тұрады. Жасанды интеллекттің негізгі ұғымдары. Зияткерлік агенттер. Шешім қабылдаудың байесов теориясы. Параметрлік әдістер. Кластерлеу міндеті. Параметрлік емес әдістер. Шешім ағаштары.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қолданбалы есептерде, жоғары математика бөлімдерін қолдана білу қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Сызықты алгебра элементтері. Матрицалар және анықтауыштар. Сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі. Векторлар. Түзу теңдеулері. Екінші ретті теңдеулер. Функцияның шегі. Функциялардың үзіліссіздігі. Функциялардың туындысы. Дифференциалдау ережелері. Бірнеше айнымалылар функциялары. Бірнеше айнымалылардың экстремалды функциялары. Белгісіз интеграл. Интегралдаудың негізгі әдістері. Белгілі бір, меншікті емес интегралдар. Анықталған интеграл қосымшалары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты компьютерлік желілерді ұйымдастыру, студенттердің жергілікті желіні дамытуда білімдер мен дағдыларды игеру, мәселелерді шешу, іс жүзінде іске асыруға, күйін келтіруге және іске қосуға мүмкіндік беретін құралдарды практикалық қолдану. <br/> Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады:. Желілік деңгейдің хаттамалары. Маршрутизаторлар. Маршрутизаторды конфигурациялау. IPv4 желілік адрестер. IPv6 желілік адрестер. Маска есептеу. TCP және UDP хаттамалары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-деректер туралы ғылым бойынша жобаларды практикалық іске асыруға және басқаруға бағытталған қарқынды курс. Келесі аспектілер қарастырылады: деректер ғылымы бойынша жобаларды басқару және іске асыру. Деректерге негізделген мәселелерді шешу әдістері. Деректер ғылымы контекстінде топтық жұмыс және жобаны басқару. Деректер ғылымының әдістерін нақты сценарийлерге қолдану. Жобаның өмірлік циклі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-деректерді талдау және шешім қабылдауды қолдау үшін статистикалық әдістер мен құралдарды қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: қолданбалы статистиканың негізгі түсініктері мен әдістері. Сипаттамалық статистика. Деректерді визуализациялау. Статистикалық модельдеу. Сызықтық және сызықтық емес регрессия. Уақыт қатарларын талдау. Практикалық мәселелерді шешу үшін қолданбалы статистиканы қолдану.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Математика-1» пәнін меңгерудің мақсаты: математикалық талдау есептері мен теоремаларын, әдіс-тәсілдерді, қолданбалы математика мен информатика есептерін шешуге қолдану дағдыларын меңгеру.<br/> Пән жаратылыстану ғылымдарының математикалық және қолданбалы мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастыруға, логикалық ойлауды дамытуға, әр түрлі жағдайда теорияның қолданылуын талдау, салыстыру, нәтижелерді салыстыру қабілеттерін дамытуға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қолданбалы есептерде алгебра және дискретті математика білімдерін қолдана білу қабілетін қалыптастырудан тұрады. Комплекс сандар. Матрицалар және анықтауыштар. Сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі. Көпмүшелер. Жиындар және қатынастар және оларға қолданатын амалдар. Сандар теориясы мен комбинаторика элементтері. Графтар теориясының элементтері және буль функциялары.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-деректерді талдау және процестерді автоматтандыру үшін машиналық оқыту модельдерін әзірлеу, оқыту және қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: Машиналық оқыту әдістері: оқытушымен оқыту, оқытушысыз оқыту, күшейтілген оқыту. Сызықтық модельдер. Сызықтық емес модельдер. Жіктеу, регрессия, кластерлеу есептерін шешуге арналған алгоритмдер. Өлшемді азайту әдістері. Модельдерді бағалау және тексеру. Гиперпараметрлер мен модельдерді оңтайландыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – мәліметтер қорын тұжырымдамалық, логикалық және физикалық жобалауды жүзеге асыру қабілетін дамыту; деректерді ұйымдастыру және басқару үшін сұрау тілдерін пайдаланыңыз.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Деректерді абстракциялау және деректерді басқаруға кіріспе. Инфологиялық модельдеу және «субъекті-қатынас» моделі. Даталогикалық дизайн және реляциялық деректер моделі. SQL деректерін өңдеу тілі. Реляциялық мәліметтер базасын жобалау және тестілеу. Деректер тұтастығын қамтамасыз ету. Реляциялық емес формадағы деректер және білім. Деректерге қол жеткізудің заманауи технологиялары.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты математикалық моделдеу және практикалық есептерді шешудің әртүрлі эвристикалық тәсілдері негізінде оңтайлы шешімдерді іздеу әдістерін қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады. Математикалық бағдарламалау әдістері. Дөңес жиындар туралы түсінік. Дөңес жиындар туралы теоремалар. Сызықты бағдарламалаудың жалпы есебі. Сызықты бағдарламалаудың негізгі теоремалары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әр түрлі операциялық жүйелердің құрылымдарымен және механизмдерімен, сонымен қатар Linux операциялық жүйесінде жұмыс істеу қабілетін дамыту. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде келесі қабілеттерді қалыптастыру: <br/> жұмыс істейтін ортада операциялық жүйенің негізгі параметрін қамтамасыз ету<br/> операциялық жүйелердің құрылуы мен таралуы туралы негізгі архитектуралық түсініктерді білу<br/> операциялық жүйенің таралуын таңдау және оны дербес компьютерге орнату<br/> кіру құқығын басқаруды, мәтінді өңдеу утилиталарын және LINUX мәтіндік редакторларын білу.<br/> Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Linux. ОЖ-нің функциялары және архитектуралық талаптары. Ресурстарды басқарудың жалпы принциптері. Процестер. Файлдық жүйенің архитектурасы. Жадыны басқару. Кірісті басқару. Мәліметтерді басқару жүйесі. Желілік операциялық жүйелер.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әр түрлі операциялық жүйелердің құрылымдарымен және механизмдерімен, сонымен қатар Linux операциялық жүйесінде жұмыс істеу қабілетін дамыту. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Linux. ОЖ-нің функциялары және архитектуралық талаптары. Ресурстарды басқарудың жалпы принциптері. Процестер. Файлдық жүйенің архитектурасы. Жадыны басқару. Кірісті басқару.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты олардың тиімді және қауіпсіз жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін операциялық жүйелер мен желілерді әзірлеу, басқару және оңтайландыру қабілетін қалыптастыру болып табылады. Келесі аспектілер қарастырылады: функциялар, компоненттер, операциялық жүйелердің архитектурасы. Процестер мен ағындарды басқару. Жоспарлау, синхрондау, өзара блоктау алгоритмдері. Жадты басқару. Виртуалды жад. Файлдық жүйелер. Жергілікті және ғаламдық желілер. Желілік жабдық және адрестеу. Операциялық жүйелер мен желілердің қауіпсіздігі. Қорғау әдістері, брандмауэрлер, антивирустар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-деректерді талдау мен жасанды интеллекттің күрделі мәселелерін шешу үшін терең нейрондық желілерді жобалау және қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: нейрондық желілердің негіздері. Нейрондық желілерді оқыту әдістері. Терең желілік архитектуралар. Модельдерді реттеу және оңтайландыру. Терең оқытуға арналған құрылымдар мен кітапханалар. Әр түрлі салаларда терең оқытуды қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты кездейсоқ құбылыстарды зерттеу әдістері мен ықтималдық және статистикалық модельдерді құру үшін зерттелген әдістерді қолдану туралы ғылыми түсінік қабілетін қалыптастырудан тұрады.<br/> Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Кездейсоқ шаманың таралу функциясы. Оқиғалар және кездейсоқ шамалар. Кездейсоқ шамалардың моменттері. Шартты ықтималдықтар. Пуассонның таралуы және кейбір басқа үлестірулер. Сынамаларды зерттеу. Аралық бағалау. Дисперсиялық талдау. Бірнеше кездейсоқ шамалардың бірлескен үлестіру функциясы. Марков тізбектері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты математикалық модельдеу және практикалық есептерді шешудің әртүрлі эвристикалық тәсілдері негізінде оңтайлы шешімдерді іздеу әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: математикалық бағдарламалау әдістері. Дөңес жиындар туралы түсінік. Дөңес жиынтықтар туралы теоремалар. Сызықтық бағдарламалаудың жалпы міндеті. Сызықтық бағдарламалаудың негізгі теоремалары. Жоспарды дәйекті жақсарту әдісі. Сызықтық бағдарламалаудағы қосарлану теориясы. Тарату әдісі. Мәселенің шешілу моделі және теоремасы. Параметрлік сызықтық бағдарламалау. Дискретті бағдарламалау. Бүтін бағдарламалау. Динамикалық бағдарламалау. Сызықтық емес бағдарламалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - ақпараттық-талдамалық қызметті, шешімдерді қолдауды, сондай-ақ инновациялық өнімдер мен қызметтерді құруды қамтамасыз ету үшін әр түрлі деректердің үлкен көлемінен пайдалы ақпаратты жинау, өңдеу және талдаудың үлкен жылдамдығымен (үлкен деректер технологиялары) экономиканың кез келген саласында ұйымдардың басқару тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру мақсатында пайдалану және құру қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты басқарушылық шешімдерді интеллектуалды қолдау мәселелерін шешуде мәліметтерді талдау технологиялары үшін бағдарламалық жасақтама құралдарын қолдану қабілетін дамыту.
Іскерлік интеллект функциялары: сәйкестендіру, модельдеу, болжау, шешімдерді оңтайландыру, сезімталдықты талдау. Іскерлік интеллект әдістері. Іскерлік интеллект платформалары (BI). Мәліметтер қоймаларындағы жаңа білімдерді табу әдістері (KDD). Корпоративті ақпараттық жүйелердегі аналитикалық қосымшалар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-NoSQL дерекқорларын әзірлеу, пайдалану және басқару қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: NoSQL дерекқорларына кіріспе. NoSQL деректер базасының түрлері. NoSQL - де деректерді модельдеу. NoSQL-де сұраулар мен индекстеу. Деректердің консистенциясы мен қол жетімділігін қамтамасыз ету. Масштабтау және таратылған жүйелер. NoSQL жүйелеріндегі қауіпсіздік және сақтық көшірме.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-қатысушы субъектілер желісінің өзара әрекеттесуін автоматтандыратын блокчейн қосымшаларын құру қабілетін қалыптастыру. Пән аясында келесі аспектілерді қарастырылады: Ethereum экожүйесі және ақылды келісімшарттар жасау үшін Solidity бағдарламалау тілі. Ақылды келісімшарттар жасау, орналастыру. Ақылды келісімшарттардағы транзакциялар. Пайдаланушы тіркелгілерін анықтау және қорғау міндеттері. Орталықтандырылмаған қосымшаның анықтамалық архитектурасы. Таратылған тізілім технологияларының масштабталу мәселесі және оларды шешу жолдары. Желіде және желіден тыс ақылды келісімшарттарды жүзеге асыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің өмірлік циклінің барлық кезеңдерін орындау, деректер туралы ғылым жобалары үшін қайталанатын, сенімді, масштабталатын код жазу қабілетін қалыптастыру. Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: бағдарламалық процестердің модельдері. Икемді даму моделі. Бағдарламалық жасақтамаға қойылатын талаптарды әзірлеу. Жүйені модельдеу. Бағдарламалық жасақтаманың архитектуралық жобалары. Нақты уақыттағы жүйені жобалау. Компоненттерге негізделген инженерия. Бағдарламалық жасақтаманы тестілеу. Бағдарламалық жасақтаманың құнын бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты объектілік-бағдарланған тәсілді қолдана отырып Интернет-банкингті / мобильді банкті жобалаудың негізгі әдістері мен құралдарын қолдану мүмкіндігін қалыптастыру және оны әртүрлі ДҚБЖ-мен жүзеге асыру.
Интернет-банкингтің / мобильді банктің ақпараттық қауіпсіздікті объективті-талдауы. OБЖ негізгі элементтері: абстракция, инкапсуляция, модульдік, иерархия, типтеу, параллелизм, тұрақтылық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-бизнес-процестерді модельдеудің теориялық негіздерін, бизнес-процестерді талдау әдістерін игеру қабілетін қалыптастыру, сондай-ақ банк процестерінде бизнес-процестерді басқару саласында білім алу. Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: бизнес-процестерді басқару-бұл компанияның мақсаттары мен бизнес стратегияларына қол жеткізу үшін автоматтандырылған және автоматтандырылмаған процестерді көрсету, жобалау, орындау, бағдарламалау, құжаттау, өлшеу, бақылау және бақылау үшін жүйелі тәсілі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты бизнес-процестерді басқару әдіснамасы негізінде кәсіпорынның өндірістік, маркетингтік, инновациялық, кадрлық және қаржылық қызметін басқару қабілетін қалыптастыру болып табылады. Келесі аспектілер қарастырылады: бизнес-процестерді басқаруға кіріспе. Бизнес-процестерді басқару әдістемесі мен принциптері. Бизнес-процестерді талдау және реинжиниринг әдістері. Менеджменттің әртүрлі түрлерін және оларды қолданудың салдарын бағалау. Бизнес-процестерді модельдеу. Бизнес-процестерді оңтайландыру әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты блокчейнмен байланысты бизнес-модельдерді сипаттау, әртүрлі бизнес сценарийлерінде блокчейн технологиясын қолдану қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттердің қабілеттерін қалыптастыру:
- Блокчейннің әртүрлі бизнес модельдерін сипаттау.
- Маңызды мәселелерді шешу үшін блокчейн технологиясын қолдануға болатын нақты іскерлік жағдайларды анықтау.
- Белгілі бір мәселені шешуде табысқа жетудің ең жақсы мүмкіндігі бар нақты блокчейн технологиясын таңдау.
- Цифрлық активтерді басқару, қауіпсіз және ашық транзакциялар жүргізу, орталықтандырылмаған қосымшалар құру және т.б. қағидаттарын қолдану.
- Блокчейн технологиясымен байланысты тәуекелдерді нақтылау және блокчейннің қауіпсіздік тетіктерін қолдану.
Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Бизнес-модельдер тұжырымдамасы және олардың блокчейн контекстіндегі рөлі. Бизнес-модельдердің әртүрлі түрлері. Желілік эффект моделі. Токеномика моделі. Орталықтандырылмаған автономды ұйымдар (DAO). Блокчейнді масштабтау шешімдері. Желілік қауіпсіздік. Түйін қауіпсіздігі. Гипер леджерге кіріспе. Блокчейндегі қауіпсіздік. Блокчейннің қауіпсіздік механизмдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты блокчейн технологиясын негіздеу, жобалау және практикалық жұмыста қолдану қабілеттерін дамыту.
Бағдарламалық жасақтаманың архитектурасы және оның блокчейн технологиясымен байланысы. Блокчейн технологиясын анықтаудың әртүрлі тәсілдері. Блокчейн дизайны. Блокчейнге негізделген меншікті басқарудың негізгі түсініктері. Меншік құқығын құжаттау. Деректерді хэштеу. Сақталған деректерді қорғау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-блокчейн технологиясының тұжырымдамалық принциптерін сипаттау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: сандық ақша тарихы. Децентрализациялау. Блокчейн негіздерін түсіну. Византиялық ақауларға төзімділік. Блокчейндегі түйіндер. Таратылған тізілім технологиялары. Блокчейндегі криптография. Консенсус алгоритмі және тау-кен блоктары. EVM блокчейніне кіріспе. Криптовалютаны түсіну. Ақылды келісімшарттарға кіріспе. Блокчейн технологиялық платформалары. Блокчейнді пайдалану және қолдану. Блокчейн-қарабайырлар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-деректерді тиімді сақтау және бұлтқа негізделген бағдарламалық жасақтаманы құру үшін бұлтты деректер қоймаларын басқару қабілетін қалыптастыру. Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: негізгі бұлттық провайдерлер. Бұлтты деректерді сақтау түрлері. Реляциялық және NoSQL бұлтты мәліметтер базасы. Деректер көлі және деректер қоймасы. Деректерді интеграциялау және басқару. Бұлтты сақтаудағы қауіпсіздік және деректерді қорғау мәселелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-қазіргі заманғы іргелі мәселелерді зерттеу және шешу үшін бұлтты есептеулердің тұжырымдамаларын, технологияларын, архитектурасын және қосымшаларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: бұлтты есептеу мен технологияның негізгі даму тенденциялары. Бұлтты технология архитектурасы. Бұлтты қызметтерді жобалау әдістері мен ерекшеліктері. Бұлтты есептеу қызметтерін ұсынудың негізгі модельдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-Data Science жобаларында параллельді есептеу әдістерін әзірлеу және қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: параллель жүйелердің архитектурасы. Параллельді бағдарламалау. MPI бағдарламалау модельдері, OpenMP. Графикалық процессорларда бағдарламалау. Деректерді өңдеуге арналған Параллель Алгоритмдер. Жүктемені оңтайландыру және теңестіру мәселелері. Есептеу процестерінің өнімділігі мен тиімділігін бағалау. Машиналық оқыту модельдерін оқыту үшін параллельді есептеулерді қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-Data Science жобалары аясында үлкен деректерді өңдеу, талдау және сақтау үшін бұлттық технологияларды пайдалану қабілетін қалыптастыру. Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: бұлтты технологиялардың тұжырымдамалық негіздері. IaaS, PaaS, SaaS қызмет көрсету модельдері. Бұлтты платформалар. Бұлтта деректерді сақтау. Data Science үшін бұлтты құралдар. Бұлтта машиналық оқыту модельдерін қолдану. Контейнерлеу. Бұлтты жүйелердегі қауіпсіздік және қол жетімділікті басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - мәліметтер қорының реляциялық жүйесін құру қабілеттерін, (Oracle, PL SQL) дерекқор құрылымдарын жобалау принциптерін, мәліметтер базасының құрылымын қалыпты формаларға келтіру әдістерін, SQL тілмен және мәліметтермен жұмыс жасаудың негізгі операцияларын орындау негіздерін үйрену.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты Python тұжырымдамалары мен деректерді дайындаудың қолданбалы мәселелерін шешуге, машиналық оқыту әдістерін қолдануға және нейрондық желілерді құруға пайдалы пакеттерді ұсыну болып табылады.
NumPy, SymPy, Pandas пакеттері. Деректерді визуализация: Matplotlib, seaborn, plot.ly. Git / GitHub. Кодтау мәнері бойынша ұсыныстар. Реляциялық мәліметтер базасы. SQL сұраулары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты нақты уақыт режимінде таратылған деректер ағыны жүйелерін әзірлеу, енгізу және оңтайландыру қабілетін қалыптастыру болып табылады. Келесі аспектілер қарастырылады: деректер ағындарын өңдеу модельдері. Деректерді ағынмен өңдеуге арналған технологиялар мен платформалар. Apache Kafka, Apache Flink, Apache Spark Streaming, Google Dataflow технологиялары. Таратылған жүйелердің архитектурасы мен компоненттері. Таратылған жүйелердегі ақауларға төзімділік және масштабталу. Ағындық жүйелердегі қауіпсіздік және деректерді қорғау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерге атрибуттық инженерия, машиналық оқыту мен деректер ғылымының маңызды бөлігі туралы жан-жақты түсінік беру. Келесі аспектілер қарастырылады: негізгі ұғымдар мен инженерлік белгілер техникасы. Деректерді алдын ала өңдеу. Жетіспейтін деректерді енгізу. Белгілерді масштабтау және қалыпқа келтіру. Белгілерді алу. Белгілерді таңдау әдістері. Белгілерді түрлендіру әдістері. Машиналық оқыту моделін таңдауға белгілердің әсері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты Google Analytics және Yandex Metrics көмегімен Интернет деректерін өңдеу қабілеттерін дамыту.
Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Интернеттегі деректерді өңдеуге кіріспе. Интернет деректерін өңдеу әдістеріне шолу. Процесті басқару. Өзара алып тастау және синхрондау. Ақпаратты өңдеуді басқару. Енгізу-шығаруды басқару. Интернет деректерін өңдеу мақсаттары. Қауіпсіздікті басқару. Интернеттегі деректерді өңдеу принциптері. Интернеттегі деректерді қорғау. Кейстер: Google Analitics, Yandex Metrics.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерлік теориясы мен тәжірибесін зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент қабілетті: жеке қызығушылықтары мен қабілеттеріне сәйкес келетін нарық мүмкіндіктерін пайдалануға; бизнесті бастау туралы бастапқы шешімді қабылдауға; қолданыстағы құқықтық нормалар шеңберінде тиімді жұмыс жасауға; стартаптың әлеуетті нарықтық мүмкіндіктерін анықтауға және бағалауға.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-күрделі деректер жиынтығын талдау және түсіндіру және болжамды модельдерді әзірлеу үшін жіктеу және кластерлеу алгоритмдерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: жіктеудің негізгі әдістері. Кластерлеудің негізгі әдістері. Белгілерді таңдау. Өлшемді азайту әдістері. Жіктеу және кластерлеу сапасын бағалау әдістері. Бағалау көрсеткіштері. Нәтижелерді визуализациялау және түсіндіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты визуалды деректерді талдау және түсіндіру үшін компьютерлік көру әдістері мен алгоритмдерін әзірлеу және қолдану қабілетін қалыптастыру болып табылады. Келесі аспектілер қарастырылады: кескіндерді ұсыну және сипаттау. Сүзу әдістері, сапаны жақсарту, кескін жиектерін анықтау. Кескінді сегменттеу әдістері. Объектілерді жіктеу, оқшаулау әдістері. Нысандарды анықтау әдістері. Компьютерлік көру үшін терең оқыту. Нысандарды бақылау әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қолданбалы мәселелерді шешуге бағытталған шешімдерді әзірлеу үшін деректер туралы ғылымының әдістері мен құралдарын қолдану қабілетін қалыптастыру болып табылады. Келесі аспектілер қарастырылады: деректерді жинау және жүйелеу технологиялары. Деректерді өңдеу құбырлары. Пәндік сала үшін машиналық оқыту модельдерін таңдау. Нақты тапсырмалар үшін модельдерді теңшеу және оңтайландыру. Модельдердің сәйкестігі мен сапасын бағалау. Модельдерді бағалау көрсеткіштері. Модельдердің интерпретациясы және түсіндірілуі. Валидация және өнімділікті бағалау. Модельдерді өндірістік жүйелерге біріктіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты практикалық мәселелерді шешу үшін деректерді талдау әдістері мен құралдарын қолдану қабілетін қалыптастыру болып табылады. Келесі аспектілер қарастырылады: негізгі ұғымдарды, процестерді және талаптарды анықтау үшін доменді талдау. Ағымдағы процестер мен деректер модельдерін құру. Үлкен деректерді өңдеу. Деректерді визуализациялау. Мамандандырылған кітапханалар және деректерді талдау құралдары. Пәндік саладағы процестер мен жүйелерді оңтайландыру үшін ұсыныстар мен ұсыныстар әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-орталықтандырылмаған қосымшаларды әзірлеу үшін блокчейн технологиясының негізгі компоненттері мен құралдарын пайдалану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: орталықтандырылмаған қосымшалар. DApps және ақылды келісімшарттарға кіріспе. Solidity көмегімен ақылды келісімшарттар жасау. Solidity кеңейтілген мүмкіндіктері. Ethers.js-ке кіріспе. Веб-фреймвортермен интеграция. Hardhat-қа кіріспе. Graphql-ге кіріспе. Орталықтандырылмаған толық стек web3 қосымшасын құру. Жаңартылатын ақылды келісімшарттар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-пәндік саладағы объектілер мен субъектілердің болашақ мінез-құлқын болжау үшін болжамды талдау әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: шешілетін тапсырма түрі бойынша болжамды талдау құралдарының жіктеуіші. Іріктеп үлестіруді алу. Деректерді өңдеу. Регрессиялық талдау. Уақыт қатарлары және болжау. Шешім ағаштары және ансамбльдік әдістер. Модельдерді бағалау көрсеткіштері. Кросс-валидация және жүктеу. Ашық деректер жиынтығын пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты статистикалық байқауды, статистикалық мәліметтерді өңдеу мен талдаудың статистикалық әдістерін ұйымдастыру және жүргізу қабілеттерін дамыту.
Статистикаға кіріспе. Статистиканың пәні, әдісі және міндеттері. Іске асыру кезеңдері және статистикалық байқаудың бағдарламалық-әдістемелік мәселелері. Статистикалық байқауды ұйымдастырудың формалары, түрлері және әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-мәтіндік деректерді талдау және интеллектуалды жүйелерді құру үшін табиғи тілді өңдеу әдістерін (NLP) әзірлеу және қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: мәтіндік деректерді өңдеу. Мәтіндік деректерді ұсыну модельдері. Мәтіндердің жіктелуі. Аталған нысандарды тану. Мәтіннің кілтін талдау. NLP үшін қайталанатын нейрондық желілер. Трансформаторлар және BERT. Чатботтар және виртуалды көмекшілер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ақпарат пен қызметтерді дербестендіру үшін ұсыныс жүйелерін әзірлеу және қолдану қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: ұсыныс жүйелерінің архитектурасы. Ұсыныстарды әзірлеу әдістері. Бірлескен сүзу әдістері. Мазмұнды сүзу әдістері. Матрицалық факторизация және жасырын модельдер. Нейрондық желілерге негізделген ұсыныс жүйелері. Ұсынымдардың сапасын бағалау. Ұсыныс жүйелерінің сапасын бағалау көрсеткіштері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-үлкен деректерді модельдеу және талдау әдістері мен құралдарын әзірлеу және қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: архитектура және үлкен деректер платформалары. Hadoop және Hadoop экожүйесі. Apache Spark. Параллельді және үлестірілген деректерді өңдеу. MapReduce Парадигмасы. Үлкен деректерге арналған деректер қоймалары мен деректер базасы. Бұлтты деректер қоймалары. Деректерді тексеру және тексеру әдістері. Құпиялылық және деректерді қорғау мәселелері. Деректерді талдаудағы этикалық мәселелер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ашық дереккөзді толық мәтінді іздеу және нақты уақыт режимінде талдау жүйесін құру.
Elastic Stack функционалдығы. Elasticsearch және Logstash-қа іздеу және кіру үшін терабайттар мен петабайттар ақпараттарын жүктеуге мүмкіндік беретін мәліметтер құбырларын тиімді құру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.
Защита практики
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;