жаратылыстану бакалавры
Химия және физика ғылымдарының жетістіктерін ескере отырып, құрылымның наноөлшемді ұйымдастырылған жаңа буынының функционалды материалдарын жасау және дамыту үшін мамандарды сапалы даярлау.
Наноматериалдар және нанохимия
6B05311
Химия және химиялық технология
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Химия
Биология
80 (Каз.) 80 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттерін талдау, сондай-ақ қарапайым және күрделі қосылыстардың құрылымы мен қасиеттері арасындағы байланыс орнату мүмкіндіктерін қалыптастыру.Пәнді оқу нәтижесінде студенттер оқытудың зерттеу әдісін қолдана отырып, төмендегі мәселелерді қарастырады: бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары, химиялық реакциялардың өту заңдылықтары, электролиттер мен бейэлектролиттер ерітінділері, тотығу-тотықсыздану процестері, металдар мен бейметалл химиясы, кешенді қосылыстар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: атомдардың, молекулалардың, кристалдардың құрылысы туралы қазіргі заманғы идеялардың теориялық негіздерін зерттеу; химиялық байланыстар теориясын және заттардың реактивтілігін тереңдетіп оқыту.<br/> Бұл курста молекулалардың энергетикалық күйлері және молекулалардың қасиеттерінің олардың құрылымымен байланысы, молекулалық спектроскопияның әртүрлі әдістерінің мүмкіндіктері, берілген қасиеттері бар молекуламен электромагниттік сәулеленудің өзара әрекеттесу теориясы қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жазықтық сызбаларды орындау, үш өлшемді модельдер құру, бөлшектердің геометриялық пішіндерін анықтау қабілеттерін қалыптастыру.Курс компьютерлік технологияны қолданып эскиздер, бөлшектер мен сызбалардың жұмыс сызбаларын жасау дағдыларын қалыптастырады. Мыналар қарастырылады: жазықтықта кеңістікті көрсетуге арналған проекциялық модельдер, жазықтық және кеңістіктік формалар заңдары, кескіндер, схемалық сызбалар, конвенциялар, жобалау құжаттамасындағы жеңілдетулер, компьютерлік графиканың принциптері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: нанотехнологияда қолдану үшін коллоидтық жүйелер, беттік құбылыстар мен фазааралық процестер туралы түсініктерді қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: дисперстік жүйелердің алынуы, жіктелуі және олардың қасиеттері; әртүрлі фазалық шекаралардағы капиллярлық және сулану, адсорбция құбылыстары; беттік белсенді заттар (тұрақтандырғыштар, ылғалдандырғыштар, дисперсенттер, жуғыш заттар); қос қабатты электрлік теория; дисперсті жүйелердің тұрақтылығы және ДЛФО тұрақтылығының заманауи теориясы; адсорбциялық процестерді және дисперстік жүйелердің тұрақтылығын бақылау.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Органикалық заттардың құрылымы мен олардың реактивтілігі арасында байланыс орнату қабілетін қалыптастыру, органикалық қосылыстардың негізгі кластарын синтездеу әдістерін және функционалдық топтарға сапалы химиялық реакцияларды, органикалық қосылыстарды оқшаулау және идентификациялау әдістерін жіктеу, тәжірибе барысында заттармен, зертханалық қондырғылармен жұмыс істеу дағдыларын пайдалану.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Kристалды заттардың құрылымы саласындағы іргелі заңдылықтарға сүйене отырып, студенттердің кристалдардың құрылымы, олардың химиялық құрамы мен физика-химиялық қасиеттері арасындағы байланысты анықтау қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: геометриялық кристаллографияның негізгі заңдары, кристалдардың симметриясы, симметрия элементтерінің өзара әрекеттесуі, симметрия түрлері, стереографиялық проекциялар, кристалдардың қарапайым формалары, кристаллографиялық категориялар мен сингониялар, құрылымдардағы байланыс түрлері, құрылымдардың тұрақтылық шегі, рентген құрылымдық талдаудың негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: термодинамикалық, кинетикалық және электрохимиялық процестерді есептеу әдістерін практикада қолдана білуді қалыптастыру. Мыналар қарастырылады: термодинамика заңдары және жылуалмасу теориясы, идеал газдардың термодинамикалық процестері, фазалық ауысулардың термодинамикасы, жылу машинасының циклдарының термодинамикалық есебі, жылуалмасу әдістері мен процестері, электролит ерітінділері және электр өткізгіштік, процестердің жылдамдығы мен оның әртүрлі факторларға тәуелділігі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жаратылыстанудың әртүрлі мәселелерін модельдеуге, талдауға және шешуге көмектесетін математикалық және қолданбалы есептерді шешуде математикадағы теориялық түсініктерді және практикалық дағдыларды қалыптастыру; теорияның әртүрлі жағдайларда қолданылуын талдау, алынған нәтижелерді салыстыру қабілеті.<br/> Қарастырылатын болады: бірнеше айнымалылардың функциялары, дифференциалдық теңдеулер, қатарлар теориясы, ықтималдықтар теориясы.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Металл және бейметалл материалдардың құрамы, құрылымы мен физико-химиялық қасиеттері арасындағы байланысты талдау негізінде оларды қолданудың нақты жағдайы үшін қажетті материалдың құрылымы мен қасиеттеріне қойылатын талаптарды негіздеу қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылды: негізгі ұғымдар жүйесі, қатты денелердің электронды және фонондық құрылымдарын, қатты денелердегі ақауларды, бетіндегі және қатты дененің негізгі бөлігіндегі құбылыстарды, олардың реактивтілігін, металдарды, керамикаларды, полимерлерді, композиттерді ашатын негізгі ұғымдар жүйесі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MATLAB математикалық модельдеу негізгі түсініктері, кеңейту пакеттері, интерфейстері, функциялары және бағдарлама туралы мәлімдемелерді сипаттау қабілетін қалыптастыру, алынған нәтижелерді есептеп, визуализациялау.<br/> Математикалық модельдеу және наноөлшемді құрылымдардың визуализация ерекшеліктері, заманауи наноэлектроника міндеттерінің негізгі кластары, MATLAB бағдарламасын практикалық қолдану, сондай-ақ оның нанотехнологиялар үшін кеңейту пакеттерін пайдалану қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Наноматериалдардың қасиеттерін сипаттау үшін нақты зерттеу әдісінің тиімділігін талдау қабілетін қалыптастыру. Қарастырылады: нанометр масштабында құрылымдалған материалдармен құрылғыларды бейнелеу, өлшеу және талдау әдістерінің негізгі принциптері. Оптикалық және электронды микроскопия; зондты сканерлеу әдістері; фотондық, иондық, электронды-зондтық әдістер, спектроскопиялық, магниттік, электрохимиялық және термиялық әдістер.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты дисперсті жүйелерге байланысты деректерді талдай білу және практикада қолдану аймақтарына байланысты наноматериалдарды зерттеу әдістерін таңдап алу қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Ерітінділерден, бу фазасынан, аэрозольдық қоспаларды пиролиздеу нәтижесінде, лазерлі және магнетронды шашыратып жинау арқылы наноматериалдарды алу әдістері және коллоидтық синтез, Ленгмюр-Блоджетт қабыршақтарын алу, CVD арқылы наноматериалдарды алу әдістері қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> нанотехнологиядағы математикалық модельдеудің негізгі түрлерін түсінуді көрсету; нәтижелерді графикалық файлға экспорттау үшін техникалық құралдарды таңдау; нанотехнологиядағы математикалық модельдеу үшін кванттық механиканың, молекулалық динамиканың әдістерін қолдану; Нанотехнологиядағы визуализация, есептік және инженерлік модельдеуді қолдану; заманауи технологияларды қолдану арқылы әртүрлі модельдерді әзірлеу.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: математикалықмодельдердіжіктеу, математикалық модельдеудің теориялық негіздері, технологиялық процестерді математикалық модельдерін құрудың және талдаудың принциптері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде нанохимия мен нанотехнологияның негізін құрайтын іргелі көзқарастар кешенін қалыптастыру. <br/> Қарастырылады: заттың физикалық және химиялық қасиеттерінің нанометр диапазонында өзгеру себептері. Наноөлшемді жүйелердің негізгі кластары. Негізгі терминдер мен ұғымдар. Әр түрлі өлшемдегі кванттық наноқұрылымдар: 0D-, 1D-, 2D-құрылымдары. Көміртекті наноқұрылымдар (фуллерендер мен нанотүтікшелер). Наножүйелерді құрудың негізгі принциптері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - макромолекулалардың құрылымдық ерекшеліктерін, олардың физика-механикалық және физико-химиялық қасиеттерін, полимерлерді синтездеудің заманауи әдістерін талдау қабілетін қалыптастыру.<br/> Пән полимерлер мен олардың ерітінділері туралы жалпы түсініктерді, полимерлердің құрылымы мен механикалық қасиеттерін, полимерлер мен полимер материалдарын синтездеуді оқуға бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты химиялық қосылыстарды талдаудың негізгі физикалық әдістерін саналы түрде таңдап алу және қолдану қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Пән талдаудың физикалық әдістері, соның ішінде атом спектроскопиясы, оптикалық спектроскопия, магниттік-резонанстық спектроскопия мен масс-спектроскопияны қолдану арқылы заттардың химиялық құрамы мен құрылымын зерттеу принциптерін үйренуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: технологиялық жабдықтардың беріктігін бағалауға байланысты инженерлік-техникалық есептерді шешу үшін техникалық механиканың заңдары мен әдістерін қолдану, жабдықтың жылжымалы бөліктерінің параметрлерін есептеуді жүзеге асыру мүмкіндігін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: материалдық нүктелер мен материалдық нүктелердің жүйесі, мүлдем қатты денелер мен қатты денелердің жүйесі, деформацияланатын үздіксіз медиа және материалдардың кедергісі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оптикалық, кванттық және ядролық өлшемдердің принциптері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру, осы құбылыстарды әртүрлі шамаларды өлшеуде тәжірибеде қолдану; заттың құрылымын, табиғаттағы күштер мен өзара әрекеттесулерді түсіндіруде, жаратылыстану мәселелерін шешуде физика заңдары мен теорияларын пайдалана білу.<br/> Қарастырылатын болады: статистикалық механика, молекулалық физика, электромагнетизм негіздері; химиялық жүйелерді зерттеу үшін молекулалық физика әдістерін қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Химиялық талдау жүргізу және алынған нәтижелерді өңдеу үшін зерттелетін объектінің түріне байланысты талдау әдісі мен сынамаларды дайындау әдісін таңдауды негіздеу қабілетін қалыптастыру. <br/> Технологиялық процестерді бақылауды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін сапалық және сандық талдаудың теориялық және практикалық негіздері; Аналитикалық химиядағы негізгі иондық тепе-теңдік; үлгілерді сапалық және сандық талдау әдістері қаралды
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді заттарды сапалық және сандық талдаудың негізгі әдістерімен және оларды нақты практикалық міндеттерді шешуде қолданумен таныстыру. <br/> Пәнді қысқаша сипаттау: табиғаты белгісіз заттардың сапалық және сандық құрамын талдау әдістері туралы негізгі білімді қалыптастырады, әртүрлі күйдегі объектілерді сапалық және сандық талдаудың оңтайлы әдістерін таңдау және оларды жүзеге асыру жолдары, сапалық және сандық талдаудың негізін құрайтын реакциялардың типтері, олардың механизмдері туралы кең мәлімет береді, сонымен қатар сандық талдаудың классикалық тәсілдерін, олардың жүруіне қажетті орта мен қажетті жағдайларын ескеру қабілеті мен орындау дағдысын қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: <br/> студенттерді әртүрлі үлгілердің сандық мөлшерін талдаудың физика-химиялық әдістерінің түрлерімен таныстыру.<br/> <br/> Пәнді қысқаша сипаттау: <br/> студенттерді әртүрлі үлгілердің сандық мөлшерін талдаудың физика-химиялық әдістерінің түрлері туралы негізгі білімді қалыптастырады, белгісіз объектілердің сандық мөлшерін анықтаудың оңтайлы әдістерін таңдау және оларды жүзеге асыру жолдары мен олардың механизмдері, әдісті орындау үшін қажетті құрылғылар, олардың артықшылықтары мен сезімталдығы туралы кең мәліметтер береді, оларды орындау, сандық талдаудың нәтижелерін сараптау және орын алатын қателердің алдын алу мен ескеру дағдыларын қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – элементар процестерді талдау, жоғары энергиялар химиясы туралы түсінік негізінде жану және жарылыс кинетикасын, сондай-ақ тізбекті процестер заңдылықтарын талдау қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәннің мазмұны химиядағы элементар процестер туралы, жоғары энергиялар химиясы туралы, тізбекті реакциялар мен жану және жарылыс процестері туралы жалпы мәліметтерді жүйелендіруді, аталған процестер теорияларын интерпретациялауды, олардың мүмкіндіктерін, шектеулерін және қолдану саласын қарастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары дисперсті жүйелердің беттік химиясы және оларды практикалық қолдану мүмкіндігі туралы заманауи түсініктерді қалыптастыру.
Қарастырылады: дисперсті жүйелерді өлшемі, агрегаттық күйі және құрылымы бойынша жіктеу. Беткі қабаттағы реакциялардың термодинамикасы және кинетикасы. Қатты денелердің физикалық-химиялық қасиеттеріне беттің химиялық күйінің әсері. Бетті өзгерту әдістері: физикалық және химиялық модификация.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - молекулалық-генетикалық процестер мен құбылыстардың принциптерін, сондай-ақ олардың биотехникалық процестердегі маңызын талдау қабілетін қалыптастыру.
Бионанотехнологиялар, нанобиотехнологияның нысандары мен әдістері, биология мен медицинадағы нанобөлшектерді қолданудың негізгі бағыттары, бионанотехнологиядағы қолданылатын нанобөлшектердің типтері, нанобөлшектердің биомолекулалармен әсерлесуі және олардың жасушаға ену механизмдері, нанобиотехнологияның даму болашағы және принциптері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ламинарлық жалындарда қатты фазаның пайда болуына әкелетін дәстүрлі емес физикалық -химиялық процестердің негіздерін түсіндіру және бағалау дағдысын қалыптастыру. Пәннің мазмұны ламинарлы жалындарда болатын физика -химиялық процестер мен құбылыстарды, ламинарлы жалында көміртекті наноматериалдарды алудың негізгі принциптерін, сондай -ақ олардың құрылымдық сипаттамаларын анықтау мен зерттеу әдістерін зерттеуге бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Фуллерендер, нанотүтіктер мен графендердің синтезі үшін жану процестерін жіктеу және қолдану дағдысын қалыптастыру. Пәннің мазмұны жану процесінде көміртекті наноқұрылымдардың пайда болуына әкелетін физикалық және химиялық құбылыстардың негізін зерттеуге, сонымен қатар көмірсутекті отынның турбулентті жану режимінде фуллерендер, нанотүтіктер мен графендердің синтезі әдістері мен қыздырғыштар арасындағы негізгі айырмашылықтарды зерттеуге бағытталған. Жану процестерін қолдана отырып, қажетті қасиеттері бар наноқұрылымдарды селективті синтездеу әдістерінің мүмкіндіктері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әр түрлі функционалдық қасиеттері бар жаңа құрылымдық материалдарды қалыптастыру мен синтездеудің белгілі әдістері туралы тұтас жүйелік идеяларды қалыптастыру.
Қарастырылады: берілген қасиеттері бар жаңа құрылымдық материалдарды алу әдістері және олардың қолданбалы аспектілері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әртүрлі сәулелену түрлерінің затпен әрекеттесуі кезіндегі термодинамикалық тепе-тең емес жағдайда, сондай-ақ тепе-тең емес плазмада болатын химиялық процестердің жалпы заңдылықтарын талдау қабілетін дамыту. Қарастырылады: сәулеленудің затпен әрекеттесуі, жоғары энергия химиясындағы элементар процестердің механизмдері, фотохимия, радиациялық химия, плазма химиясы, жоғары энергиялы процестерді қолдануға негізделген технологиялардың принциптері, табиғаттағы және техникадағы жоғары энергиялы химиялық процестер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Коллоидтық химия объектілерін сипаттау және жіктеу, дисперсті жүйелерді, нанобөлшектерді және наноматериалдарды дайындау әдістерін қолдану және әзірлеу. Коллоидтық химия және интерфазиялық процестердің қолданылатын мәні, жоғары дисперсті жүйелердің молекулалық - кинетикалық, электрокинетикалық, оптикалық қасиеттері, өздігінен қалыптасқан наножүйелер қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Көміртекті наноқұрылымдардың химиясы мен физикасы саласында іргелі білім қалыптастыру; әр түрлі көміртекті наноқұрылымдарды анықтаудың эксперименттік әдістерін, сонымен қатар олардың қасиеттерін талдайтын әдістерді зерттеу.
Полинг гибридизация теориясы және көміртегі кластерлерінің құрылымының принциптері, көміртекті наноматериалдардың құрылымы мен қасиеттері арасындағы байланыс, физикалық және химиялық қасиеттер туралы неғұрлым заманауи идеялар: ферромагнетизм, химиялық төзімділік, механикалық беріктік, баллистикалық өткізгіштік, қасиеттерді эксперименттік зерттеу әдістері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Наноматериалдардың өздігінен таралатын жоғары температуралы синтезінің (ӨТЖТС) тиімді инновациялық технологияларын қолдану дағдысын қалыптастыру. ӨТЖТС технологияларының жіктелуі, олардың жаңа материалдарды синтездеудің дәстүрлі әдістерінен артықшылығы, ӨТЖТС термодинамикасы мен кинетикасы, наноөлшемді ұнтақ материалдарының ӨТЖТС, ӨТЖТС дәнекерлеу, қуатты ӨТЖТС тығыздау, ӨТЖТС -процестерді зерттеудің тәжірибелік әдістері, наноөнімдерді синтездеуге арналған заманауи технологиялық жабдықтар қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты мұнайдың нанодисперсті бөлшектерінің құрамы мен қасиеттерін, мұнай өнімдерінің өндірісінде нанотехнологияларды пайдалануды сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру болып табылады.
Пән мұнай наноагрегаттарының құрылымы мен құрамының және мұнай өнімдерінің өндірісінде наноқоспаларды пайдаланудың ерекшеліктерін айқындауға бағытталған.
Наноагрегаттар – асфальтендердің құрылымы мен қасиеттерін, жағармай материалдарының, мұнай битумдарының сипаттамаларын жақсарту үшін наноқоспаларды қолдану тәсілдерін сипаттау қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- мұнай химиялық процестерде пайдаланылатын нанокатализаторларды алу принциптерін түсінуін көрсету
- мұнай химиялық процестерді оңтайландыру мақсатында нанокатализаторлардың физика-химиялық қасиеттерінің олардың құрамы, құрылымы және синтездеу шарттарымен өзара байланысын талдау
- нанокатализаторлардың құрылымдық және морфологиялық сипаттамаларын зерттеу әдістерін таңдауды негіздеу
- мұнай химиялық процестерде нанокатализаторларды пайдалану бойынша практикалық іс-әрекетте ақпарат жинау, шешім қабылдау және теориялық білімді жүзеге асыру
- мұнай химиялық процестерді жүргізу үшін наноөлшемді катализаторлар ұсыну
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: мұнай химиясы процестерінің нанокатализаторларын сипаттау, нанокатализдік жүйелерді зерттеу әдістері, гомогенді және гетерогенді нанокатализ ерекшеліктері, наноөлшемді катализаторлардың даму және қолданылу болашағы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
1. нанобөлшектер мен наноматериалдарды коллоидтық химия объектілері ретінде түсіндіру және сипаттауға;
2. нанобөлшектер мен наножүйелерді жіктеуге;
3. нанобөлшектердің мөлшерін анықтау бойынша есеп жүргізуге;
4. нанобөлшектерді алу үшін золь-гельді технология әдістерін қолдануға;
5.технологиялық есептерді шешу үшін золь-гельді әдістерді дәлелді түсіндіру және негіздеуге қабілетті болады.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: гельдер, ксерокелер, суперкритикалы кептіру әдістері, нанобөлшектерді, нанопорлы материалдарды дайындау және әр түрлі салаларда сол гель технологиясын қолдану негіздері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты наноқұрылымды көміртекті сорбенттердің артықшылықтарын негіздеу қабілетін қалыптастыру болып табылады.
Күріш қауызын фосфор қышқылы, калий гидроксиді және одан кейінгі тотықтыра аминдеумен химиялық белсендіру арқылы көміртекті наноматериалдар алу және олардың сипаттамалары: жоғарғы беттік ауданы мен кеуектілігі, сондай-ақ құрамында оттегі, азот және фосфор функционалдық топтарының болуы, наносорбент көмегімен мұнаймен ластанған топырақтың қалпына келтірілуі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: наножүйелерді алу және олардың қасиеттерін зерттеу үшін коллоидтық химияның теориялары мен зерттеу әдістері туралы білімдерін түсіндіру қабілетін дамыту.
Қарастырылады: беттік, электробеттік параметрлер, наножүйелердің оптикалық және молекулалық-кинетикалық қасиеттері; әртүрлі технологияларда қолдану үшін наноматериалдардың тұрақтылық параметрлерін есептеу; наножүйелердің (беттік-активті заттардың мицеллалары, микроэмульсиялар) өзін-өзі ұйымдастыру процестері; көміртекті және биологиялық наноқұрылымдардың, полимер нанокомпозиттерінің, металдар мен бейметалдардың нанобөлшектерінің қасиеттерінің олардың өлшемдеріне тәуелділігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экологиялық аспектілер міндеттерін шешу үшін нанотехнологиялық процестерді қолдану қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу барысында нанобөлшектердің жасушалық деңгейде биологиялық объектілерге әсері, полимерлік материалдардың матрицасындағы нанокомпоненттерді тұрақтандыру, ресурс үнемдейтін экологиялық таза агротехнологияларды дамыту үшін нанопрепараттармен өсімдіктерді жергілікті нәрлендіру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- плазмохимиялық процестердің әдістері, плазма алу әдістері арасындағы айырмашылықтарды білу;
- плазмадағы наноматериалдарды алудың физика-химиялық принциптерін ;
- химиялық белсенді плазманы зерттеу әдістері және белсенді бөлшектерді алу әдістерін түсіну.
- сыртқы факторлардың наноматериалдардың плазмохимиялық өндірісінің жылдамдығына және технологиялық процестерінің басқа параметрлеріне әсерінің сипаты мен бағытын талдау;
- төмен температуралы плазмада наноматериалдарды дайындау кезінде технологиялық шешімдерді бағалау.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: плазмохимияның нысаны және оның негізгі ерекшеліктері, плазмалы нанотехнологияның ерекшеліктері, плазмохимиялық үрдістерді ұйымдастыру принциптері, плазма көздері, плазмалық нанотехнологиялардағы диагностика, плазмалық реакторлар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – полимерлі наноматериалдарды алу және олардың физика-химиялық қасиеттерін зерттеу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу курсы полимерлі наноматериалдардың маңызды ерекшеліктерін, оның құрылымы мен, физикалық қасиеттерін, оларды синтездеу және зерттеу әдістерін, полимерлі наноматериалдарды қолдану аймағын түсінудің теориялық негізін қалыптастырады.
Пән полимерлі композиттік наноматериалдар туралы жалпы түсініктерді, олардың құрылымы мен қасиеттерін, полимерлі наноматериалдарды алу және қолдану әдістерін оқуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жаңа наноматериалдарды алу үшін технологиялық жанудың дәстүрлі емес әдісін қолдану дағдысын қалыптастыру.
Жану толқынында синтез өнімдерінің құрылымының құрылу заңдылықтары мен механизмдері, наноөнімдерді жану арқылы синтездеу кезінде температура мен жылдамдықты өлшеудің эксперименттік әдістері, «Solution combustion» әдісі - ерітінділерді жағу, органикалық наноөлшемді қосылыстардың синтезі, алмаз нанопудының детонациялық синтезі, боридтер, металл карбидтері және т.б. қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - организмдер мен экожүйелерге улы заттардың әсер етуінің уытты механизмдерін сипаттау, наноматериалдардың токсикологиялық әсері, адам ағзасы және қоршаған ортамен наноматериалдардың өзара әрекеттесуі кезіндегі қауіптіліктерді бағалау.
Пән улы қосылыстардың негізгі көздері, улы үдерістерді және олардың әр түрлі формаларын, токсикокинетика және удың әсер ету механизмдері, токсикант пен нанотоксиканттарды зерттеу әдістері, нанотехнология және наноэлементтердің қоршаған ортаға әсері, нанобөлшектердің тірі ағзалармен өзара әрекеттесуі, нанобөлшектердің жасушалармен және жасушалық құрылымдармен өзара әрекеттесуі, нанобөлшектердің органикалық молекулалармен өзара әрекеттесуін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: төмен-температуралы плазмада наноқұрылымды материалдарды өндіру үшін физика-химиялық негіздер саласындағы теориялық тұжырымдамалар жүйесін қалыптастыру.
Пән наноматериалдарды алу және мен модификациялау кезінде плазмалық технологияны қолдану қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- төмен температуралы плазма алудың негізгі әдістері білу;
- плазмадағы физика-химиялық процестер түсіну;
- төмен температуралы плазма жағдайында наноқұрылымды материалдарды алу әдістерін қолдану;
- әр түрлі типтегі газ шығарындыларының плазмадағы физика-химиялық процесстерді талдау;
- төменгі температуралы плазманың түрлі типтері бойынша наноматериалдардың шығуын бағалау.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: плазмохимияның нысаны және оның негізгі ерекшеліктері, плазмалы нанотехнологияның ерекшеліктері, плазмохимиялық үрдістерді ұйымдастыру принциптері, плазма көздері, плазмалық нанотехнологиялардағы диагностика, плазмалық реакторлар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Наноматериалдардың химиялық өндірісінің процестері мен аппараттарын сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы наноматериалдар мен нанотехнологияларды химиялық өндіруге қатысты технологиялық процестерді қолдану дағдыларын қалыптастырады. Пән: гидродинамикалық үдерістерді, жылу үдерістерін, масса алмасу үдерістерін және наноматериалдар мен нанотехнологиялардың химиялық өндірістерінің аппаратуралық ресімделуін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: наноматериалдардың өндірісін сипаттау және бағалау үшін гидродинамика, жылу мен масса алмасудың есептеу әдістерін қолдану қабілеттілігін қалыптастыру. Сұйықтықтар мен газдардың физикалық-механикалық қасиеттері, ағынның жұмсалу мөлшерлері мен жылдамдығы, құбырлардың есептеулері, сұйықтықтар мен газдардың қозғалыс мәселелері, сұйықтықтар мен газдардың қозғалысына күштердің әсерін қарастыру, гидродинамикалық, жылулық, диффузиялық ұқсастық сындары, жылу- және масса өту негіздері, осы үдерістерді талдаудың, модельдеудің, есептеудің және оңтайландырудың негізгі заңдылықтары мен жалпы ұстанымдары, оларды энергиямен қамтамасыз ету, наноматериалдар өндірісіндегі масса алмасу үдерістерін аппаратуралық өңдеу қарастырылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Химиялық технологияның теориялық негіздері туралы білімді қалыптастыру, химиялық өндірістің технологиялық көрсеткіштерінің материалдық және энергетикалық есептеулерін жүргізу, химиялық-технологиялық процестерді жүргізудің оңтайлы шарттарын анықтау. Қарастырылады: химиялық технологияны дамытудың негізгі бағыттары, химиялық-технологиялық процестің жалпы заңдылықтары, бастапқы материалды өндіріске дайындаудың технологиялық процестері, дайын өнімді өндірудің типтік технологиялық процестері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – элементар процестерді талдау, жоғары энергиялар химиясы туралы түсінік негізінде жану және жарылыс кинетикасын, сондай-ақ тізбекті процестер заңдылықтарын талдау қабілетін қалыптастыру.
Пәннің мазмұны химиядағы элементар процестер туралы, жоғары энергиялар химиясы туралы, тізбекті реакциялар мен жану және жарылыс процестері туралы жалпы мәліметтерді жүйелендіруді, аталған процестер теорияларын интерпретациялауды, олардың мүмкіндіктерін, шектеулерін және қолдану саласын қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Алған теориялық білімдері мен тәжірбелік қабілеттерін бекіту, өндірісті ұйымдастыру мен технологиясымен танысу, білім алып жатқан мамандығы бойынша кәсіби біліктілігін қалыптастыру.
Өндірістік практика барысында студент қажет ақпаратқа талдау жасап, зерттеу жүргізеді, заманауи құралдарды пайдаланып қажет есептеулер жүргізеді.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;