Білім беру бағдарламасының мақсаты - биомедициналық инженерия саласындағы фундаменталды және қолданбалы зерттеулердің заманауи пәнаралық әдістемесі негізінде ғылыми, білім беру және өндірістік қызметте ақпараттық технологияларды қолдана отырып, жоғары білікті, халықаралық еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, әлемдік еңбек нарығына сәйкес кәсіби құзыреттілікке ие, ғылыми кадрларды даярлау.
Биомедициналық инженерия
7M05115
Биология және биотехнология
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: биоматериалдар мен тіндердің инженериясындағы мәселелерді шешуге қажетті химиялық және инженерлік дағдыларды үйрету.<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> - биоматериалдарды түсіну және жіктеу, наноқұрылымды жүйелерді құруда қолданылатын биоматериалдарды пайдалану қауіпсіздігін, биоматериалдардың физика-химиялық қасиеттерін зерттеу және есептеу әдістерін білу.<br/> - нуклеин қышқылдарының, амин қышқылдарының, ДНҚ, РНҚ мен ақуыздардың негіздерінің молекулалық құрылымын және энергетикалық сипаттамаларын есептеу әдістерін, ДНҚ мен РНҚ элементтері негізінде модельдік наноқұрылымдарды қолдану.<br/> - биоматериалдар (нуклеин қышқылдары мен амин қышқылдарының негіздері) негізінде наноқұрылымдарды модельдеудің компьютерлік әдістерін меңгеру; <br/> - биоматериалдар (нуклеин қышқылдары мен амин қышқылдарының негіздері) негізінде жасалған наноқұрылымдардың бірқатар физика-химиялық қасиеттерін есептеудің компьютерлік әдістері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Пәнді оқытудың мақсаты - жүйенің ерекшеліктеріне байланысты оңтайландыру әдістерін зерттеу және осы әдістерді шешу мен қолданудың практикалық дағдыларын меңгеру.<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: <br/> - Динамикалық оңтайландыру дағдыларына ие болу<br/> - Стохастикалық оңтайландыруды түсіну<br/> - Python-дағы бағдарлама<br/> - Julia тіліндегі бағдарлама
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: адам, маңызды ауыл шаруашылық өсімдіктері мен жануарлардың геномын ашқаннан кейін жаңа технологиялар, мүмкіндіктері мен нәтижелерін медицинада, ауыл шаруашылығында және өнеркәсіптік өндірістің әр түрлі салаларда қолдану, геномды және постгеномдық технологияларды жаңа дәрілік нысаналарды жасауда іздестіру; медицинадаңы транскриптомика және метаболомика; дәрілік құралдарды жасауда геномды және постгеномды технологияларды зерттеу.<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> - биотехнологиялық құнды өнімді қалыптастырудың негізгі метаболизм жолдарын анықтау мақсатында транскриптомдық және протеомдық зерттеулер жүргізу; <br/> - өсімдіктердің өсіру жұмыстарында қолдануға болатын экономикалық құнды белгілерін анықтайтын гендерді іздеу мақсатында өсімдіктердің геномдарын зерттеу;<br/> - молекулалық систематиканы және өсімдіктер эволюциясын зерттеуде ген және ген жиынтықтарын сипаттау және жүйелеу;<br/> - табиғи экожүйелердідегі қоғамдастықтардың құрамы мен функционалдық мүмкіндіктерін сипаттау мақсатымен метагеномды талдау жүргізу, дақылданбайтын микроорганизмдер түрлерінің, өнеркәсіптік маңызы бар ферменттер мен биотрансформация жолдарын анықтауда геномдарға талдау жүргізу;<br/> - әртүрлі экжүйелердегі геномика және метагеномика олардың биоалуантүрлігінін және эволюциясын, организмдердің экстремалды жағдайларға бейімделу механизмдерін зерттеу салаларында жұмыстарды жүргізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бұл курс терең оқытуға кіріспе, заманауи нейрондық желілерді дамыту мен қолданумен байланысты машиналық оқыту саласы.<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: <br/> -Терең оқыту алгоритмдері берілген тапсырма бойынша өнімділікті жоғарылататын етіп деректердің жоғары деңгейлі көріністерін шығаруды түсінеді. <br/> -Терең оқыту жасанды интеллекттің көптеген жетістіктерінің артында, соның ішінде Siri-дің сөйлеуін тану, Facebook-тегі ұсыныстар және өздігінен басқарылатын машиналарды түсінү.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттер арасында денсаулық сақтау саласындағы озық статистикалық және көп вариантты зерттеу әдістері саласындағы білімді қалыптастыру.<br/> Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> - күрделі статистикалық мәселелерді шешу<br/> - статистикалық модельдерді құру.<br/> - денсаулықты зерттеудің көп өлшемді әдістерін түсіну<br/> - модельдерді сынақтан өткізу,<br/> - озық статистикалық әдістерге ие болу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ауруларды талдау үшін электрондық дерек көздерін пайдалану қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады:
жүйелі биомедициналық шолулар, клиникалық сынақтар, мета-талдау және басқа материалдарға сілтемелер туралы ақпаратты қамтитын базалық дерек қорларды пайдалануда дағдылар, тұқымқуалайтын аурулардың каталогтары мен ақпараттық-іздеу жүйелерімен танысу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттерді биомедициналық мәселелерді шешу үшін цифрлық сигналдарды өңдеу негіздерімен таныстыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- инженерияда кеңінен таралған графикалық бағдарламалау тілін түсіну,
-Сигналдарды жинауға да, өңдеуге де графикалық бағдарламалау тілін қолданыңыз.
- Электрокардиограмманы және басқа электр сигналдарын талдауды қамтитын қосымшаларды қолданыңыз.
- Мәліметтерді интерпретациялау үшін математика, техника және жаратылыстану білімдерін қолдану.
-биомедициналық сигналдарды өңдеу принципін түсіну
- биомедициналық сигналдар саласындағы мәселелерді шешу үшін белгілі бір математикалық әдістерді қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді биомедициналық зерттеулер мен клиникалық медицина мәселелеріне ерекше назар аудара отырып, цифрлық сигналдарды өңдеу негіздерімен таныстыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- детерминирленген және кездейсоқ сигналдарды өңдеу принциптері мен алгоритмдерін түсіну.
- деректерді жинау, визуалдау, сүзу, кодтау, мүмкіндіктерді алу және модельдеуді орындау.
- физиологиялық деректерді өңдеудің практикалық тәжірибесін кардиология, сөйлеуді өңдеу және медициналық бейнелеу мысалдарымен қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің Python-да бағдарламалау және роботтардың операциялық жүйелері туралы білім жүйесін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- робототехникадағы қиындықтарды шешуге арналған биология шешімдерін зерттеуге шабыттандыру;
- Python және Robot Operating бағдарламаларымен жеткілікті таныс болу;
- Негізгі робототехника мен модельдеу жүйесін меңгеру;
- Әуе кемесі үшін диспетчер мен сенсорға негізделген күй бағасын (Kalman Filter) қалай құрастыруды білу;
- Робототехниканың биологиядан кем дегенде үш жетістіктерін атай білу;
- Интернеттегі осы жетістіктерді сипаттайтын қағаздарды қалай табуға болатындығын білу; ғылыми жұмыстағы күшті және кемшіліктерді тиімді оқып, түсіндіріп, атап өту;
- Зерттеудің жақсы мәселелерін табу;
- Өз идеяларыңыз бен жаңалықтарыңызды сипаттау, насихаттау;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің құрылымдық-функционалдық геномика және протеомиканың негіздері, өсімдіктер мен жануарлар организмдерінің геномдары мен протеомдарының ерекшеліктері туралы іргелі білімдерін және геномдар мен протеомдарды зерттеудің негізгі әдістерін тәжірибеде қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: гендер мен белоктар базасының деректерін тәжірибеде қолдану; гендер мен белоктар жиынтығын, олардың құрылымдық-функционалдық ерекшеліктерін әр түрлі организмдерде анықтау; гендер мен белоктардың физикалық-химиялық қасиеттерін және атқаратын қызметтерін модельдеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: визуалдау әдістері мен теориясын, визуалдау жүйесін құру және бағалауды үйрету.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- Көрнекілікте қолданылатын негізгі әдістер мен теорияны, соның ішінде деректер модельдерін, графикалық қабылдауды және визуалды кодтау мен өзара әрекеттесу техникасын түсіну;
- Бірқатар деректердің, желілердің, мәтіндік және картографиялық деректерді қоса, бірқатар жалпы мәліметтер домендеріне әсер ету;
- Көрнекілік жүйесін құру және бағалаудың тәжірибелік тәжірибесі.Көрнекі әдебиеттерден зерттеу жұмыстарын оқып, талқылау мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс жаңадан бастаған бағдарламашыларға немесе үлкен деректерді талдауға қолданылатын негізгі құралдарды түсінгісі келетін іскер адамдарға арналған.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- Hadoop және Spark жақтауларын түсіну
- Hadoop архитектурасының нақты компоненттері мен негізгі процестерін, бағдарламалық жасақтама стегін және жұмыс уақытын түсінү.
- үлкен деректердегі іргелі мәселелерді шешу үшін қолданылатын Map-Reduce сияқты маңызды тұжырымдамалар мен әдістерді қолдана отырып деректерді өңдеуді орындау.
- Үлкен деректерді және деректерді талдау процесін талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді жасанды интеллект (AI) қалыптастыру негіздерімен таныстыру, AI кейстер мен қосымшаларды қолдану, сондай-ақ жасанды интеллект тұжырымдамалары мен терминдері, мысалы машиналық оқыту, терең оқыту және жүйке желілері.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- жасанды интеллектке байланысты әр түрлі мәселелер мен мәселелерді түсіну, мысалы этика, біржақтылық және жұмыс,
- мини-жобада жасанды интеллектті іс-әрекетте көрсету.
- өзіндік машиналық оқыту әдістері
- терең оқыту модельдерін түсіну
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: прокариоттар мен эукариоттардың жасушалық дақылдарын зерттеудің заманауи молекулалық биологиялық әдістерімен теориялық және практикалық танысу, кәсіби міндеттерді шешуде заманауи молекулалық биологиялық және жасушалық әдістерді қолдану қабілеті мен дайындығын қалыптастыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- жасуша дақылдарының негізгі түсініктерін, биотехнология мен медицинада жасуша дақылдарының қолдану өрісін, өсіру әдістері мен клеткаларын зерттеу принциптерін білу;
- әр түрлі типтегі нуклеин қышқылдарының, ақуыздардың құрылымын, физико-химиялық қасиеттері мен қызметтерін, про- және эукариоттардағы жасушадағы репликация, репарация, транскрипция және трансляция арасындағы байланысты түсіну;
- мәдениетте жасушалармен негізгі эксперименттерді өз бетінше жоспарлау және жүргізу; алынған фундаменталды білімдерді іздеу, талдау, бағалау және басқа пәндерді оқуда және кәсіби қызметте қолдану;
- жасушаларды өсіру зертханасында асептикалық жұмыс жасау дағдыларын, жасушаларды өсіру, бақылау және визуалдау әдістерін меңгеру; нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың биосинтезі, гендердің экспрессиясының реттелу механизмдері және жасушада молекулалық деңгейде болатын өмірді анықтайтын процестердің байланысы туралы ақпарат;
- жасушалардың өмірлік белсенділігін анықтау, бөлу және талдау әдістерін өзін-өзі дамытуға. - молекулалық биологиялық және жасушалық эксперименттер барысында алынған мәліметтерге құзыретті статистикалық талдау жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: молекулалық және шағын масштабты полимерлі биоматериалдардың әртүрлілігі, оларды алу мен талдаудың ерекшеліктері және медицинада қолданылуы туралы білімдердің ажырамас жүйесін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- жаңа молекулалық және шағын масштабты полимерлі биоматериалдарды өндірудің, дамытудың және модификациялаудың негізгі бағыттарын білу; биоүйлесімділік туралы түсініктер және молекулалық және микроөлшемді полимерлі материалдар мен бұйымдардың биологиялық қауіпсіздігін тексеру әдістері; медициналық қолдану үшін жаңа молекулалық және микро-масштабты полимерлі материалдарды жасаудағы принциптер, әдіснамалық тәсілдер, олардың артықшылықтары, шектеулері және практикалық іске асырылуы;
- биомедициналық материалтанудың заманауи тенденциялары мен жаңа әдістеріне бағдарлау;
- молекулалық және шағын масштабты полимерлі биомедициналық материалдарды синтездеу мен талдаудың әдіснамалық тәсілдеріне ие болу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Метаболом, оның реттелу механизмдері, метаболомға физико-химиялық және биологиялық факторлардың әсері және метаболомикада қолданылатын заманауи әдістер туралы білімдердің тұтас жүйесін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
- Біріншілік және екіншілік метаболиттер, метаболизм, метаболомика және олардың биологиямен және онымен байланысты пәндермен байланысы туралы түсінікке ие болу
- Адам метаболомын талдаудың заманауи әдістерін білу
- Метаболомиканың практикалық маңыздылығын, геномнан кейінгі басқа технологиялармен байланысын бағалау
- Метаболомика туралы мәліметтер базасымен жұмыс істеп білу.
- Метаболиттік карталарды құру үшін метаболомика туралы білімді қолдану.
- Әр түрлі құрылымдағы қосылыстар мен олардың адам ағзасындағы метаболикалық өзгерістері арасындағы байланысты орнату.
- Медицина, фармация, биология саласындағы практикалық мәселелерді шешу үшін метаболомиканың жаңа деректерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: биоматериалдардың алуан түрлілігі мен қасиеттері, олардың иесімен өзара әрекеті туралы білімдерін қалыптастыру. Регенеративті медицинадағы практикалық мәселелерді шешуде қолданылатын жасуша биологиясының әдістерімен таныстыру
Пәнді оқу нәтижесінде студент:
- Регенеративті медицинада қолданылатын биоматериалдардың негізгі түрлері мен қасиеттерін білу
- Регенерация процесінің іргелі негіздерін түсініп, заманауи регенеративті медицинаның дамуы туралы түсінікке ие болу
- Гуморальды және жасушалық иммунитеттің негіздерін, негізгі гистосыйысымдылық кешенінің молекулаларын және бас тарту механизмдерін білу.
- Регенеративті медицина мәселелерін шешу үшін әр түрлі емдік сызықтарды қолданып білу
- Әр түрлі типтегі жасушаларды өсіру және сақтау әдістерін олардың функционалдық ерекшеліктеріне қарай анықтау
- Биоматериалдарды регенеративті медицинада қолданудың көрсеткіштері мен қарсы көрсеткіштерін, сондай-ақ туындауы мүмкін асқынуларды сыни тұрғыдан бағалау.
- Молекулалық және жасушалық биология әдістерін регенеративті медицинада қолдану тиімділігі мен дағдыларын тәуекелді ұтымды бағалау
- Тіндік инженерияда қолданылатын қазіргі тәсілдерді бағалау
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.