жаратылыстану бакалавры
Білім беру бағдарламасы білім алушыларда есептеу ғылымдары мен статистика саласында өзекті білім мен құзыреттілікті қалыптастыруға, есептеу және статистикалық деректер негізінде нақты процестердің математикалық және компьютерлік модельдерін жасауға, оларды зерттеудің қазіргі заманғы әдістерін таңдауға, оқытылатын ғылым салаларында кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін қосымшалар мен бағдарламалық өнімдерді жасауға, ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру дағдыларын және білім беру бағдарламаларын қалыптастыруға бағытталған.
Есептеу ғылымдары және статистика
6B05404
Механика-математика
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Математика
Физика
90 (Каз.) 90 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: алгоритмдерді құру әдістерін және программалаудың әртүрлі есептерін тиімді шешу үшін деректердің базалық құрылымын қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде келесі қабілеттерді қалыптастыру: <br/> - фундаментальды есептеу алгоритмдерін пайдаланып, әртүрлі программалар құру;<br/> - сұрыптау әдістерін пайдаланып, массивтерді өңдеу;<br/> - мәліметтер құрылымын іс жүзінде пайдалану;<br/> - алгоримтдердің тиімділігін талдау.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді мақсаты-информатика, бағдарламалау, зерттеудің пәндік саласын құрылымдау қабілеті, оған қойылған мәселені шешу алгоритмін құру және оны тиісті бағдарламалау тіліне аудару, әртүрлі күрделілік пен конфигурациялардың алгоритмдерін құру дағдыларын игеру; белгілі бір бағдарламалау тілінің дағдылары. Практикалық сабақтарда заманауи аспаптық құралдарды қолдана отырып, бағдарламалаудың негізгі әдістері бекітіліп, мәселелерді шешуге қажетті дағдылар жасалады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бұл курс барысында студенттер бұлтты есептеулердің негізгі ұғымдарымен, принциптерімен және технологияларымен танысып игереді, сонымен қатар Amazon, Google, Microsoft сияқты бұлттық платформалармен және сервистермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын оқып үйренеді.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дербес дифференциалдық теңдеулер үшін есептерді шешу және негізгі теорияларды білу қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәннің мазмұны дифференциалдық теңдеулерді жартылай туындыларға жіктеуді зерттеуге және оларды канондық түрге келтіруге, Фурье әдістеріне, жылу потенциалдарына, Гриннің жалғастыру әдісі мен қызметіне, максимум принципіне, Коши есебіне, аралас есептерге, Дуамель принципіне бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Функционалдық деректерді талдау деректер құрылымын зерттеу және модельдерді құру үшін функционалдық талдау әдістері мен әдістерін қолданатын деректерді талдаудың ішкі жиынтығы. Ол әдетте дискретті немесе кестелік деректермен жұмыс істеуге байланысты классикалық деректерді талдауға қарағанда, әдетте үздіксіз функциялармен немесе сигналдармен жұмыс істеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың қазіргі заманғы процестер мен жүйелерді талдау, басқару және бағдарламалауда дискретті математиканың аппараттары мен әдістерін пайдалану бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыру және математикалық объектілерді зерттеу үшін математикалық логиканы пайдалану қабілетін қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қолданбалы есептерді шешу үшін қарапайым дифференциалдық теңдеулер мен дербес дифференциалдық теңдеулердің теориясы мен әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәннің мазмұны дифференциалдық теңдеудің келесі бөлімдерін зерттеуге бағытталған: дифференциалдық теңдеулерді шешудің негізгі түсініктері мен әдістері, бірінші және жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер, дифференциалдық теңдеу жүйесі, шешімнің болуы, бірегейлігі және тұрақтылығы.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әртүрлі математикалық және статистикалық модельдеу тапсырмаларын шешу үшін бағдарламалық пакеттерді пайдалану болып табылады. Пән студенттерді экономика, қаржы, биология, денсаулық сақтау және т.б. сияқты әртүрлі салаларда статистикалық талдаулардың кең ауқымын жүргізу және деректерді өңдеу үшін Matlab, Stata және Wolfram Mathematica сияқты бағдарламалық пакеттерді пайдаланумен таныстырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді жаппай қызмет көрсетудің классикалық теориясына және әртүрлі типтегі және мақсаттағы қызмет көрсету жүйелерін талдау әдістеріне қатысты негізгі ұғымдар мен анықтамалармен таныстыру болып табылады. Пәннің міндеті-жаппай қызмет көрсету жүйесін зерттеу әдістерімен байланысты мәселелерде негізгі білім алу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдерінің көмегімен бағдарламаларды әзірлеудің негізгі әдіснамалары саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдерінің көмегімен бағдарламаларды әзірлеуге арналған заманауи аспаптық ортаны зерттеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты кванттық компьютердің архитектурасын және кванттық есептеулердің ерекшеліктерін түсіну болып табылады. Пәнді оқу барысында мыналар қарастырылады: кванттық есептеулердің механизмін түсіну үшін қажетті кванттық физика негіздері; кванттық есептеулердің парадигмалары;кубиттер; жай-күйі мүмкін мәндердің кез келгенін қабылдай алатын кванттық жүйелер; кванттық компьютерлерді құрудың заманауи мысалдары; кванттық компьютерлерге арналған бағдарламалау ерекшеліктері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шек ұғымын, бірнеше айнымалылардың функцияларының үзіліссіздігін, жеке туындылар мен дифференциалдылықты қарастыру, экстремумдарды, жасырын және кері функцияларды, шартты экстремумды табуға дифференциалдық есептеуді қолдану; қос және үш еселік интеграл түсінігін және олардың қолданылуын қарастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дифференциалдық теңдеудің қолданбалы есептерін шешу үшін қарапайым дифференциалдық теңдеулердің теориясы мен әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәннің мазмұны дифференциалдық теңдеудің келесі бөлімдерін зерттеуге бағытталған: дифференциалдық теңдеулерді шешудің негізгі түсініктері мен әдістері, бірінші және жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер, Дифференциалдық теңдеу жүйесі, шешімнің болуы, бірмәнділігі және орнықтылығы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мазмұны: интегралдар теориясы, интегралдау әдістері, анықталған интегралдың геометрияда, физикада, механикада қолданылуы, және орта мән туралы теоремаларды қолдану. Қатарлар теориясы, қатар жинақтылығының жеткілікті белгілері, функционалдық қатарлардың бірқалыпты жинақтылығы және функцияларды дәрежелік қатарларға жіктеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Математиканың негізгі фундаментальдық түсініктерін қалыптастыру және бір айнымалыдан тәуелді функциялардың дифференциалдық есептеулерінің негізін қалау. Пән келесі мәселелерді қарастырады: жиындағы үзіліссіз функциялардың қасиеттерін, дифференциалданатын функцияларды, дифференциалды есептеулердің негізгі теоремаларын; функцияларды Тейлор формуласы бойынша жіктеу, Туындыны қолдана отырып функцияны толық зерттеу және функциялардың графигінің сұлбасын салу, дифференциялық есептеулерді әртүрлі есептерге қолдану.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны жиындар теориясын, пропозициялық логика мен предикаттық логиканы зерттеуге, аксиомалық формальды жүйелерге кіріспе, алгоритмдер мен есептеулердің негізгі формализациясы, алгоритмдер мен есептерді күрделілік бойынша жіктеуге кіріспе, комбинаторика элементтері, рекурсивті қатынастар, қалдық теоремасы, өндіруші және мультипликативті функциялар, Диофант теңдеулері, графтар теориясының элементтері, логикалық функциялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: негізгі математикалық- статистикалық түсініктерді меңгеру; логикалық және алгоритмдік ойлау қабілеттерін дамыту; математикалық-статистикалық есептерді шешудің іргелі әдістерін меңгеру. Мазмұны: сәйкес теория аясында математикалық статистиканың негізгі ұғымдары (іріктеу әдісі; бағалау теориясы; статистикалық гипотезаларды тексеру теориясы); математикалық статистика әдістерін қолданып типтік тапсырмаларды орындау (бас жиынтықтың белгісіз параметрін бағалау; статистикалық гипотезаларды тексеру).
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны: тізбектер мен бір айнымалының функциялары теориясы, функцияның шектері мен үздіксіздігі, туынды, дифференциал, дифференциалдық есептеу теоремалары, Тейлор формуласы, интегралдар теориясы және оларды қолдану, қатарлардың жинақталу белгілері, функцияларды дәрежелік қатарларға жіктеу, функцияны зерттеу және графигін құру, қолданбалы есептерді шешуде дифференциалды есептеулерді қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қолданбалы есептерді шешу үшін ашық бастапқы Python кітапханалары арқылы жүзеге асырылатын машиналық оқытудың алгоритмдер мен әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Оқытылатын болады: ML алгоритмдері – Регрессия (сызықтық, логистикалық). Классификация (шешім ағаштары, қолдау векторлық машинасы, аңғал Бейс, кездейсоқ орман). Кластерлеу (K- орташа, орташа жылжу алгоритмі, иерархиялық кластерлеу). Нейрондық желілер.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесінің математикалық сипаттамасына нақты анализ жасау мүмкіндігін қалыптастыру, айнымалы шамаларды зерттеудің іргелі тәсілдерімен танысу, бұл тәсілдер ақырсыз аз шамалардың талдауына және комплекс сандар өрісінің қасиеттерін пайдалануға негізделген. Мазмұны: жиындардың қуаттылығы, жиындар мен функциялардың өлшемділігі,Лебег интегралы, айнымалы функцияларды зерттеу тәсілдері, Коши интеграл теориясы.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста жоғары деңгейдегі бағдарламалау тілінің негізгі конструкциялары оқытылады: мәліметтер типтері мен операциялары, құрылымдық бағдарламалаудың базалық конструкциялары, енгізу/шығаруды ұйымдастыру, функциялар, айнымалылардың түрлері; бағдарлама құрылымы, көрсеткіштер және адрестік арифметика. Пән құралдары: объектілі-бағытталған бағдарламалаудың принциптері мен қасиеттері, кластар, мұрагерлік, қол жетімділік атрибуттары, полиморфизм және оны іске асыру, функциялар мен кластардың шаблондары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шексіз өлшемді және шексіз өлшемді кеңістіктерде экстремалды мәселелердің негізгі кластарын шешудің іргелі әдістерін сандық түрде жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Оңтайлы шешімнің болуы, оңтайлылықтың тікелей шарттары зерттеледі. оңтайландыру саласындағы тапсырмалардың мысалдары, бір айнымалы функцияның экстремалары, экстремумның қажетті және жеткілікті шарттары, функцияның ең үлкен, ең кіші мәні есептері қарастырылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерге негізгі сандық әдістерді және есептеу математикасының негіздерін қолдана білуге үйрету.<br/> Курсты оқу барысында мыналарды қалыптастыру керек:<br/> - Сандық әдістердің бастапқы принциптері мен теориясын білу;<br/> - компьютерде математикалық есептерді шешу алгоритмдерін құруды меңгеру;<br/> - алгебра мен талдаудың сандық әдістерінің алгоритмдері мен әдістерін, сонымен қатар есептеу алгоритмдерінің орнықтылығы мәселелерін білу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерде сандық әдістер туралы тұтас, жүйелі және іргелі түсініктерді қалыптастыру және оларды дербес туындылы дифференциалдық теңдеулерді шешуді компьютерде жүзеге асыру. Келесі аспектілер зерттеледі: Дифференциалдық әдіс және оның дербес туындылы теңдеулерді шешудің негіздемесі. Вариациялық және проекциялық әдістер. Компьютерде сандық әдістерді бағдарламалық қамтамасыздандыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты математикалық физика теңдеулерімен сипатталған әртүрлі физикалық сипаттағы өрістерді модельдеу үшін соңғы элементтер әдісін қолдану саласында білікті мамандарды даярлау болып табылады.<br/> Мазмұны: Ақырлы элементтер моделінің құрылымының принциптерінің негіздері. Вариациалық жолдың негізі. Проекциалық жолдың негізі. Есептің берілген аймағын дискретизациялау. Дискреттелген аймақтың түйіндеріне байланысты теңдеулер жүйесін шешу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Математикалық объектілерді оқу үшін сызықтық алгебраны пайдалана білуді қалыптастыру.Аналитикалық геометрия объектілерін зерттеуде векторлық алгебра әдістерін және координаттар әдісін қолдану, сызықтық алгебраның және аналитикалық геометрияның түйінді тұжырымдарын келтіру және дәлелдеу дағдыларын қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: математиканың барлық салалары бойынша мамандар даярлау үшін қажетті сызықтық алгебра және геометрия тұжырымдамасына негізделген негізгі математикалық ұғымдарды енгізу; аналитикалық геометрия объектілерін зерттеу үшін векторлық алгебра әдістері мен координаттар әдісін қолдану қабілетін қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жаратылыстану мен экономиканың әртүрлі салаларындағы нақты процестерді модельдеу мәселелерін шешу үшін функционалды талдаудың негізгі түсініктері мен әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәннің мазмұны сызықтық нормаланған, метрикалық, банахтық және Гильберт кеңістіктерін; сызықты операторлар мен функционалдарды; функционалдық талдаудың негізгі қағидаттарын; үздіксіз сызықты оператордың спектрін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу мақсаты – негізгі ықтималдық ұғымдарды меңгеру; логикалық және алгоритмдік ойлауды дамыту; ықтималдық есептерді шешудің негізгі әдістерін меңгеру, ықтималдық қасиеттерін, кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын қолдана отырып, қолданбалы есептерді шешуді оңтайландыру бағалау қасиеттерін үйрену.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің мақсаты ықтималдық теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдарымен және нәтижелерімен танысу болып табылады. Пәннің мазмұны: классикалық ықтималдықтың негізгі ұғымдарын; ықтималдықтың негізгі формулаларын; кездейсоқ шамаларды; үлкен сандар заңдары мен шекті теоремаларды зерттеу; іріктеу теориясының негізгі ұғымдарын; нүктелік бағалаулар және оларды табу әдістері, олардың қасиеттері; аралық бағалаулар; статистикалық гипотезаларды тексеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаттары: студенттерді машиналық оқытудың практикалық негіздерімен таныстыру, машиналық оқытудың көмегімен шешілетін типтік және сирек кездесетін мәселелердің мысалдарымен танысу, Машиналық оқыту саласындағы жобалар мен командаларды басқару ерекшеліктерімен танысу, студенттердің Машиналық оқыту мәселелерін қою және нәтижелерді бағалау бойынша практикалық дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты - параллельді есептеудің негізгі технологиялары туралы түсінік қалыптастыру, параллель алгоритмдерді құру әдістері мен принциптерімен танысу, математикалық анализдің, компьютердің қауіпсіздігінің ресурстарды қажет ететін есептеу есептерін шешуде әрі қарай қолдану үшін параллель бағдарламалау технологияларын игеру. , ақпараттық қауіпсіздік және басқа салалар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты студенттерді деректану саласындағы негізгі және негізгі ұғымдармен таныстыру болып табылады. Студенттер әртүрлі деректер көздерімен және мәліметтерді жинау әдістерімен, соның ішінде дерекқорлар, файлдар және т.б. Курс мәліметтерді өңдеу және сақтау негіздерін қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаттары: ғылыми зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы сандық әдістермен танысу, математикалық есептерді шешудің кең таралған заманауи сандық әдістерін игеру, компьютерді және қолданбалы бағдарламалық жасақтаманы қолдана отырып, математиканың қолданбалы есептерін сандық әдістермен дербес шешуге және зерттеуге үйрену.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны: деректерді өңдеудің есептеу және статистикалық әдістерін зерттеу, күрделі ықтималды модельдерді генерациялау дағдысын игеру, деректерді статистикалық өңдеу үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді игеру. Курста келесі бөлімдер бар: кездейсоқ шамалар мен векторларды модельдеу. Монте-Карло әдістері; Марков тізбектері. Метрополис-Хастингс Алгоритмі. Гиббс бойынша іріктеу. Жасанды тазарту алгоритмі; статистикалық гипотезаларды тексеру үшін Пермутациялық тесттер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс студенттерді компьютерлік графиканың негіздерімен таныстыруға, оларды ғылыми есептеулердің нәтижелерін визуализациялау үшін қолдануға, компьютерлік математика жүйелерін пайдалану машықтары мен дағдыларын алуға, кеңістіктік қиялын дамытуға, Есептеу нәтижелерін компьютерлік графика көмегімен бейнелеуін қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерлік теориясы мен тәжірибесін зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент қабілетті: жеке қызығушылықтары мен қабілеттеріне сәйкес келетін нарық мүмкіндіктерін пайдалануға; бизнесті бастау туралы бастапқы шешімді қабылдауға; қолданыстағы құқықтық нормалар шеңберінде тиімді жұмыс жасауға; стартаптың әлеуетті нарықтық мүмкіндіктерін анықтауға және бағалауға.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты кванттық компьютердің архитектурасын және кванттық есептеулердің ерекшеліктерін түсіну болып табылады. Пәнді оқу барысында мыналар қарастырылады: кванттық есептеулердің механизмін түсіну үшін қажетті кванттық физика негіздері; кванттық есептеулердің парадигмалары;кубиттер; жай-күйі мүмкін мәндердің кез келгенін қабылдай алатын кванттық жүйелер; кванттық компьютерлерді құрудың заманауи мысалдары; кванттық компьютерлерге арналған бағдарламалау ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: студенттердің есептеу дағдыларын дамыту және қаржы саласы үшін маңызды бірқатар сандық әдістерді ұсыну. Курста кездейсоқ сандарды генерациялау, Монте-Карло әдісі, стохастикалық дифференциалдық теңдеулердің сандық шешімдері және оларды жүзеге асыру, қаржы саласында пайда болатын дербес туындылы дифференциалдық теңдеулерді шешуге арналған ақырлы-айырымдылық сұлбалар қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұсынылған курстың мақсаты студенттерді қазіргі қолданбалы статистиканың негізгі ұғымдарымен, нәтижелерімен және маңызды практикалық қолданыстары бар мысалдарымен және міндеттерімен таныстыру болып табылады. Мазмұны: іріктеу. Параметрлерді бағалау және ықтималдылықты бөлу. Ең төменгі шаршы балл. Максималды ықтималдық. Моменттер әдісі. Кейбір статистикалық үлестірімдер. Сызықтық регрессия. Тест гипотезасы, сызықтық регрессия модельдеріндегі сенімділік аралығы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қаржы саласындағы кездейсоқ процестер туралы негізгі ықтималдық теорясы курсынан алған білімді пайдалану қабілетін қалыптастыру.
Пәннің мазмұны:Дискретті уақытты дискретті Марков процесі, Марков тізбегі. Үздіксіз уақытпен дискретті Марков процесі.
Пуассонның стационар және стационар емес оқиғалар ағыны. Марков тізбегінің күйлерінің ақырғы ықтималдығы. Дискретті біртекті Марков процесі, Үздіксіз уақыты. Жойылу және көбею процесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс студенттерге математикалық модельдеу негіздерін, соның ішінде математикалық модельдерді құрудың әртүрлі әдістері мен тәсілдерін, математикалық модельдеудің әртүрлі салаларда, соның ішінде физика, экономика, биология, инженерия және т.б. негізгі практикалық қолдануларын, сондай-ақ есептерді шешуге арналған компьютерлік бағдарламалар пайдалануды үйретуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты: табиғаттың негізгі заңдылықтары мен материалдық континуум механикасы бойынша білімді қалыптастыру, математикалық модельдерді құру, табиғатта және технологияда болып жатқан процестерді құру және оларды қазіргі математиканың әдістері мен құралдарын пайдалана отырып талдау дағдыларын меңгеру, болашақ мамандардың ғылыми жалпылау мен қорытынды жасау қабілетін дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың негізгі міндеті-студенттерге математикалық есептерді сандық шешу үшін ықтималдық теориясы мен математикалық статистиканы шебер қолдануға үйрету. Студенттер күрделі кездейсоқ шамаларды құру әдістерінің негізгі түсініктері мен идеяларын білуі керек, содан кейін олардың негізінде практикалық есептерді шешу дағдыларын игеруі керек, Монте – Карло әдістерінің алгоритмдерін шебер қолдануы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шексіз өлшемді және шексіз өлшемді кеңістіктерде экстремалды мәселелердің негізгі кластарын шешудің іргелі әдістерін сандық түрде жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Оңтайлы шешімнің болуы, оңтайлылықтың тікелей шарттары зерттеледі. оңтайландыру саласындағы тапсырмалардың мысалдары, бір айнымалы функцияның экстремалары, экстремумның қажетті және жеткілікті шарттары, функцияның ең үлкен, ең кіші мәні есептері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: параметрлік емес (болжамды бөлу функциясы параметрлерге тәуелді емес) гауссовскаямен салыстыруға болатын мүмкіндіктері бойынша мәліметтерді өңдеу әдістері қарастырылады. Параметрлік емес әдістермен салыстырғанда параметрлік емес әдістердің негізгі артықшылықтары-қосымшалардың кең өрісі, статикалық деректердің "бітелуіне", статистикалық материалға жіберілген қателіктердің әсеріне аз сезімталдық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - студенттерге статистикалық талдаудың негіздерін және деректермен жұмыс істеу үшін машиналық оқытуды, деректерді жинаудың, талдаудың және интерпретациялаудың әртүрлі әдістерін, соның ішінде сипаттамалық статистиканы, параметрлерді бағалау әдістерін, гипотезаны тестілеуді және т.б., R, Python, TensorFlow және т.б. сияқты статистикалық деректерді талдауға және машиналық оқытуға арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана білуге үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерде номиналды шкаламен өлшенген белгілердің өзара байланысының табиғатын зерттеу әдістері туралы ғылыми түсінік қалыптастыру, сонымен қатар күрделі жаппай құбылыстар мен процестердің негізін құрайтын заңдылықтарды зерттеу үшін сәтті зерттеу және аналитикалық жұмыс жасау үшін қажет ықтималды-статистикалық ойлауды дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты –студенттерді математиканың заманауи бағыттарының бірі – стохастикалық анализ теориясының негізгі ұғымдарымен және қолданылымдарының қарапайым мысалдарымен таныстыру. Студенттерге оқып, үйреніп отырған теорияның ықтималдықтық – математикалық негізін меңгерту; ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеуге дағдыландыру. Мазмұны: Өсімшелері корреляцияланбаған процестер. Кездейсоқ емес функциядан өсімшелері корреляцияланбаған процесс бойынша алынған интеграл. Ито интегралы. Стохастикалық дифференциал. Стохастикалық дифференциалдық теңдеулер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Стохастикалық қаржылық математика – математика мен қаржыны біріктіретін маңызды пән. Ол қаржы нарықтарын модельдеу және талдау, тәуекелдерді басқару және қаржы құралдарын бағалау үшін құралдар мен әдістерді ұсынады. «Стохастикалық қаржылық математика негіздері» курсы студенттерді осы пәннің негізгі ұғымдарымен және әдістемелерімен таныстыратын кіріспе курс болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты студенттерге стохастикалық талдаудың негіздерін және оның қаржы, экономика, биология, физика және т.б. сияқты әртүрлі салаларда қолданылуын үйрету болып табылады.Ықтималдық кеңістігі, кездейсоқ шамалар, стохастикалық процестер және мартингалдар сияқты стохастикалық талдаудың негізгі ұғымдары мен анықтамаларын білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерге негізгі стохастикалық (кездейсоқ) процестер теориясын беру және олардың биология, химия, физика, вирусология, медицина, экономика, қаржы және т. б. салаларда қолданылуын көрсету.
Курсты оқу барысында студенттерде келесі қабілеттерді қалыптастыру керек: алған білімдерін, дағдыларын және тәжірибелік мәселелерді шешу үшін қолданбалы бағдарламалар кешенін пайдалана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты студенттерді стохастикалық талдаудың негізгі ұғымдарымен және әдістерімен, соның ішінде стохастикалық процестермен таныстыру және олардың осы саладағы түсінігі мен дағдыларын дамыту болып табылады. Оқушылар кездейсоқ процестердің қасиеттерін және олардың сандық сипаттамаларын оңтайлы шешімдерді табу және кездейсоқ құбылыстарды болжау үшін пайдалана білуі керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Уақыт сериясы теориясының негізгі түсініктерін ұсыну: кездейсоқ процесс, уақыттық сериялардың негізгі үлгілері және олардың параметрлерін бағалау. Параметрлік емес бағалаудың сұрақтары қарастырылып, оларды меңгеру қолданбалы және ғылыми сипаттағы мәселелерді шешудегі өзінің әдістерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаттары: қолданбалы есептерді математикалық модельдеу принциптерін, жаратылыстану ғылымының көп өлшемді мәселелерін, оның ішінде белгісіздік жағдайында шешу жолдарын зерттеу. Курсты меңгеру нәтижесінде студент: шешім қабылдау теориясының негізіндегі идеяларды, олардың практикалық қолданылуы мен мүмкіндіктерін түсінуі; теорияның негізгі нәтижелерін теориялық білуі керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты - студенттерді дербес компьютерлерде экономикалық-математикалық модельдерді құрудың ұйымдық-экономикалық міндеттерін және оларды зерттеуді формалдау принциптерімен және әдістерімен таныстыру. Пәннің міндеттері экономикалық есептерді формализациялау, экономикалық-математикалық модельдер құру және осы модельдер бойынша есептеу нәтижелерін экономикалық түсіндіру дағдыларын меңгеру болып табылады.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Алған теориялық білімдері мен тәжірбелік қабілеттерін бекіту, өндірісті ұйымдастыру мен технологиясымен танысу, білім алып жатқан мамандығы бойынша кәсіби біліктілігін қалыптастыру.
Өндірістік практика барысында студент қажет ақпаратқа талдау жасап, зерттеу жүргізеді, заманауи құралдарды пайдаланып қажет есептеулер жүргізеді.
Защита практики
Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу.
- физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;