филология ғылымдары магистрі
Бағдарлама әдебиеттану, фольклористика және текстология саласында қолданбалы зерттеулер жүргізу, жаңа цифрлық технологиялар негізінде ғылыми нәтижелер көрсету дағдыларына ие және әртүрлі қоғамдық және мемлекеттік құрылымдарда мәдени-бұқаралық және білім беру қызметінде зерттеу әдістерін пайдаланатын жоғары білікті ғылыми кадрларды даярлауға бағытталған.
Әдебиеттану
7M02321
Филология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1350000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әдебиеттанулық зерттеулер жүргізудің отандық, әлемдік стратегияларын сын тұрғысынан бағалау және зерттеулерде қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән әлемдік әдебиеттанудағы ғылыми зерттеулердің даму үрдістерін, отандық әдебиеттанудың жекелеген басым бағыттарының ерекшеліктерін, аймақтық зерттеулердің әдебиеттанудың дамуына әсерін және қолданбалы және іргелі зерттеулердің принциптерін қарастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ғылыми мектептер мен бағыттар, ағымдар, тұжырымдамаларға байланысты теориялық білімді зерттеу жұмысында қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән әдебиеттің тарихындағы көркемдік жүйелердің үдерісі, түрлі ағым-бағыттардың, үрдістердің поэтикасы мен академиялық мектептердің негізгі ұстанымдары мен тәсілдері туралы жүйелі теориялық білімді қамтиды.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әлеуметтану және гуманитарлық ғылым салаларындағы соңғы зерттеу әдістері мен әдістемелерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән ғылыми тұжырымдар жасау үшін ғылыми зерттеулерде жаңа әдіс-тәсілдерді; көркем мәтінді талдаудың филологиялық әдістерін іргелі ғылыми зерттеулермен ұштастыруды; іргелі және қолданбалы ғылыми жобалар дайындау және бағалауды қарастырады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ХХІ ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму бағыттарын сыни тұрғыдан бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән әдебиеттегі дәстүр сабақтастығы мен заманауи ізденістерді әдеби талдаулар арқылы ұсыну; көркем әдебиеттегі мазмұндық, түрлік жаңалықтар туралы тұжырымдарын шығармашылық жұмыстарында қолдану; әдебиеттегі жаңа бағыттарға сыни көзқараспен талдау жасауды қарастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әдеби шығармаларды мәтіндік талдаудың ғылыми-тәжірибелік негіздерін сыни тұрғыда бағамдау және түсіндіру дағдыларын қалыптастыру. Курста мәтін тарихының барлық кезеңдерін сипаттау, текстологияның заманауи әдістері, шығарманың атрибуциясын, мерзімін және негізгі мәтінін анықтау, жеке текстология, мәтін тарихын зерттеуде мәтінаралық талдау мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Балалар әдебиетіндегі ұлттық және жаһандық даму үрдістерді сыни тұрғыдан бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән қазіргі балалар әдебиетіндегі жанрлық ізденістер туралы пікірлерін шығармашылық жұмыстарында қолдану; балалар әдебиетінің көрнекті өкілдерінің шығармашылық лабораториясын заманауи инновациялық әдістермен талдау; балалар әдебиетінің өзекті мәселелерін сыни тұрғыдан бағалауды қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстан текстологиялық мектебінің қазіргі жағдайы мен даму тенденцияларын талдау, текстологиялық зерттеудің инновациялық әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Мынадай мәселелер: текстология саласындағы іргелі зерттеулердің теориялық дағдылары, негізгі мәтінді анықтау, мәтін тарихы, текстология мәселелерінің типологиялық ұқсастығы, тәуелсіздік кезеңіндегі текстологиялық ізденістер қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Эпос поэтикасының негізгі тұжырымдамасы туралы білімді және талдау қабілетін қалыптастыру. Курста қазақ эпосының поэтикасы мен типологиясы, батырлық жырлардағы уақыт, эпикалық кеңістік, эпикалық дәуір, сюжет пен мотив, сюжет пен композиция, көркемдік тәсілдер, эпостың әралуан түрлеріндегі композиция қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тәуелсіздік тұсындағы қазақ драматургиясындағы инновациялық ізденістерді сыни тұрғыдан бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән қазіргі драматургиядағы көркемдік және эстетикалық жаңалықтарды және олардың ғылыми еңбектерде зерттеулуін және зерттеу жұмысында драмалық шығармалар туралы тың тұжырымдарды қолдану мәселелерін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: Салыстырмалы әдебиеттанудың даму үрдістері туралы білімді бағалау және жалпылау қабілетін қалыптастыру.
Курс қазіргі салыстырмалы әдебиеттанудың өзекті мәселелерін қамтиды. Негізгі бағыттары: Еуразиялық кеңістіктегі әдеби байланыстар, түркі әдеби әлемі, Шығыс пен Батыс проблемаларына жаңаша көзқарас.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Салыстырмалы әдебиеттанудың даму үрдістері туралы білімді бағалау және жалпылау қабілетін қалыптастыру.
Курс қазіргі салыстырмалы әдебиеттанудың өзекті мәселелерін қамтиды. Негізгі бағыттары: Еуразиялық кеңістіктегі әдеби байланыстар, түркі әдеби әлемі, Шығыс пен Батыс проблемаларына жаңаша көзқарас.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Модернизм бағытының эстетикасы мен поэтикасы жөнінде теориялық білім беру және оны зерттеулерде қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән модернизм поэтикасын зерттеу принциптерін, модернизмнің негізгі шығармашылық тұжырымдамаларын, пәнаралық, салыстырмалы-типологиялық көзқарастар тұрғысынан жазушылар шығармашылығына дербес ғылыми зерттеулер жүргізудің әдіснамасын қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Фольклор жанрларының тарихи негіздерін талдау және тарихи зерттеу әдістерін игеру қабілетін қалыптастыру.
Курста қазақ фольклорының тарихилығы, эпостанудың әдістемелік мәселелері, эпостағы тарихи шындықтың көркемделуі, полистадия және циклизация, миф пен әпсананың, ауызекі әңгімелердің және тарихи аңыздардың тарихилығы қарастырылады.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: