филология ғылымдары магистрі
Бағдарлама әдебиеттану, фольклористика және текстология саласында оқытушылар және жоғары білікті ғылыми кадрларды даярлауға бағытталған
Әдебиеттану
7M02321
Филология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әдебиеттанулық зерттеулер жүргізудің отандық, әлемдік стратегияларын сын тұрғысынан бағалау және зерттеулерде қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән әлемдік әдебиеттанудағы ғылыми зерттеулердің даму үрдістерін, отандық әдебиеттанудың жекелеген басым бағыттарының ерекшеліктерін, аймақтық зерттеулердің әдебиеттанудың дамуына әсерін және қолданбалы және іргелі зерттеулердің принциптерін қарастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ғылыми мектептер мен бағыттар, ағымдар, тұжырымдамаларға байланысты теориялық білімді зерттеу жұмысында қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән әдебиеттің тарихындағы көркемдік жүйелердің үдерісі, түрлі ағым-бағыттардың, үрдістердің поэтикасы мен академиялық мектептердің негізгі ұстанымдары мен тәсілдері туралы жүйелі теориялық білімді қамтиды.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әлеуметтану және гуманитарлық ғылым салаларындағы соңғы зерттеу әдістері мен әдістемелерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән ғылыми тұжырымдар жасау үшін ғылыми зерттеулерде жаңа әдіс-тәсілдерді; көркем мәтінді талдаудың филологиялық әдістерін іргелі ғылыми зерттеулермен ұштастыруды; іргелі және қолданбалы ғылыми жобалар дайындау және бағалауды қарастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – дербес ғылыми зерттеулерді жоспарлау, дайындау, ұйымдастыру және жүргізу қабілетін қалыптастыру. <br/> Бұл курсты оқу барысында ғылыми жарияланымдардың халықаралық жүйесі; халықаралық ғылыми жарияланымдар жүйесіндегі авторлық құқықтар; ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістері; журналға арналған түпнұсқа мақаланың мәтінін ұйымдастыру; ғылымның даму заңдылықтары; зерттеу нәтижелерін тіркеу және қорғау ережелері; рецензиялау рәсімі; ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру және оны құқықтық сүйемелдеу; ғылыми зерттеулерді енгізу және олардың тиімділігін үйренеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Фольклор жанрларының дамуын бағалау, олардың даму тенденцияларын және көркемдік жүйенің тұтастығын анықтау қабілеттерін қалыптастыру. Курста фольклордың жанрлық құрамы және таптастыру, қазақ фольклорының жанрлық жүйесі және оның дамуы, ғұрыптық фольклор, салттан тыс фольклор, эпостық жырлар, прозалық фольклор және шағын жанрлар қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ХХІ ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму бағыттарын сыни тұрғыдан бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән әдебиеттегі дәстүр сабақтастығы мен заманауи ізденістерді әдеби талдаулар арқылы ұсыну; көркем әдебиеттегі мазмұндық, түрлік жаңалықтар туралы тұжырымдарын шығармашылық жұмыстарында қолдану; әдебиеттегі жаңа бағыттарға сыни көзқараспен талдау жасауды қарастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Мәтінтанулық зерттеулердің ғылыми тұжырымдамалары негізінде көркем шығармалардың басылымдарын дайындау қабілетін қалыптастыру. Пән эдициялық жұмыстың теориялық және практикалық маңызы, басылым құрылымы мен редакциясын қалыптастыру қағидалары, шығарма мәтінін баспаға текстологиялық дайындау тәжірибесі мәселелерін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әдеби шығармаларды мәтіндік талдаудың ғылыми-тәжірибелік негіздерін сыни тұрғыда бағамдау және түсіндіру дағдыларын қалыптастыру. Курста мәтін тарихының барлық кезеңдерін сипаттау, текстологияның заманауи әдістері, шығарманың атрибуциясын, мерзімін және негізгі мәтінін анықтау, жеке текстология, мәтін тарихын зерттеуде мәтінаралық талдау мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әдебиетті және мәдениетті дамытудағы жазушының рөлін түсіну және түсіндіру қабілетін қалыптастыру.
Курс төмендегі мәселелерді қарастырады: Дәуірлік мәдени контексте жазушы шығармашылығы мен әдеби процес. Қарастырылатын жазушылардың өмірбаянының негізгі фактілері. Жазушының шығармашылық тұлғасы тұжырымдамасы. Ақын және лирикалық қаһарман. Шығармашылық тұлға бейнесі және шығармашылық үдеріс мәселелері. Жазушы шығармашылығын талдау мен бағалау әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Балалар әдебиетіндегі ұлттық және жаһандық даму үрдістерді сыни тұрғыдан бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән қазіргі балалар әдебиетіндегі жанрлық ізденістер туралы пікірлерін шығармашылық жұмыстарында қолдану; балалар әдебиетінің көрнекті өкілдерінің шығармашылық лабораториясын заманауи инновациялық әдістермен талдау; балалар әдебиетінің өзекті мәселелерін сыни тұрғыдан бағалауды қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: интертекстің негізгі теориялары мен концепцияларын, оның көркем шығармадағы орны мен рөлін түсіну және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Интертекст теориясы. Интертекстуалды табиғат туралы негізгі концепциялар мен идеялар. Көркем шығармадағы интертекстің функциялары. Интертекстуалды талдау. Эпикалық, драмалық және лирикалық жанрлардың интертекстуалды табиғаты.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазақ мифтерінің өзіндік ерекшелігі мен табиғатын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Отандық және шетелдік ғылымдағы миф теориясы. ХХ ғасырдың Отандық ғылымындағы Миф және ритуал. Мифтің классикалық түрлері. Қазақ мифтерінің эстетикалық және ұлттық ерекшелігі. Миф және әдебиет.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстан текстологиялық мектебінің қазіргі жағдайы мен даму тенденцияларын талдау, текстологиялық зерттеудің инновациялық әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Мынадай мәселелер: текстология саласындағы іргелі зерттеулердің теориялық дағдылары, негізгі мәтінді анықтау, мәтін тарихы, текстология мәселелерінің типологиялық ұқсастығы, тәуелсіздік кезеңіндегі текстологиялық ізденістер қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Эпос поэтикасының негізгі тұжырымдамасы туралы білімді және талдау қабілетін қалыптастыру. Курста қазақ эпосының поэтикасы мен типологиясы, батырлық жырлардағы уақыт, эпикалық кеңістік, эпикалық дәуір, сюжет пен мотив, сюжет пен композиция, көркемдік тәсілдер, эпостың әралуан түрлеріндегі композиция қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тәуелсіздік тұсындағы қазақ драматургиясындағы инновациялық ізденістерді сыни тұрғыдан бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән қазіргі драматургиядағы көркемдік және эстетикалық жаңалықтарды және олардың ғылыми еңбектерде зерттеулуін және зерттеу жұмысында драмалық шығармалар туралы тың тұжырымдарды қолдану мәселелерін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: Салыстырмалы әдебиеттанудың даму үрдістері туралы білімді бағалау және жалпылау қабілетін қалыптастыру.
Курс қазіргі салыстырмалы әдебиеттанудың өзекті мәселелерін қамтиды. Негізгі бағыттары: Еуразиялық кеңістіктегі әдеби байланыстар, түркі әдеби әлемі, Шығыс пен Батыс проблемаларына жаңаша көзқарас.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Салыстырмалы әдебиеттанудың даму үрдістері туралы білімді бағалау және жалпылау қабілетін қалыптастыру.
Курс қазіргі салыстырмалы әдебиеттанудың өзекті мәселелерін қамтиды. Негізгі бағыттары: Еуразиялық кеңістіктегі әдеби байланыстар, түркі әдеби әлемі, Шығыс пен Батыс проблемаларына жаңаша көзқарас.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Текстологияның өзекті мәселелері туралы тұтас теориялық білімді және интеграциялық талдау қабілетін қалыптастыру.
Курс пәнаралық аспектіде мәтін теориясын зерттеудің негізгі мақсаттары мен міндеттерін, мәтіннің тарихын, теориясы мен философиясын, заманауи текстологияның өзекті мәселелерін, текстологияның даму перспективаларын қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Модернизм бағытының эстетикасы мен поэтикасы жөнінде теориялық білім беру және оны зерттеулерде қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән модернизм поэтикасын зерттеу принциптерін, модернизмнің негізгі шығармашылық тұжырымдамаларын, пәнаралық, салыстырмалы-типологиялық көзқарастар тұрғысынан жазушылар шығармашылығына дербес ғылыми зерттеулер жүргізудің әдіснамасын қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Фольклор жанрларының тарихи негіздерін талдау және тарихи зерттеу әдістерін игеру қабілетін қалыптастыру.
Курста қазақ фольклорының тарихилығы, эпостанудың әдістемелік мәселелері, эпостағы тарихи шындықтың көркемделуі, полистадия және циклизация, миф пен әпсананың, ауызекі әңгімелердің және тарихи аңыздардың тарихилығы қарастырылады.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.