философия докторы (PhD)
Бағдарлама әдебиеттану, фольклористика және текстология саласында оқытушылар және жоғары білікті ғылыми кадрларды даярлауға бағытталған.
Инновациялық әдебиеттану
8D02310
Филология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2000000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттіліктерді, академиялық қарым-қатынас нормаларына сәйкес мәтіндерді жазу және өңдеу қабілетін дамыту; әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндерді құру: диссертация, аннотациялар, ғылыми мақалалар, дәлелді (аналитикалық) эссе, зерттеуді негіздеу мен шолу, филологиялық түсініктемелер және т.б. Пән әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндердің құрылымдық, композициялық, стильдік ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әдебиеттану ғылымының басқа да ғылым салаларымен байланысы жөніндегі сыни бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән гуманитарлық ғылымдардағы психологиялық зерттеудің теориялық негіздерін; әдебиеттанудағы когнитивті, герменевтикалық, тарихи-салыстырмалы, антропологиялық әдістерді; ғылыми жобалар мен ғылыми еңбектер жазудағы инновациялық әдіс-тәсілдерді қарастырады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – филологиялық зерттеу әдістерінің негізгі түрлерін сипаттау және бағалау қабілетін дамыту. Оқу курсы олардың түрлеріне сәйкес зерттеулерді жүргізудің теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: ғылыми филологиялық зерттеу әдістерінің ерекшеліктерін, міндеттері мен жұмыс кезеңдерімен байланысты дұрыс таңдау.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ұлттық фольклортану ғылымын кәсіби фольклортану тұрғысынан саралау әдістемесін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курста фольклор жанрларын сөз, әуен мен іс-қимылмен тұтастықта талдау, фольклорды жанраралық, ішкі жанрлық, поэтикалық, мағыналық, бейнелік, стильдік деңгейде салыстыра зерттеу, эпостану, ертегітану, паремиология салаларының дамуы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әдеби қаһарманды филологиялық және философиялық-аксиологиялық, психологиялық әдеби-антропологиялық, герменевтикалық тұрғыдан талдау жасау қабілетін қалыптастыру. Пән қазіргі дискурс және нарратив теориясын, әдеби-антропологиялық талдау әдістерін; әдеби қаһарманға құрылымдық талдау жасау; ғылыми ойлау мәдениетін, ақпаратты қабылдау, талдау, қорытуды қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әдебиеттанудағы гендерлік зерттеулердің мәнін түсіну және талдау қабілетін қалыптастыру. Курс шеңберінде гендерлік талдаудың қағидаттары, әдіснамасы туралы жаңа білім ұсынылады. Негізгі ұғымдар: көркем шығарманы талдаудың гендерлік аспектісі, идиостиль, жазу, психопоэтика.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Фольклорлық шығармалардың құрылымдық ерекшеліктері мен түрлі типологиялық ұқсастықтары мен айырмашылықтарын зерделеу қабілеттерін қалыптастыру. Курста фольклорлық шығармаларды зерттеуде салыстырмалы-типологиялық әдісті қолдану, типологиялық зерттеудің бағыттарын саралау, шығармаларды түркі-моңғол халықтарының фольклорымен салыстырып, ортақтықтар мен өзгешеліктерді анықтау қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Когнитивтік ғылым туралы тұтас теориялық білімді және әдебиетті когнитивті талдау қабілеттерін қалыптастыру.
Курс ғылым жүйесіндегі когнитивтік әдебиеттанудың рөлін, мәні мен ерекшеліктерін жан-жақты зерттеуді мақсат етеді. Когнитивтік әдебиеттанудың даму тарихына ғылыми шолу жасалады. Қазіргі когнитивтік сын пәнаралық зерттеулердің даму контекстінде зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Постмодернизмнің поэтикасын сипаттау, бағалау және осы теориялық және практикалық білімдерді өз зерттеу жұмыстарында қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс постмодернизм бағытына қатысты негізгі теорияларды, постмодернистік мәтінді зерттеу принциптері мен әдістерін, қазақ әдебиетіндегі постмодернистік тенденцияларға қатысты жаңа идеяларды қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Фольклор теориясының әдістері мен ұстанымдарын зерделеу қабілетін қалыптастыру. Мынадай мәселелер: фольклорлық дәстүр, баяндаудың формулалық механизмі және варианттылық, контаминация мен импровизация, фольклорлық жанрлар жүйесі, тұтастану, синкреттілік мәселесі, фольклорлық мекеншақ, фольклордың сөйлеу стеоретипі, композиция мен сюжет, фольклордың көркемдік жүйесі, фольклор типологиясы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Фольклордың текстологиялық тұрғыда зерттелуін бағалау, прозалық фольклор жанрларын талдау қабілеттерін қалыптастыру. Курста фольклорлық прозадағы жанрлар жүйесі, халық прозасын саралаудың шарттары, фольклорлық проза жанрларының (миф, ертегі, хикая, аңыз, әңгіме) текстологиясы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ эпосын текстологиялық зерттеу принциптері мен әдістемесін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курста қазақ эпосы текстологиясының қалыптасуы, негізгі даму кезеңдері мен эдициялық аспектілері, көне эпос, батырлық жыр, ғашықтық жыр, тарихи жырлар мен дастандардың текстологиялық ерекшеліктері қарастырылады.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.