филология ғылымдары магистрі
Қазақ филологиясының ғылыми-теориялық негіздерін, оны зерттеудің инновациялық әдістерін меңгерген ғылыми қызметкер, білім беру мекемелерінде заманауи технологияларды қолдана білетін академиялық біліктілігі жоғары оқытушы, масс-медиа редакторын, ғылым және білім беру, басқару-әкімшілік саласындағы менеджер дайындау.
Қазақ филологиясы
7M02319
Филология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің негізгі мақсаты- Құрылымында дискурстық, тектік және түрлік институционалды ерекшеліктері бар академиялық дискурстың жүйелі сипатын түсіну және талдай алу қабілетін қалыптастыру. Пән дискурстың бір түрі ретіндегі академиялық дискурстың сөйлеу кезінде көрінетін жүйелі-құрылымдық ерекшеліктерін тануға бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – филология мамандығында оқитын магистранттарға ғылыми зерттеу жұмыстарының ұйымдастырылуы мен жоспарлану бағытындағы игерілетін теориялық және әдістемелік білімдер жүйесін меңгерту. Зерттеу кезеңдерін ұйымдастыруды, магистрлік диссертациясы бойынша ғылыми ізденіс жүргізуді түсіндіру және техникалық тұрғыдан рәсімдеуді үйрету. Сонымен қатар ғылыми және ЖАК-тің ұсынған журналға мақала жазу, конференцияларда баяндама жасау әдістері мен ақпараттық іздестіру теориясы негіздерін игерту
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әлеуметтану және гуманитарлық ғылым салаларындағы соңғы зерттеу әдістері мен әдістемелерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән ғылыми тұжырымдар жасау үшін ғылыми зерттеулерде жаңа әдіс-тәсілдерді; көркем мәтінді талдаудың филологиялық әдістерін іргелі ғылыми зерттеулермен ұштастыруды; іргелі және қолданбалы ғылыми жобалар дайындау және бағалауды қарастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – қазіргі қазақ орфографиясының принциптері, орфографиядағы босаң және қатаң нормалар, орфография мен орфоэпияның арақатынасы туралы түсінік қалыптастыру. Келесі мәселелер қарастырылады: қазақ орфографиясының фонологиялық негіздерін меңгерту; қазіргі қазақ орфографиясындағы негізгі проблемаларды айқындау; кирил және латын графикасына негізделген қазақ жазуының емле ережелерін салыстырып, өзіндік ой, пікір қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – қазақ тілінің пунктуациялық нормасын, барлық тыныс белгілерінің қойылу орнын логикалық, грамматикалық, интонациялық ұстанымдар негізінде меңгерту. Келесі мәселелер қарастырылады: жазуда, оқуда пунктуациялық сауаттылықты арттыру, жазылған ойды я оның бөлшектерін дұрыс түсіну үшін тыныс белгілері туралы жүйелі білім қалыптастыру, тыныс белгілердің қойылатын орындарын білу, әр тыныс белгінің мәнін анықтауда, логикалық-грамматикалық қағидаттарды және синтаксистік бірліктердің қызметін меңгерту.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – ортағасыр жазба ескерткіштері түрлері мен графикасымен таныстыру, қолжазбаларға лингвотекстологиялық талдау жасауды меңгерту. Келесі мәселелер қарастырылады: ортағасыр жазба ескерткіштер мәтіндеріндегі бірнеше көшірмені өзара салыстыру арқылы лингвотекстологиялық (графикалық, фонетикалық, лексикалық, морфологиялық, синтаксистік) талдаулар жүргізу; лингвистикалық ауытқулардың себептерін түсіндіру; көшірме нұсқалары арасындағы айырмашылықтарды меңгерту.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты фразеологияның тіл жүйесіндегі орнын анықтау; фразеологиялық бірліктердің өзге тілдік бірліктерден өзіндік ерекшеліктерін айқындау. <br/> Пәннің міндеттері – Фразеологилық бірліктердің өзге деңгейлердің тілдік бірліктерімен (сөз, сөз тіркесі, сөйлем) ұқсас және айырым белгілерін анықтау; ғаламның тілдік бейнесінің фразеологиялық фрагментін сипаттау; ФБ-дің сөзжұмсамдағы қолданыстық ерекшеліктерін айқындау; магистранттардың лексика-фразеологиялық қорын байыту.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – ХV-ХVІІІ ғғ. қазақ поэзиясын мәдени мұра, ал жырларға ортақ стильдік, лексикалық-грамматикалық, композициялық ерекшеліктерді ауызша әдеби тіл ұғымын қалыптастырушы категория ретінде таныту. Келесі мәселелер қарастыралады: ХV-ХVІІІ ғғ. әр жырауға тән стильдік, грамматикалық формалар қолданыс ерекшеліктері, лексикалық бірліктердің, бейнелеуіш сөздердің семантикалық өзгеру себептері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты –алғашқы газет басылымдарын жазба мұра ретінде тану дағдысын қалыптастыру. Келесі мәселелер қарастыралады: Дала уалаяты газеті, Түркістан уалаяты газеті басылымдарының зерттелуімен таныстыру, алғашқы газеттердегі лексикалық-грамматикалық ерекшеліктердің болу себебін анықтау, алғашқы қазақ газеттері мен қазіргі мерзімді басылымдар тілі арасындағы сабақтастықты талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазақ ауызша тілінің фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік, лексикологиялық деңгейлерінің өзіндік ерекшеліктері, жазба тіл мен ауызша тілдің ұқсастығы мен айырмашылығы туралы түсінік қалыптастыру.
Пән: болашақ тіл маманының коммуникативтік құзыреттілігін арттыру мақсатында қазақ ауызша сөйлеуі мен жазба мәдениетінің этикалық, коммуникативтік, тілдік нормаларын меңгертуге, көпшілік алдында дұрыс сөйлеу дағдысын қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – Ахмет Байтұрсынұлының «төте жазуын» оқу және жазу дағдысын қалыптастыру.
Келесі мәселелер қарастырылады: Ахмет Байтұрсынұлының жазу теориясы (даму, қалыптасу кезеңдері) туралы білімдерін қалыптастыру; «төте» жазуды академиялық деңгейде үйрету; дауысты және дауыссыз дыбыстарды таңбалайтын әріптердің қолданысының себептерін меңгерту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – көне түркі жазуының әліпбиі мен графикалық ерекшелігі туралы теориялық білім беру және көне түркі әліпбиін меңгерту, жазу және оқу дағдысын қалыптастыру. Келесі мәселелер қарастырылады: көне түркі әліпбиінің құрамын әріптердің графикалық ерекшеліктерін меңгеру; дауысты дыбыстардың таңбалану жүйесі мен себебін анықтау; дауыссыз дыбыстардың таңбалануындағы екілік жүйемен танысу; түркі сингармонизмін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – қазақ тілінің тарихи графемологиясына қатысты жүйелі білім қалыптастыру. Келесі мәселелер қарастырылады: қазақ жазуының фонетика-фонологиялық, графемологиялық тарихи негіздерін меңгеру, қазақ жазуының ғасырлар бойы қалыптасқан грамматологиялық құрылымын талдау; әліпби түріне байланысты графика-орфографиялық білімдер жүйесін, графика түрлері туралы білімдерін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазақ лексикографиясының дамуы мен қалыптасуы туралы білім беру.
Келесі мәселелер қарастыралады: қазақ лексикографиясының қалыптасуына негіз болған тарихи бағыттағы сөздіктердің жіктелуі мен зерттелуін; тарихи сөздік мақаласының құрылымын білу; көне, ескі, кірме сөздердің түсіндірмесін берудің семантикалық ұстанымдарын меңгеру; сөздік әзірлеудің әдістері мен принциптері негізінде қазіргі қазақ сөздіктерін талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – ареалдық лингвистиканың негізгі теориялық және әдістемелік ереже-ұстанымдарын меңгерту.
Келесі мәселелер қарастыралады: ареалдық лингвистиканың мақсат-міндеттері мен бағыттары, зерттеу әдістері, даму тарихы; тілдік құбылыстардың кеңістікте таралуының негізгі тұжырымдары; тілдік ареалдар мен аймақтардың қалыптасу ерекшеліктері; әртүрлі тілдік изоглосстарды диахрондық және синхрондық аспектілер тұрғысынан интерпретациялау әдісі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазақ тілінің ұлттық сөйлеу дәстүрі, қазақ сөзсаптамының өзіндік құрылымы мен прагматикасын меңгерту, мәтінге лингвостилистикалық талдау жасау қабілетін қалыптастыру.
Магистрант: қазақ тілінің дәстүрлі сөз саптамының құрылымы, жүйесі, нормасы және стилін меңгереді; грамматикалық, логикалық, стильдік, этикалық нормаға сай мәтіндерге лингвостилистикалық талдау жасау дағдысы қалыптасады; қазақ шаршысөзін бағалау құзыреттігі қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – ескі және қазіргі қыпшақ тілдері туралы лингвистикалық жүйелі білім қалыптастыру. Келесі мәселелер қарастырылады: түркі тілдері жүйесіндегі қыпшақ тілдерінің орны, ескі қыпшақ жазба ескерткіштерінің зерттелуі туралы жүйелі білім беру; салыстырмалы-тарихи талдау арқылы көне және қазіргі қыпшақ тілдерімен сабақтастығын айқындау; қазіргі қыпшақ тілдерінің ұқсастықтары мен өзіндік ерекшеліктерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – латын графикасына негізделген қазақ әліпбиі мен емлеге қатысты жаңа нормаларды меңгерту. Келесі мәселелер қарастырылады: латынграфикалы қазақ жазуының фонетика-фонологиялық ерекшелігін, грамматологиялық принциптерін саралау; әліпбидегі әрбір әріптің мазмұны мен тұрпатын ажырату; қазақ тілінің жаңа орфографиялық, орфоэпиялық нормаларын терең меңгерту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты –лингвостилистиканың зерттелу жолдары мен әдістері туралы іргелі білім бере отырып, қазақ көркем мәтіндеріне жаңа үлгіде лингвостилистикалық талдау жасау дағдысын қалыптастыру. Магистрант қазақ және әлемдік лингвостилистика саласының теориясы мен практикасы, қазақ көркем мәтіндеріне талдау жасаудың өзіндік ерекшеліктері, көркем мәтінді талдаудың қазіргі үлгілері туралы білім алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – кирил және латын графикасына негізделген түркі тілдерінің әліпбиі мен графикасы, емлесі туралы толық ғылыми теориялық түсінік беру.
Келесі мәселелер қарастырылады: түркі тілдері әліпбилерінің құрамы мен әріп мазмұны, ондағы ерекшеліктерді меңгеру; фонема, графема, әріп қатынасын талдау; әліпби тарихы мен емлесіне қатысты зертеулер бойынша білімдерін қалыптастыру.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.