экономика ғылымдары магистрі
Білім беру бағдарламасының мақсаты пәнаралық зерттеулер қиылысында цифрлық экономиканы талдау және дамыту саласындағы озық ғылыми тәсілдер негізінде экономикадағы үлкен деректерді кәсіби басқаратын, бизнес-үдерістерге олардың тиімділігін талдау және бағалау негізінде стратегиялық жоспарлаумен, цифрлық технологияларды әзірлеумен және интеграциялаумен айналысатын, ғылыми негізделген қорытындылар негізінде экономиканың түрлі салаларында электрондық бизнесті дамытудың перспективалық бағыттарын айқындайтын, ғылыми проблемаларды шешуге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды сапалы даярлау болып табылады.
Цифрлық экономика
7M04143
Экономика және бизнес жоғары мектебі
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1850000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – эконометриялық модельдеу есептерін шешуде эконометриялық модельдерді, қолданбалы бағдарламалық кешендерді қолдану дағдысын қалыптастыру. Пән экономикадағы уақыттық қатарларды талдау әдістерін және оларды экономикалық құбылыстарды болжау мен бағалау үшін қолдануды үйренуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономиканың дамуын болжау үшін кеңістіктік экономика модельдері туралы білімді қалыптастыру. Оқыту нәтижелері:<br/> - мемлекет пен бизнестің стратегиялық міндеттерін шешу үшін кеңістіктік деректерді талдау;<br/> - кеңістіктік деректерді модельдеу үшін цифрлық технологияларды қолдану;<br/> - кеңістіктік деректерді цифрландырудың оң әсерін бағалау;<br/> - экономиканың мінез-құлқын оңтайландыру, рационализациялау үшін жаңа кеңістіктік модельдерді әзірлеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық теорияның іргелі мәселелерін анықтау үшін экономикалық талдаудың теорияларын/әдістемелерін пайдалану қабілетін дамыту. Пән магистранттарды экономика саласындағы негізгі заманауи теориялар мен тұжырымдамалармен таныстыратын курс болып табылады. Пән экономикадағы соңғы зерттеулер мен әзірлемелерге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономиканы басқарудың жаңа технологиялары, блокчейн және криптоэкономика туралы білімді қалыптастыру. Оқыту нәтижелері:
- бизнес-үдерістерді және жалпы экономиканы басқару үшін кванттық және нейротехнологиялар туралы білімдерін көрсету;
- криптоэкономика үшін блокчейн технологиялары мен криптографиялық әдістер мен майнинг технологияларын анықтау;
- бизнес-процестер үшін блокчейн модульдері мен платформаларын пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бағдарламалық құралдармен және өнімдермен цифрлық экономикалық ақпаратты өңдеу және талдау қабілетін қалыптастыру.
Оқыту нәтижелері:
- шаруашылық қызметті жүргізу барысында деректерді жинау және талдау әдістерін қолдану;
- цифрлық экономикалық ақпаратты бағдарламалық өңдеудің негізгі әдістерін анықтау (SPSS);
- экономикалық жоспарлар мен қаржылық есептеулер үшін MS Excel кестелік процессорларын қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: цифрлық экономика жағдайында жаңа бизнес-модельдер, технологиялар және тәуекелдер туралы тұтас түсінікті қалыптастыру.
Оқыту нәтижелері:
- цифрландыру жағдайында бизнес үшін инновациялық трендтерді бағалау;
- өнімді нарыққа шығару үшін диджитал-маркетинг пен бренд-менеджментті пайдалану;
- бизнес-құрылым қызметінің тиімділігін бағалау;
- бизнес және тиімді тәуекел-менеджмент үшін "Индустрия 4.0" қауіптерін/мүмкіндіктерін талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: "Индустрия 4.0" шеңберінде экономиканы цифрландырудың мүмкіндіктері мен тәуекелдері туралы кешенді білімді қалыптастыру.
Оқыту нәтижелері:
- нарық трендтері мен сын-қатерлерін сыни талдау “Индустрия 4.0”;
- экономиканың нақты салаларын цифрландыру мүмкіндіктері мен қауіптерін бағалау;
- экономикадағы цифрлық компаниялардың жаңа бизнес-модельдерін ұсыну;
- цифрландырудың Бизнестің заңсыз қызметінің айналымына әсерін бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: озық макроэкономикалық модельдер мен макроэкономикалық талдау әдістері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру.
Пән макроэкономикалық жүйені зерттеуге және оның болашақтағы дамуын болжауға мүмкіндік беретін формальды математикалық модельдерді әзірлеуді қамтиды. Осы пәннің аясында магистранттар макроэкономикалық құбылыстар мен процестерді талдау және модельдеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Экономикалық агенттердің мінез-құлқы туралы кешенді білімді және микроэкономикалық талдау дағдыларын қалыптастыру.
Микроэкономикалық талдау – экономикалық теория мен талдауды зерттеудің неғұрлым жетілдірілген және тереңірек деңгейі. Пән магистранттарды анағұрлым күрделі модельдермен және теориялық тұжырымдамалармен таныстыруға, сондай-ақ оларды эмпирикалық күрделі экономикалық мәселелерді талдауға қолдануға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: негізгі бизнес-процестерді автоматтандыру үшін жасанды интеллекттің рөлі мен мүмкіндіктері туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру.
Оқыту нәтижелері:
- ЖИ саласында шешілген және шешілмеген міндеттер шеңберін анықтау;
- ЖИ символдық тәсілін меңгеру, нейрондық желілердің архитектурасын анықтау;
- ақпараттық деректермен, Байес теоремасымен жұмыс істеу принциптерін талдау;
- ЖИ этикалық мәселелерін талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономиканың цифрлық трансформациясы және BigData-ны кәсіпорындар қызметінде пайдалану мүмкіндіктері туралы білімді қалыптастыру. Оқыту нәтижелері:
- экономиканы цифрландырудың негізгі процестерін және электрондық бизнесті басқару проблемаларын анықтау;
- экономикада BigData қолдану мүмкіндіктерін анықтау және оларды талдау әдістерін таңдау;
- Big Data технологиясын пайдалану үшін кәсіпорындардың бизнес-модельдерін түрлендіруді жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: