экономика ғылымдары магистрі
Экономика, ғылым және білім саласында кәсіби құзыреттіліктері, әлемдік экономика талаптарына жауап беретін көшбасшылық қасиеттері бар, цифрлық технологияларды қабылдайтын және қазіргі заманғы бизнес-талдау әдістемесін қолдана отырып экономикалық зерттеулер жүргізе алатын білікті кадрларды даярлау.
Экономика
7M04141
Экономика және бизнес жоғары мектебі
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1850000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың рационалды-теоретикалық ойлаудағы негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді құраушы ғылыми білімнің ерекше түрі ретіндегі заманауи ғылым философиясы туралы терең түсінік қалыптастыру. Қарастырылады: Ғылымның тарихы және философиясының пәні, Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы, Әлеуметтік және гумантарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән жоғары оқу орны оқытушысының кәсіптік-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеруін қамтамасыз етеді, педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастырады, жоғары оқу орындарының дидактикасы, білім беру теориясы және білім беруді басқару, білім беруді басқару, жоғары оқу орындарының дидактикасы негізінде университеттер мен колледждерде сабақ беру қабілетін, оқыту әрекетін талдау және өзін-өзі бағалау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат - экономикалық теорияның іргелі мәселелерін анықтау үшін экономикалық талдаудың теориясы мен әдіснамасын қолдану мүмкіндігін қалыптастыру.<br/> Әлеуметтік-экономикалық жүйелердің негізгі түсініктерін түсіндіру;<br/> Әлеуметтік-экономикалық процестерді қалыптастыру мен дамыту механизмдерін дербес талдау;<br/> Пәннің экономикалық терминологиясы мен лексикасын түсіндіру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат - инвестицияларды экономикалық бағалау әдістерін қолдану қабілеттерін дамыту, сонымен қатар экономикалық өсудің заманауи мәселелерін талдауда тереңдетілген дайындық. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант:<br/> Инвестициялық жобаларды талдаудың негізгі санаттарын қолдану;<br/> Инвестициялық жобалардың тиімділігін бағалау;<br/> Белгісіздіктің сандық сипаттамаларын ескере отырып, жобаның күтілетін әсерін бағалау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат - экономикалық болжаудың ғылыми әдістері, құралдары мен әдістеріне сүйене отырып экономикалық болжам жасау процесінің біліктілігін қалыптастыру.<br/> Болжау мен жоспарлауды үйлестіру үшін сапалы және сандық әдістерді қолдану;<br/> Болжамдарды қалыптастыру құрылымының әдістемесін бағалау;<br/> Жобалар мен бағдарламаларды басқарудың болжау тетіктерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат – халықтың жұмыспен қамтылуын қамтамасыз етудің әдістері мен механизмдерін қолдана отырып, теориялық және әдістемелік негіздерді зерттеу.
Пәнді оқудың нәтижесінде магистрант келесілерді игереді:
Халықты жұмыспен қамту және еңбек нарығының реттеу қызметтерінің спецификасын білу;
Халықты жұмыспен қамтудың негізгі механизмдері мен әдістерін білу;
Қазақстанда және оның аймақтарында халықтың жұмыспен қамтылуының құрылымын талдай білу керек;
Халықты жұмыспен қамту стратегиясын жүзеге асыру бойынша ұсынымдар жасауға икемді болу керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат - магистранттардың инновациялық үрдістерді зерттеу әдістемесінің негіздерін, динамиканың ерекшеліктерін, инновациялық әлеуетті қалыптастыру.
Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант:
- Ғылымды, инновацияны, технологияларды өлшеу бойынша халықаралық стандарттарды меңгеру және қолдану;
- Инновациялық қызметті ұйымдастыру, қолдау және ынталандырудың нысандарын анықтау;
- Ғылым, инновация және технологиялар негізгі бағыттарын білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат - бір уақытта экономикалық өркендеу мен өсуге қол жеткізудің әдістері мен механизмдерін қолдану дағдыларын дамыту. Оқу нәтижесінде магистрант:
Климаттың өзгеруінің әлемдік процестерін талдау;
Қазақстандағы климаттың өзгеру тенденцияларын зерттей білу;
Жаһандық климаттың өзгеруіне жол бермейтін шаралар жүйесін қарастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат - микроэкономикалық модельдеудің түсінігі мен санаттары, экономиканың дамуы мен қызмет етуінің негізгі модельдері, зерттеу мәселелері мен әдістері туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады:
Экономикалық агенттердің мінез-құлқын микроэкономикалық модельдеу негіздемеге сүйене отырып, оның негізі тәсілдерін пайдалану;
Қазіргі экономикалық-теориялық үлгілеудің негізгі тенденциялары мен бағыттарын, олардың өзара байланысы мен айырмашылықтарын түсіндіру;
Микродеңгейдегі экономикалық құбылыстар мен процестер өзара байланыстыра алып талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат - экономикалық көрсеткіштердің тиімділігін арттыру үшін тұрақты даму экономикасының әдістері мен механизмдерін қолдану дағдыларын дамыту. Оқу нәтижесінде магистрант мыналарды орындай алады:
Экономиканың теңгерімді дамуы үшін әдістерді қолдану;
Экономиканың үйлесімді даму әдістерін бағалау;
Адамдардың өмір сапасының ұтымды деңгейін қамтамасыз ету бойынша ұсыныстар әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат - теориялық талдауды жүзеге асыру және жүргізілетін зерттеулердің принциптерін, мақсаттарын, міндеттерін, ғылыми жаңалығын және негізделген ғылыми қорытындыларын қалыптастыру қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:
Экономикалық үдерістерді зерттеудегі қазіргі тұжырымдамаларды, теориялар мен тәсілдерді сын тұрғысынан талдау;
Экономикалық зерттеулер дамуының әдіснамалық мәселелерін сипаттау;
Сапалы библиографиялық үшін дерекқорды пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат - жаңғырту, әртараптандыру және ұлттық экономиканың және оның салаларының құрылымдық қайта құруларды процесінің теориялық негіздерін зерттеу болып табылады.
Пәнді оқудың нәтижесінде магистрант келесілерді игереді:
Негіздеу және жаңартудың негізгі мақсаттарын тұжырымдау;
Экономикадағы құрылымдық өзгерістерді, оның әртараптандырылуын бағалау;
Құрылған тенденцияларды анықтау;
Модернизацияның әлеуметтік-экономикалық процестерін талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат - кәсіпорындардың эмпирикалық шолуларының қазіргі жағдайы, ақпарат алу әдістері мен көздері туралы түсінік қалыптастыру. Пән келесі қабілеттерді қалыптастырады:
Экономикалық және әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді есептеу үшін бастапқы деректерді жинау және талдау;
Аналитикалық және зерттеу мәселелерін шешу үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолдану;
Экономикалық мәліметтерді өңдеуге арналған құралдарды таңдау.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: