өнер бакалавры
ББ мақсаты. Бағдарлама шығармашылық шеберлікті қолдана отырып, креативті өнім жасауға қабілетті кино және медиа саласындағы сұранысқа ие кадрларды даярлауға бағытталған.
Кино&Медиа
6B02104
Журналистика
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Шығармашылық емтихан1
Шығармашылық емтихан2
90 (Каз.) 90 (Орыс.)
1000000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде психикалық өзін-өзі реттеуді, сахналық қозғалысты, зейінді, қиялды, ассоциативті-бейнелі ойлауды және басқа актерлермен дуэтте немесе ансамбльде жұмыс істеу кезінде эмоционалды жауаптылықты дамыту арқылы сахнада немесе кадрда органикалық актерлік мінез-құлық қабілетін қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде аудиовизуалды туындының фонограммасының техникалық және көркемдік қасиеттерін талдау дағдыларын қалыптастыру; көркем бейнелерді қалыптастыру үшін қолданылатын дыбыс режиссурасының негізгі әдістері мен құралдарын білу; драмалық құрастыру; Фильмдер драматургиясын талдау негіздері, фильмдердің драматургиясы мен дыбыстық шешімдерін бағалау дағдылары.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің көркем, авангардтық және деректі фильмдердің жанрын анықтау, кино теориясы мен талдауы бойынша классикалық мәтіндерді, кино жанрлары мен жанрлық формаларын және фильмдерді талдаудың негізгі заманауи тұжырымдамаларын білу негізінде кинематографиялық туындыларға салыстырмалы талдау жүргізу қабілетін қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттер арасында қазіргі медиа нарықты сыни бағалау үшін қажетті теориялық, мәдени және тарихи білімге баса назар аудара отырып, жаһандық медиа, жарнама, көркем және деректі фильмдер, аймақтық және әлемдік БАҚ саласындағы өндіріс пен тұтынудың басым және заманауи тәжірибелері туралы білім негізінде кино, теледидар және жаңа экрандық технологиялардың өзара байланысын бағалау қабілетін қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің талдау негізгі сыни тұжырымдамаларын білуге негізделген шындық пен бейнелеу, қазіргі заман мен қала кеңістігі, жаппай өндіріс және тұтынушылық мәдениет мәселелері арқылы, олардың тарихи және мәдени контекстінде фильмдер мен медиа-жұмыстарды талдау және бағалау қабілеттерін қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің киноны, ең алдымен, өнер ретінде қабылдау қабілетін қалыптастыру; режиссерлердің ниеттерін түсінуге және олардың шығармашылығын бағалауға ерекше назар аудара отырып, әлемдік және қазақстандық кинематографтың көркем, авангардтық және деректі фильмдерінен мәдени құндылықты табу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерге фильмді ақпаратты жеткізудің көрнекі құралы ретінде сыни тұрғыдан талдау тәсілдерін қалыптастыру, фильмді экранда көретін аудитория оны фильмді жасаудың шығармашылық процесін талдау тұрғысынан емес, қалай қабылдайтынын ескере отырып, көрермен тұрғысынан декодтау.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – кинематографтың көркемдік мәнерлілігінің барлық құралдарына ие бола отырып, студенттер арасында драматургияның түпнұсқалық туындыларын жасау дағдыларын қалыптастыру, алынған білімді практикада жүзеге асырудың әртүрлі әдістері мен техникаларын қолдану арқылы теория мен практиканың өзара байланысын көрсету; кинодраматургияны әдеби-кинематографиялық шығармашылық сала ретінде, көгілдір экранға арналған әдебиеттің жаңа түрі ретінде қабылдау.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерді сыни ойлауға, кино тарихы мен теориясын, рецензия жанрының теориясын білуге, әртүрлі аудиториялармен және әртүрлі медиа платформаларда: баспа, теледидар, радио немесе интернетте байланыс орнатуға негізделген кинематографиялық жұмысқа ақпараттық, қызықты және есте қаларлық шолулар жасау дағдыларын қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – фильмнің бейнелеу шешіміне, кино суретшісінің өнеріне және кескіндеме, графика, мүсін дәстүрлеріне ерекше назар аудара отырып, студенттерде драмалық негізді және киноөндірістің режиссерлік ниетін бейнелеу-декорациялық іске асыру дағдыларын қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазіргі заманғы талаптарды ескере отырып , студенттердің қысқа метражды және ойын фильмдерінде шығармашылық ойды жүзеге асыру, өтінімдер мен сценарийлер жазу және оларды безендіру дағдыларын қалыптастыру, қазіргі заманғы шетелдік және отандық кино саласындағы білімге ерекше назар аудару.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерді кадрларды композициялық құру дағдыларына қалыптастыру, жанрға байланысты операторлық жұмыс, әсіресе түсірілім принциптеріне, түсірілім режимдеріне, бейнематериалды дайындау кезінде қол жетімді бейнелі және экспрессивті құралдарға, түсіру жабдықтарын пайдалану ережелеріне ерекше назар аударту.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – режиссердің драматургпен, оператормен, суретшімен, дыбыс режиссерімен, актермен немесе орындаушымен (мамандануына байланысты) фильм үстіндегі жұмысына ерекше назар аудара отырып, студенттерде кино -, бейне-және телефильмнің мазмұндық нысанының компоненттерін бағындыру және ұжымдық шығармашылық процесті басқару дағдыларын қалыптастыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің бойында жобалық идея негізінде сценарий және сториборд құру дағдыларын қалыптастыру, сценарий идеясын түрлі графикалық және пластикалық тәсілдермен визуализациялау, дизайн-жобаларды жасау кезінде ғылыми зерттеу әдістерін қолдану және өзіндік тұжырымдамалық шешімдерінің жаңалығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әр түрлі шығарылымдарды, пресс-релизді, пост-релизді ажырата білу, оларды нақты мақсатына сәйкес жаза білу, кино және кино өндірісі туралы қызықты тақырып жазатын журналистерді баурап алу қабілеттерін қалыптастыру. Пресс-релиз - бұл ең алдымен жаңалық екенін нақты түсіну. Тартымды ақпараттық себеп жасап, оны дұрыс көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу.
Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде классикалық және заманауи анимация әдістерін қолдана отырып, анимациялық және жансыз нысандардың анимациялық қозғалысын құру, анимациялық фильмді дайындау және құру процесінде заманауи анимациялық өндіріс процесінің технологиялық және техникалық мүмкіндіктерін, соның ішінде 3D таңбаларын және виртуалды кеңістікті модельдеудің сандық технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-кино мен теледидардағы заманауи кино өндірісі мен анимацияның талаптарына сәйкес студенттердің дыбыстық композициялар жасаудың әртүрлі заманауи әдістерін және постпродакшн-дыбыс негіздерін игеру дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің бейне материалдарды түсіру, монтаждау, дыбыстау, презентациялық ролик, музыкалық клип, жарнамалық ролик жасау дағдыларын қалыптастыру, бейне өңдеу бағдарламаларының мақсатына, алуан түріне және функционалдық мүмкіндіктеріне ерекше назар аудару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде дизайн-жобаларды әзірлеу және жасау, жаңа бейнелер мен идеяларды көбейту, шығармашылық тұжырымдамалық тәсілді қолдану, әзірленіп жатқан ойынның ойын процесінің (геймплей) нысаны мен мазмұнын құру, ойындарды дамытудың барлық кезеңдерін басқару дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, жеке өмірінде және жұмыс орнында, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.
Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің командада ұжымдық жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру, кинонарықтың әртүрлі сегменттерін бақылау, жаңа картиналарды қарау және әлеуетті жұлдыздардың пайда болуы үшін актерлік базаны бақылау мүмкіндігі. Техникалық және шығармашылық міндеттерді үйлестіруге дайын болу, актерлер, агенттер, фильмнің шығармашылық және өндірістік ұжымы арасында көпжақты келіссөздер жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің кинода, жарнамада немесе кез келген бейнепроектте компьютерлік графика (CG) құралдарымен жұмыс істеу, қандай ресурстар қажет және қандай графикалық шешімдер оңтайлы болатынын түсіне отырып, өз жобаларын түсіруді жоспарлау және іске асыру дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – режиссердің алдында тұрған шығармашылық міндеттерді шешу үшін қолданыстағы бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, анимация, компьютерлік графика және үш өлшемді модельдеу саласында аудиовизуалды өнімді жасау кезінде студенттердің композициялық мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің болашақ фильмнің идеясы мен көңіл-күйін көрсететін иллюстрациялар жасау дағдыларын қалыптастыру, видео ойындар, анимация және т.б., жобаның негізгі көркемдік ниетін визуализациялау, ойын ортасы үшін негізгі тұжырымдамаларды қамтамасыз ету; кинозаставаларға арналған сюжеттік тақталар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің интернет міндеттері мен қолданыстағы заңнаманы ескере отырып, сторителлингті талдау моделі мен әдістемесін өз бетінше таңдау дағдыларын қалыптастыру, іс-әрекет және тарихты қалыптастыру процесінде цифрлық технологиялар туралы білімдерін практикада қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің киноны тек өнер түрі ретінде ғана емес, сонымен қатар философиялық емес түрдегі философия ретінде қабылдау қабілетін қалыптастыру – киносценарийде, режиссурада, операторлық жұмыста, актерлер жасаған кинообраздарда, монтажда, музыкада және басқа да киноның құрамдас бөліктерінде берілген мағыналарды талдау арқылы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әлеуметтік институт ретінде кино жұмысының психологиялық аспектілеріне байланысты мәселелерге ерекше назар аудара отырып, студенттерде фильм жасаудың шығармашылық процесіне және оның кезеңдеріне тікелей байланысты дағдыларды қалыптастыру (әдеби негізді таңдау, сценарий дайындау, сюжетті әзірлеу, актерлерді рөлдерге іріктеу, оператормен бейнелеу шешімімен жұмыс істеу, монтаждау және т.б.).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – адамның табиғатпен, оның ішінде туристік-рекреациялық қызмет процесінде өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру принциптерін жүзеге асыратын қазіргі заманғы экологиялық менеджмент тұжырымдамалары негізінде бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру.Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, оның ішінде саяхат кезінде авариялардың, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.
Защита практики
Практиканың мақсаты - химиялық өндірістің технологиялық сызбаларын оқу, белгілі бір химиялық кәсіпорын мысалында жабдықтар, материалдар таңдау және жобалық-жобалық шешімдерді негіздеу, дамыту барысында алынған құзыреттерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. тәжірибе барысында өндірістік тапсырмаларды орындауға арналған модуль.
Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, ережелерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.