өнер бакалавры
ББ мақсаты. Бағдарлама шығармашылық шеберлікті қолдана отырып, креативті өнім жасауға қабілетті кино және медиа саласындағы сұранысқа ие кадрларды даярлауға бағытталған.
Кино&Медиа
6B02104
Журналистика
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Шығармашылық емтихан1
Шығармашылық емтихан2
90 (Каз.) 90 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде психикалық өзін-өзі реттеуді, сахналық қозғалысты, зейінді, қиялды, ассоциативті-бейнелі ойлауды және басқа актерлермен дуэтте немесе ансамбльде жұмыс істеу кезінде эмоционалды жауаптылықты дамыту арқылы сахнада немесе кадрда органикалық актерлік мінез-құлық қабілетін қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
АБ
Әскери дайындық
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - студенттедің - деректі фильмдердің тарихи, мәдени, саяси, экономикалық және әлеуметтік аспектілері туралы түсініктерін дамыта отырып - оларды талдау мен түсірудің қажетті дағдыларын қалыптастыру. Пән аясында білім алушылар практикалық сабақтарда білім мен дағдыларын шоғырландыра отырып, деректі фильмнің әртүрлі стильдері және тәсілдерімен танысады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде аудиовизуалды туындының фонограммасының техникалық және көркемдік қасиеттерін талдау дағдыларын қалыптастыру; көркем бейнелерді қалыптастыру үшін қолданылатын дыбыс режиссурасының негізгі әдістері мен құралдарын білу; драмалық құрастыру; Фильмдер драматургиясын талдау негіздері, фильмдердің драматургиясы мен дыбыстық шешімдерін бағалау дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерге кино мен теледидарға арналған кастинг өнері мен әдістерін келесі бағыттар бойынша оқыту: 1. Сценарийлерді талдау және әр кейіпкер туралы жазбалар жасау, олардың ерекшеліктері мен актерлерге рөлдерді тиімді орындау үшін қажет дағдыларды түсіну; 2. Кастинг (тыңдаулар) өткізуді үйрену; 3. Кастингтің режиссердің көзқарасына сәйкестігін арттыра отырып, режиссер, продюсер және актерлер арасындағы байланыс ретінде әрекет ету.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің көркем, авангардтық және деректі фильмдердің жанрын анықтау, кино теориясы мен талдауы бойынша классикалық мәтіндерді, кино жанрлары мен жанрлық формаларын және фильмдерді талдаудың негізгі заманауи тұжырымдамаларын білу негізінде кинематографиялық туындыларға салыстырмалы талдау жүргізу қабілетін қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - кино және медианың әртүрлі аспектілерін, соның ішінде тарихты, эстетиканы, технологияларын, әлеуметтік және мәдени әсерді зерттеу және кино мен медианың - адамдардың ақпаратты қабылдауына, көзқарасы мен мінез-құлқын қалыптастырудағы рөлін тереңірек түсіну. <br/> Пән - кино және медианың қоғам және мәдениетті бейнелеуді және әсер ету тәсілдерін зерттейді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - фильмдер мағынаны қалай жеткізеді, аудиторияға қалай әсер етеді және қоғам мен уақыт кезеңін қалай бейнелйтінін талдауды үйрену. Негізінде кино теориясы тарихи, мәдени, әлеуметтік контексттердегі фильмдер мен басқа да медиа жұмыстардың баяндау құрылымын, визуалды стилін және тақырыптық тереңдігін зерттейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің киноны, ең алдымен, өнер ретінде қабылдау қабілетін қалыптастыру; режиссерлердің (авторлардың) ниеттерін түсінуге және олардың шығармашылығын талдай отырып, әлемдік және қазақстандық кинематографтың көркем, авангардтық және деректі фильмдерінен мәдени және ғылыми құндылықты табу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерге фильмді ақпаратты жеткізудің көрнекі құралы ретінде сыни тұрғыдан талдау тәсілдерін қалыптастыру, фильмді экранда көретін аудитория оны фильмді жасаудың шығармашылық процесін талдау тұрғысынан емес, қалай қабылдайтынын ескере отырып, көрермен тұрғысынан декодтау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат - кейіпкерлер мен баяндаудың артындағы психологиялық құрылымдарды зерттеу.<br/> Пән бағдарламасы: 1. Кейіпкерлерді талдау: кейіпкерлердің дамуын зерттеу, мотивтерін түсіну; 2. Оқиғалардың көрермендердің сенімдері мен мінез-құлқына қалай әсер ететінін зерттеу; 3. Мықты кейіпкері бар сюжеттердің әлеуметтік әсерін және олардың мәдени құндылықтар мен нормаларды қалыптастырудағы рөлін талдау. Пән фильмдерде кейіпкерлер мен қызықты оқиғаларды құруға ықпал ететін психологиялық аспектілерді зерттеуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің кино мен теледидарға арналған түпнұсқа туындыларын жасау дағдыларын қалыптастыру. Студенттер кейіпкерлерді құруды және жазуды, сюжеттерді құрылымдауды үйренеді және сценарий шеберлігінің әртүрлі әдістері мен техникаларын меңгеру арқылы визуалды баяндау тілін үйренеді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерді сыни ойлауға, кино тарихы мен теориясын, рецензия жанрының теориясын білуге, әртүрлі аудиториялармен және әртүрлі медиа платформаларда: баспа, теледидар, радио немесе интернетте байланыс орнатуға негізделген кинематографиялық жұмысқа ақпараттық, қызықты және есте қаларлық шолулар жасау дағдыларын қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің фильмнің бейнелеу шешіміне, сурет-кескіндеме дәстүріне, графикаға, сәулет өнеріне, мүсінге және өнер тарихын зерттеуге ерекше назар аудара отырып, драматургиялық негіздің және кинорежиссерлік ой-түйін бейнесін декорациялар мен реквизиттер арқылы жасау дағдыларын үйрету.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазіргі заманғы талаптарды ескере отырып , студенттердің қысқа метражды және ойын фильмдерінде шығармашылық ойды жүзеге асыру, өтінімдер мен сценарийлер жазу және оларды безендіру дағдыларын қалыптастыру, қазіргі заманғы шетелдік және отандық кино саласындағы білімге ерекше назар аудару.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерге курстық фильмдерінде шығармашылық ойларын жүзеге асыруға мүмкіндік беру арқылы – кино түсіру дағдыларын қалыптастыру. Студенттер баяндау құрылымына, кейіпкерлердің дамуына және визуалды стильге баса назар аудара отырып, тұтас оқиғаны экран тұрғысынан баяндауды үйренеді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - білім алушыларға кино монтажының шығармашылық және техникалық әдістерін үйрету. Оқушылар монтаж арқылы баяндауды, эмоционалды әсерді күшейту және кинематографтағы семантикалық байланыстарды құру үшін монтаж әдңстерін пайдалануды үйренеді.<br/> Бағдарлама монтаж негіздерін, ритм мен қарқын теориясын, сондай-ақ көркемдік әсерге қол жеткізу үшін кадрлар мен көріністерді біріктіру әдістерін зерттеуді қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - жарықтандыру әдістеріне, камера мен линзалардың жұмыс істеу принциптеріне, сондай-ақ кинофильмдер мен телефильмдер жасауда қолданылатын шығармашылық және визуалды әдістерге баса назар аудара отырып, студенттердің композициялық кадр құру дағдыларын қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - жарықтандыру әдістеріне, камера мен линзалардың жұмыс принциптеріне және кинофильмдер мен телефильмдер жасауда қолданылатын шығармашылық және мәнерлі әдістерге баса назар аудара отырып, оқушылардың кадрдың композициялық құрылысы бойынша дағдыларын жетілдіру. Пән аясында тыңдаушылар оператор-қоюшы рөлін атқара отырып, операторлық департаментті басқаруды үйренеді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерді кадрларды композициялық құру дағдыларына қалыптастыру, жанрға байланысты операторлық жұмыс, әсіресе түсірілім принциптеріне, түсірілім режимдеріне, бейнематериалды дайындау кезінде қол жетімді бейнелі және экспрессивті құралдарға, түсіру жабдықтарын пайдалану ережелеріне ерекше назар аударту.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - өнер эстетикасы, теория және практиканы байланыстыра отырып, бейнелеу өнер түрлері мен кинематографиялық баяндаудың қиылысын зерттеу.<br/> Мазмұны - ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі өнер түрлерінің тарихы мен эволюциясы (әр түрлі көркемдік ағымдар, стильдер мен техникалар зерттеліп, негізгі фигуралар, теориялар мен әлеуметтік және мәдени контексттердің әсері қарастырылады); Визуалды талдау: өнер туындылары мен кинофильмдерді олардың формальды элементтерін (түсі, құрамы, формасы, кескіндері) және символизм және көркемдік ойын мұқият зерттеу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – режиссердің драматург, оператор, суретші, дыбыс инженері және продюсермен фильмде жұмыс жасаудағы жұмысына ерекше назар аудара отырып, актерлермен, түсірілім тобымен және шығармашылық процесті басқарудың әртүрлі әдістерін үйрену арқылы студенттердің кино және телефильм жасау дағдыларын қалыптастыру. Cонымен қатар, бұл курс, студенттерді өздерінің бірегей сторителлинг тілін табуға шақыра отырып, кино өнерінің дамуына ықпал етеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - кино және теледидар режиссурасының көркемдік және техникалық аспектілеріне ерекше назар аудара отырып, білім алушылардың режиссерлік дағдыларын жетілдіру және дамыту. Курс режиссердің бірегей көзқарасын, актерлермен және түсірілім ұжымымен жұмыс істеудің озық әдістерін, сондай-ақ күрделі сюжеттерді экранға әкелу қабілетін дамытуға бағытталған.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің сценарий идеясын әр түрлі графикалық немесе басқа тәсілдермен визуализациялау, және сол визуалды шығарманың әр көрінісі бойынша өз шешімдерін сипаттау және негіздеу арқылы сторибордтарды (сюжеттік тақталарды) құру дағдыларын қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің интернет міндеттері мен қолданыстағы заңнаманы ескере отырып, сторителлингті талдау моделі мен әдістемесін өз бетінше таңдау дағдыларын қалыптастыру, іс-әрекет және тарихты қалыптастыру процесінде цифрлық технологиялар туралы білімдерін практикада қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - студенттердің сценарий жазу дағдыларын жетілдіру, оларға терең мағыналы сюжеттер, пысықталған кейіпкерлер, астыртын мағаналы диалогтар және негізгі ой-түйіні бар әңгімелер құруға мүмкіндік беру. <br/> Мазмұны - бұл пән – сюжеттік мотив, кейіпкердің тақырыптық сипаты бар визуалды бейнені, диалог құруды, әрекет арқылы жанжалды көрсетуді және т.б. қамтитын жаңартылған баяндау құрылымдары мен cторителлинг әдістеріне бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің стилистикалық, визуалды және көркемдік бірлігін сақтай отырып, телехикаяны басынан аяғына дейін құру процесін басқару, сценарийді әзірлеу процесін бақылау, киноөндіріс процесін - идеядан экранға шығаруға дейін басқару дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әр түрлі шығарылымдарды, пресс-релизді, пост-релизді ажырата білу, оларды нақты мақсатына сәйкес жаза білу, кино және кино өндірісі туралы қызықты тақырып жазатын журналистерді баурап алу қабілеттерін қалыптастыру. Пресс-релиз - бұл ең алдымен жаңалық екенін нақты түсіну. Тартымды ақпараттық себеп жасап, оны дұрыс көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – азиат кинотеатрының негізгі жанрлары мен бағыттарын тәуелсіз бағалауға және түсіндіруге мүмкіндік жасау; Азия киносының тарихи-мәдени мемлекетіне баға беру; қазіргі Азия киносының жанрларын жүйелеу; қазіргі заманғы әлемдік кинотеатрда Азия киносының маңыздылығы мен рөлін негіздеу; қазіргі заманғы кинематографиялық өнердегі Азия киносының рөлін объективті бағалауды қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде психикалық өзін-өзі реттеуді, сахналық қозғалысты, зейінді, қиялды, ассоциативті-бейнелі ойлауды және басқа актерлермен дуэтте немесе ансамбльде жұмыс істеу кезінде эмоционалды жауаптылықты дамыту арқылы сахнада немесе кадрда органикалық актерлік мінез-құлық қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде классикалық және заманауи анимация әдістерін қолдана отырып, анимациялық және жансыз нысандардың анимациялық қозғалысын құру, анимациялық фильмді дайындау және құру процесінде заманауи анимациялық өндіріс процесінің технологиялық және техникалық мүмкіндіктерін, соның ішінде 3D таңбаларын және виртуалды кеңістікті модельдеудің сандық технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-кино мен теледидардағы заманауи кино өндірісі мен анимацияның талаптарына сәйкес студенттердің дыбыстық композициялар жасаудың әртүрлі заманауи әдістерін және постпродакшн-дыбыс негіздерін игеру дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің бейне материалдарды түсіру, монтаждау, дыбыстау, презентациялық ролик, музыкалық клип, жарнамалық ролик жасау дағдыларын қалыптастыру, бейне өңдеу бағдарламаларының мақсатына, алуан түріне және функционалдық мүмкіндіктеріне ерекше назар аудару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерде дизайн-жобаларды әзірлеу және жасау, жаңа бейнелер мен идеяларды көбейту, шығармашылық тұжырымдамалық тәсілді қолдану, әзірленіп жатқан ойынның ойын процесінің (геймплей) нысаны мен мазмұнын құру, ойындарды дамытудың барлық кезеңдерін басқару дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазіргі заманғы кино - және телеқұжаттама жанрларының алуан түрлілігін бағдарлай білу қабілетін қалыптастыру. Бұл курс кинода да, теледидарда да экрандық құжаттану тілін қалыптастыру мен дамытудың негізгі бағыттары, сондай-ақ медиа құжаттық формалардың қазіргі жай-күйінің өзекті тенденциялары туралы ақпаратты қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттерге дипломдық фильм түсіру арқылы оқу барысында алған теориялық білімдері мен дағдыларын қолдануға мүмкіндік беру.
Мазмұны: фильм концептісі мен сценарийін дамыту. Пре-продкшн және бюджетін есептеу. Продакшн (фильм өндірісі). Пост-продакшн (монтаж). Фильмдерді талдау және сын: оқушылар сторителлинг, операторлық жұмыс және монтаж сияқты элементтерге назар аудара отырып, фильмдерді талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – киноөндірістегі әр департаменттің құрылымы мен жұмыс ерекшелігіне ерекше назар аудара отырып, екінші режиссердің жауапкершілік аймағын анықтау және жұмыс процесін сауатты басқару арқылы студенттердің екінші режиссерге қажетті дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - Еуропадағы кино өнерінің дамуы мен қалыптасуының әркелкі және күрделі тарихын, соның ішінде әртүрлі қозғалыстарды және киноның мәдени, саяси, экономикалық және әлеуметтік аспектілердің объективі арқылы қоғамды қалай бейнелейтінін зерттеу.
Құрлық елдерінің киносы: Еуропа елдеріндегі киноиндустрия мен стильдердің дамуын зерттеу (мысалы, француз "жаңа толқыны", итальяндық "неореализм", неміс "экспрессионизмі" және т.б.); Еуропа кино теориясы: авторлық теория, жанрлар мен психоанализ теориясы (фильмдерді талдау үшін) негіздерін зерттеу. Кино эволюциясы: кинематографияның эволюциясын - оның пайда болуынан бастап бүгінгі күнге дейін, оның ішінде технологиялық жетістіктер мен әлеуметтік контексттер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – оқушыларды кино мен теледидарға арналған кастинг өнері мен әдістерін келесі бағыттар бойынша оқыту: 1. Сценарийлерді талдау және әр кейіпкер туралы жазбалар жасау, олардың ерекшеліктері мен актерлерге рөлдерді тиімді орындау үшін қажет дағдыларды түсіну; 2. Кастинг (тыңдаулар) өткізуді үйрену; 3. Кастингтің режиссердің көзқарасына сәйкестігін арттыра отырып, режиссер, продюсер және актерлер арасындағы байланыс ретінде әрекет ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – білім алушылардың көркем, авангардтық және деректі фильмдердің жанрын анықтау, кино теориясы мен талдауы бойынша классикалық мәтіндерді, кино жанрлары мен жанрлық формаларын және фильмдерді талдаудың негізгі заманауи тұжырымдамаларын білу негізінде кинематографиялық туындыларға салыстырмалы талдау жүргізу қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - әлемдік және жергілікті киноиндустриядағы қоғаммен байланыстың (PR) пайда болуын және фильмдердің қоғаммен байланыс әдістері арқылы бүкіл әлемде және аймақтарда қалай насихатталатынын, брендтелетінін және таралатынын зерттеу.
PR тарихы және кино өнері. Кино және PR технологиясы. Кино және PR науқандары. Кино және PR этикасы (шынайылық, ашықтық және мәдени ерекшеліктерді ескеру). Дағдарыстық коммуникациядағы фильмдер мен PR (табиғи апаттар, корпоративтік жанжалдар және саяси толқулар сияқты дағдарыстар кезінде тиімді қарым-қатынас жасау үшін фильмдерді пайдалану мысалдары). Кино және баспа басылымдарындағы брендинг және жарнама.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - кино және медианың әртүрлі аспектілерін, соның ішінде тарихты, эстетиканы, технологияларын, әлеуметтік және мәдени әсерді зерттеу және кино мен медианың - адамдардың ақпаратты қабылдауына, көзқарасы мен мінез-құлқын қалыптастырудағы рөлін тереңірек түсіну.
Пән - кино және медианың қоғам және мәдениетті бейнелеуді және әсер ету тәсілдерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттерге фильмді ақпаратты жеткізудің көрнекі құралы ретінде сыни тұрғыдан талдау тәсілдерін қалыптастыру, фильмді экранда көретін аудитория оны фильмді жасаудың шығармашылық процесін талдау тұрғысынан емес, қалай қабылдайтынын ескере отырып, көрермен тұрғысынан декодтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің кинода, жарнамада немесе кез келген бейнепроектте компьютерлік графика (CG) құралдарымен жұмыс істеу, қандай ресурстар қажет және қандай графикалық шешімдер оңтайлы болатынын түсіне отырып, өз жобаларын түсіруді жоспарлау және іске асыру дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – әлеуметтік институт ретінде кино жұмысының психологиялық аспектілеріне байланысты мәселелерге ерекше назар аудара отырып, студенттерде фильм жасаудың шығармашылық процесіне және оның кезеңдеріне тікелей байланысты дағдыларды қалыптастыру (әдеби негізді таңдау, сценарий дайындау, сюжетті әзірлеу, актерлерді рөлдерге іріктеу, оператормен бейнелеу шешімімен жұмыс істеу, монтаждау және т.б.).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - білім алушылардың кинематографияның баяндау, көркемдік, мәдени, экономикалық, саяси және социологиялық аспектілерін талдау дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: Кино теориясы (әңгімелеу құрылымы және мәдени көзқарастар мен құндылықтарды қалыптастырудағы және бейнелеудегі киноның рөлі); Киноанализ: жеке фильмдерді зерттеу; Кино және қоғам: кино мен қоғам арасындағы байланысты зерттеу (фильмдер шығарылатын және тұтынылатын әлеуметтік, саяси және экономикалық жағдайларды зерттеу). Кино және өнер: кино мен басқа өнер түрлерінің арасындағы байланысты зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – режиссердің алдында тұрған шығармашылық міндеттерді шешу үшін қолданыстағы бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, анимация, компьютерлік графика және үш өлшемді модельдеу саласында аудиовизуалды өнімді жасау кезінде студенттердің композициялық мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты - студенттерге оқиғаның эмоционалды мәнін жеткізетін визуалды тұжырымдамаларды құру үшін қажетті дағдылар мен білім беру. Пән бағдарламасы мыналарды қамтиды: 1. Сторибординг негіздері; 2. Кинофильм әлемін құру: қоршаған ортаны жобалау; 3. Кейіпкерлердің дизайны: кейіпкерлердің суреті. 4. Шабыт және практикалық қолдану: студенттер қоршаған әлемнен шабыт алуды үйренеді; 5. Жоба презентациясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты - қазақ кинематографиясының алғашқы кезеңінен бастап бүгінгі күнге дейінгі дамуын зерттеу. Бұл курс қазақ киносын қалыптастырған тарихи, мәдени және әлеуметтік контексттер туралы жан-жақты түсінік беруге, киноның қазақ қоғамын бейнелеу және оған әсер ету тәсілдерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді рационалды танымның формалары мен әдістерімен таныстыру, олардың кәсіби қызмет саласында қолданылатын логикалық әдістер туралы жалпы түсінік қалыптастыру, рационалды және тиімді ойлаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: Негізгі ұғымдар мен тәсілдер. Мәндер мен дәлелдерді сыни талдау. Сөздер мен әрекеттер. Ойлаудың логикалық негіздері. Ғылыми әдіс. Ықтималдық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - тарихи, мәдени, саяси және әлеуметтік контексттердегі көркем бейнелеу объектілерін талдауға назар аудара отырып, кескіндеме, графика, мүсін, сәулет, сәндік-қолданбалы өнер және заманауи өнер тарихын зерттеу.
Мазмұны - ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі өнер түрлерінің тарихы мен эволюциясы - әр түрлі көркемдік ағымдар, стильдер мен техникалар зерттеліп, негізгі фигуралар, теориялар мен әлеуметтік және мәдени контексттердің әсері қарастырылады).
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді кино өндірісі саласындағы кәсіби қызметке дайындау. Студенттер жобаларды әзірлеуді, бюджеттерді басқаруды, келісімшарттар жасауды және келіссөздер жүргізуді үйренеді, сонымен қатар маркетинг пен фильмдерді тарату дағдыларын үйренеді.
Бағдарлама: Курс препродакшн (өндіріске дейінгі) дайындықтан бастап, пост-продакшн (өндірістен кейін) кезеңі және фильмнің нарыққа шығуына дейінгі барлық аспектілерді қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің интернет міндеттері мен қолданыстағы заңнаманы ескере отырып, сторителлингті талдау моделі мен әдістемесін өз бетінше таңдау дағдыларын қалыптастыру, іс-әрекет және тарихты қалыптастыру процесінде цифрлық технологиялар туралы білімдерін практикада қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің киноны тек өнер түрі ретінде ғана емес, сонымен қатар философия ретінде қабылдай отырып – киносценарийде, режиссурада, операторлық жұмыста, актерлер жасаған кинообраздарда, монтажда, музыкада және басқа да киноның құрамдас бөліктерінде берілген мағыналарды талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.