Ағылшын және екінші шетел тілін, кәсіби-педагогикалық қызмет және мәдениет негіздерін, инновациялық және қашықтықтан оқыту әдістемелерін, шеттілді білім берудің заманауи ғылыми концепциялары мен теорияларын, шетелдік ғылыми әдебиет пен дереккөздерді сын тұрғысынан бағалай алатын, шет тілдерін еркін меңгерген, бірнеше тілге лингвистикалық салыстырмалы талдау жасай алатын, өз пікірін дәлелдей алатын, топпен жұмыс істей алатын екі шет тілі мамандарын даярлау.
Шетел тілі: екі шетел тілі (РХДУ)
7M01705
Филология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1350000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – басқару психологиясының іргелі ұғымдарын оқудың негізінде жоғары білікті мамандарды қалыптастыру, кәсіби қалыптасу барысында басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық тұрғыдан түсініп, тәжірибе жүзінде қолданудың алғышарттарын түзу. Курс аясында басқару психологиясының пәні, қағидалары, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи идеялар, топтық құбылыс пен үрдістерді басқару психологиясы, жетекші тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, басқарудың жеке стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжалды жағдайларды басқару қызметі ашылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қолданбалы лингвистиканың мүмкіндіктері туралы жүйелі білімді қалыптастыру, лингвистикалық корпустарды автоматты түрде өңдеуді ескере отырып, лингвистикалық ақпаратты өңдеудің негізгі әдістерін игеру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында мынадай мәселелер қарастырылады: қазіргі тіл білімінің қолданбалы аспектілері; терминтаным және терминография қолданбалы лингвистиканың бағыты ретінде; тіл/сөйлеу әсерінің теориясы; квантативтік лингвистика; қазіргі компьютерлік лингвистиканың негізгі бағыттары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: шет тілін сөйлеу қарым-қатынасында қолдануға мүмкіндік беретін коммуникативтік құзіреттің жоғары деңгейін қалыптастыру. Пән ауызша және жазбаша пікірдегі маңызды ақпаратты тануға, кәсіби сөйлеуге ортақ грамматикалық бірліктерді қолдана алуға; ауызша және жазбаша айтылымдарда терминологияның актив және пассив лексикалық минимумнан тұратын өзінің кең және тар саладағы мамандығының негізгі терминологияларын танып, қолдана алуға дағдыландырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс мақсаты: сөйлеу қарым-қатынасында екінші шет тілін қолдануға мүмкіндік беретін коммуникативті құзыреттіліктің жоғары деңгейін қалыптастыру. Пән кәсіби тақырып аясындағы жазба және ауызекі тілді түсіне алуға; түрлі таңбалық жүйелерде жасалған ағылшын тілді дереккөздерден қажетті ақпаратты ала білуге; әрқандай пайымдаулардың логикасын талдауға, ағылшын тілінде көпшілік алдында сөйлеу, дәлелдеу, пікірталас пен жарыссөздерге түсу дағдысын игеруге баулиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: кәсіби шет тілі туралы жан-жақты білімді қалыптастыру, таным үдерісіне тарту, сонымен қатар аудармашылық, мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында әлеуметтік-мәдени құзыреттіліктерді қалыптастыру. Аталмыш пән кәсіби саладағы ғылыми мәселелерді шешуге, алған білімді әртүрлі даулы мәселелерде, тілдік жағдаяттарда қолдануға, шет тілі бойынша алған білімдерін өз тілімен салыстырмалы талдау жүргізуге дағдыландырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – кәсіби ағылшын тілі саласындағы коммуникативті және мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру және оны одан әрі жетілдіруге үлес қосу, сонымен қатар мәдениетаралық коммуникацияға түсе алатын студенттің «екінші тілдік тұлғасын» дамытуға ықпал ету. Пәнді оқу үдерісінде келесі мәселелер қарастырылады: мәдениетаралық коммуникацияның қалыптасу тарихы; мәдени код, мәдениеттердің айырмашылықтары мен ерекшеліктері, әртүрлі ұлттардың, нәсілдік және этностық топтар арасындағы қарым-қатынас ерекшеліктері; әлемнің лингвистикалық суреті; коммуникативті құзыреттілік және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: магистранттарда кәсіби қызметті жүзеге асыруға қажетті тұлғалық қасиеттерді дамыту, білім берудегі кәсіби қызметтің жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзыреттіліктерін қалыптастыру. Пән шет тілінде білім беру саласындағы ақпаратты алуға және бағалауға мүмкіндік береді; оқыту-тәрбиелеу үрдісінің сапасын қамтамасыз ету үшін білім беру ортасының, оның ішінде ақпараттық мүмкіндіктерін пайдалана алуға; оқыту-тәрбиелеу үдерісінің сапасын қамтамасыз етуге мүдделі ата-аналармен, әріптестермен, әлеуметтік серіктестермен ынтымақтастықты ұйымдастыра алуға үйретеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты магистрлік диссертацияны жазу үшін қажетті ғылыми-зерттеу жұмысының қағидалары мен әдістері туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында мынадай мәселелер қарастырылады: филологиялық зерттеудің әдістемесі мен әдістері; аннотацияланған библиографияны жасау; негізгі ережелер мен қадамдар; зерттеу барысында плагиаттан қалай аулақ болуға болады, зерттеудің мақсаты мен міндеттерін, тақырыпты іздеу және тұжырымдау; филологиядағы мәліметтерді жинау; ғылыми зерттеулердегі этика мен әдеп; зерттеу нәтижелерін қалай ұсынуға болады және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – екінші шет тілі жүйесінің көп деңгейлі элементтерінің ерекшеліктерін талдау үшін жалпы лингвистикалық құзыреттілікті қалыптастыру. Пәнді оқу үдерісінде келесі мәселелер қарастырылады: екінші шет тілінің тілдік деңгейлері, фонетикалық, морфологиялық, лексикалық, синтаксистік деңгейлердің негізгі бірліктері, олардың қызмет ету ерекшеліктері, функционалдық стильдердің ерекшеліктері, кәсіби лексика және ғылыми терминология, әртүрлі теориялар, екінші шет тілінің даму кезеңдері туралы ережелер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Шетел тілі (екінші кәсіби)» курсының мақсаты алдыңғы білім баспалдағында алған екінші шет тілі деңгейін көтеру және магистранттардың шетелдік әрістестермен әртүрлі кәсіби қызмет салаларында әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешуге, сонымен қатар ары қарай өзін-өзі дамытуға қажетті коммуникативтік біліктілік деңгейін меңгерту болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тіл ғылымының тарихы және негізгі мектептер мен тенденциялардың көрнекті өкілдері туралы білімді тарихи және хронологиялық тұрғыдан жүйелеу, қазіргі заманғы негізгі ғылыми мектептер, гипотезалар мен тілдің даму тенденциялары туралы түсінік беру. Пәнді оқу үдересінде келесі мәселелер қарастырылады: әлемдік және отандық лингвистиканың жалпы теориялық мәселелері; ежелгі тіл білімінің тарихы, орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуірі; салыстырмалы тарихи, типологиялық және құрылымдық лингвистика; негізгі лингвистикалық мектептер; теориялық және қолданбалы лингвистиканың ғылыми әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты екінші шет тілінде нәтижелі сөйлеу қарым-қатынасын жасай білуге қабілетті коммуникативті тұлғаны қалыптастыру мақсатында жүйелі білім мен тиімді сөйлеу әсері мен өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу үдерісінде келесі мәселелер қарастырылады: екінші шет тіліндегі сөйлеу коммуникациясының теориялық және практикалық аспектілері; екінші шет тіліне сәйкес аймақтық және мәдениетаралық ақпарат; табысты қарым-қатынастың негізгі қағидалары мен постулаттары; мәдениетаралық коммуникацияның әдіс-тәсілдері; диалогтық сөйлеудің нормалары және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: бірінші кәсіби шет тілі бойынша сөйлеу қарым-қатынасына түсуге мүмкіндік беретін коммуникативтік құзіреттің жоғары деңгейін қалыптастыру. Пән ары қарай мамандық бойынша мәтіннің негізгі мазмұнын ана тілінде/ана тілінен шет тіліне қажет болған жағдайда сөздікті қолданып мазмұндауға; кәсіби тақырыпта хабарлама, мақала, баяндама, аннотация, реферат жаза алуға; мультимедиялық технологияны пайдаланып, кәсіби тақырыптарда ауызша презентациялар дайындап, таныстыра алуға үйретеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс мақсаты: екінші кәсіби шет тілі бойынша сөйлеу қарым-қатынасына түсуге мүмкіндік беретін коммуникативті құзыреттіліктің жоғары деңгейін қалыптастыру. Пән өз кезегінде мамандық бойынша мәтіннің негізгі мазмұнын ана тілінде/ана тілінен екінші шет тіліне қажет болған жағдайда сөздікті қолданып мазмұндауға; кәсіби тақырыпта хабарлама, мақала, баяндама, аннотация, реферат жаза алуға; мультимедиялық технологияны пайдаланып, кәсіби тақырыптарда ауызша презентациялар дайындап, таныстыра алуға дағдыландырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – қазіргі лингвистикалық зерттеулердің прагматикалық ерекшеліктері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру, прагматика мен лингвистика арасындағы жүйелік қатынастарды, сөйлеу әрекетінде ақпарат беру тәсілдерін мәтін мен дискурстың прагматикалық мүмкіндіктерімен байланыстыра қарастыру. Пәнді оқу үдерісінде мынадай мәселелер қарастырылады: прагматиканың пәні, міндеттері, шекаралары; коммуникативті жағдаят, лингвистикалық прагматика және оның тілдік грамматикалық құрылымымен байланысы; сөйлеу актілері теориясы, тікелей және жанама сөйлеу актілері, мәтінді логикалық талдау, когнитивтік лингвистика т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттардың таңба туралы ғылым ретінде семиотика жайлы жүйелік білімдерін тереңдету; әртүрлі таңба типтері туралы, семиотика және лингвистика арасындағы байланыс туралы түсінік беру; коммуниканттардың ниеттеріне байланысты сөйлеу стратегиялары мен сөйлеу мінез-құлық тактикасын құра отырып, тиімді жазбаша және ауызекі сөйлесу дағдыларын меңгеру арқылы қарым-қатынасты жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу үдерісінде келесі мәселелер қарастырылады: семиотика, таңбалардың түрлері, семиотика және мәдениет, тілдің таңбалық сипаты; семантика, синтактика және прагматика.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тіл теориясының мәселелері, лингвистика тарихы және лингвистикалық талдау әдістері туралы білімді игеру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу үдерісінде келесі мәселелер қарастырылады: ғылыми білімнің жалпы үдерісінде лингвистиканың даму заңдылықтары; лингвистикалық білім эволюциясының негіздері; жалпы лингвистиканың ғылыми парадигмаларының концептуалды-терминологиялық аппараты; қағидалар, постулаттар және негізгі бағыттар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Шетел тілі (бірінші кәсіби)» курсының мақсаты алдыңғы білім баспалдағында алған бірінші шет тілі деңгейін көтеру және магистранттардың шетелдік әрістестермен әртүрлі кәсіби қызмет салаларында әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешуге, сонымен қатар ары қарай өзін-өзі дамытуға қажетті коммуникативтік біліктілік деңгейін меңгерту болып табылады.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: