ғылым магистрі
Мейрамхана және қонақ үй бизнесі саласындағы ғылыми-педагогикалық және өндірістік қызметте басқарушылық шешімдер мен саналы іс-әрекеттер жасауға қабілетті, жоғары басқару деңгейіндегі жоғары білікті ғылыми-педагогикалық және әкімшілік кадрларды даярлау
Қонақ үй және мейрамхана бизнесін басқару
7M11106
География және табиғатты пайдалану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қонақ үй мен мейрамхана бизнесіндегі бизнес-дизайнның негізгі компоненттерін өз бетінше дамыту қабілетін қалыптастыру.<br/> Мыналар зерделенетін болады: бизнес-жобаның құндылық тізбектерін құру принциптері мен технологиялары; қонақ үйлер мен мейрамханалар кәсіпкерлерінің менеджерлерімен тиімді өзара әрекеттесу негіздері;<br/> бизнесті ұйымдастыру модельдері және оларды іске асыру шарттары; ұйымдық дамудың теориялық аспектілері, стратегиялық талдаудың мәні; ұйымның бизнес-процестерін басқаруға қажетті материалдар жиынтығы: оларды құрастыру және бекіту ерекшеліктері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бәсекелі ортада қонақ үй мен мейрамхана бизнесін басқарудың инновациялық стратегияларын құру қабілетін қалыптастыру.<br/> Зерттелетін болады: стратегиялық басқарудың теориялық негіздері және категориялық аппараты; оның негізгі түсініктері мен функциялары; стратегиялық басқару шешімдерін қабылдау әдістері; стратегияны іске асырудың негізгі әдістері және мейрамхана мен қонақ үй бизнесіндегі кәсіпорындардың практикалық қызметінде туындайтын нақты нұсқаларды әзірлеу әдістері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: өнімді тұтынушыға тиімді жеткізу үшін қонақжайлылықтағы сатудың заманауи технологияларын басқару қабілетін қалыптастыру.<br/> Зерттелетін болады: қонақ үй мен мейрамхана қызметін сатудың заманауи формалары, сату әдістері мен әдістерінің мәні, маркетингтік құралдар, қонақ үй мен мейрамханалық қызметтердің қазіргі заманғы тұтынушысының сатып алу тәртібі, клиенттерге қарсылықты басқару, CRM жүйелері (тұтынушылармен қарым-қатынасты басқаруды автоматтандыру және стандарттау) ); тұтынушылар базасын басқару және сатудағы IT технологиялар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қонақжайлылықтың ерекшеліктерін ескере отырып, сапаны қалыптастыру процестерін басқарудағы іргелі білім мен қолданбалы дағдыларды меңгеру қабілетін қалыптастыру.Мыналар зерттелетін болады: жалпы әдістеме, қонақ үй индустриясындағы сапа менеджментінің әдістері мен әдістері, сапа менеджментінің дүниежүзілік негізгі жүйелерін игерудегі процестік тәсіл әдіснамасы; сапаның экономикалық аспектілері және оның компоненттері, сондай-ақ сапа кепілдігі мен қызмет стандарттарын игерудің статистикалық және басқа қолданылатын әдістері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: салалық зерттеулер жүргізу үшін тұрақты кәсіби білім, білік және дағдыларды пайдалану қабілетін қалыптастыру.<br/> Зерттелетін болады: әдістеме, әдістеме, қонақжайлылық саласындағы ғылыми зерттеулердің жіктелуі; ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру; ғылыми зерттеу кезеңдері және нәтижелерді өңдеу; ғылыми жұмыстар жазу; ғылыми ұйымдар, ғылыми кадрларды даярлау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қонақ үй саласындағы брондау, автоматтандырылған басқару, картаға түсіру, жобалау, болжау мәселелерін шешу үшін ақпараттық технологияларды (соның ішінде GDS, ADS және геоақпараттық жүйені) қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Оқытылатын болады: автоматтандырылған басқаруға, турлар мен қонақ үйлерді брондауға арналған заманауи бағдарламалық жасақтама; туризм және қонақ үй қызметтерінің онлайн нарығы, электронды виза, TRIVAGO, SKYSKANNER, туристік индустриядағы деректерді талдау; Туризмдегі әлеуметтік медиа және мобильді қосымша; Туроператорлық қызметті сандық түрлендіру, бизнеске арналған мобильді қосымшалар: Бейне және графикалық дизайн негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – халықаралық стандарттарына сәйкесшетел тілініңдегікоммуникативтік құзыреттілікті арттыру және осы біліктілікті болашақ магистраннтың мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде байланыс құралы ретінде пайдалануға үйрету
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда бизнесті тұрақты дамыту әдістерін тиімді қолдану үшін қажетті құзыреттерді, сондай-ақ жүйелік тәсілді қолдана отырып, проблемалық жағдайларға сыни талдау жүргізу және іс-қимыл стратегиясын әзірлеу қабілетін қалыптастыру.
Пәнді зерделеу кезінде мынадай аспектілер қарастырылады: ESG-факторларды анықтауға, жүйелеуге және бағалауға халықаралық тәсілдер; Тұрақты даму позициясын басқаруға кешенді көзқарас; Тұрақты даму факторлары; ESG бағалау әдістемесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаһандану және интернационалдандыру жағдайында қонақжайлық кәсіпорындарында табысты бизнес-процестерді жүзеге асыру үшін тиімді іскерлік және мәдениаралық коммуникация құру қабілетін қалыптастыру.
Зерттелетін болады:
іскери мәдени байланыс пен халықаралық компаниялар қызметкерлерінің мотивациясының негізгі тұжырымдамалары; аймақтар мен елдердің бизнесіндегі негізгі бағыттардың даму ерекшеліктері; ұйымның ұлттық басқару модельдерінің негізгі сипаттамалары; менеджмент мектептерінің қалыптасуы мен дамуының бизнестің жаһандану процестеріне және адамдар арасындағы қатынастардағы ұлттық мәдениет пен дәстүрлердің сипаттамаларына тәуелділігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиялық-педагогикалық білім жүйелерін меңгеру, білім берудің тұлғалық-бағдарлы сипатын қамтамасыз ету, оқудың жағымды мотивациясын қалыптастыру, ғылыми тәуелсіздікті дамыту, іскерлік қызығушылықты дамыту.
Зерттелетін болады: тұлғаны дамыту және өзін-өзі дамыту мәселелері, жоспарлау мен мақсат қою дағдылары; интроспекция және өзін-өзі таныстыру, өзін-өзі реттеу технологиялары игеріліп, практикалық дағдылар алынды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникацияларды басқару қабілеттерін қалыптастыру, сыртқы орта субъектілерімен тиімді кросс-функционалдық өзара әрекеттестікке және өзара әрекеттестікке қол жеткізу, корпоративті мәдениетті құру.
Зерттелетін болады: әлеуметтік коммуникацияның теориялық және қолданбалы модельдері, қарым-қатынас түрлері, ауызша іскери коммуникация стратегиялары, көпшілік алдында сөйлеу ерекшеліктері, әлеуметтік-мәдени механизм ретіндегі іскери қарым-қатынас, коммуникацияны басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білім жүйесін жетілдіру
менеджменттің негізі ретінде тиімді іскерлік коммуникациялар құру дағдылары.
Ұйымдардағы көшбасшылық мәселелерін теориялық және практикалық шешуге ғылыми көзқарастың мәні мен әдістері зерттеліп, қонақжайлылық менеджеріне қажетті іскери коммуникативті коммуникация дағдылары дамиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - қонақ үй және мейрамхана қызметтерін тұтынушылық нарыққа тиімді жылжыту үшін қонақжайлылық индустриясының кәсіпорындарында тәуелсіз маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру.
Зерттелетін болады: қонақжайлылық индустриясында маркетингті дамытудың теориялық негіздері, маркетингтік зерттеу әдістері; маркетингтік зерттеулердегі әдістер, ақпараттар, маркетингтік талдау жүйесі және нәтижелерді беру; жүргізілген зерттеулер негізінде маркетингтік шешімдер қабылдау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қонақжайлылық индустриясында жобалық және сервистік қызметті жүзеге асыруға қажетті мәліметтерді интерпретациялай отырып, ақпаратпен жұмыс істеудің жүйелік дағдыларын қолдану қабілеттерін дамыту.
Оқытылатын болады: қазіргі ғылымдағы және менеджменттегі жүйелер теориясы; жүйелік талдаудың мәні мен міндеттері; жүйеде білімді шығару әдістері. Энтропия және ақпарат мөлшері. Жүйелік талдаудың негізгі әдістері мен логикалық принциптері; жүйелік талдаудың категориялары мен әдістері; күрделі және үлкен жүйелерді зерттеу ерекшеліктері; деректерді өндіру, анық емес білімнің ерекшелігі. Жүйелік талдау процедураларында формализация (математикалық сипаттама, когнитивті карталар, диаграммалар, диаграммалар, графиктер)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсат - тұрақты даму қағидаттарына сәйкес қонақжайлылық нысандары мен туристік-рекреациялық инфрақұрылымды оңтайлы орналастыру үшін аумақтарды ғылыми негізделген кешенді жоспарлау қабілетін қалыптастыру.
Зерттелетін болады: аймақтың қонақжайлылық секторының әлеуетін кластерлік талдау, кластерлерді қалыптастыру; тұжырымдаманы іске асыру тетіктері; туризм мен қонақжайлықтың кластерлік деңгейлері; кластерлерді құрудың әдіснамалық және әдістемелік негіздері, туристік-рекреациялық аймақтар мен нысандарды жобалауға кластерлік тәсіл, Қазақстандағы туризмдегі кластерлік бастамалар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мүмкіндік беретін дағдыларды қалыптастыру нарықты енгізу принциптер мен әдістерге негізделген аспектілер қонақ үйлер мен мейрамханаларды басқару
Зерттелетін болады: қонақүй және туризм саласындағы фирмалар мен кәсіпорындардың мемлекеттік органдармен өзара әрекеттесу ерекшеліктері; қонақжайлылықтағы менеджменттің дамуының жалпы заңдылықтары; Қазақстан Республикасына тән қонақ үйлер мен мейрамханалардағы менеджменттің даму тенденциясы. басқару шешімдері, әсіресе келіссөздер, тиімді басқару қызмет көрсететін персонал
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қонақжайлық кәсіпорындарындағы экономикалық процестердің дамуын талдау мен болжауға әдістемелік тәсілдерді қолдану қабілетін қалыптастыру.
Мыналар зерттелетін болады: қонақжайлылық кәсіпорындарын экономикалық талдаудың негізгі принциптері мен әдістері, экономикалық талдаудың түрлері, сондай-ақ сервистік қызметті кешенді экономикалық талдау жүйесін ұйымдастырудың заманауи ақпараттық қамтамасыз етілуі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қонақжайлылық индустриясында қызметті ұйымдастыруда болжам жасау, бағалау, жоспарлау және тәуекелдерді басқарудың ғылыми негізделген әдістерін қолдану қабілетін дамыту.
Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: ықтимал тәуекелдерді анықтау мен бағалаудың теориялық негіздері; қонақжайлылықтағы тәуекелдерге әсер ететін объективті, субъективті, сыртқы және ішкі факторлар; тәуекелдерді жіктеудегі негізгі түсініктер, тәсілдер және мәселелер; тәуекелдерді анықтауға әдістемелік тәсілдер; тәуекелдерді басқару құралы, талдау, бағалау, болжау және тәуекелдерді басқару әдістері; қонақжайлылықтағы қауіпті азайту әдістері; тәуекелдерді азайту тәсілі ретінде сақтандыру мәселелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қонақжайлылық саласында тұтынушылардың сұранысын болжау мен жоспарлаудың негізгі категорияларын, теориялық, әдістемелік және ұйымдастырушылық негіздерін пайдалану қабілетін қалыптастыру.
Зерттелетін болады: қызмет көрсету саласында болжамдау мен жоспарлаудың ғылыми-әдістемелік негіздері; қызметтерге сұранысты болжау әдістерін талдау және оны қызмет көрсету саласында модельдеу; болжамдарды тексеру және жоспарлардың сапасын бағалау; болжам нәтижелерін бағалау критерийлері; болжау және жоспарлау әдістерінің сапасын бағалау;
сұранысты жоспарлау мен болжау кезінде сараптамалық бағалау; статистикалық жоспарлаудың болжау әдістері.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Мақсаты - жоғары оқу орнында сабақ өткізудің, университетте тәрбие жұмысын жүргізудің, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік құзіреттіліктің өзін-өзі дамытудың және ішкі көзқарасының практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Дәрістер мен семинарлар, кураторлық сағаттар өткізеді, кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлейді, студенттердің жеке тұлғалық ерекшеліктерін зерттейді, кураторлық топтың социометриясын жүргізеді.