философия докторы (PhD)
Дінтану саласындағы теориялық және практикалық бағдарлы білімдері бар, діни ахуалды талдай алатын, ғылыми діни дискурс қалыптастыратын, оқыту мен тәрбиелеуде діни білімді қолдана алатын білікті ғылыми кадрларды даярлау.
Дінтанудың өзекті мәселелері
8D02217
Философия және саясаттану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1750000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - баспа талаптарын ескере отырып, ғылыми жарияланымдар жазу жөнінде дағдылар қалыптастыру; жоғары импакт факторлы мақалалар жазуда академиялық жазу ұстанымдарын қолдану; гуманитарлық-әлеуметтік білімдерде талдамалық жазбалар, сараптамалық қорытындылар жазу үшін ғылыми стильді дамыту; ғылыми зерттеулер типін ескеріп, академиялық жазуды пайдалану дағдыларын қалыптастыру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - ақпараттық кеңістіктегі дін негіздерін тұжырымдау; ғылыми дерек көздеріне, бұқаралық ақпарат құралдарына, интернет-ресурстарға, әлеуметтік желілерге дискурстық талдау жүргізу; қазақстандық және шетелдік ақпараттық сегменттегі діни тақырыптардың тенденцияларын анықтау; ақпараттық кеңістіктегі дін тақырыбын зерттеу; бұқаралық ақпарат құралдарының діни дүниетанымға әсерін зерттеудің тұжырымдамалық тәсілдерін қалыптастыру
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: заңдылықтарды, тұжырымдамаларды, кәсіби қызметті ғылыми зерттеуді ұйымдастыру мен басқарудың ерекшеліктерін қолдану дағдыларын қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруды жоспарлау дағдыларын; ғылыми әзірлемелер, ғылыми байланыстар мүмкіндігі, әр түрлі деңгейдегі ғылыми гранттарға өтінім беруге, ақпараттарды іздеу тәртібінің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - рухани жаңғыру аясында дәстүрлер мен жаңашылдықтардың тарихи және діни парадигмаларын құру; діни дәстүрлердегі канондық ережелер мен тарихи жаңалықтарға салыстырмалы талдау жүргізу; христиан дінінің дәстүрлері мен жаңашылдықтарына ғылыми, теологиялық талдау жүргізу; ислам әлеміндегі модернизация идеяларын талдау; тәуелсіз Қазақстандағы дәстүрлі және шығармашылық бағыттарды анықтау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - діни әдебиеттерді өз бетінше талдау қабілетін қалыптастырып, дін тарихы мен мәдениет тарихына теориялық және практикалық әдістемелерді қолдану; белгілі дінтанушы зерттеушілердің тұжырымдарын зерттеу; діни ілімдерді сыни тұрғыдан талдау дағдыларын қалыптастыру; діни және мәдени мектептерді зерттеу әдістемесіне иелік ету; діни және мәдени әртүрлілік мәселелері бойынша жобалар әзірлеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - діни сананы және діни стереотиптерді теориялық-аналитикалық және діни тұрғыдан зерттеу қабілетін қалыптастыру; философиялық және діни білімнің діни дүниетанымын талдау; діни стереотиптер мен олардың діни мәдениетке әсерін талқылау; мұсылмандардың беделін түсірудің идеологиялық, саяси, тарихи аспектілерін талдау; қазақстандық қоғамдағы діни стереотиптерді зерттеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - қазіргі әлемдегі діндарлық пен зайырлылық рөлін зерттеу; діни және зайырлы құндылықтардың қалыптасу процесін зерттеу; дін мен зайырлылықтың Қазақстандағы орнын ашу; діни және зайырлы құндылықтардың жалпы мазмұны мен тепе-теңдігін табу; дін мен зайырлылықты зерттеу саласындағы ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - тарихи және қазіргі заманғы контексте діни мәдениеттің жағдайын талдау; діни мәдениеттің теориялық және әдістемелік құралдарын қалыптастыру; діни мәдениеттің тарихтағы және қазіргі заманғы рөлін талдау; мемлекеттердің тарихи қалыптасуындағы діни мәдениетті зерттеудің тұжырымдамалық тәсілдерін қалыптастыру; діни мәдениеттің қазақстандық қоғамға әсерін талдау
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: