философия докторы (PhD)
Дінтану саласындағы теориялық және практикалық бағдарлы білімдері бар, діни ахуалды талдай алатын, ғылыми діни дискурс қалыптастыратын, оқыту мен тәрбиелеуде діни білімді қолдана алатын білікті ғылыми кадрларды даярлау
Дінтанудың өзекті мәселелері
8D02217
Философия және саясаттану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2000000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: баспа талаптарын ескере отырып, ғылыми жарияланымдар жазу жөнінде дағдылар қалыптастыру. Пәнді оқу барысында жоғары импакт факторлы мақалалар жазуда академиялық жазу ұстанымдарын қолдану; гуманитарлық-әлеуметтік білімдерде талдамалық жазбалар, сараптамалық қорытындылар жазу үшін ғылыми стильді дамыту; ғылыми зерттеулер типін ескеріп, академиялық жазуды пайдалану дағдыларын қалыптастыру зерттеледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ақпараттық кеңістіктегі дін негіздерін тұжырымдау. Курс ғылыми дерек көздеріне, БАҚ-қа, интернет-ресурстарға, әлеуметтік желілерге дискурстық талдау жасауға, қазақстандық және шетелдік ақпараттық сегменттегі діни тақырыптардағы тенденцияларды және БАҚ-тың діни дүниетанымға ықпалын зерттеуге концептуалды көзқарастарды қалыптастыруға бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: заңдылықтарды, тұжырымдамаларды, кәсіби қызметті ғылыми зерттеуді ұйымдастыру мен басқарудың ерекшеліктерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән қазіргі ғылыми әдістемеге сәйкес ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруды жоспарлау дағдыларын; ғылыми әзірлемелер, ғылыми байланыстар мүмкіндігі, әр түрлі деңгейдегі ғылыми гранттарға өтінім беруге, ақпараттарды іздеу тәртібінің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: рухани жаңғыру аясында дәстүрлер мен жаңашылдықтардың тарихи және діни парадигмаларын құру.<br/> Пәнді оқу барысында докторанттар діни дәстүрлердегі канондық ережелер мен тарихи жаңалықтарға салыстырмалы талдау жасауды, христиандық дәстүрлері мен жаңалықтарын және ислам әлеміндегі модернизация идеяларын ғылыми, теологиялық талдауды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: діни әдебиеттерді өз бетінше талдау қабілетін қалыптастырып, дін тарихы мен мәдениет тарихына теориялық және практикалық әдістемелерді қолдану. Курсты зерделеу белгілі дін зерттеушілерінің тұжырымдарын зерделей отырып, діни ілімдерді, діни-мәдени мектептерді зерттеу әдістемесін, діни және мәдени әртүрлілік мәселелерін сыни талдау дағдыларын қалыптастырумен байланысты.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: діни сананы және діни стереотиптерді теориялық-аналитикалық және діни тұрғыдан зерттеу қабілетін қалыптастыру. Пән философиялық және діни білімнің діни дүниетанымын және діни стереотиптер мен олардың діни мәдениетке әсерін, мұсылмандардың беделін түсірудің идеологиялық, саяси, тарихи аспектілері мен қазақстандық қоғамдағы діни стереотиптерді талдауды қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазіргі әлемдегі діндарлық пен зайырлылық рөлін зерттеу. Пән діни және зайырлы құндылықтардың қалыптасуын, Қазақстандағы дін мен зайырлылықтың орнын, діни және зайырлы құндылықтардың жалпы мазмұны мен тепе-теңдігін зерделеуге және дін мен зайырлылықты зерттеу саласында ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тарихи және қазіргі заманғы контексте діни мәдениеттің жағдайын талдау. Бұл ғылыми курс діни мәдениеттің теориялық және әдістемелік құралдарын, діни мәдениеттің тарихтағы және қазіргі замандағы рөлін талдауға, мемлекеттердің тарихи қалыптасуындағы діни мәдениетті зерттеудің концептуалды тәсілдерін зерделеуге арналған.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.