гуманитарлық ғылымдар магистрі
Гуманитарлық ғылымдар саласындағы ғылыми-педагогикалық бағыт бойынша тарих ғылымындағы заманауи методологиялар мен институционалдық тарихи жадыны сақтау мен дамытуды қамтамасыз ететен, ғылыми-зерттеу, білім беру, мәдени-ағарту қызметінде, тарихи ақпаратты өңдеудің инновациялық әдістерін қолдана алатын білікті ғылыми кадрларды даярлау.
Тарих (Ғылым Ордасы)
7M02222
Тарих
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1350000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Орталық Азия халықтары тарихи және мәдени қалыптасудағы тұлғаның орны рөлін анықтау үшін, кросс-тәсіл негізінде архив материалдарын пайдалану және пайдалана білу қабілетін қалыптастыру. Қарастырылатын болады:Орталық Азия халықтарының тарихындағы тұлғаның тарихи орнын анықтауда қазіргі заманғы теориялар, тұжырымдамалар мен технологиялар түсіндіріліп, алынған академиялық жазу дағдылары тарихи персоналистикада қалыптасқан талаптарды ескере отырып қолданылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - деректанулық талдау дағдыларын қалыптастыру және тарихи деректер мен олардың кешендерін синтездеу. Қарастырылатын болады: Тарихи теориялардағы танымның компаративті әдістері және И.Ф. Шиллер тұжырымдамасының ұқсастық әдістерін жүйелеу, формациялық модельді салыстырмалы-тарихи зерттеу әдісі ретінде талдау, өркениеттік теориялар құрылымындағы тарихи процесті салыстыру, салыстырмалы деректану әдісін сынақтан өткізу, тарихи дереккөздердің корпусы мен типологиясындағы өзгерістерді анықтау
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - тарихнама мәселесіндегі заманауи әдіснамасының пәнаралық зерттеулерін жүзеге асыру, қабілетін қалыптастыру. Қарастырылатын болады: тарихнаманың даму үрдістері анықтау, қазіргі кезеңдегі проблемалық тарихнаманың міндеттерін айқындау, мәселені ретроспективада зерделеу қорытындылары тұжырымдалады, пікірталас мәселелері мен зерттеу нәтижесіне қол жеткізу жолдары, тарихнама саласы мен қазіргі кезеңдегі перспективалық бағыттар және ғылыми мақалаға енгізу қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: XXI ғасырдағы демографиялық және көші-қон дамуының тарихи кезеңдері туралы тұтас, терең түсіну үшін теориялық, қолданбалы ғылыми білім қолдану қабілетін қалыптастыру.Демография бойынша оқу-әдістемелік әдебиеттерде қалыптасқан теориялық, қолданбалы, контент-талдаудың жаңа ғылыми тәсілдері, ғылыми тұжырымдары сыни тұрғыдан талданады, ғылыми конференциялар мен семинарларда негізгі аспектілер бойынша білім мен дағдылар талданып, зерттелді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Демография және көші-қон проблемаларының тарихнамасы мен заманауи методологиялық зерттеуде теориялық білімді қолдану жолдарын қалыптастыру.
Тарихи демография теориялық білімін беруде заманауи тарихи демографияның даму тенденцияларын анықтау, жаңа сандық технологияларды қолдана отырып, статистикалық дереккөздердің деректанулық талдау жасау, синтез жүргізіу, зерттеуге баға беру, статистикалық, демографиялық деректерді өңдеуге арналған жаңа цифрлық технологиялар қолданады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: демография ғылымындағы халықтың белсенді көші-қон қозғалысымен байланысты жаңа ғылыми методологиялық тәсілдер туралы түсінік қалыптастыру.
Қарастырылатын болады: әлем елдерінің демографиялық және көші-қон бағыттарындағы жүйелендірілген инновациялар мен модельдеу әдістері сыни тұрғыдан талдау, өзгермелі демографиялық процестер зерттеу, жаңа жаңғыртылған демографиялық объектілер алынып, оларды ғылыми жобаларды дайындауда пайдалану, монографиялар жазу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі Қазақстанның көпэтносты қалыптасуы, республикадағы этностардың этнодемографиялық даму тарихы бойынша теориялық қолданбалы ғылыми білімді қолдану қабілетін қалыптастыру. Ғылыми айналымға енгізілетін ғылыми қорытындыларды тұжырымдау, контент-талдау негізінде Отандық тарих бойынша диссертация мен ғылыми жұмыстарды жазу кезінде ғылыми нәтижелерді пайдалану, этнодемография бойынша өз бетінше алынған эмпирикалық материалды салыстыру және түсіндіру қаралатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Орталық Азия этнографиялық және дәстүрлі тәжірибелері бойынша архив мекемелеріндегі құжаттарын библиографиялық және архивитік деректанулық эвристика әдістерін қолдана отырып анықтау қабілетін қалыптастыру. Қарастырылатын болады: қазіргі Орталық Азия этнографиялық және дәстүрлі тәжірибелер мәселелерін модельдеуге негізделген даму болашағы зерттеледі, ғылыми жүйені дербес модельдеу, ғылыми қорытындыларды ғылыми айналымға, ғылыми мақалаға енгізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлемдік стандарттарға сәйкес Орталық Азия елдердің іргелі және қолданбалы тарихи даму тенденцияларын қалыптастыру және ғылыми дағдылар мен идеяларды импакт факторы бар журналдарға мақала жазуда қолдану.
Орталық Азия елдер тарихының ғылыми тарихнамаға кіріспе материалдары ретроспективті тарихи векторлардың жүйеленген жаңа ғылыми зерттеулер айналым тұрғысында қалыптасуының негізгі кезеңдерін зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Орталық Азия елдері дамуының негізгі тендендиялары туралы тарихи білім беруде экологиялық жүйе мен экономикалық сана қолданбалы зерттеулер жүргізу қабілетін қалыптастыруда. Орталық Азия тарихының қолданбалы аспектілерін дәлелдеу, қазіргі заманғы әдіснамалық құралдарды пайдалана отырып, тарихи, экологиялық және экономикалық сана жүйесі ретінде ақпаратты өңдеудің инновациялық әдістері қолданылады, мәдениаралық пікірсайыстар мен ғылыми зерттеулерде пайдаланылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Орталық Азия елдерінде дәстүрлілікті зерттеудің заманауи ғылыми әдістері және мәдени тәжірибелерді жаңғырту қабілетін қалыптастырудығы аналитикалық шолулар негізінде беріктілігін бағалауды пайдалану.
Қарастырылатын болады: Іргелі жаңғыртудың технологиялық пайымының әртүрлі вариацияларын дамыту мен нығайту ерекшеліктерін талдау, рухани-мәдени практикалардың нұсқалары және оларды ғылыми зерттеуде қолдану тетігі жүйелендірілетін болады.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: