гуманитарлық ғылымдар магистрі
Гуманитарлық ғылымдар саласындағы ғылыми-педагогикалық бағыт бойынша тарих ғылымындағы заманауи методологиялар мен институционалдық тарихи жадыны сақтау мен дамытуды қамтамасыз ететен, ғылыми-зерттеу, білім беру, мәдени-ағарту қызметінде, тарихи ақпаратты өңдеудің инновациялық әдістерін қолдана алатын білікті ғылыми кадрларды даярлау.
Тарих (Ғылым Ордасы)
7M02222
Тарих
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: пәнаралық көзқарас негізінде Орталық Азия халықтарының тарихи-мәдени қалыптасуындағы жеке тұлғаның рөлі мен орнын анықтау үшін ғылыми материалдарды пайдалана білу дағдыларын дамыту. Қазіргі заманғы теориялар, концепциялар мен технологиялар Орталық Азиядағы қиындықтар мен шешімдерді анықтауда, адами капиталды дамыту индексін зерттеу үшін алынған дағдыларды іске асыруда түсіндіріледі.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - деректанулық талдау дағдыларын қалыптастыру және тарихи деректер мен олардың кешендерін синтездеу. Қарастырылатын болады: Тарихи теориялардағы танымның компаративті әдістері және И.Ф. Шиллер тұжырымдамасының ұқсастық әдістерін жүйелеу, формациялық модельді салыстырмалы-тарихи зерттеу әдісі ретінде талдау, өркениеттік теориялар құрылымындағы тарихи процесті салыстыру, салыстырмалы деректану әдісін сынақтан өткізу, тарихи дереккөздердің корпусы мен типологиясындағы өзгерістерді анықтау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты білім беру процесінің коммуникативті мәтінін түсіну және бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс білім беру субъектілерінің оң өзара іс-қимылын түсінудің, білім беру қызметтерін таңдаудың теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады; коммуникациялардың білім беру процесіне әсерін, жеке коммуникативтік ресурстарды, жаңа коммуникативтік технологияларды интеграциялауды, әлеуметтік коммуникациялар мен коммуникативтік практикаларды игеруді зерделеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Орталық Азия елдерін жаһандық тарихи кеңістікте модернизациялау мәселелерінің сәйкестілік құндылықтары, бірегейлігі және жаңғырту мәселелері зерттеудің әдіснамалық принциптерін пайдалана отырып қолданбалы зерттеулер жүргізу қабілетін дамыту. <br/> Библиографиялық және мұрағаттық дереккөздік эвристика негізінде Орталық Азия елдерінің бірегейлігі мен модернизациясының қолданбалы негіздері мен ерекшеліктері зерттеліп, археология саласындағы мұрағат мекемелеріндегі жұмыс әдістері қолданылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: проблемалық тарихнаманың заманауи әдістемесін пайдалана отырып, пәнаралық зерттеулерді жүргізу қабілетін дамыту.<br/> Проблемалық тарихнаманың қазіргі кезеңдегі даму тенденциялары айқындалады, проблеманы ретроспективті зерттеудің нәтижелерін қорытындылайды, даулы немесе нашар дамыған мәселелерді анықтау, одан әрі зерттеу жолдары, қазіргі кезеңге тарихи зерттеу саласындағы перспективалық бағыттар ғылыми білімнің дамуы анықталады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: пәннің ерекшеліктерін, міндеттерін, микротарих әдістерін түсіну қабілетін қалыптастыру, микро-және макро-зерттеу тәжірибелерін ұштастыру мүмкіндігі туралы қазіргі тарихи ғылымда бар пікірлерді синтездеу. Курс микротарихтық зерттеу бағытының проблемалық өрісін, микротарихтың мәселелері мен ұғымдық аппаратын, түрлі ұлттық тарихнамалық мектептерде микротарихтың пайда болуы мен дамуының негізгі кезеңдерін зерттейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: XXI ғасырдағы демографиялық және көші-қон дамуының тарихи кезеңдерін тұтас және терең көрсету үшін теориялық және қолданбалы ғылыми білімдерді пайдалану қабілетін дамыту.
Демография бойынша теориялық, қолданбалы, оқу-әдістемелік әдебиеттердің негізгі аспектілері бойынша білім мен дағды сыни тұрғыдан сарапталып, ғылыми конференциялар мен семинарларда мазмұнды талдау арқылы жаңа ғылыми тәсілдер сынақтан өткізіледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: демографиялық факторлардың болжамды форматында ғылыми идеяны қалыптастыру, проблемаларды тарихнамалық талдау және перспективаларды бағалау.
Дүние жүзі халықтарының қоныстануын жіктеудің сандық әдістерін құру кәсіби қызметте қолданылады, жаһандық демографиялық даму проблемалары сәйкестілікпен жүйеленеді және ғылыми дамуға кіріспе арқылы ұтымдылық пен иррационалдылыққа негізделген перспективалар зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
мақсаты-Демография және көші-қон проблемаларының тарихнамасы мен заманауи методологиялық зерттеуде теориялық білімді қолдану жолдарын қалыптастыру.
Тарихи демография теориялық білімін беруде заманауи тарихи демографияның даму тенденцияларын анықтау, жаңа сандық технологияларды қолдана отырып, статистикалық дереккөздердің деректанулық талдау жасау, синтез жүргізіу, зерттеуге баға беру, статистикалық, демографиялық деректерді өңдеуге арналған жаңа цифрлық технологиялар қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: демография ғылымындағы халықтың белсенді көші-қон қозғалысымен байланысты жаңа ғылыми методологиялық тәсілдер туралы түсінік қалыптастыру.
Қарастырылатын болады: әлем елдерінің демографиялық және көші-қон бағыттарындағы жүйелендірілген инновациялар мен модельдеу әдістері сыни тұрғыдан талдау, өзгермелі демографиялық процестер зерттеу, жаңа жаңғыртылған демографиялық объектілер алынып, оларды ғылыми жобаларды дайындауда пайдалану, монографиялар жазу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстанның әлеуметтік-демографиялық мәселелерін зерттеуде демографиялық қауіпсіздікті терең білудің инновациялық әдістерін қолдану қабілетін дамыту.
Пәнаралық аспектілерді оқытудың жаңа ІТ-әдістері стратегиялар негізінде зерттеліп, жүйеленетін болады, оның ішінде қажетті факторлар жүйесі, шарттар, әдістемелер, мақала жазуда және ғылыми жобаға енгізуде оларды қолдану тетіктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көпэтникалық қазіргі Қазақстанның қалыптасуы, республикадағы этностардың этнодемографиялық даму тарихы бойынша ғылыми білімдерін пайдалана білу дағдыларын дамыту.
Ғылыми қорытындылар алынады, олар ғылыми айналымға енгізіліп, этнодемография бойынша эмпирикалық материалды салыстыру негізінде Ресей тарихы бойынша диссертация және басқа да ғылыми еңбектерді жазуда пайдаланылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мұрағат мекемелерінде жұмыс істеу әдістерін пайдалана отырып, қазіргі Орталық Азиядағы дәстүрлі тәжірибелерді анықтау және дәлелдеу қабілетін дамыту. Олар ғылыми мақалаға айналдыратын және ғылыми айналымға енгізетін ғылыми жүйені үлгілеу негізінде аймақтағы этнографиялық және дәстүрлі тәжірибе мәселелерінің негізгі элементтерін және олардың даму перспективаларын талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – ғылыми зерттеулерге енгізе отырып, инновациялық әдістеме мен заманауи тарихнаманы пайдалана отырып, Орталық Азия елдерінің даму векторларын жүйелеу қабілетін қалыптастыру. Болашақта Орталық Азия елдерінің өзара іс-қимылының оң саясатын құру үшін ғылыми ұсыныстарды дайындауда пайдалану үшін ғылыми мазмұнды талдау әдістері айқындалады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Орталық Азиядағы әлеуметтік және іргелі құндылық бағдарларының интегралды көрсеткіштері арасындағы айырмашылықтарды талдау қабілетін дамыту.
Орталық Азия елдерінің негізгі интегралдық көрсеткіштері мен даму факторларын зерттеудің негізгі тұжырымдамалары мен негіздері ғылыми зерттеулерге кіріспемен әдістемелік құралдарды пайдалану процесінде әлем халықтарының қоныстануын жіктеу негізінде негізделеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Орталық Азия елдерінің ұлттық-мәдени стратегияларындағы әлеуметтік-мәдени инвестициялар мен тәжірибелерді талдау қабілетін дамыту.
Аймақ елдерінің даму ерекшеліктері әлі күнге дейін сақталып келе жатқан оқиғалардың себептерін, ауқымын анықтаудың салыстырмалы талдауы негізінде дәстүрлі және модернизациялық қоғамның ұлттық-мәдени стратегияларын қалыптастыру жолында зерттелетін болады. бос дақтар» тарихындағы және алынған нәтижелерді ғылыми жобаны дайындауда қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Орталық Азия елдерінің экологиялық және экономикалық сана жүйесінің дамуының негізгі тенденциялары туралы тарихи білімді зерттеу қабілетін дамыту.
Қолданбалы аспектілер қазіргі заманғы әдістемелік құралдарды, тарихи, экологиялық және экономикалық сана жүйесі ретінде ақпаратты өңдеудің инновациялық әдістерін пайдалана отырып, мәдениетаралық пікірталастарда және ғылыми зерттеулерде қолдану мақсатында талданатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Орталық Азия елдеріндегі мәдени тәжірибелерді жаңғырту мен дәстүрлерді зерделеудің заманауи ғылыми әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру, аналитикалық шолулар негізінде мәдени құрамдас бөліктің ретроспективадағы негізділігін бағалау. Іргелі жаңғыртудың технологиялық көзқарасының әртүрлі вариацияларын дамыту және нығайту ерекшеліктері, сондай-ақ рухани-мәдени тәжірибелердің әртүрлі нұсқалары және оларды ғылыми зерттеулерде қолдану талданды.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.