гуманитарлық білім бакалавры
Бағдарлама этномәдени мұра проблемаларымен, дәстүрлі мәдениетпен, этносаралық қатынастармен айналысатын, кәсіби проблемаларды этнология, антропология және мәдениеттанудың теориялық және қолданбалы білімдері негізінде шеше алатын; Тәуелсіз сараптамалық және жобалық қызмет, билік органдарында, мәдениет мекемелерінде және қоғамдық ұйымдарда ұлттық саясатты іске асыру қабілетімен этнологтар мен антропологтарды даярлауға бағытталған.
Этнология және антропология
6B02211
Тарих
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Дүниежүзі тарихы
География
70 (Каз.) 70 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерге әртүрлі мәдениеттер, тілдер, нәсілдік типтер, Австралия мен Океания, Африка және Американың дәстүрлі қоғамдарының генезисі мен қызметі туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Пәннің негізгі міндеттеріне мыналар жатады: этнологиялық ғылымның тұжырымдамалық аппаратымен, жұмыс әдіснамасымен және әдістемесімен, аймақтар мен жекелеген халықтардың этнографиялық сипаттамаларымен танысу, сондай-ақ әлемдегі этникалық жағдайдың эволюциясын және оның өзгеру себептерін көрсету, этнологиядағы зерттеулердің мақсаттары, көздері мен әдістері туралы түсінік беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – студентерде гоминид эволюциясын, адамның бір түрі ретіндегі адамзат қоғамының көп векторлық дамуының, оның іздеу лабороториялық зерттеуінің кіріспесі туралы ұғымды қалыптастыру. Бағдарламаның басты мазмұны археологиялық, этнографиялық (этнологиялық), антропологиялық деректер бойынша бұрынғы адамдардың адамзат дамуын зерттеу болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қоғамды зерттеудегі іргелі ғылым ретінде археологияның теориялық және әдістемелік тұжырымдары негізінде адам қоғамының даму кезеңдері мен заңдылықтары туралы жан-жақты және жүйелі түсініктерді қалыптастырады. Оқу курсы археология саласындағы нақты білімді, археологиялық зерттеулердің процедурасы мен әдістемесі туралы түсініктерді береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-студенттерді материалдық мәдениет тарихымен өзара байланыста археологиялық және этнографиялық коллекцияларды ғылыми атрибуциялаудың қолданыстағы әдістемелік әдістемелерімен таныстыру; музей заттарын анықтаудың бастапқы практикалық дағдыларын қалыптастыру; музей заттарының әртүрлі санаттарын ғылыми сипаттау және талдау әдістері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: әлем халықтары этнографиясы және оның зерттелу тарихы туралы ой қалыптастыру.Пән әлем халықтарыынң ерекшеліктері, антропологиялық тип бойынша классификациялануы, тілдік ерекшеліктеріне байланысты бөлінуі, олардың этнографиялық зерттелу деңгейі туралы түсініктер қалыптастырады. Сонымен қатар әр түрлі этникалық топтардың рухани және материалдық мәдениеттері қарастырылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты – студенттердің бойында адамның мәнін түсінуге ықпал ету, ғылыми теориялар мен мәтіндерді талдау негізінде адам туралы дискурстардың алуан түрлілігі туралы білімді игеру.<br/> Пәннің міндеттері:<br/> - студенттердің "әлеуметтік" ұғымдық-категориялық аппаратын меңгеруі<br/> антропология";<br/> - әлеуметтік антропологияның негізгі кезеңдері мен парадигмаларын зерттеу, оны түсіну<br/> адам ғылымдарындағы, Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардағы орындар мен рөлдер;<br/> - - әлеуметтік антропологиялық талдау әдіснамасының болашақ мамандарын оқыту және әлеуметтік-мәдени, саяси,<br/> адами өлшемдегі экономикалық, коммуникативтік әлемдер;
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың негізгі мақсаты-әлем елдерінің тарихи дамуының негізгі кезеңдерін зерттеу. Оны зерделеу барысында негізгі тарихи оқиғалар, олардың себептері мен салдары, қазіргі заманғы халықаралық жүйенің дамуының негізгі үрдістері зерделенетін болады. <br/> - негізгі тарихи оқиғаларды, олардың себептерін, салдарын білу;<br/> - дүниежүзілік тарихтың тұтастығы мен жүйелілігін сипаттайтын негізгі фактілерді, процестерді, құбылыстарды білу.<br/> - дүниежүзілік тарихтың кезеңділігін, отандық және дүниежүзілік тарихтың маңызды мәселелерінің заманауи нұсқалары мен түсіндірмелерін білу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың барысында маңызды мақсат әлем елдерінің тарихи дамуын оқыту болып табылады. Оқыту барысында басты тарихи оқиғалар олардың себептері мен жүргізулері қазіргі халықаралық системаның даму тенденцияларын маңызы оқытылады. <br/> - маңызды тарихи оқиғалар мен олардың себептерін білу, <br/> -әлеуметтік саяси ауысу кезіндегі тарихи шарттарды білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің бойында мәдениеттердің, тілдердің, нәсілдік типтердің алуан түрлілігі туралы түсінік қалыптастыруға, Азия мен Еуропаның этникалық ерекшелігін тарихи өткен және қазіргі заманда көрсетуге бағытталған. Пәннің негізгі міндеттеріне мыналар жатады: этнологиялық ғылымның тұжырымдамалық аппаратымен, жұмыс әдіснамасымен және әдістемесімен, аймақтар мен жекелеген халықтардың этнографиялық сипаттамаларымен танысу, сондай-ақ әлемдегі этникалық жағдайдың эволюциясын және оның өзгеру себептерін көрсету, этнологиядағы зерттеулердің мақсаттары, көздері мен әдістері туралы түсінік беру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің көшпелі өркениеттің әлемдік өркениетке тигізген әсерін қарастыру, көшпелі халқының дәстүрлі шаруашылығының ерекшеліктерін оқыту. Көшпелі жұртшылығының шаруашылығы мен тұрмысы, өнері мен идеологиялық көзқарастары туралы білімді қалыптастырады.Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады: Еуразия көшпелілерінің мал шаруашылығы. Көшпелілер және отырықшы тайпалар. Көшпенділердің туыстық қатынастары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әлемдегі қазақ диаспорасының этникалық тарихын, шет жерлерге қоныстану себептерін, орналасуы мен саны жөніндегі мәліметтермен танысып, дәстүрлі мәдениетінің сақталуы мен өзгерісін айқындай білу қабілетін қалыптастыру. <br/> Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады: Қазақ диаспорасының теориялық және әдістемелік мәселелері. Өзбекістан қазақтарының этникалық тарихы. Қырғызстан қазақтары. Моңғолия қазақтары туралы зерттеулер.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазақ халқы дүниетанымының теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастыра отырып, студенттерге қазақ халқының мол рухани мұраларын танып-білуге, ата-бабаларымыздың таным-түсініктерін, ілім-білімдерін жан-жақты талдауға әрі оны қазіргі заман талабына сай қолдана білуге үйрету. Пәнді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Қазақ халқының этногенезі және дүниетанымы. Қазақ халқының дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарының генезисі. Қазақ халқының космогониялық дүниетанымы.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: болашақ антропологтар мен этнологтарды материалдық мәдениет пен дәстүрлі шаруашылықтың тарихымен таныстыру. Курс ежелгі және ортағасырлық халықтың шаруашылығының қалыптасу тарихын және материалдық мәдениетінің даму ерекшеліктерін түсінуге, материалдық мәдениет элементтері туралы білімдерін олардың тарихи дамуында қолдануға, сондай-ақ мал шаруашылығының негізгі түрлері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерге қазақ халқының материалдық мәдениеті туралы білім беріп, оның негізгі түрлері мен көркем мәдениетті материалдық және рухани мәдениеттің ажырамас бөлігі ретінде бағалау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пән өтпелі, мерзімді және тұрақты баспаналардың ерекшеліктері, олардың формалары, түрлері және ерекшеліктері туралы және бейнелеу өнерінің кең бөлімі ретінде сәндік-қолданбалы өнердің ерекшеліктері сияқты мәселелер қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазақ халқының этногенезі және этникалық тарихының теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастыра отырып, студенттерге этностың пайда болу, құрылу, даму заңдылықтары теориясын үйрету. Жалпы этностардың шығу теориясын зерделей отырып, қазақ этногенезінің күрделі процестерімен қоса, этникалық территориясына қатысты ғылыми еңбектермен таныстыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты Қазақстан аумағындағы тарихи үдерістердің негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері туралы көне заманнан кейінгі орта ғасырларға дейін толық түсінік беру.Пән Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихының негізгі тарихи танымдарын қалыптастырады. Қазақстанның ежелгі кезеңіндегі этномәдени және этносаяси үдерістердің негізінде тарихи даму ерекшеліктері мен оның Қазақстан аумағындағы ерекшеліктері ежелгі мемлекеттердің пайда болуынан бастап моңғол шапқыншылығына дейін, көшпенділер өркениетінің генезисі. Ортағасырлық кезеңде Қазақстанның моңғол мемлекеттілігі жүйесіне кіруі (XIII ғ.), XIV-XV ғғ. Қазақстан аумағындағы моңғолдан кейінгі жаңа саяси құрылымның құрылуы XV ғ. ортасында Қазақ хандығының пайда болуымен аяқталды. XV ғ. ортасы мен XVIII ғ. басындағы қазақ хандығы-Орталық Азияда маңызды рөл атқарған орталықтандырылған мемлекет, біртұтас саяси жүйе. Курс Кіші жүз қазақтарының Ресей империясының құрамына кіру уақытымен аяқталады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің бойында Қазақстанның киелі нысандары,оларды жүйелеу және бүкіл ел бойынша тарихи-мәдени сараптама тетігі туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған.Оқу нәтижесі тарихи география саласындағы теориялық материалдарды жүйелеуге,зерттеулерде тарихи-географиялық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерді Қазақстандағы этникалық топтардың этнографиясымен және оның қалыптасу тарихымен таныстыру. Этностардың материалдық және рухани мәдениеттері ерекшеліктері туралы ой қалыптастыру. Пәнді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Қазақстан халықтарының полиэтникалық құрылу тарихы мен кезеңдері. Славян этностарының Қазақстан территориясына қоныстануы. Қазақстан территориясындағы балғарлар мен поляктар. Қазақстанның түрік халықтары мен дүнгендер.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - этникалық қақтығыстардың ерекшеліктері, мемлекеттік саясат, этноконфессиялық мәселелерді реттеуге қатысты әлемдік тәжірибелер, ұлтаралық қатынастарды зерттеу әдістері және этноконфликттердің алдын алу және шешудің психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру болып табылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қазақ халқының этногенезі және этникалық тарихының теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастыра отырып, студенттерге этностың пайда болу, құрылу, даму заңдылықтары теориясын үйрету. <br/> Пәнді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады:<br/> Қазақ халқының этногенезінің деректемелері мен тарихнамасы. Қола дәуірі тайпаларының этногенетикалық мәселелері. Қазақ халқы этногенезінде сақ кезеңі. Қазақ этногенезіндегі түркі кезеңі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің тарихи антропология туралы негізгі базалық білімдерін қалыптастыру. Сонымен қоса, тарихи антропологияның негізгі базалық ақпаратын танымдық-теоретикалық құрылғыларды игеру мен түсіну арқылы зерттеу жүргізуге икемдеу. Пәнді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Эволюционизмдегі адамның пайда болу мәселесі. Адам бассүйегінің дамуы. Антропогенез. Адам нәсілдері. Орта Азияның ежелгі тұрғындарының антропологиялық зерттелуі. Ежелгі Қазақстан тұрғындарының антропологиялық зерттелуі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: болашақ этнологтарды Қазақстандағы тарихи-географиялық зерттеулермен таныстыру. Пән жалпы Қазақстанның және оның жекелеген аудандарының тарихи географиясын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады:Тарихи географияның зерттеу әдістері және нысандары. Ежелгі өркениеттік тарихи-географиялық аймақтар. Әлем халықтарының нәсілдік ерекшеліктері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты-студенттерді адамдар мен адам нәсілдерінің физикалық қалыптасу үдерісімен, дамуымен таныстыру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: адам денесінің морфологиясы, генетика, антропогенез, нәсілдер, адам биологиясын зерттеудің заманауи әдістері, физикалық антропология мен археологияның байланысы, екі пәннің өзара әрекеттесу әдістері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – мәдени генезис және этногенез процестерін зерттеу мақсатында мәдени құбылыстардағы аналогтардың ерекшеліктерін қалыптастыру. Археологиялық және этнографиялық білімдерін біріктіре отырып, мәдениет пен қоғам туралы ғылыми білімнің ерекшеліктерін түсіну. Зерттеу барысында мыналар қарастырылады: археология ғылымының дамуы; археологиялық зерттеудің негізгі әдістерін; этнографиялық бақылаулар, кейінгі ескерткіштерді қазу, этнографиялық ақпаратты қазба материалдарымен салыстыру және байланыстарды ашу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: этнологияның ғылым саласы ретінде қалыптасып, мақсат, міндеттері туралы ой қалыптастыру.<br/> Пән этнологияның зерттелу деңгейі туралы, бұл саладағы бүгінгі мәселелер туралы түсінік береді. <br/> Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады: этникалық тарих пен этногенез; әлем халықтарының тұрмыстық-мәдени классификациясы; заманауи этникалық процестер.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты - студенттерге этнологиялық аспаптардың теориялық және практикалық дағдыларын меңгеру саласындағы базалық білімді беру, далалық этнологиялық материалдарды жинау әдістерін үйрету. <br/> Пәнді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады:Этнологияның теориялық мәселелері. Әлем халықтарын классификациялау принциптері. Заманауи ғылымдағы этнос және этникалықтың негізі. Этносаралық байланыс. Этнологиялық зерттеудің теоретикалық әдістері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаттары : <br/> - мәдениеттің аз танымал жақтары туралы көрнекі ақпаратты алу және әлеуметтік тәжірибеге енгізу;<br/> - студенттердің ғылыми бағыт ретінде визуалды антропологияның қалыптасу және даму тарихы туралы тұтас түсініктерін қалыптастыру; <br/> - зерттеудің негізгі теориялары мен әдістері туралы білім алу және аудиовизуалды материалдардың жұмысы мен талдау дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазақ/орыс/шет тілдерінде ғылыми жазу саласында мәтіндік құзыреттіліктерді дамыту. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: ғылыми мақала мәтінінің тілдік аспектілері мен құрылымдық-мазмұндық ерекшеліктерін түсіндіру; ғылыми ақпаратты талдау; ғылыми мәтін құру әдістерін қолдану, түпнұсқалыққа жету үшін аударма стратегияларын қолдану; ғылыми стильдің тілдік нормалары мен нормаларын ескере отырып, жазбаша сөйлеуді қалыптастыру; әртүрлі жанрдағы авторлық ғылыми мәтіндерді жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - мәдениеттің негізгі мәселелерін, оның дамуының жалпы заңдылықтарын салыстыру және қорытынды жасау қабілеттерін қалыптастыру. Әр түрлі дәуір мен халықтардың мәдениет тарихы, дін мен мифология, әлемдік әдебиеттің, музыка мен театр өнерінің маңызды туындылары, көркем шығармашылық пен қабылдаудың маңызды ерекшеліктері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді Зерттеудің мақсаты-әлем халықтарының этномәдени ерекшеліктері туралы; тарихи дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі әлем халықтарының негізгі дәстүрлері, әдет-ғұрыптары, салт-дәстүрлері туралы идеяларды қалыптастыру; туристік қызметтің инновациялық технологияларын және туристерге қызмет көрсетудің жаңа нысандарын қолдана отырып, ұлттық этномәдени дәстүрлерді жаңғыртуға және дамытуға жәрдемдесу, сондай-ақ студенттердің командада тиімді жұмыс істеуді, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдауды қамтамасыз ететін әлем халықтарының салт-дәстүрлерінің негізгі кешенін теориялық және практикалық игеруі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерде бала этнографиясын зерттеудің теориялық және әдістемелік базасы туралы түсінік қалыптастыруға, мәдени-адамгершілік мұраны анықтауды және сақтауды қоса алғанда, ғылыми және әлеуметтік-мәдени аспектілердегі ерекшеліктер мен маңыздылықты ашуға бағытталған.Бала этнографиясы-бұл халық педагогикасының негізгі мәселелерінің әр түрлі материалдары бар этнографияның тәуелсіз бағыты және этнографиялық зерттеулер тұрғысынан қоғам дамуының қазіргі кезеңіндегі балалық шаққа көзқарастардың даму ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты студенттердің гендерлік мәселелерді далалық этнографиялық зерттеу дағдыларын дамытуға бағдарлау болып табылады. Сабақтың практикалық бөлігі гендерлік зерттеулердің әртүрлі бағыттарын бейнелейтін негізгі жұмыстармен, сондай-ақ алынған білімді далалық зерттеу тәжірибесінде қолдану саласындағы тәжірибелермен танысуды қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты студенттерді далалық зерттеулердің этикалық, моральдық нормалары мен негізгі алгоритмдерін қолдана отырып, далалық зерттеулердің ерекшеліктерімен таныстыру. Пән қолданбалы және жалпы ғылыми зерттеулерде қолдана отырып, этнологиялық материалды жинау және талдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Білім алушы пәннің сандық және сапалық әдістерін қолдана отырып, далалық ізденістердің базалық қағидаттарын меңгереді, ұғымдық-категориялық аппаратты, антропологиялық және этнологиялық ақпаратты жинау әдіснамасы мен әдістерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты Қазақстан Республикасы этносаясатының негізгі бағыттары бойынша базалық білімді қалыптастыру. Елдегі этносаясаттың ерекшеліктерін білу: ұлттық келісім, әлеуметтік-саяси тұрақтылық, Интеграциялық саясат және ҚР-дағы мемлекеттік қауіпсіздік.Пәннің негізгі мазмұны саяси үдерістер мен қатынастарды зерттеу дағдыларына, ҚР-дағы саяси доктриналарды талдау және түсіндіру әдістеріне арналған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақтың рухани мәдениеті, халық ілімдері пәні - қазақ халқының рухани мәдени мұралары жүйеленеді, ауызекі халық творчествосы, жазба мәдениеті, халықтық ілімдер: халық медицинасы, халық ветеринариясы, халық астрономиясының тұрмыстағы орны мен ролін айқындалады, қазақ дүниетанымының қалыптасуын, дамуы сараланады, халық музыкасы мен аспаптары, олардың түрлері талданып классификацияланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән көші-қон процестерін зерттеудің заманауи тәсілдері, принциптері мен әдістері, жаһандану жағдайындағы қазіргі әлемдегі көші-қон ерекшеліктері, көші-қонның демографиялық процестерге әсері, көші-қонның себептері мен салдары туралы білімді жүйелейді. Студенттерде демографиялық ғылымның жұмысының теориялық негіздері мен заңдылықтары туралы идеяларды қалыптастыру,оның ерекшелігін бөліп көрсету, таным әдіснамасы мен әдістерінің арақатынасы принциптерін ашу;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің тарихи аспектідегі қаланың рөлі, маңызы, оның әлеуметтік-экономикалық, саяси маңызы және қалалық мәдениеттің ерекшелігі туралы түсініктерін қалыптастыру.Қала антропологиясы – антропологияның дербес бағыты, оның негізгі мақсаты тарихи кезеңдерде қала антропологиясының әртүрлі аспектілері туралы түсінік қалыптастыру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты мен міндеттері: Курс мақсаты – қазіргі қаланың әлеуметтік-мәдени жіктелуі, өмір салты мен сәбмәдениетін талдау. Курс міндеттері: қаланың әлеуметтік мәдени топтарына жүргізілген заманауи зерттеулерін қарастыру.
Мазмұны: курс барысыда студенттер қаладағы әр түрлі тап өкіолдерінің өзіндік салтымен мен коммуникативтілік стратегияларымен танысады. Модульді меңгеру барысында студенттер келесідей құзыреттіліктер түрін игереді:
Қала антропологиясы бойынша алаңдық зерттеуді жүргізуге қажетті әдіснаманы білуі тиіс.
Қаланың әлеуметтік, мәдени, антропологиялық шынайылығын зерттеуге қажетті негізгі теориялық үлгілерді меңгеруі тиіс.
Кәсіби іс-әрекетінде социологиялық теория мен әдістерін қолдануға дағдылануы тиіс
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерде іргелі этнографиялық білім туралы түсінік қалыптастыру және практикалық мәселелерді шешудің өзіндік әдістерін жасау.Қолданбалы этнология-бұл іргелі этнографиялық, этнологиялық білімді және қолданбалы есептерді шешудің өзіндік әдістерін қолдануды қамтитын ғылыми бағыт. Материалды баяндау түрлі өзекті мәселелерге негізделген: ұлттардың өзін-өзі анықтау құқығы, этнотерриториялық құқық, этносаралық толеранттылық пен ынтымақтастықты тәрбиелеу және т.б.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің мәдени және табиғи мұра объектілерін басқару органдарында, ғылыми-зерттеу мекемелерінде, мұражайларда кәсіби қызметке қажетті мәдени және табиғи мұраны сақтау тарихы, теориясы мен практикасы туралы пәнаралық сипаттағы білім жүйесін игеру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-студенттерді ғылыми білім жүйесіндегі медиа этнографияның теориялық және практикалық маңыздылығымен таныстыру.Медиа этнография-этникалық топтар мәдениетінің әртүрлі аспектілерін зерттеу үшін қазіргі заманғы қызметтің принциптері мен әдістерін дамыту және аудиовизуалды ақпаратты әлеуметтік практикаға енгізу. Зерттеу барысында әртүрлі аудиовизуалды дереккөздерден алынған ақпарат қаралады, талданады және салыстырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің музейтану және музейлерді жіктеу саласындағы негізгі ұғымдары туралы білімдерін, музейдегі ғылыми жұмыс типтері мен негізгі түрлерін, құрылымын, музейлік экспозицияларды құру ерекшеліктерін және мазмұнын, музейлердің қызметіндегі мәдени-білім берудің мәні мен ерекшелігін қалыптастыру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің музейтану және музейлерді жіктеу саласындағы негізгі ұғымдары туралы білімдерін, музейдегі ғылыми жұмыс типтері мен негізгі түрлерін, құрылымын, музейлік экспозицияларды құру ерекшеліктерін және мазмұнын, музейлердің қызметіндегі мәдени-білім берудің мәні мен ерекшелігін қалыптастыру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің мұрағат ісінің пайда болу тарихының негізгі кезеңдері, мұрағаттық этнографияның теориясы мен практикасы, оның гуманитарлық білім жүйесіндегі орны туралы түсініктерін қалыптастыру.Пәннің негізгі мазмұны архив ісі мен этнография мәселелерін, негізгі ұғымдарды түсінуге, сондай-ақ этнографиялық архив материалын жіктеу мен талдауға, кәсіби міндеттерді анықтау және шешу үшін әдістер мен мәліметтерді пайдалану дағдыларына және т. б. арналған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің сәулет ескерткіштері , олардың ерекшеліктері, адам мен қоғам өміріндегі орны мен рөлі, оның тарихи эволюциясының тенденциялары мен проблемалары туралы түсініктерін қалыптастыруға, көркем мәдениеттің негізгі ескерткіштерін талдауға бағытталған.студент алғашқы қауымдық құрылыстан бастап қазіргі заманғы сәулет өнеріне дейінгі сәулет өнерінің даму кезеңдері, бағыттары мен кезеңдері туралы ақпарат алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-тарихи демографиядағы халықтардың қоныстануы туралы, қазіргі заманғы ұғымдар, теориялар, терминология туралы идеяларды қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер әлемдік тарихпен өзара байланыста Қазақстан демографиясының негізгі үрдістері мен заңдылықтарын білетін болады. Дереккөздер арқылы халықтың қоныстануы туралы талдаулар алады және білімін практикада қолдана білу. Пән халықтың саны мен демографияның әлемдегі тарихи үрдістер әсерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-тарихи демографиядағы халықтардың қоныстануы туралы, қазіргі заманғы ұғымдар, теориялар, терминология туралы идеяларды қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер әлемдік тарихпен өзара байланыста Қазақстан демографиясының негізгі үрдістері мен заңдылықтарын білетін болады. Дереккөздер арқылы халықтың қоныстануы туралы талдаулар алады және білімін практикада қолдана білу. Пән халықтың саны мен демографияның әлемдегі тарихи үрдістер әсерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің өлкетану жұмыстарын өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру. Келесі мәселелер қарастырылатын болады: өлкетану тарихы, өлкетану ғалымдарының өлкені археологиялық, этнографиялық, жаратылыстану тарихын зерттеуге, тарихи-мәдени мұраны сақтауға, алғашқы музей қорларын құруға қосқан үлесі. республика аумағы; ең көрнекті өлкетанушылардың тұлғалары мен қызметі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің мәдени мұраны – археологиялық және этнографиялық материалдарды сақтау, консервациялау мен реставрация негіздерін оқыту барысында білімдерін жетілдіру, реставрация қызметінің тарихын, пәнаралық сабақтастығы жүйесін және осы мәлелелер аясында қарастырылатын отандық және халқаралық нормативтік құжаттар топтамасымен жұмыс істеуге икемдеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің жергілікті және шет елдерге шығу туризмін дамытуда Қазақстанның және әлемнің басқа елдерінің тарихи-мәдени мұраларының маңыздылығын бағалау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Келесідей мәселелер қаралатын болады: туристік қалалар мен бағыттарды қалыптастыру мен дамытудағы музей және тарихи-мәдени туризмнің рөлі; туристердің әртүрлі санаттарының ерекшеліктері, туристік қызмет көрсетуді ұйымдастыру қағидаттары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты студенттердің біздің елімізде де, шетелде де жас ұрпақ арасында конфессияаралық өзара іс-қимыл теориясы мен практикасы туралы жүйелі білімдерін қалыптастыру болып табылады. Конфессияаралық диалогтың ерекшелігі, қалыптасу және даму кезеңдері,оның принциптері, заңдылықтары, жұмыс істеу заңдылықтары және қазіргі заманның дамуындағы рөлі туралы болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің мәтіндік жазбаларды зерттеу тарихы, монета тарихы туралы түсініктерін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: мәтіндік жазуларды жіктеу және зерттеу, ескерткіштерді мерзімдеу, монета ісінің тарихы, нумизматикалық материалмен жұмыс істеу әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерде этика және мораль тарихы, антропологиядағы этикалық нормалардың мотивтері мен құндылықтарының рөлі туралы түсінік қалыптастыру.Этика антропологиясы-антропологияның өзіндік бағыты, оның негізгі мақсаттары антропологияның этикалық нормалары мен аспектілері туралы түсінік қалыптастыру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты этноархеологияның ерекшеліктері, қалыптасу тарихы және оқу әдістері туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: археологиялық материалдарды интерпретациялау, адам қызметінің түрлері, эксперименталды археология, ежелгі тайпалардың дәстүрлері мен сенімдері, культурогенез, социогенез.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әр түрлі этникалық қауымдастықтар өкілдерінің психикасының көрінісі мен жұмысының ерекшелігі туралы, нақты этникалық қауымдастықтар өкілдерінің ұлттық-психологиялық ерекшеліктерін қалыптастырудың факторлары мен көздері туралы білімнің тұтас жүйесін; этникалық стереотиптерді талдау және алдын-алу саласындағы, этносаралық өзара іс-қимылды жақсарту және тереңдету саласындағы психологиялық ағарту, ұлтаралық қақтығыстардың психопрофилактикасы боинша құзыреттіктерді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің ұлттық экономиканы жүргізудің теориялық, әдіснамалық және әдістемелік негіздері, сондай-ақ әртүрлі иерархиялық деңгейдегі экономикалық жүйелердің даму тенденциялары мен заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Әр түрлі этностардың дәстүрлерінің, әдет-ғұрыптарының, мәдениетінің, психологиясының, идеологиясының, діни көзқарастарының өзара әсері, сондай-ақ өндірістік күштер мен өндірістік қатынастардың даму деңгейін оқытуға мүмкіндік береді.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Защита практики
Защита практики
Защита практики
Практиканың мақсаты - химиялық өндірістің технологиялық сызбаларын оқу, белгілі бір химиялық кәсіпорын мысалында жабдықтар, материалдар таңдау және жобалық-жобалық шешімдерді негіздеу, дамыту барысында алынған құзыреттерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. тәжірибе барысында өндірістік тапсырмаларды орындауға арналған модуль.
Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, ережелерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.