гуманитарлық білім бакалавры
Археологиялық ғылымның іргелі негіздерін түсінетін, әртүрлі тарихи кезеңдерде археологиялық мәдениеттер, егіншілік және көшпелі өркениеттер туралы білімі бар мамандар даярлау. Археологиядағы пәнаралық және заманауи сандық әдістер туралы түсінік қалыптастыру.
Археология
6B02210
Тарих
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Дүниежүзі тарихы
География
70 (Каз.) 70 (Орыс.)
1100000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің негізгі мақсаты – адамзат қоғамының даму заңдылықтарын түсіндіру, оның шаруашылық және қоғамдық қызметтерінің ерте кезеңдегі дамуын объективті-тарихи түрде қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: антропологиялық, этнографиялық, археологиялық деректер бойынша адамзаттың даму тарихын зерттеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің антикалық дәуір тарихы туралы түсініктерін қалыптастыру: тайпалардың шаруашылығы, тұрмысы, өнері. Сонымен қатар, археологиялық мәдениеттері және кезеңдеу мәселелерін саралауға дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Антика дәуірінің зерттелу тарихы. Аппенин түбегінің ерте темір дәуірі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: генетикалық әдістерді қолдана отырып, алғашқы адамдардың шығу тегі мен көші-қоны, сондай-ақ басқа топтармен өзара қарым-қатынасы туралы түсінік беру. Пәнді зерттеу барысында келесі аспектілер қарастырылады: генетикалық маркерлер, көші-қон, археологиядағы ДНҚ-ны зерттеу, археогенетикалық әдістер, молекулалық генетика негіздері, археологиялық мәліметтерге молекулалық генетиканың статистикалық әдістерін қолдану.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адамдар мен олардың айналасындағы фауна қалай болғандығы туралы түсініктер қалыптастыру, археологиялық қазба кезінде жануарлардың сүйектерін зерттеу әдістерімен танысу. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: ежелгі жануарлардың түрлері, доместикация, диета, адамдармен бірге жануарларды жерлеу рәсімдері, жануарлардың қалдықтарының макроскопиялық, микроскопиялық және молекулалық сипаттамалары.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің археология туралы, негізгі зерттеу әдістері, ғылыми бағыттар мен мектептер туралы білімдерін қалыптастыру, ежелгі мәдениеттер тарихының жалпы заңдылықтарын, тарихи кезеңдер бойынша ежелгі қоғамдарды археологиялық сипаттау дағдыларын қалыптастыру. Пәнді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: археологиялық ғылымды дамыту; археологияның даму тарихы, негізгі әдістері; жаратылыстану ғылымдары және археология.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - археологиядағы қыш өндірісін зерттеу мәселелері туралы түсінік қалыптастыру, қыш бұйымдарын зерттеу әдістерін, ежелгі қыш өндірісінің технологияларын, мерзімдеудің өзекті мәселелерін және далалық жағдайда қыш бұйымдармен жұмыс істеу әдістерін қарастыру. Пәнді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Зерттелу деңгейі, қыш жасау технологиялары, қыш бұйымдарының уақытын анықтау мәселелері, далалық және камералдық жағдайдағы керамикамен жұмыс істеу, реставрация және консервация.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: археологиялық зерттеулер жүргізу барысында заманауи технологияларды пайдалану туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: географиялық ақпараттық жүйе, аэрофототүсірілім, цифрлық карталар, 3D модельдеу, виртуалды шындық, спутниктік түсірілім.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерге археологиялық және этнографиялық материалдарды консервациялау және қалпына келтіру туралы түсініктерді мәдени мұраның түпнұсқалығы қағидасы негізінде түсіндіру, қалпына келтіру қызметінің тарихын білу. Пәнді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Заманауи реставрацияның түрлері мен бағыттары. Керамикалық бұйымдар реставрациясы. Архитектуралық ескерткіштерді реставрациялау және консервациялау. Ағаш бұйымдар реставрациясы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерді адамзаттың тарихи-мәдени кезеңдері бойынша археологиялық зерттеу әдістері негізінде тарихи шынайылықты сипаттауын қалыптастыру және жұмыс істеуге дағдыландыру. <br/> Пәнді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады:<br/> Археологиялық ескерткіштер және оның түрлері. Мәдени қабат және стратиграфия. Археологиялық барлау және оның түрлері. Археологиялық қазба. Қорымдарды қазу әдістері.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: жер бетінің тұтас, жекелеген аумақтары мен учаскелерінің картографиялық кескінін топографиялық-геодезиялық қамсыздандыру туралы ой қалыптастыру. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: топографиялық және тақырыптық карталарды құрастыру мен жаңарту; ҚР мемлекеттік геодезиялық жүйесі; Картографиялық шығармалардың түрлері; Географияда қолданылатын координаталар жүйесі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жер бетіндегі тіршіліктің пайда болуы мен дамуын және органикалық әлем эволюциясының негізгі кезеңдерін зерттеу. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: геологиялық жас туралы түсінік, шөгінді, магмалық және метаморфтық жыныстардың салыстырмалы жасын анықтау әдістері, халықаралық геохронологиялық (стратиграфиялық) шкала, жердің геологиялық жасы.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың барысында маңызды мақсат әлем елдерінің тарихи дамуын оқыту болып табылады. Оқыту барысында басты тарихи оқиғалар олардың себептері мен жүргізулері қазіргі халықаралық системаның даму тенденцияларын маңызы оқытылады. <br/> - маңызды тарихи оқиғалар мен олардың себептерін білу, <br/> -әлеуметтік саяси ауысу кезіндегі тарихи шарттарды білу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-археологиялық дереккөздер контекстінде Еуразия аумағындағы ортағасырлық археологиялық ескерткіштерін түсіну және зерттеу қабілетін қалыптастыру. Пән студенттердің ортағасырлық археология, халықтардың материалдық және рухани мәдениеті, ортағасырлық қалашықтарды және осы кезеңдегі басқа археологиялық орындарды зерттеу тарихы туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: жартас бетіндегі суреттер және олардың салыну уақыты мен гегографиялық орналасу ерекшеліктері туралы ой қалыптастыру. Осы пәнді оқыту аясында Қазақстан мен Еуразия аумағында кеңінен таралған жартас бетіндегі суреттер туралы түсінік беріледі. Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады: Қазақстан петороглифтерінің зерттелу тарихы; әр түрлі уақыт аралықтарына жататын петроглифтер ерекшеліктері; жартас бетіндегі суреттерді салыну техникасы мен күрделілігіне қарай ажырату.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқытылып отырылған пән Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден ортағасырларға дейінгі кезеңін қамтиды. Тас ғасыры, қола, ерте темір дәуірі, сақ, үйсін, қаңлы, ғұндар тарихы, сонымен қатар Түркі қағанатының құрылуынан бастап қазақ хандығының құрылуы кезеңіне дейінгі тарихи дәуір қамтылады.Қазақстан территоориясындағы тарихи оқиғалар көршілес халықтар тарихымен тығыз байланыста қарастырылады. Әлеуметтік-саяси өзгерістердің тарихи шарттылығын білу;
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттерде Қазақстанның ерте темір дәуірінің зерттелу тарихын білуді, негізгі археологиялық мәдениеттерді саралауды, кезеңделу мәселелерін талдауды және ерте темір дәуірі жұртшылығының шаруашылығы мен тұрмысы, өнері мен идеологиялық көзқарастары туралы білімді қалыптастырады. Пәнді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Қазақстанның ерте темір дәуірінің зерттелу тарихы. Сақ-скиф кезеңі. Ғұн-сармат кезеңі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қола дәуiрi заманында Қазақстан жерiн мекендеген тұрғындардың шаруашылығы, материалдық және рухани мәдениетiн оқып үйрету. Қола дәуiрiнiң қоғамдық-экономикалық қатынастарын түсiне бiлу және қола дәуiрi мәдениетінің теоретикалық мәселелерін меңгеру. Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады: Қазақстан қола дәуірінің жерлеу ғұрпы. Қола дәуірі ескерткіштерінің түрлері. Қазақстан қола дәуірінің зерттелу тарихы.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттерді қола дәуірінің археологиялық ескерткіштері мен мәдениеттерімен таныстыру. Пәнді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Қола дәуірі кезіндегі Еуразия. Кезеңдеу мен мерзімдеу мәселелері. Қола дәуірі өнері. Қола дәуірі кезінде Еуразия территориясын мекендеген тайпалардың локалді мерзімдік ерекшеліктері. Еуразия мен көршілес аймақтардағы қола дәуірі мәдениеттерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтары мәселелері.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ежелгі және ортағасырлық археологиялық, архитектуралық және басқа да ескерткіштер туралы түсінік қалыптастыру. Осы пәнді зерделеу барысында мынадай аспектілер қарастырылады: мегалитикалық құрылыстар, мүсіндер, балбалдар, монументалды-сәндік кескіндеме, сәулет құрылыстары, ежелгі құрылыстарды зерттеу әдістері, сәулет стильдері, ежелгі мәдениеттердің монументалды өнерінің ерекшеліктері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазақ және басқа да көршілес этностардың ежелгі және ортағасырлық монументалдық өнері мен архитектурасы, ауданның әлеуметтік- мәдени өміріндегі ролі туралы негізгі түсінік беру. Пәнді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Ежелгі және ортағасырлық Орталық Азияның зерттелу тарихы. Самарқанд, Бұқара, Хиуа, Шахрисабз архитектуралық ескерткіштері, Орталық Азиядағы архитектура және қала салу ісі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты көне организмдердің түрлік құрамы, олардың морфологиясы, көне организмдердің өмір сүруі және олардың қоршаған ортамен қарым-қатынасы, бактериялар мен цианобионттардың, өсімдіктердің және жануарлардың ірі топтарының дамуының негізгі бағыттары туралы түсінік қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: палеонтологияны зерттеу әдістері, палеогенетика, қазба жануарларының түрлері, ежелгі орнанизмдердің жіктелуі, палеоботаника, палеозоология.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: алғашқы адамдардың тіршілік ету ортасы, флора, фауна және көне табиғатты зерттеу әдістері туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: палеонтология, ежелгі ағзалар, экологиялық факторлар, ландшафт, ежелгі қоғамдарды қайта қалпына келтіру, тафономия.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің тас ғасырына тән археологиялық мәдениеттер мен ескерткіштердің пайда болған кезеңдерін, сол дәуірде пайда болған археологиялық мәдениеттер мен ескерткіштер туралы көз-қарастарын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: Тас ғасырының кезеңделуі мен хронологиясы. Кезеңнің зерттелу тарихы мен маңызды ашылулары. Тас ғасырының мәдениеттері мен археологиялық ескерткіштері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: пәндік деректер негізінде қоғам тарихын зерттейтін дербес ғылым ретінде археологияның әдіснамалық негіздерін зерттеу. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: археологиялық мектептер, археологиялық зерттеу процедурасы, археологиялық зерттеу әдістері, процессуалды археология, постпроцессуалды археология.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты археология аясында материалдық іздер мен заттарды зерттеу кезінде студенттердің трасология саласында арнайы білімдерін, ғылыми-әзірленген әдістемелер мен техникалық құралдарды қолданудағы біліктері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу кезінде білім алушы трасологияның міндеттері, ғылыми негіздері мен әдістері, трасологиялық сәйкестендіру сараптамасы әдістемесінің негізгі ережелері, керамиканы трасологиялық сараптау туралы білім алады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Ұлы Жібек жолы бойында қалыптасқан мәдениет пен өркениет туралы, тармақтары жайында білімдерін қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады: Ерте ортағасырлық мемлекеттердің зерттелу тарихы. Түрік қағанаты. Ұлы Жібек Жолы бойындағы ортағасырлық қалалар. Оңтүстік Қазақстан және Жетісу ортағасырлық қалалары. Керуен сарайлар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты-студенттерді адамдар мен адам нәсілдерінің физикалық қалыптасу үдерісімен, дамуымен таныстыру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: адам денесінің морфологиясы, генетика, антропогенез, нәсілдер, адам биологиясын зерттеудің заманауи әдістері, физикалық антропология мен археологияның байланысы, екі пәннің өзара әрекеттесу әдістері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты алғашқы бейнелеу өнері, ежелгі суретшілер қолданған материалдар мен техникалар туралы түсінік алады.
Студенттер ежелгі өнер ескерткіштерінің классификациясы жөнінде, туындыларды, сюжеттерді, материалдарды құру әдістері туралы ежелгі адам үшін өнердің маңызы туралы түсінік алады.
Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады:
Алғашқы қауым өнерінің зерттелу тарихы. Тас ғасырының жартас бетіндегі суреттері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ежелгі тайпалардың нанымдары мен сенімдері және олардың археологиялық артефактілерді зерттеудегі рөлі туралы түсінік беру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: ежелгі тайпалардың әдет-ғұрыптары, ежелгі наным-сенімдер, рәсімдер, архитектуралық діни кешендер, ислам археологиясы, інжіл археологиясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты археологиялық зерттеулердегі ежелгі және ортағасырлық мемлекеттердегі саяси жағдайдың рөлі туралы түсінік беру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: басқару жүйелері, әскери қақтығыстар, жауынгер жерлеу орындары, кенотафтар, саяси процестер мен қоғам, саяси жүйелер мен идеологиялар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - археологиядағы қыш өндірісін зерттеу мәселелері туралы түсінік қалыптастыру, қыш бұйымдарын зерттеу әдістерін, ежелгі қыш өндірісінің технологияларын, мерзімдеудің өзекті мәселелерін және далалық жағдайда қыш бұйымдармен жұмыс істеу әдістерін қарастыру. Пәнді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Зерттелу деңгейі, қыш жасау технологиялары, қыш бұйымдарының уақытын анықтау мәселелері, далалық және камералдық жағдайдағы керамикамен жұмыс істеу, реставрация және консервация.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: археологиялық зерттеулер жүргізу барысында заманауи технологияларды пайдалану туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: географиялық ақпараттық жүйе, аэрофототүсірілім, цифрлық карталар, 3D модельдеу, виртуалды шындық, спутниктік түсірілім.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қару-жараққа, әскери іске, әскери құрал-жабдықтарға, әскери-қорғаныс ісіне және жалпы әскери мәдениетке қатысты түсінік қалыптастыру. Пәнді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: жауынгерлік жерлеу орындар, еске алу құрылыстары, ат-әбзелдер, ежелгі және ортағасырлық тайпалардың қару-жарақтары, суық қару түрлері, жақын және алыс қашықтықтағы қару-жарақ түрлері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: жер бетінің тұтас, жекелеген аумақтары мен учаскелерінің картографиялық кескінін топографиялық-геодезиялық қамсыздандыру туралы ой қалыптастыру. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: топографиялық және тақырыптық карталарды құрастыру мен жаңарту; ҚР мемлекеттік геодезиялық жүйесі; Картографиялық шығармалардың түрлері; Географияда қолданылатын координаталар жүйесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: студенттердің геодезиялық аспаптар және оларды ұқыпты қолдану бойынша кәсіби білітілігін қалыптастыру.
Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады:
геодезиялық аспаптар, олармен жұмыс істеу, ұқыпты сақтау және ұстау, және де оларды бақылау, зерттеу, тексеруден өткізу мәселелерін шеудегі негізгі кәсіби біліктіліктерді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жер бетіндегі тіршіліктің пайда болуы мен дамуын және органикалық Әлем эволюциясының негізгі кезеңдерін зерттеу. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: геологиялық жас туралы түсінік, шөгінді, магмалық және метаморфтық жыныстардың салыстырмалы жасын анықтау әдістері, халықаралық геохронологиялық (стратиграфиялық) шкала, жердің геологиялық жасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты әлем елдерінің тарихи дамуын оқыту болып табылады. Оқыту барысында басты тарихи оқиғалар олардың себептері мен жүргізулері қазіргі халықаралық системаның даму тенденцияларын маңызы оқытылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: жартас бетіндегі суреттер және олардың салыну уақыты мен гегографиялық орналасу ерекшеліктері туралы ой қалыптастыру. Осы пәнді оқыту аясында Қазақстан мен Еуразия аумағында кеңінен таралған жартас бетіндегі суреттер туралы түсінік беріледі. Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады: Қазақстан петороглифтерінің зерттелу тарихы; әр түрлі уақыт аралықтарына жататын петроглифтер ерекшеліктері; жартас бетіндегі суреттерді салыну техникасы мен күрделілігіне қарай ажырату.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – қола дәуiрi заманында Қазақстан жерiн мекендеген тұрғындардың шаруашылығы, материалдық және рухани мәдениетiн оқып үйрету. Қола дәуiрiнiң қоғамдық-экономикалық қатынастарын түсiне бiлу және қола дәуiрi мәдениетінің теоретикалық мәселелерін меңгеру. Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады: Қазақстан қола дәуірінің жерлеу ғұрпы. Қола дәуірі ескерткіштерінің түрлері. Қазақстан қола дәуірінің зерттелу тарихы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерде палеография, сфрагистика, геральдика, нумизманика, эпиграфика, ономастика, фалеристика зерттеулері туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: мәтіндік жазуларды жіктеу және зерттеу, ескерткіштерді анықтау, монета ісінің тарихы, нумизматикалық материалмен жұмыс істеу әдістері, елтаңбалар, мөрлер, ордендер, медальдар тарихы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: этностың рөлі мен маңыздылығын, әлем халықтарының дәстүрлі өмір салтының этномәдени ерекшеліктерін, этникалық қауымдастықтар және олардың мәдениетке қосқан үлесін бағалау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: әлемнің этникалық көрінісі, антропологиялық, тілдік және шаруашылық-мәдени жіктелуі, этногенез және этникалық тарих, әлем халықтарының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәдениетінің сипаттамасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің музейтану және музейлерді жіктеу саласындағы негізгі ұғымдары туралы білімдерін, музейдегі ғылыми жұмыс типтері мен негізгі түрлерін, құрылымын, музейлік экспозицияларды құру ерекшеліктерін және мазмұнын, музейлердің қызметіндегі мәдени-білім берудің мәні мен ерекшелігін қалыптастыру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қазақ және басқа да көршілес этностардың ежелгі және ортағасырлық монументалдық өнері мен архитектурасы, ауданның әлеуметтік- мәдени өміріндегі ролі туралы негізгі түсінік беру. Пәнді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Ежелгі және ортағасырлық Орталық Азияның зерттелу тарихы. Самарқанд, Бұқара, Хиуа, Шахрисабз архитектуралық ескерткіштері, Орталық Азиядағы архитектура және қала салу ісі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: алғашқы адамдардың тіршілік ету ортасы, флора, фауна және көне табиғатты зерттеу әдістері туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: палеонтология, ежелгі ағзалар, экологиялық факторлар, ландшафт, ежелгі қоғамдарды қайта қалпына келтіру, тафономия.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттерде Қазақстанның ерте темір дәуірінің зерттелу тарихын білуді, негізгі археологиялық мәдениеттерді саралауды, кезеңделу мәселелерін талдауды және ерте темір дәуірі жұртшылығының шаруашылығы мен тұрмысы, өнері мен идеологиялық көзқарастары туралы білімді қалыптастырады. Пәнді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Қазақстанның ерте темір дәуірінің зерттелу тарихы. Сақ-скиф кезеңі. Ғұн-сармат кезеңі. Майемер мәдениеті. Тасмола мәдениеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: болашақ археологтарды Қазақстандағы тарихи-географиялық зерттеулермен таныстыру.
Пән жалпы Қазақстанның және оның жекелеген аудандарының тарихи географиясын зерттеуге бағытталған.
Пәнді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады:
Тарихи географияның зерттеу әдістері және нысандары. Ежелгі өркениеттік тарихи-географиялық аймақтар. Әлем халықтарының нәсілдік ерекшеліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттердің өлкетану жұмыстарын өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру. Келесі мәселелер қарастырылатын болады: өлкетану тарихы, өлкетану ғалымдарының өлкені археологиялық, этнографиялық, жаратылыстану тарихын зерттеуге, тарихи-мәдени мұраны сақтауға, алғашқы музей қорларын құруға қосқан үлесі. республика аумағы; ең көрнекті өлкетанушылардың тұлғалары мен қызметі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: археологиялық және тарихи зерттеулердегі жасанды интеллекттің рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Деректерді талдау мен модельдеуде жасанды интеллекттің қолданылуын зерттеу. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Машиналық оқыту алгоритмдері, өткен оқиғаларды модельдеу, археологиялық олжаларды талдау және жіктеу, археологиялық объектілерді визуализациялау, геокеңістіктік деректерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты археология аясында материалдық іздер мен заттарды зерттеу кезінде студенттердің трасология саласында арнайы білімдерін, ғылыми-әзірленген әдістемелер мен техникалық құралдарды қолданудағы біліктері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу кезінде білім алушы трасологияның міндеттері, ғылыми негіздері мен әдістері, трасологиялық сәйкестендіру сараптамасы әдістемесінің негізгі ережелері, керамиканы трасологиялық сараптау туралы білім алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Ұлы Жібек жолы бойында қалыптасқан мәдениет пен өркениет туралы, тармақтары жайында білімдерін қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады: Ерте ортағасырлық мемлекеттердің зерттелу тарихы. Түрік қағанаты. Ұлы Жібек Жолы бойындағы ортағасырлық қалалар. Оңтүстік Қазақстан және Жетісу ортағасырлық қалалары. Керуен сарайлар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты: гуманитарлық бейіндегі студенттерді физикалық антропологияның тарих ғылымымен сабақтастығы мен негізгі жетістіктерімен таныстыру. Оқу барысында білім алушы адамзат қоғамының биологиялық және әлеуметтік компоненттерінің негізінде тұратын антропологиялық және этнологиялық пәндерді зерттеудің кешенді тәсілдері туралы білім алады. Пән физикалық антропология мен адам эволюциясының негізгі бағыттары бойынша білімдерді қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттердің мәтіндік жазбаларды зерттеу тарихы, монета тарихы туралы түсініктерін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: мәтіндік жазуларды жіктеу және зерттеу, ескерткіштерді мерзімдеу, монета ісінің тарихы, нумизматикалық материалмен жұмыс істеу әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты этноархеологияның ерекшеліктері, қалыптасу тарихы және оқу әдістері туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: археологиялық материалдарды интерпретациялау, адам қызметінің түрлері, эксперименталды археология, ежелгі тайпалардың дәстүрлері мен сенімдері, культурогенез, социогенез.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Защита практики
Практиканың мақсаты - химиялық өндірістің технологиялық сызбаларын оқу, белгілі бір химиялық кәсіпорын мысалында жабдықтар, материалдар таңдау және жобалық-жобалық шешімдерді негіздеу, дамыту барысында алынған құзыреттерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. тәжірибе барысында өндірістік тапсырмаларды орындауға арналған модуль.
Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, ережелерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.