философия докторы (PhD)
Қоғам мен мәдениетті жаңаша философиялық тұрғыдан зерттеудің заманауи әдіснамаларын қолданып ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе алатын, білім беру және мәдени-ағарту қызметінде ақпаратты өңдеудің инновациялық әдістерін игерген гуманитарлық ғылымдар саласындағы жоғары білікті ғылыми кадрларды даярлау.
Мәдениеттер диалогындағы философия
8D02215
Философия және саясаттану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
2000000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: баспа талаптарын ескере отырып, ғылыми жарияланымдар жазу жөнінде дағдылар қалыптастыру. Пәнді оқу барысында жоғары импакт факторлы мақалалар жазуда академиялық жазу ұстанымдарын қолдану; гуманитарлық-әлеуметтік білімдерде талдамалық жазбалар, сараптамалық қорытындылар жазу үшін ғылыми стильді дамыту; ғылыми зерттеулер типін ескеріп, академиялық жазуды пайдалану дағдыларын қалыптастыру зерттеледі.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: заңдылықтарды, тұжырымдамаларды, кәсіби қызметті ғылыми зерттеуді ұйымдастыру мен басқарудың ерекшеліктерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән қазіргі ғылыми әдістемеге сәйкес ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруды жоспарлау дағдыларын; ғылыми әзірлемелер, ғылыми байланыстар мүмкіндігі, әр түрлі деңгейдегі ғылыми гранттарға өтінім беруге, ақпараттарды іздеу тәртібінің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады.<br/> Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді:<br/> 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік;<br/> 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру;<br/> 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды;<br/> 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету.<br/> 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD).<br/> <br/> <br/> Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – Қазақстан қоғамы мен мәдениетінің дамуындағы заманауи идеологиялық құрылыстарды сыни тұрғыдан талдау қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде докторант келесідей дағдыларға ие болады: <br/> - қазіргі қоғамның дүниетанымын қалыптастыратын идеологиялық тұжырымдамаларға сыни баға беру;<br/> - қазіргі заманның идеологиялық тұжырымдамаларын жаңғыру әлеуетін салыстыру негізінде талдау;<br/> - қазақстандық мәдениеттің дамуына идеологиялық тұжырымдамалардың әсерін талдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – қоғамның әлеуметтік-психологиялық мәселелерін жүйелі, құрылымдық, тарихи тәсілдер негізінде сыни талдау қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу нәтижесінде докторант келесідей дағдыларға ие болады: <br/> -мәдени үрдістерді жүйелік әдіс негізінде сыни талдау;<br/> -психологиялық, мәдени үдерістердің өзара байланысына теориялық-әдіснамалық талдау;<br/> -қазақстандық қоғамның мәдени-психологиялық ерекшеліктерін философиялық әдіснама негізінде талдау;<br/> -мәдени-психологиялық процестерді зерттеудің тұжырымдамалық тәсілдерін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – қазақ мәдениетіндегі дәстүрлі және қазіргі құндылықтар қарым-қатынасы туралы тұтас түсінікті герменевтикалық тәсіл негізінде қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде докторант келесідей дағдыларға ие болады:
-қазақ мәдениетінің дәстүрлі контентіне салыстырмалы талдай отырып, сыни баға беру;
- қазақ мәдениеті құндылықтарының базалық және позитивті жүйелерінің инновациялық әлеуетін цифрлық талдаудың заманауи технологияларын қолдана отырып, анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – қазақстандық қоғамның рухани мәселелерін шешудегі қазақ философиясының рөлі туралы біртұтас түсінікті жүйелі, салыстырмалы тәсілдер негізінде қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде докторант келесідей дағдыларға ие болады:
-қазақ философиясының негізгі тұжырымдамаларын тарихи, логикалық және компаративистикалық тәсілдерді қолдана отырып, сыни талдау;
-мәдениетаралық әрекеттестік мәселелерін шешуде қазақ философиясының эвристикалық әлеуетін зерттеудің тұжырымдамалық тәсілдерін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – қазіргі заман диалог стратегиясында ислам философиясы туралы білімді теориялық тұрғыдан пайдалану қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу нәтижесінде докторант келесідей дағдыларға ие болады:
- ислам философиясының идеялары, тұжырымдамалар, түпнұсқалармен жұмыс жасау;
- философиялық пікірталастар, талқылауларда ислам философиясы туралы білімді пайдалану;
- қазіргі мәдениеттердің диалогы тұрғысынан ислам философиясындағы инновацияларға ғылыми ізденіс жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – мәдениеттер диалогының перспесктивалық дамуындағы Ренессанс феномені туралы білімді салыстырмалы талдау, практикалық қолдану.
Пәнді оқу нәтижесінде докторант келесідей дағдыларға ие болады: - Ренессанс типтерін жіктеу, түсіндірме жасау, философиялық құралдарды меңгеру;
- компаратитвистика арқылы философиялық әртүрлілік мәдениеттерінің сыни рефлексиясын жүзеге асыру;
- қазіргі мәдениетті Ренессанс мәдениетінің матрицасын жобалық іс-әрекет түрғысынан зерттеу.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.