жаратылыстану ғылымдарының магистрі
Топырақты зерттеу негізінде жер ресурстарын және онымен байланысты аймақтарды қорғау саласындағы ғылыми мәселелерді шешуге қабілетті топырақтану және жер ресурстарын басқару саласындағы ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау; университетте экологиялық топырақтануды заманауи ғылыми тұжырымдамалар негізінде оқытуды қамтамасыз ету; заманауи құралдар мен ақпараттық технологияларды қолдана отырып, топырақ жамылғысының жай-күйін зерттеу; далалық зерттеулер мен зертханалық талдаулардың нәтижелерін өңдеу, ғылыми жарияланымдар мен магистрлік диссертациялардағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін рәсімдеу.
Экологиялық топырақтану
7M05216
География және табиғатты пайдалану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистратура студенттерін ғылым сферасындағы жұмысқа дайындау және оларды ғылыми-зерттеудің, ғылыми-техникалық, инновациялық қызметтердің ерекшеліктерімен, ғылыми зерттеулердің жабдықтары және әдістерімен, шығармашылықтық еңбекті ұйымдастыру және оны жоспарлаумен таныстыру, теориялық және эксперименттік зерттеулерді талдау және қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT1+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - топырақ-ландшафтық жоспарлаудың әдіснамалық негізін түсіну қабілетін қалыптастыру, халық шаруашылығында (ауыл, орман және т.б.) топырақ жамылғысын пайдалана отырып ландшафтық жоспарлау әдістерін қолдану, топырақты ұтымды пайдалану қағидаттарын сақтай отырып аумақты ұйымдастыру. Курс Қазақстанның жер қорының құрылымы мен ерекшеліктерін, топырақ ресурстарының пайдаланылуын мемлекеттік басқару мен бақылауды зерделеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - топырақ биотасының функционалдық және сандық сипаттамаларын талдау, топырақ құнарлылығын қалыптастырудағы флора мен фаунаның рөлін анықтау, топырақтың биохимиялық қасиеттерін зерттеудің инновациялық әдістерін игеру, топырақ микроорганизмдерінің сандық және сапалық құрамын анықтау, топырақтағы микробиологиялық процестерді талдау.
5
[АБ1+MT1+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - топырақ биотасының функционалдық және сандық сипаттамаларын талдау, топырақ құнарлылығын қалыптастырудағы флора мен фаунаның рөлін анықтау, топырақтың биохимиялық қасиеттерін зерттеудің инновациялық әдістерін игеру, топырақ микроорганизмдерінің сандық және сапалық құрамын анықтау, топырақтағы микробиологиялық процестерді талдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Топырақ микробиологиясы-топырақта өмір сүретін микроорганизмдерді және олардың топырақ экожүйесіндегі түрлерін, функциялары мен қызметін зерттейді; микроорганизм жасушалары мен микробтық популяциялардың, қауымдастықтардың экологиясы; микроорганизмдер, өсімдіктер мен топырақ омыртқасыздары арасындағы өзара әрекеттесу ерекшеліктерін қарастырады. Топырақ микробиологиясы-жалпы микробиологиямен, топырақ биохимиясымен және микробтық экологиямен тығыз байланысты пәнаралық пән.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - модельдерді құрудың негізгі математикалық құралдарын игеру, есептеу экспериментін жүргізу: модельдеу мақсаттарын тұжырымдау, тұжырымдамалау, модельдің сыртқы және ішкі айнымалыларын оқшаулау, бақылау, сәйкестендіру, үлгіні енгізу және тексеру, модельді зерттеу және оңтайландыру, қорытынды синтез. Курста топырақтануда (тұжырымдамалық-баланстық, статистикалық, динамикалық), математикалық статистикада қолданылатын модельдердің негізгі түрлері (2D және 3D) зерттеледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - топырақтың номенклатурасын, географиялық таралу заңдылықтарының, жүйеленуін көрсету қабілетін қалыптастыру; аудандастырудың таксономиялық бірліктерінің негіздемесі мен топырақ-биоклиматтық белдеулердің, облыстардың, типтердің, аймақтарының, провинцияларыңың, округтерінің және ауданыңың сипаттамасын жасау. Курста топырақтың түзілу теориясы, әдістемесі мен принциптері, топырақ қасиеттері мен режимдерінің қалыптасуының жалпы заңдылықтары қарастырылады.
5
[АБ1+MT1+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - топырақтың номенклатурасын, географиялық таралу заңдылықтарының, жүйеленуін көрсету қабілетін қалыптастыру; аудандастырудың таксономиялық бірліктерінің негіздемесі мен топырақ-биоклиматтық белдеулердің, облыстардың, типтердің, аймақтарының, провинцияларыңың, округтерінің және ауданыңың сипаттамасын жасау. Курста топырақтың түзілу теориясы, әдістемесі мен принциптері, топырақ қасиеттері мен режимдерінің қалыптасуының жалпы заңдылықтары қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – агроландшафт тұрақтылығын және топырақ құнарлылығын молайтуды қамтамасыз ететін табиғи және өндірістік ресурстарға, әлеуметтік (нарықтық) қажеттіліктерге, табиғи және өндірістік ресурстарға сәйкес экономикалық және экологиялық негізделген мөлшер мен сапа өнімін өндіруге бағдарланған нақты топырақ-климаттық жағдайларда жерді пайдаланатын жүйе ретінде егіншіліктің бейімделгіш-ландшафтық жүйесі, белгілі бір агроэкологиялық топ туралы түсінік қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - антропогендік бұзылған жерлерді қалпына келтіру, өнімділікті қалпына келтіру, топырақ құнарлылығын арттыру шараларын әзірлеу қабілеттерін қалыптастыру. Курста топырақ жамылғысына теріс әсердің себептері, табиғи және техногендік ландшафттарды қалпына келтіру кезеңдері зерттеледі. деградацияланған және бұзылған жерлерді ауыл шаруашылығы айналымына енгізе отырып, қалпына келтірудің тиімді технологияларын қолдану үшін негіз қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – аймақтық цифрлық модельдеуді жүзеге асыру білімдері мен қабілеттерін қалыптастыру, географиялық ақпараттық жүйелерді (ГАЖ), картография және геоинформатика саласындағы заманауи бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана отырып биіктіктің сандық модельдерін талдаудың негізгі әдістерін меңгеру.
[АБ1+MT1+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – аймақтық цифрлық модельдеуді жүзеге асыру білімдері мен қабілеттерін қалыптастыру, географиялық ақпараттық жүйелерді (ГАЖ), картография және геоинформатика саласындағы заманауи бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана отырып биіктіктің сандық модельдерін талдаудың негізгі әдістерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - жер ресурстарының ел экономикасындағы маңыздылығын түсіндіру, жер ресурстарын басқару тетіктерін талдау, жерге орналастыруда жүйелі тәсілді қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс ҚР Жер қорының, жер ресурстарын басқару және жерді пайдалануды бақылау жөніндегі мемлекеттік органдардың, жер ресурстарын мемлекеттік басқару жүйесінің құрылымы мен ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-топырақ түзілуін ұзақ геологиялық даму нәтижесінде биосфераның қалыптасуының ажырамас бөлігі ретінде қарастыру. Курста топырақ түзілуіне байланысты биосфералық процестерді зерттеу теориясы, әдістемесі және принциптері, топырақ қасиеттері мен режимдерінің қалыптасуының жалпы заңдылықтары қарастырылады. Топырақтың ластануына және ландшафттың техногендік өзгеру дәрежесін экологиялық бағалауға көңіл бөлінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-ауа-райының және топырақтың пайда болу процестерін зерттеу, қазіргі және жерленген топырақтың генетикалық көкжиектері мен қасиеттерін қалыптастыру кезінде топырақ түзілу факторларының бірлескен әсерін көрсету; топырақ эволюциясының сатыларын көрсету; палеопотану мен топырақ эволюциясы туралы ілімді жердің геологиялық тарихымен өзара байланыста өткен топырақты зерттейтін қазіргі заманғы Пәнаралық ғылыми бағыт ретінде ұсыну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - бонитет балдарын есептеуге негізделген топырақты бағалаудың негізгі әдістерін зерттеу және практикада қолдану, бағалау шкалаларын құру үшін топырақтың қасиеттері мен белгілерін іріктеудің негізгі принциптерін игеру; топырақ жамылғысын сапасы (құнарлылығы) және экономикалық құндылығы бойынша бағалау. Топырақты бағалаудың негізгі көрсеткіштерін талдау: бонитет балдары, балл бағасы, топырақ жамылғысы бонитеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - топырақты заманауи химиялық талдаудың теориялық және практикалық негіздерін және әдістерін құру принциптерін зерттеу бойынша білімді қалыптастыру; топырақ ресурстарын тиімді пайдалану және бағалау бойынша қолданбалы мәселелерді шешу үшін топырақты ғылыми және өндірістік химиялық талдаудың заманауи әдістерін игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - топырақ құнарлылығын қайта қалпына келтірудің кең таралған әдістері мен экологиялық жағдайдың теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру, топырақты эрозия мен дефляциядан қорғаудың, берілген сапада тұрақты өнім алу үшін фитосанитарлық әлеуетті басқаруды қамтамасыз ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - топырақтың мониторингін ұйымдастыру, оның агрофизикалық, агрохимиялық және биологиялық қасиеттерін және құбылымдарын бақылау арқылы құнарлылық күйін бағалай отырып, алынған ақпаратты топырақты сақтау және құнарлылық жағдайын жақсарту бойынша іс - шараларды әзірлеу үшін пайдалану қабілеттерін дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-топырақ түзудегі биохимиялық процестердің рөлі; олардың құрылымы, қасиеттері, қалыптасу, даму және жұмыс істеу процестері, сыртқы ортамен өзара байланысы туралы; топырақта жүретін биохимиялық процестердің заңдылықтары, құнарлылықтың агрохимиялық және биологиялық көрсеткіштері, қарашірік синтезі процестері, топыраққа қолданылатын органикалық тыңайтқыштардың минералдануы, ландшафттың биохимиялық процестерінің қарқындылығы мен бағыты туралы білімді қалыптастыру.
[АБ1+MT1+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-топырақ түзудегі биохимиялық процестердің рөлі; олардың құрылымы, қасиеттері, қалыптасу, даму және жұмыс істеу процестері, сыртқы ортамен өзара байланысы туралы; топырақта жүретін биохимиялық процестердің заңдылықтары, құнарлылықтың агрохимиялық және биологиялық көрсеткіштері, қарашірік синтезі процестері, топыраққа қолданылатын органикалық тыңайтқыштардың минералдануы, ландшафттың биохимиялық процестерінің қарқындылығы мен бағыты туралы білімді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - өңделетін дақылдардың жоғары және тұрақты өнімін алу үшін жер және су ресурстарын пайдалану тиімділігін арттыру мақсатында гидрологиялық, топырақ және агроклиматтық жағдайларды жақсарту жөніндегі ұйымдастыру -шаруашылық және техникалық іс-шаралар кешені ретінде мелиорация туралы ұғымды қалыптастыру; суарудың, топырақты эрозиядан, ластанудан және деградациядан қорғаудың қазіргі заманғы инновациялық әдістерін зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – эрозия түрлері, шөлейттену және жер деградациясының басқа да процестері туралы теориялық білімді қалыптастыру; осы процестердің әсерін және олардың ландшафттың жер жамылғысы мен аумағына әсерін талдау; ландшафтты қалпына келтіру және сақтау үшін деградациялық құбылыстардың кері әсерін болдырмау және азайту жолдарын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-топырақтың қасиеттері мен режимдерін талдау процесінде теориялық және қолданбалы есептерді шешуде физикалық және химиялық әдістерді қолдану қабілетін қалыптастыру.курста топырақ процестерінің термодинамикасы, топырақты зерттеудің негізгі әдістерінің теориясы, әдістемесі және принциптері, химиялық элементтердің таралуы қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - "урбандалу" және "урбандалған топырақ" ұғымдарын қалыптастыру, урбандалу проблемаларын көрсету, қалалық ландшафтардың қалыптасуын, қалаларды бөлу критерийлерін, урбандалған топырақтың биогеоценотикалық функцияларын түсіндіру, қалалық топырақтың жіктелуін және диагностикасын, топырақ түзілу факторларының ерекшелігін білу; қалалық топырақтың ластануының қазіргі проблемалары туралы білімді қалыптастыру, ластану түрлері мен көздері, улы заттардың таралуының жалпы заңдылықтары.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.