техника ғылымдарының магистрі
Геодезия және білім беру саласында сыни ойлау қабілетіне, пәнаралық зерттеулердің қазіргі заманғы әдіснамасына және үлкен деректермен қолданбалы модельдеу қабілетіне ие білікті кадрларды даярлау.
Геодезиядағы Big Data
7M07307
География және табиғатты пайдалану
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1350000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қоғамның кеңістіктік ақпаратқа қажеттілігін, оның мазмұнын ескере отырып, іргелі және қолданбалы сипаттағы міндеттерді шешу үшін геодезиялық ғылымның жетістіктері мен техникалық және технологиялық мәселелерін бағалау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында қазіргі заманғы геодезиялық индустрияның мәселелері, сондай-ақ олардың ГИС-технологиялармен байланысы қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қолданбалы бағдарламаларда ғимараттар мен үймереттерді тұрғызу процесінде үлкен деректерді талдау және деректерді өңдеу үшін қолда бар шешімдерді қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу кезінде Лира-САПР, Microsoft Project және Autodesk Revit қолданбалы кешендерінде құрылыс конструкцияларын жобалау және құрылыс өндірісін технологиялық жобалау кезінде деректерді өңдеу әдістері қарастырылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - құрылыс инженериясы саласындағы ғылыми және қолданбалы зерттеулердің проблемалары, міндеттері мен даму кезеңдерін білу қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу кезінде нормативтік -техникалық базаны жетілдірудің дәстүрлі және қазіргі заманғы қағидаттары және құрылыс жобалаудың қолданбалы әдістерін дамыту перспективалары қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты құрылыс үшін инженерлік-геодезиялық ізденістерде нормативтік құжаттарды Бағалау қабілетін қалыптастыру, аймақтың табиғи және техногендік жағдайларын кешенді зерттеу, құрылыс объектілерімен өзара іс-қимыл жасау кезінде осы жағдайлардың ықтимал өзгеру болжамын құру. Пәнді оқу барысында жалпы техникалық талаптар және инженерлік-геодезиялық іздестірулер өндірісінің ережелері, Құрылыс үшін инженерлік-геодезиялық іздестірулердегі құрылыс нормалары мен ережелері қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - құрылыс объектілерін пайдалану қауіпсіздігін негіздеу үшін компьютерлік модельдеу әдістерін талдау қабілетін қалыптастыру.<br/> Пәнді оқу кезінде уақыт факторын, апаттық жағдайларды имитациялау, құрылыс конструкцияларының өміршеңдігін анықтау, құрылыс объектісінің өмірлік циклін ақпараттық талдауды ескере отырып, пайдалану процесінде құрылыс объектілерін компьютерлік модельдеу әдістері қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - "ақылды үй"инфрақұрылымы үшін ақылды басқару жүйелерін жобалау, орнату және конфигурациялау қабілетін қалыптастыру.
Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: интеллектуалды басқару жүйелерінің архитектурасы. Интеллектуалды жүйелерді құрудың аспаптық құралдары мен технологиялық процестері. Басқару есептеріндегі жасанды интеллект әдістері. Заттар интернеті. "Ақылды үй"жүйесінің ақпараттық және физикалық қауіпсіздігі мәселелері. Trablshuting. "Ақылды үй" типтік схемалары. Ақылды үйге арналған Cisco Packet Tracer. "Ақылды үй"жүйесін құру. Cisco Packet Tracer бағдарламалық жасақтамасын қолдана отырып, интернет негізіндегі "Ақылды үйді" модельдеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-деректерді талдау үшін аналитикалық құралдарды пайдалану, мәліметтер құрылымын түсіну және геодезия үшін машиналық оқыту модельдерімен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру.
Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: деректер туралы ғылымның негізгі түсініктері. Деректердің көп өлшемділігінің мәні. Белгілердің сызықтық кеңістігі. Кеңістік-уақыт деректері. Деректерді жинау және жүйелеу технологияларының негізгі ұғымдары, нейрондық желіні модельдеу және терең оқыту, нейрондық желіні оқыту алгоритмі, интеллектуалды жүйелерді жобалаудың компьютерлік құралдары, белгісіздік жағдайында болжау әдістері, жасанды нейрондық желілер. Машиналық оқыту әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты- геодезиядағы басқарушылық шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін білімнің үлкен көлемінен білім алу қабілетін қалыптастыру.
Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: Business Intelligence (BI). Business Analytics. Ұғымдардың анықтамасы мен арақатынасы; деректерді шоғырландыру, аналитикалық ойлау, бизнес мәселелері және деректер туралы ғылым, болжалды модельдеуге кіріспе, Data Science және Big Data. Бизнес және инженерия тұрғысынан ұғымдарды анықтау және олардың арақатынасы, аналитикалық жүйелердің функционалды сыныптары, оңтайландыру жүйелері, сараптамалық жүйелер, Машиналық оқыту жүйелері, деректерге негізделген қосымшалар мен қызметтер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-үлкен деректер технологиясының ірі кәсіпорындардың қызметіне әсерін бағалау, геодезия саласында және құрылыс кәсіпорындарын басқаруда осы технологияларды тиімді пайдалану нұсқаларын ұсыну қабілетін қалыптастыру.
Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: үлкен деректер және аналитика. Аналитикалық процестің моделі. Аналитикалық модельге қойылатын талаптар. Деректерді визуалды зерттеу және зерттеу статистикалық талдауы. Болжамдық талдау. Құрылыстағы Машиналық оқыту модельдері. Шешім қабылдау ағаштары. Нейрондық желілер. Болжамды модельдерді бағалау. Сипаттамалық талдау. Өмір сүруді талдау. Кредиттік тәуекелді модельдеу. Веб-аналитика.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты геодеректер базасын құру процесін бағалау қабілетін қалыптастыру, ГАЖ-жобалаудың стандартты операцияларын орындау. Пәнді оқу барысында әртүрлі масштабтағы және межелі жоспарларды жасау және әзірлеу кезінде ақпарат көздерін қолдану, нүктелер, сызықтар, полигондар немесе растрлер түрінде ұсынылған географиялық объектілер, сондай-ақ олардың бейнелерді генерациялау құралдарының кестелік атрибуттары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-деректерді шығарудың негізгі тәсілдерін қолдану және құрылыстағы мәселелерді шешудің алгоритмдерін жасау қабілетін қалыптастыру.
Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: деректерді талдау негіздері. Деректерді жинау және өңдеу. Шығарындылар мен ауытқуларды іздеу. Регрессиялық талдау. Сызықтық регрессия. Көпмүшелік регрессия. Метрика. Деректерді жіктеу. Кластерлік талдау. Болжау үшін белгілерді іздеу. Деректерді визуализациялау үшін графиктерді құру және API әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты Геодезия саласындағы заманауи ғылыми және техникалық жетістіктерді шешуде қазіргі заманғы геодезиялық аспаптарды қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында инженерлік-геодезиялық түсірілімдердің нәтижелерін өңдеу және өлшеу принциптерін түсінудің әдіснамалық негізі, позициялаудың жерсеріктік жүйелері (GPS, "NAVSTAR" және "Глонасс") және өлшеулердің жоғары дәлдігімен қазіргі заманғы аспаптар қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-құрылыс және геодезияның практикалық мәселелерін шешуге арналған математикалық аппаратты зерттеу, талдаудың ғылыми-зерттеу және қолданбалы міндеттерін шешу және объект құрылысы процесінде туындайтын типтік ұйымдастырушылық және технологиялық жағдайларды оңтайландыру.
Мыналар зерделенетін болады: құрылыста және геодезияда модельдеу әдістері және математикалық модельдерді әзірлеу, қолданбалы бағдарламаларда раманың жұмысын модельдеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты - ықтималдық теориясы ұғымының әдістерін игеру және үймереттердің қатандық пен жүктемелерді таралу кезіндегі резервтік коэффициенттерді ескере отырып, үймереттер теориясының мәселелерін шешуге қолдану.
Есептеу параметрлері мен сипаттамаларының өзгергіштігі, есептеулердегі уақыт факторын есепке алу, әсерлерді модельдеу, әртүрлі жүктемелердің өзгергіштігі, істен шығу ықтималдығы бойынша құрылыс конструкцияларын есептеу зерделенетін болады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты ГОСТ, ҚНжЕ немесе жобада белгіленген рұқсатнамаларды сақтау мақсатында құрылыс сапасын геодезиялық бақылаудың заманауи әдістерін зерттеу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында объектілер мен құрылыстардың құрылыс сапасын бақылау бойынша геодезиялық жұмыстарды жоспарлау әдістемесі, Құрылыс үшін геодезиялық бөлу негізін құру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-магистранттардың SCAD Office және Лира-САПР бағдарламалық кешендерінде соңғы элементтер әдісін жүзеге асыратын заманауи ақпараттық өнімдер мен технологияларды қолдана отырып, азаматтық және көлік үймереттерін жобалау және есептеу мәселелерін шешудің заманауи әдістерін оқып-үйренуі.
Сырықты конструкцияларды, статикалық анықталатын және статикалық анықталмайтын рамаларды, көпаралықты арқалықтарды, аркалы конструкцияларды, кеңістіктік металл конструкциясының орнықтылығының, соңғы элементтер әдісін іске асыратын, атап айтқанда Лира - САПР бағдарламалық кешенімен есептеуі зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - бизнес-процестерде үлкен деректерді өңдеу және талдау үшін бұлтты технологияларды қолдану қабілетін қалыптастыру.
Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: бұлтты архитектураларға шолу. Үлкен деректерді ұсыну мен өңдеудің негізгі міндеттері. Үлкен деректерді дайындау, сақтау, өңдеу және талдау әдістері мен технологиялары. Бұлтты қызметтерді дамыту. Бұлтты құрылымды басқару жүйелері. Бұлтты виртуалды бағдарламаны әзірлеу ортасы.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: