ауыл шаруашылығы ғылымдарының магистрі
Білім беру бағдарламасының мақсаты терең теориялық және практикалық білімі бар, кәсіби және ғылыми құзыреттері мен дағдыларын меңгерген, аквакультура және су биологиялық ресурстары саласында ғылымның, білімнің және өндірістің қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін өндірістік, ғылыми – зерттеу жұмыстарының барлық түрлерін, педагогикалық қызметті дербес орындауға қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау болып табылады
Аквакультура және су биологиялық ресурстары
7M08402
Биология және биотехнология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1350000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аквакультураның дәстүрлі және жаңа нысандарын тқоректендіру мәселелерін зерттейді, қазіргі нарықтағы отандық жем өндірудің жай-күйін қарастырады, жем өндірудің прогрессивті және дәстүрлі технологияларын зерттейді. Магистранттар аквакультура объектілері үшін әртүрлі азықтардың рецептурасын жасау әдістемесін меңгереді, аквакультура жүйесінде балық өсіру көлемін ұлғайта отырып, теңгерімді азықтарға қажеттілік нарығын талдайды, саланы азықпен қамтамасыз етудің балама жолдарын іздейді
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста аквакультура саласындағы инновациялық зерттеу әдістері, аквакультураның әртүрлі жүйелеріндегі судың рециркуляциясын зерттеудің заманауи әдістері, жем мен су ортасын зерттеу әдістері қарастырылады. Курсты игеру нәтижесінде магистранттар: абиотикалық және биотикалық орта факторларды зерттеудің жаңа әдістерін қолдана алады, ультрадыбыстық зерттеу аппаратын қолдана отырып, бекіре, албырт балықтарының гонадаларының жағдайын зерттей алады, аквакультура кәсіпорындарында зерттеулер ұйымдастыра алады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста ғылыми зерттеудің тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасы; теориялық-эксперименттік зерттеулерді талдау және қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау мәселелері қаралатын болады. Магистранттар Инновациялық қызметті, ғылыми зерттеулердің тиімділігін енгізу және бағалау техникасын, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін ресімдеу және қорғау ережелерін меңгеретін болады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс тұрақты даму мен азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін су биоресурстарын тиімді басқару тетіктерін және оларды балық шаруашылығы мен аквакультураны сақтауды қарастырады. Курсты игеру нәтижесінде магистрант жауапты балық аулау Кодексін білетіндігін көрсетеді, су биоресурстарын аулау, қорғау, басқарудың құқықтық негіздерін қолдана алады, табиғи су қоймаларының биоресурстарын басқару саласында ФАО статистикалық деректерін жинау және тарату мәселелерін талдай алады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аквакультураның жаңа түрлерін өсірудің заманауи технологияларын, олардың тіршілік ету ортасына бейімделу ерекшеліктерін, дамуын, тірі нысандарды өсіру технологияларын құру принциптерін, суық су, жылы су және тропикалық балықтарды өсірудің биологиялық ерекшеліктерін қарастырады. Магистранттар аквакультура үшін жаңа балық түрлерін өсіру және өсімін молайтудың технологиялық процестерін жобалау әдістерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс балықтардың жалпы және жеке патологиясының мәселелерін зерттейді, балық ауруларындағы эпизоотиялық процестің негізгі заңдылықтарын қарастырады және осы білімді балық өсірудегі ветеринарлық мәселелерді шешуде қолданады. Магистранттар балықтардың ауруға төзімділігін арттыруға, иммундық табынды қалыптастыруға және балық ағзасының қолайсыз жағдайларға табиғи төзімділігін арттыруға бағытталған емдеу – алдын алу іс-шараларын жүргізу әдістерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс Әәлемдік балық аулаудың статистикасын, тарихы мен географиясын, балықтардың тұқымдары мен түрлерін, аудандары мен елдерін зерттейді. Әлемдік балық аулаудың даму перспективалары мен динамикасын қарастырады. Магистранттар әртүрлі елдердің балық аулау аймақтарындағы шикізат базасының қазіргі жағдайын талдайды, кәсіптік өткінші және тұщы су балықтарының биологиясын зерттейді, су биологиялық ресурстарының өнімділігін бағалаудың жаңа әдістерін игереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс әр түрлі типтегі балық өсіру кәсіпорындарында өндірістік технологиялық процестерді ұйымдастыру мәселелерін қарастырады. Магистранттар бекіре, албырт, тұқы балық өсіру шаруашылықтарында жүзеге асырылатын технологиялық процестерді меңгереді, балықтарды өсіріп - көбейту технологиялық кезеңдерінің реттілігін зерделейді, өнеркәсіптік балық өсіру кәсіпорындарында дәстүрлі және жаңа технологияларды қолданудың тиімділігін талдайды
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: су айдындарында гидробионттарды жерсіндіру бойынша кешенді іс-шараларды өткізу ерекшеліктерін зерттеу. Курсты зерделеу нәтижесінде магистранттың құзыреттіліктері қалыптасады: енгізілген интродуценттердің жаңа экологиялық жағдайларға бейімделу процестерін, ондағы түрлердің жаңа популяциясының қалыптасу процестерін анықтау, жерсіндірілген түрлердің қоршаған орта жағдайларына бейімделу ерекшеліктерін зерттеу, морфофункционалды өзгерістері бар биотикалық және абиотикалық факторларға бейімделуді анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: гидробионттарды популяциялық-генетикалық зерттеу мәселелерін зерттеу және популяциялар мен таза сызықтардағы генетикалық белгілердің тұқым қуалауын талдау әдістерін меңгеру. Курсты игеру нәтижесінде магистрант: гидробионттардың генетикалық мәселелерін зерттеу бойынша өз бетінше ғылыми зерттеулер ұйымдастыруға, сондай-ақ тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің цитологиялық және молекулалық негіздерінің негізгі ережелерін қолдануға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс гидробионттардың кәсіпшілік популяциясының динамикасын зерттеудің теориялық және практикалық аспектілерін, қорларды болжау тәсілдерін және кәсіпшілікті реттеу шараларын зерделейді, су гидробионттарының пайдаланылатын қорлары динамикасының жалпы заңдылықтарын зерделейді. Магистранттар популяцияның биологиялық параметрлерін және "қор - балық аулау" жүйесінің кәсіптік-биологиялық көрсеткіштерін бағалауды әзірлеу, балық шаруашылығы су айдындарында балық аулаудың қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді болжамдарын жасау әдістерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс су биоресурстарын пайдалану мәселелерін, адамның Қазақстанның су биоресурстарына антропогендік араласуының нәтижелерін қарастырады, Каспий, Арал теңіздерінің, Балқаш, Алакөл көлдерінің экологиялық проблемаларын, Ертіс, Сырдария, Іле ірі су артерияларының тұрмыстық ағынды сулармен ластануын зерттейді; қазіргі заманғы су ластағыштарының жіктелуін, магистранттар судағы улы заттарды анықтау, негізгі ластауыштармен күресу әдістерін меңгереді су экожүйесі
Защита практики
Тәжірибенің мақсаты - зерттеуді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе жеке, сонымен қатар ғылыми ұжымдар мен ғылыми мекемелердің құрылымдық бөлімшелері құрамында ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау мен жүргізуді қоса, академиялық жұмыс дағдыларын қалыптастырады. Зерттеу практикасы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, үлкен көлемдегі мәліметтерді (нақты материал) жинауға және өңдеуге бағытталған.
Зерттеу практикасы барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттері қалыптасады :
- ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау;
- ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу: ғылыми дереккөздерді аннотациялау, рефераттар жасау-шолулар;
- тіл жүйесі және әдебиет дамуының негізгі заңдылықтары саласында өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу;
- ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін заманауи ақпараттық ресурстарды пайдалану;
- ғылыми ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу;
- отандық және шетелдік филология мектептерінің жаңашыл әдістерін қолдану;
- ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді баяндау;
- ғылыми басылымды дайындау және редакциялау: тезистер, мақала.
Зерттеу практикасын өту кезінде магистранттар келесі аспектілерді қарастырады:
Зерттеу жұмысының теориялық негіздері. Филологиялық зерттеулердегі заманауи әдістер мен әдістер. Лингвистика және әдебиеттану саласындағы ғылыми және қолданбалы жобалардың тәуелсіз дамуы. Оқу-әдістемелік әдебиеттерді қалыптастыру ережесі. Ғылыми зерттеулер нәтижелерін интерпретациялау.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: