ауыл шаруашылығы ғылымдарының магистрі
Білім беру бағдарламасының мақсаты терең теориялық және практикалық білімі бар, кәсіби және ғылыми құзыреттері мен дағдыларын меңгерген, аквакультура және су биологиялық ресурстары саласында ғылымның, білімнің және өндірістің қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін өндірістік, ғылыми – зерттеу жұмыстарының барлық түрлерін, педагогикалық қызметті дербес орындауға қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау болып табылады.
Аквакультура және су биологиялық ресурстары
7M08402
Биология және биотехнология
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1400000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аквакультураның дәстүрлі және жаңа нысандарын тқоректендіру мәселелерін зерттейді, қазіргі нарықтағы отандық жем өндірудің жай-күйін қарастырады, жем өндірудің прогрессивті және дәстүрлі технологияларын зерттейді. Магистранттар аквакультура объектілері үшін әртүрлі азықтардың рецептурасын жасау әдістемесін меңгереді, аквакультура жүйесінде балық өсіру көлемін ұлғайта отырып, теңгерімді азықтарға қажеттілік нарығын талдайды, саланы азықпен қамтамасыз етудің балама жолдарын іздейді
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста аквакультура саласындағы инновациялық зерттеу әдістері, аквакультураның әртүрлі жүйелеріндегі судың рециркуляциясын зерттеудің заманауи әдістері, жем мен су ортасын зерттеу әдістері қарастырылады. Курсты игеру нәтижесінде магистранттар: абиотикалық және биотикалық орта факторларды зерттеудің жаңа әдістерін қолдана алады, ультрадыбыстық зерттеу аппаратын қолдана отырып, бекіре, албырт балықтарының гонадаларының жағдайын зерттей алады, аквакультура кәсіпорындарында зерттеулер ұйымдастыра алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс әр түрлі типтегі балық өсіру кәсіпорындарында өндірістік технологиялық процестерді ұйымдастыру мәселелерін қарастырады. Магистранттар бекіре, албырт, тұқы балық өсіру шаруашылықтарында жүзеге асырылатын технологиялық процестерді меңгереді, балықтарды өсіріп - көбейту технологиялық кезеңдерінің реттілігін зерделейді, өнеркәсіптік балық өсіру кәсіпорындарында дәстүрлі және жаңа технологияларды қолданудың тиімділігін талдайды
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс гидробионттардың кәсіпшілік популяциясының динамикасын зерттеудің теориялық және практикалық аспектілерін, қорларды болжау тәсілдерін және кәсіпшілікті реттеу шараларын зерделейді, су гидробионттарының пайдаланылатын қорлары динамикасының жалпы заңдылықтарын зерделейді. Магистранттар популяцияның биологиялық параметрлерін және "қор - балық аулау" жүйесінің кәсіптік-биологиялық көрсеткіштерін бағалауды әзірлеу, балық шаруашылығы су айдындарында балық аулаудың қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді болжамдарын жасау әдістерін меңгереді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста ғылыми зерттеудің тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасы; теориялық-эксперименттік зерттеулерді талдау және қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау мәселелері қаралатын болады. Магистранттар Инновациялық қызметті, ғылыми зерттеулердің тиімділігін енгізу және бағалау техникасын, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін ресімдеу және қорғау ережелерін меңгеретін болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс тұрақты даму мен азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін су биоресурстарын тиімді басқару тетіктерін және оларды балық шаруашылығы мен аквакультураны сақтауды қарастырады. Курсты игеру нәтижесінде магистрант жауапты балық аулау Кодексін білетіндігін көрсетеді, су биоресурстарын аулау, қорғау, басқарудың құқықтық негіздерін қолдана алады, табиғи су қоймаларының биоресурстарын басқару саласында ФАО статистикалық деректерін жинау және тарату мәселелерін талдай алады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аквакультураның жаңа түрлерін өсірудің заманауи технологияларын, олардың тіршілік ету ортасына бейімделу ерекшеліктерін, дамуын, тірі нысандарды өсіру технологияларын құру принциптерін, суық су, жылы су және тропикалық балықтарды өсірудің биологиялық ерекшеліктерін қарастырады. Магистранттар аквакультура үшін жаңа балық түрлерін өсіру және өсімін молайтудың технологиялық процестерін жобалау әдістерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс балық шаруашылығы экономикасының негізгі ұғымдары мен санаттарының мәнін, кәсіпорындардың негізгі және айналым қорларын, персоналмен жұмыс істеу және еңбекақы төлеу тетіктерін, аквакультура кәсіпорнын басқару тетіктерін қарайды, тәуекелдерді, субсидиялау және инвестициялау процестерін, балық өсіру жөніндегі жаңа кәсіпорынды ашу рәсімі мен регламентін зерделейді, магистранттар аквакультура кәсіпорындарының тиімділігін бағалау әдістерін меңгереді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс балықтардың жалпы және жеке патологиясының мәселелерін зерттейді, балық ауруларындағы эпизоотиялық процестің негізгі заңдылықтарын қарастырады және осы білімді балық өсірудегі ветеринарлық мәселелерді шешуде қолданады. Магистранттар балықтардың ауруға төзімділігін арттыруға, иммундық табынды қалыптастыруға және балық ағзасының қолайсыз жағдайларға табиғи төзімділігін арттыруға бағытталған емдеу – алдын алу іс-шараларын жүргізу әдістерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс балық өмірінің формальды теориясының негізгі ережелерін, балық табыны динамикасының заңдылықтарын, балық аулау қарқындылығының балық популяциясына әсерін қарастырады, балық аулау объектілерінің қорын анықтау теориясын, пайдаланылатын балық табынының санын толықтыру және қалпына келтіру деңгейін зерттейді. Магистранттар балық аулаудың оңтайлы режимін таңдау және балық қорларын бұзбайтын табиғи су айдындарындағы популяциялардың өнімділігін есептеу әдістемесін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс Әәлемдік балық аулаудың статистикасын, тарихы мен географиясын, балықтардың тұқымдары мен түрлерін, аудандары мен елдерін зерттейді. Әлемдік балық аулаудың даму перспективалары мен динамикасын қарастырады. Магистранттар әртүрлі елдердің балық аулау аймақтарындағы шикізат базасының қазіргі жағдайын талдайды, кәсіптік өткінші және тұщы су балықтарының биологиясын зерттейді, су биологиялық ресурстарының өнімділігін бағалаудың жаңа әдістерін игереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс әр түрлі типтегі балық өсіру кәсіпорындарында өндірістік технологиялық процестерді ұйымдастыру мәселелерін қарастырады. Магистранттар бекіре, албырт, тұқы балық өсіру шаруашылықтарында жүзеге асырылатын технологиялық процестерді меңгереді, балықтарды өсіріп - көбейту технологиялық кезеңдерінің реттілігін зерделейді, өнеркәсіптік балық өсіру кәсіпорындарында дәстүрлі және жаңа технологияларды қолданудың тиімділігін талдайды
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста осы саладағы қатынастарды реттейтін заңнамадағы соңғы өзгерістерді ескере отырып, Қазақстанда балық аулаудың және су биологиялық ресурстарын сақтаудың құқықтық негіздері қарастырылады. Балық аулауды реттеу, су биологиялық ресурстарын өсіріп - көбейту және олардың мекендеу ортасын қорғау, балық аулау және су биологиялық ресурстарын сақтау саласындағы заңнаманы бұзғаны үшін заңды жауапкершілік мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс әр түрлі балық және теңіз өнімдерін өңдеу мәселелерін қарастырады. Балықты тоңазыту, тұздау, қақтау және кептіру, ыстау, консервілеудің дәстүрлі және қазіргі заманғы технологияларын талдайды. Балықтан жартылай фабрикаттарын дайындаудың технологиялық әдістері ұсынылады. Магистранттар балықтың тамақ қалдықтарын өңдеудің заманауи бағыттарын және шикізаттың сапасын бағалау әдістерін игереді, оның жартылай фабрикаттарды өндірудің технологиялық процесіне әсерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: су айдындарында гидробионттарды жерсіндіру бойынша кешенді іс-шараларды өткізу ерекшеліктерін зерттеу. Курсты зерделеу нәтижесінде магистранттың құзыреттіліктері қалыптасады: енгізілген интродуценттердің жаңа экологиялық жағдайларға бейімделу процестерін, ондағы түрлердің жаңа популяциясының қалыптасу процестерін анықтау, жерсіндірілген түрлердің қоршаған орта жағдайларына бейімделу ерекшеліктерін зерттеу, морфофункционалды өзгерістері бар биотикалық және абиотикалық факторларға бейімделуді анықтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: гидробионттарды популяциялық-генетикалық зерттеу мәселелерін зерттеу және популяциялар мен таза сызықтардағы генетикалық белгілердің тұқым қуалауын талдау әдістерін меңгеру. Курсты игеру нәтижесінде магистрант: гидробионттардың генетикалық мәселелерін зерттеу бойынша өз бетінше ғылыми зерттеулер ұйымдастыруға, сондай-ақ тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің цитологиялық және молекулалық негіздерінің негізгі ережелерін қолдануға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс гидробионттардың кәсіпшілік популяциясының динамикасын зерттеудің теориялық және практикалық аспектілерін, қорларды болжау тәсілдерін және кәсіпшілікті реттеу шараларын зерделейді, су гидробионттарының пайдаланылатын қорлары динамикасының жалпы заңдылықтарын зерделейді. Магистранттар популяцияның биологиялық параметрлерін және "қор - балық аулау" жүйесінің кәсіптік-биологиялық көрсеткіштерін бағалауды әзірлеу, балық шаруашылығы су айдындарында балық аулаудың қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді болжамдарын жасау әдістерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс су токсикологиясының проблемалары, су объектілерінің ластануының пайда болуы, су объектілеріне кіретін ластаушы заттардың негізгі топтары, токсиканттардың гидробионттарға әсері, балықтардың толық паразитологиялық ашылуына зерттеу жүргізе отырып, су қоймасындағы эпизоотиялық жағдай туралы зерттейді. Магистранттар паразиттерді бекітудің заманауи әдістемесін меңгереді, фиксаторлар мен бояғыштардың әртүрлі рецептерімен жұмыс істейді, балық өсіру кәсіпорындарын сауықтыру бойынша ұсыныстар береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс су биоресурстарын пайдалану мәселелерін, адамның Қазақстанның су биоресурстарына антропогендік араласуының нәтижелерін қарастырады, Каспий, Арал теңіздерінің, Балқаш, Алакөл көлдерінің экологиялық проблемаларын, Ертіс, Сырдария, Іле ірі су артерияларының тұрмыстық ағынды сулармен ластануын зерттейді; қазіргі заманғы су ластағыштарының жіктелуін, магистранттар судағы улы заттарды анықтау, негізгі ластауыштармен күресу әдістерін меңгереді су экожүйесі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс табиғи су объектілерінде жүргізілетін мониторингтік іс-шаралардың заңнамалық нормаларын зерделейді, су ресурстарының жай-күйін үздіксіз (ағымдағы) және кешенді қадағалау жүйесінің мәнін ашады, су объектілеріндегі судың сапасына және олардың жай-күйіне әсер ететін теріс процестердің дамуын анықтайды және болжайды. Магистранттар осы процестердің теріс салдарын болдырмау шараларын әзірлеу және жүзеге асыру әдістерін меңгереді.
Защита практики
Тәжірибенің мақсаты - зерттеуді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе жеке, сонымен қатар ғылыми ұжымдар мен ғылыми мекемелердің құрылымдық бөлімшелері құрамында ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау мен жүргізуді қоса, академиялық жұмыс дағдыларын қалыптастырады. Зерттеу практикасы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, үлкен көлемдегі мәліметтерді (нақты материал) жинауға және өңдеуге бағытталған.
Зерттеу практикасы барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттері қалыптасады :
- ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау;
- ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу: ғылыми дереккөздерді аннотациялау, рефераттар жасау-шолулар;
- тіл жүйесі және әдебиет дамуының негізгі заңдылықтары саласында өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу;
- ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін заманауи ақпараттық ресурстарды пайдалану;
- ғылыми ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу;
- отандық және шетелдік филология мектептерінің жаңашыл әдістерін қолдану;
- ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді баяндау;
- ғылыми басылымды дайындау және редакциялау: тезистер, мақала.
Зерттеу практикасын өту кезінде магистранттар келесі аспектілерді қарастырады:
Зерттеу жұмысының теориялық негіздері. Филологиялық зерттеулердегі заманауи әдістер мен әдістер. Лингвистика және әдебиеттану саласындағы ғылыми және қолданбалы жобалардың тәуелсіз дамуы. Оқу-әдістемелік әдебиеттерді қалыптастыру ережесі. Ғылыми зерттеулер нәтижелерін интерпретациялау.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.