ауыл шаруашылығы бакалавры
Аквакультура, жасанды балық өсіру және су биологиялық ресурстары саласында жоғары сапалы деңгейде теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар жоғары білікті мамандарды даярлау
Аквакультура және су биологиялық ресурстары
6B08402
Биология және биотехнология
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Биология
Химия
70 (Каз.) 70 (Орыс.)
1200000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс табиғи және жасанды су қоймаларында өнеркәсіптік балық аулауды жүзеге асырудың заңнамалық аспектілері мен теориялық негізін зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студент табиғи су қоймаларында балық аулау мәселелерін реттейтін балық шаруашылығы заңнамасын түсіне алады; студент балық аулау құралдарының құрылымдық ерекшеліктерін біледі, балық аулау құралдарының механикасы туралы ғылымның жай-күйі мен даму деңгейін талдайды.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс балықтардың ас қорыту физиологиясын, тамақтану биологиясын және балық метаболизмінің ерекшеліктерін, негізгі қоректік ингредиенттердің сипаттамасын, қарқынды аквакультура жағдайында өндірістік балық түрлерін қоректендіруді ұйымдастыру технологиясын, құрама жем өндірудің заманауи технологияларын қолданудың артықшылықтарын қарастырады. Студенттерді өсірілген балықтардың физиологиялық жағдайына және өсу көрсеткіштеріне негізделген жасанды жем сапасын есептеу мен бағалаудың заманауи әдістеріне үйретеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерді балық өсіру шаруашылықтарының эпизоотиялық жағдайына және әртүрлі су қоймаларының (вирусологиялық, бактериологиялық, паразитологиялық, гистологиялық) көмегімен табиғи су қоймаларына бақылауды жүзеге асыруға үйрету. Студенттерді жалпы патология, паразитология, ЭПИЗООТОЛОГИЯ негіздерімен, инфекциялық және инвазиялық аурулардың қоздырғыштарын зерттеу әдістерімен, балық ауруларының диагностикасы, алдын алу және емдеуді үйрету.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста су жануарлары ретінде балықтардың анатомиялық және морфологиялық құрылымының ерекшеліктері, олардың сыртқы ортамен қарым-қатынасы, балықтардың өмірлік циклінің негізгі байланыстары, және спецификалық қатынастары зерттеледі. Осы пәнді оқу нәтижесінде студент ихтиология бойынша кәсіби білім алады, балықтәрізділер мен балықтардың сыртқы және ішкі құрылымын, балықтардың жүйеленуін біледі, балықтардың түрлік айырмашылықтарын анықтай алады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс гидробионттардың, олардың популяциялары мен қауымдастықтарының өздері мен су экожүйелерінің абиотикалық компоненттері арасындағы өзара әрекеттесу механизмдерін зерттейді. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттерде биосфералық процестердегі гидробионттардың рөлі туралы білімі, микроскоппен және өлшеу аспаптарымен жұмыс істей білу дағдылары қалыптасады, гидробионттардың жағдайын бағалау үшін бентостық және планктондық сынамаларды еркін талдай алады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-қазіргі деңгейдегі гидробиологиялық зерттеулердің практикалық базасымен таныстыру және су ағзаларын зерттеудің заманауи әдістерін қолдану, ғылыми тәсілдің әртүрлі деңгейлеріндегі зерттеу нәтижелерін жоспарлау және талдау: организм, түр, популяция және экожүйе бойынша құзыреттерді алу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жер үсті суларының гидрохимиясы мен биохимиясы саласындағы мәселелерді, гидрохимия мен Биохимияның теориялық негіздерін, аймақтық және қолданбалы химия мәселелерін қарастыру және зерделеу, су ерітінділерінің маңызды қасиеттерін білу, табиғи сулардың құрамын зерттеу әдістері мен білдіру тәсілдері, гидробионттардың құрылымы мен тіршілік ету ортасына әсер ететін негізгі химиялық факторлар.
5
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – белгілердің тұқым қуалау заңдылықтары, тұқым қуалау түрлері, биомолекула деңгейінде генетикалық ақпаратты сақтау, көбейту, тасымалдау және жүзеге асыру механизмдерін түсіну; нуклеин қышқылдары мен белоктардың қасиеттері мен қызметі, қазіргі молекулалық-генетикалық зерттеу әдістері туралы тұтас және жүйелі білім қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жануарлар мен су өсімдіктерінің биоалуантүрлілігін сақтау бойынша проблемалық мәселелерді қарастыру, студенттерге негізгі таксономиялық топтардың құрылымы, систематикасы, биологиясы және филогенезі, экожүйелердегі жануарлар мен өсімдіктердің рөлі туралы толық түсінік береді, жануарлар мен өсімдіктердің түрге дейінгі таксондарын анықтайды, жануарлар мен өсімдіктердің негізгі өкілдерінің экономикалық маңыздылығын жүйелейді және талдайды.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс жануарлар әлемінің алуантүрлілік жүйесін, олардың бір – бірімен және сыртқы әлеммен өзара байланысын қарастырады, омыртқасыздар мен омыртқалылардың экологиялық ерекшеліктері мен морфо-анатомиялық құрылымын зерттейді. Курсты зерделеу нәтижесінде студент омыртқасыздар мен омыртқалы жануарлардың құрылымдық ерекшеліктерін сипаттай алады, жануарлар әлемінің негізгі таксондарының құрылымының салыстырмалы морфологиясын талдай алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс халықаралық, республикалық және жергілікті маңызы бар Қазақстанның барлық балық шаруашылығы су айдындарының ресурстық әлеуетін қарастырады. Гидробионттардың өнеркәсіптік түрлерінің құрамы мен құрылымын және олардың елдің азық-түлік дамуындағы экономикалық маңыздылығын зерттейді. Студенттерді барлық су айдындарында су биоресурстарын сақтау және ұқыпты пайдалану бойынша белгіленген нормалар мен ережелермен таныстырады, студенттер Су биоресурстарының өнімдерін анықтау әдістерін меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән даму перспективалары кең балық шаруашылығының жаңа бағытын зерттейді, Қарқынды аквакультура өсірудің қолайлы жағдайларын жасау арқылы, жоғары тығыздықтарда балық өсіріп, барлық өндірістік процестерді механикаландырып және автоматтандырып жыл бойы тауарлық балық өнімін өсіруге негізделген. Студенттер бассейндерде, торларда және рециркуляциялық жүйелерде балық өсіру әдістерін меңгереді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – бактериялар систематикасы, морфологиясы, генетикасы және көбеюі туралы негізгі білімді қалыптастыру; микроорганизмдердің зат алмасуын, олардың құрылысын, физиологиясын және биохимиясын, жиі кездесетін инфекциялардың қоздырғыштарының биологиясын, сондай-ақ осы аурулармен күресу және алдын алу шараларын, микроорганизмдер мен микробиологиялық процестерді зерттеудің заманауи әдістерін меңгеру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-тірі жасуша туралы оның биофизикалық және биохимиялық процестерді құрылымдық ұйымдастыруы, өмірлік циклі, тіндердің дамуы, шығу тегі және дифференциациясы, олардың жіктелуі, жануарлардың эмбриональды даму кезеңдерін, гаметогенез кезеңдерін зерттеу; ұрықтандыру; ұсақтаудың негізгі түрлері, х жануарлардағы гаструляция, нейруляция және органонез әдістері туралы білім қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс аквакультура кәсіпорындарында селекциялық жұмысты ұйымдастырудың ерекшеліктерін қарастырады. Курсты игеру нәтижесінде студент аквамәдениеттің өнеркәсіптік объектілерімен селекциялық-асылдандыру жұмысының теориялық негіздерін біледі. Материалды іріктеу, іріктеу жүргізу әдістемесін меңгерген. Селекцияда іріктеу және іріктеу әдістерін, таза желіні жүргізу негіздерін, балықтың жоғары құнды тұқымдарын шығаруды түсінеді. Балық өндірушілердің сапасын ұрпақтарының сапасы бойынша бағалайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс гидробионттарды өсіруге жарамды су қоймаларының санитарлық – гигиеналық сипаттамаларын, кәсіптік балықтардың көбею гигиенасын, өндірістік процестерді механикаландыру және автоматтандыру гигиенасын, стандартты талаптарға сәйкес келетін өнімдер шығаруды қамтамасыз ететін аквамәдениет кәсіпорындары қызметкерлерінің, басқарушы қызметкерлердің жеке гигиенасын зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс қазіргі заманғы балық өсіру кәсіпорнын тиімді басқару принциптері туралы түсінік береді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер балық шаруашылығы кәсіпорындарының өндірісін ұйымдастыру және жоспарлау ерекшеліктерін анықтауға, олардың тиімділігін арттыру және кірістілігін арттыру мақсатында өндіріс пен сатуды басқарудың заманауи әдістері мен формаларының жиынтығын қолдануға мүмкіндік алады. Экономикалық тиімділігі мен өсірілген өнімнің өзіндік құнын есептеу әдістерін меңгерген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән экожүйені аквариумдардағы аквадизайн негіздерімен модельдеуді зерттейді, студенттерді балық өсіру және аквакультура үшін тірі жемді жасанды өсіру әдістерімен таныстырады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер аквариумдардың әртүрлі түрлерін жасау технологияларына ие, балықты ұстау және өсіру, аквариум жағдайында омыртқасыз жануарларды өсіру дағдыларына ие
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән әр түрлі типтегі аквафермаларының құрылымын, жаңа балық өсіру кәсіпорындарын жобалау және қолданыстағы балық өсіру кәсіпорындарын қайта құру технологиясын зерттейді, студенттерге кәсіпорындар салу үшін алаңды дұрыс таңдауға, балық өсіру стандарттарымен жұмыс істеуге, балық аулау технологиясын таңдауда математикалық тәсіл негіздеріне үйретеді, аквафермалар мен балық зауыттарын жобалау кезінде жобалау - сметалық құжаттаманы жасау әдістерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс балықтардың түрлі систематикалық топтарындағы онтогенетикалық даму заңдылықтарын, эмбриогенезге әсер ететін факторларды, балықтардың онтогенезінің барлық этаптарында болатын макро- және микроморфологиялық, физиологиялық, биохимиялық және молекулярлық процесстерді қарастырады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттерде келесі қабілеттер қалыптасады: балықтардың жеке дамуының барлық кезеңдерін, морфогенез, өсу процесстерін анықтауға және балықтардың жынысын дифференциациялау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән балықтардың асқазан – ішек жолдарының жұмыс істеу ерекшеліктерін және табиғи суларда балықтардың қоректенуін, қорек ресурстары мен суқоймадағы балықтардың қоректік базасын және қорекпен қамтамасыз етілуін зерттейді. Студенттерге қоректік кесектің сапалық және сандық құрамын анықтау, балықтың қоректенуі бойынша материалды өңдеу, қайталама өнімді (зоопланктон, зообентос) және оны балықпен пайдалану дәрежесін анықтау әдістемелеріне үйретеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс су ортасының әр түрлі жағдайындағы гидробионттардың физиологиясын, улы заттардың көздері мен құрамын, олардың даму мен өсудің әртүрлі кезеңдеріндегі балық жүйелері мен мүшелеріне әсерін, курстың дамуы нәтижесінде балық ағзасының интоксикацияға реакциясын зерттейді, студенттер ихтиотоксикологиялық зерттеулердің негізгі бағыттары мен әдістері туралы білім алады, су қоймасын экономикалық және экологиялық зерттеулер нәтижесінде басқара алады. адамның қызметі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс гидротехникалық құрылыстардың конструкциясын және экспулатациясын, гидроқұрылыстар салу үшін жер учаскелеріне қойылатын экологиялық және санитариялық-гигиеналық талаптарды зерделейді, гидротехникалық құрылыстардың конструкциялары мен орналасу орындарын таңдау, ізделетін тоған қорының құрылымын есептеу, су беретін және су бұратын арналарды трассалау, су шаруашылығы балансын жасау, топографиялық карталармен және бас жоспарлармен жұмыс істеу кезінде білім мен дағдылар береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс көлдердің қазіргі жағдайы мен гидрологиялық режимін, табиғи гидроэкожүйелердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын зерттейді. Рекреациялық акваөсіру мәселелері, әуесқойлық және спорттық балық аулауды ұйымдастыру үшін тоған алаңын пайдалану мәселелері қарастырылады. Студенттер көл және рекреациялық балық өсіру әдістерін игереді, көлдер мен рекреациялық жүйелерде әртүрлі балық түрлерін өсіру технологияларын біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс су биоресурстарын және олардың тіршілік ету ортасын сақтау жөніндегі іс-шараларды жоспарлауға қойылатын экологиялық принциптер мен талаптарды зерделейді. Ихтиологиялық зерттеулер және ықтимал теріс әсердің есептік аймағы шегіндегі су биоресурстары мен су айдындарының жай-күйі туралы егжей-тегжейлі ақпарат негізінде. Курсты игеру нәтижесінде студент зерттеу, сараптама жүргізу, биоресурсты заңсыз өндіру кезіндегі залалды бағалау әдістемелеріне ие.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс табиғи су қоймаларындағы балық қорының жағдайын зерттейді. Балықтардың популяциясына әсер ететін факторларды қарастырады, кәсіптік балық қорларының сарқылу заңдылықтарын анықтайды. Бекіре, албырт, тұқы балықтары сияқты кәсіпшілік түрлерінің өсімін молайту мүмкіндіктерін зерделейді. Студент балық өсіру зауыттарында және жағалау торларында әр түрлі балық түрлерін өсіру бойынша кәсіби дағдыларды меңгерген
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.