жаратылыстану бакалавры
Нейроғылым саласындағы бәсекеге қабілетті, өздерінің кәсіби қызметінде моральдық-этикалық қағидаларды басшылыққа алатын және жұмыс берушілердің талаптарына сәйкес келетін кәсіби құзыреттіліктерге ие болатын; қауіпсіз және жасанды интеллекттің тиімді технологияларын дамыту барысында ғылыми-зерттеулер мен қолданбалы жұмыстарды жүргізуде пәнаралық нейроғылымдық тәсілдер тұрғысынан нейроғылымның заманауи тұжырымдамалары мен әдістерінің негізінде ғылыми, медициналық және әлеуметтік-өндірістік салалардағы, мемлекеттік және кәсіпкерлік құрылымдардағы кәсіби қызметті жүзеге асыратын; қалыпты және патология жағдайларында мидың қызметін зерттеу кезінде диагностикалық алгоритмдер жасайтын, ұйымдарға арналған нейро-тренингтерді жоспарлауға және өткізуге, нейроғылымдағы тиімді стратегияларды анықтауға қабілетті мамандарды даярлау.
Нейроғылым
6B05109
Биология және биотехнология
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Биология
Химия
75 (Каз.) 75 (Орыс.)
1200000 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: барлық жекелеген ерекшеліктерін ескере отырып, адам ағзасының жасушалары мен мүшелерінің кәдімгі құрылысы мен қалыпты атқаратын қызметі туралы интегралданған білімін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: анатомиялық-топографиялық өзара байланыс, гомеостаздың тіршілігін қамтамасыз ету үшін және өмір сүру процесін ұғыну үшін жасуша функциясын, мүшелерді, жүйелерді қалыпқа келтіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - бағдарламалау тілінің негізгі элементтерін, мәліметтер типтерін, операторларды сипаттау дағдыларын дамыту, кітапхана функцияларының мүмкіндіктерін қолдану, дерексіз және тапсырыс типтерін, құрылымдарын, функцияларын құру тәсілдерін игеру, бағдарламалау тілдері мен аударма әдістерінің дамуындағы заманауи тенденцияларды бағалау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-тірі организмдерде өтетін маңызды физикалық процестер, биофизиканың негізгі принциптері мен теориялық ережелері және биологиялық құбылыстар мен заңдылықтарды, эксперименттік зерттеуге биофизикалық көзқарас дағдылары туралы түсінік қалыптастыру, тірі жүйелер жұмысының физикалық және биологиялық аспектілерінің өзара байланысы, тіршілік әрекетінің физикалық негіздері, оның ішінде химиялық құрылымы, табиғи қосылыстар мен олардың кешендерінің қасиеттері қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – тірі организмдердің биохимиялық процестерінің құрамы, қасиеттері, құрылысы және қызметі, биополимерлердің биологиялық әсерінің ерекшеліктері, белоктардың, нуклеин қышқылдарының, көмірсулардың функционалдық топтары, липидтер, ферменттер, гормондар, витаминдер, аминқышқылдары, зат алмасудың реттелуі, зат алмасу және зертханалық жағдайда биохимиялық талдау әдістері туралы жүйеленген білімді қалыптастыру.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тірі организмдердің тұқымқуалаушылық және өзгергіштік заңдары туралы тұтас жүйелік түсінікті және осы білімдерді тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: классикалық генетиканың негізгі заңдылықтары, тұқым қуалау механизмдері; аллельдік және алельдік емес гендердің өзара әрекеттесуі; жыныс генетикасы, жыныспен тіркескен тұқым қуалау; кроссинговер; өзгергіштіктің түрлері; популяциядағы генетикалық процестері; адам генетикасының негіздері.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - эксперименталды психология, компьютерлік модельдеу, жасанды интеллект, эпистемология, лингвистика, психолингвистика, когнитивті нейроғылым салаларында жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде синтезделген ақпараттық-теориялық модельдерді қолдану негізінде танымдық процестерді (қабылдау, зейін, ойлау, сана, сөйлеу, есте сақтау, елестету, экзекутивті бақылау), олардың қасиеттері мен мінез-құлық детерминанттарын зерттейтін когнитивті ғылымның қазіргі заманғы тұжырымдамалары туралы түсініктерді қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – Граф математикалық теориясы және оны мидың жеке құрылымдары арасындағы функционалдық, анатомиялық және себепті өзара әрекеттесуді өлшеу үшін қолдануы жайында түсініктерді қалыптастыру. Курста ми деңгейіндегі сигналдарға әр түрлі деңгейлердегі және әдістердегі күрделі математикалық тәсілдерді біріктірілуі, мидың сегрегациясы мен интеграциясын өлшеуді, мидың динамикалық белсенділігінің себептерін анықтауды қарастырады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – балалар мен ересектердің дамуы, оқуы, есте сақтауы, бейімделуі, адам миының зақымдалған функцияларын қалпына келтірілуі, өтелуі және түзетудің нейробиологиялық негізі ретінде заманауи пластиканың тұжырымдамалары туралы түсініктерін қалыптастыру. Курс пластиканың молекулалық-жасушалық, нейрофизиологиялық механизмдерін, оның биологиялық және мінез-құлықтық детерминанттарын зерттеуді қамтиды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің тұқымқуалаушылықтың молекулалық тасымалдаушылары, белоктардың, нуклеин қышқылдарының құрылымы мен қызметі туралы білімдерін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: тірі организмдегі органикалық қосылыстардың негізгі кластарының құрылымы мен функциясы туралы білімді көрсету; про- және эукариоттар гендерінің геномын ұйымдастыру қағидаттарын негіздеу; ДНҚ, РНҚ және белоктардың физико-химиялық қасиеттерін талдау; нуклеин қышқылдарын талдаудың негізгі тәсілдерін қолдану.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - химия, физика, когнитивті ғылымдар, инженерия, информатика, лингвистика салаларындағы пәнаралық сала ретінде нейроғылымның негізгі принциптері туралы түсініктерді қалыптастыру. Нейроғылым нейроғылымның даму тарихын зерттеуден, заманауи әдістерге шолудан, жасушалық және молекулалық нейробиология негіздерінен, жасуша деңгейіндегі қозу принциптерінен, сонымен қатар нерв импульстарын өткізудің нейрофизиологиялық заңдылықтарынан басталады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - нейро-гуморальдық реттеуді, эндокриндік жүйелердің және жеке құрылымдық элементтердің функциялауының жалпы және ерекше заңдылықтарын зерттеуге негізделген өмірлік процестерді реттеу кезінде нервтік, эндокриндік жүйелердің өзара әрекеттесуі туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру. Курста адамның физикалық, психикалық денсаулығына әсер ететін физиологиялық функцияларды, реттеуші механизмдерді бағалау үшін нейрохормондардың әсер ету механизмдерін талдау қарастырылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттердің өсімдіктер мен жануарлардың биоалуантүрлілігі, олардың негізгі қасиеттері мен жұмыс істеу заңдылықтары тұтас жүйелік білімдерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады:, төменгі және жоғары өсімдіктердің, омыртқасыздар мен омыртқасыздардың систематика, номенклатурасы, биологиялық әртүрлілігі; адам қызметінің түрлі салаларында өсімдіктер мен жануарлардың практикалық және теориялық маңызы.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты - эволюциялық теория, эмоционалды-когнитивті процестердің нейрофизиологиялық механизмдері және нейронды желілерінің математикалық модельдер, сондай-ақ жасанды интеллект позициялары тұрғысынан тәсілдерге негізделген сананың тарихи және қазіргі заманғы нейробиологиялық тұжырымдамалары туралы түсініктерді қалыптастыру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - адамдар мен жануарлар қатысатын зерттеулерде ғылыми дәлелдемелер критерийлеріне және ғылыми этика мен этикалық стандарттардың талаптарына сәйкестелген нейроғылым саласындағы эксперименттік зерттеулерді жобалауды құру принциптері туралы жүйеленген түсініктерді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - өткір және созылмалы ауырсынудың негізінде жатқан нейробиологиялық жүйелер мен механизмдердің мәні мен табиғатын зерттеу. Курста ноцицептивті және сенсорлық жүйелері, ауырсыну рецепцияның молекулалық негіздері, ауырсынуды модуляциялау, ауырсынудың перифериялық және орталық нейроторларының нейроанатомиясы, олардың патологиясы, сонымен қатар фармакологиялық және фармакологиялық емес емдеу әдістері түсіндіріледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - моральдық және адамгершілік нормаларының, идеалдардың, бағдарлану құндылықтарының, қондырғылардың, стереотиптер мен наным-сенімдер жиынтығымен сипатталатын жеке тұлғаның әлеуметтік-мәдени ортамен өзара әрекеттесуі жағдайында әр түрлі қауымдастықтардағы индивидтердің әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерінің нейробиологиялық корреляциясын зерттеуге негізделген, жеке тұлғаның әлеуметтік мінез-құлқын және қоғамдағы мәдени процестерін адамның миындағы медиация тұжырымдамалары жайында жүйеленген ұғымдарды қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – нейроғылымда қолданылатын заманауи бейнелеу техникасы: функционалды және құрылымдық резонансты сканерлеу, позитронды-эмиссиялық томография, диффузиялық тензор томографиясы, энцефалография, магниттік энцефалография, спектральды бейнелеу саласындағы түсініктер мен дағдыларды қалыптастыру. Зертханалық дәрістер ЭЭГ, МРТ әдістерін меңгеруге және жеке мәліметтерді алғаш талдауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – күрделі нейрогормональды тораптар контекстіндегі гормондардың, адамның бас мидың және жүріс-тұрыстың өзара әрекеттесуінің нейробиологиялық механизмдерін зерттеу негізінде жүйелі адам мен жануарлардың мінез-құлқын реттеудегі гормондардың рөлі туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - сенсорлық және моторлық жүйелер дамуының патологиясының нейробиологиялық негіздерін, жастық шағындағы интеллект пен психикалық функциялардың бұзылуын зерттеу. Курста балалардың ақыл-ой дамуындағы ауытқулардың, оның ішінде аутизм, Даун синдромы және басқа аурулардың нейрофизиологиялық механизмдерін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - деректерді өңдеу жылдамдығы мен сапасын жақсарту үшін жасанды интеллект жүйесінің компоненттерін жасап шығару және енгізу қабілетін дамыту және функцияны, жасанды интеллект жүйелерін, математикалық әдістерді, жобалау технологиялары және құралдарын, жасанды интеллект жүйесін дамытуға арналған бағдарламалық жабдықтарды, пәндік аймақта модельдеуді тұжырымдау теориясы мен практикасын игеруге негізделген шешімдерді қабылдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – базалық есептеу платформасы және оның әр түрлі жоғары өнімді процессорлардың бағдарламаларымен (жаңартылған Intel ядролары, жад иерархиясы, көп ядролы кэш, графикалық процессорлар) өзара әрекеттесу жайындағы білімдеріне сәйкес бағдарламаны орындаудың ықтимал нәтижелеріне жету жолдарын талдау дағдыларын қалыптастыру; жасырын коды, кіріктірілген функциялары бар командалардың кеңейтілген жиынын қолдану, жоғары жүктеме алу үшін күрделі жабдықты бағдарламалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – диагностика мен емдеудің, сондай-ақ ми ауруларының алдын алудың практикалық әдістерін өңдеп шығарудағы мидың жұмыс істеу механизмдері және оның аурулары туралы жаңа білімдерді игеру үшін нейроғылымдағы клиникалық және трансляциялық зерттеулерді жүргізуді ұйымдастыру дағдыларын дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - Марков тізбекті әдістерін BASIC құрылымында қолдануға негізделген, сызықтық емес фракталдық тәсілдер, регрессиялық модель, регрессиялық сплайндар, жалпыланған аддитивті модельдерді қолдануға негізделген хаос теориясы мен күрделі адаптивті жүйелер тұрғысынан мидың әртүрлі процестерін талдау мәселелерін шешуге қазіргі заманғы көпөлшемді статистикалық модельдер мен заманауи бағдарламалық жүйелерді қолдану қабілеттерін дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - құрылымдық патологиялардағы атап айтқанда ми ісігі, бас миының жарақатының салдары және мидың пренатальды және постнатальды даму ақаулары кезінде мидың функционалдық өзгерістерін зерттеу. Курс қалыпты функциялаудан ауытқудың негізгі механизмдерін, оларды жүйелеу мен ми патологиясы саласындағы ғылыми зерттеулерді қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - машиналық оқыту әдістерін қолдану арқылы, ЭЭГ сигналдарын қабылдау, сақтау, өңдеу және тарату әдістері мен құралдарын қолдану арқылы, жеке және топтық деңгейде MATLAB, EEGLab, SPM заманауи бағдарламаларын қолдану арқылы нейрондық сигналдарын өңдеу, оларды талдау және интерпретациялау саласында эксперименттік зерттеулер жүргізу қабілеттерін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - нейрондар мен организмнің жүйкеленген жүйелері арасындағы электрохимиялық байланыстың молекулалық-жасушалық механизмдеріндегі нейромедиаторлардың рөлі жайында; нерв жүйесінің сигналдық молекулаларының биохимиясы, олардың жіктелуі, қасиеттері жайында; денсаулық пен аурулардағы метаболизм, табиғи және синтетикалық агонистер мен антагонисттер және оларды медицинада қолдану жайында тереңірек түсінуді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - тірі, тірі емес жүйелердегі басқарудың жалпы принциптері туралы ғылым ретінде кибернетиканың әдіснамалық негіздері жайында түсініктер қалыптастыру. Курс организмнің физиологиялық жүйелерінің функциялау тиімділігін арттыру процестерін автоматтандыру мәселелерін шешуге арналған өзара әрекеттесудің мәліметтері орнатылған практикалық модельдер мен құрылғыларды әзірлеу үшін ми мен компьютердің өзара әрекеттесуінің технологиялық әдістерін игеруді қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - нейролингвистиканың негізгі ережелері туралы, сөйлеу-ойлау қызметін мимен қамтамасыз етілуін зерттеуге негізделген лингвистика мен нейроғылымдардың интеграцияланған әдістері туралы, ана тілі, шет тілдерін меңгерудің нейрофизиологиялық аспектілері жайында, сөйлеу тілінің бұзылыстары, оқу мен жазу, психикалық аурумен бірге жүретін сөйлеу бұзылыстары саласындағы клиникалық зерттеулердің мәліметтерін талдау жайында жүйелі түсінік қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - нерв жүйесінің әр түрлі аурулары кезінде нерв жүйесінің функциясына әр түрлі дәрілік заттардың молекулалық-жасушалық әсер ету механизмдерінің нейробиологиялық тұжырымдамалары туралы түсініктерді қалыптастыру, сонымен қатар нерв ауруларының аса тиімді терапиясы үшін жаңа дәрілік нысандарды анықтау бойынша зерттеулердің перспективалары мен тәсілдерін түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – биология мен компьютерлік ғылымның әртүрлі салаларының, эксперименталды психологияның тұжырымдамаларын интеграциялау негізінде оқыту мен есте сақтауды қамтамасыз етудің нейробиологиялық, психологиялық механизмдері туралы, сонымен қатар оқу және есте сақтау қабілеттерін анықтайтын факторлар туралы, оқыту мен есте сақтаудың нейробиологиялық және психологиялық негіздері және олардың жасқа сай төмендеуінің алдын алу жайында түсінік қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – мінез-құлық, жүйке және иммундық жүйелер арасындағы өзара байланыстар жайында, осы байланыстардың негізінде жатқан нейробиологиялық механизмдерді зерттеу негізінде иммундық жүйенің функционалдық күйінің мінез-құлық және психологиялық детерминанттары жайында, олардың эволюциялық маңыздылығы, сонымен қатар жүйке және иммундық жүйелер арасындағы сигнал беру сипаттамалары жайында түсініктерді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - мотивация мен эмоциялардың заманауи нейроғылым теориялары туралы түсініктерді қалыптастыру. Курста мінез-құлықтың эмоционалды-мотивациялық негіздері саласындағы заманауи зерттеулерді, қалыпты жағдайдағы және патология кезіндегі эмоцияны реттеудің нейрофизиологиялық механизмдері, мидың эмоционалды күйінің патологиясының объективті нейромаркерлерін іздеулері қарастырылады.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау.
Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.
Защита практики
Защита практики
Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.