білім мен ғылымдағы өлшем, бағалау, тестілеу және сараптама рәсімдерінің нәтижелерін қамтамасыз ететін педагогикалық өлшемдердің теориялық-әдіснамалық, практикалық негіздерін меңгерген білім және ғылым саласы үшін ғылыми-педагогикалық кадрлар даярлау.
Педагогикалық өлшемдер
7M01107
Философия және саясаттану
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім беру сапасын қамтамасыз етудегі тест технологиялары теориясын, IRT есептеу моделі мен әдістері негізінде компьютерлік тестілеу практикасын, SPSS бағдарламалық өнімін игеру. <br/> Курсты оқу магистранттарға Г.Раштың моделі бойынша "R-Ealenl" бағдарламалық құралдарының көмегімен тестілік бақылаудың түрлері мен функцияларын түсіндіруге мүмкіндік береді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттардың білім берудегі психометрика мен диагностиканың теориялық негіздері, Білім беру процесінде психологиялық қасиеттер мен тұлғалық қасиеттерді өлшеу мен диагностикалаудың аяқталуы туралы білімдерін қалыптастыру. <br/> Курсты оқу жеке тұлғаның психологиялық ерекшеліктерін диагностикалау бағдарламасын жасау және білім беру процесінде студенттердің зияткерлік және шығармашылық ойлау алгоритмін құру тәжірибесін алуды қамтиды.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – Қазақстанда инновациялық бағдарламаларды іске асыру және ғылымның дамуы жағдайында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық-әдіснамалық және практикалық негіздерін, зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру.<br/> Курс ғылыми зерттеуді түсінудің әдіснамалық негізін, педагогикалық зерттеудің логикасы мен құрылымын, ҒЗЖ әдістемелік аппаратының құрылысын, жоғары оқу орны ғылымының тарихын білуді қалыптастырады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттардың педагогикалық өлшемдердің теориялық негіздерін, білім және ғылым сапасын бағалаудың теориясы мен технологиясын, тест тапсырмаларын әзірлеу әдістерін, педагогикалық өлшемдердің категориялық және терминологиялық аппаратын меңгеруі.<br/> Магистрант білім беру сапасын басқару контексінде педагогикалық өлшеулерді ұйымдастыру қағидаттары негізінде білім алушылардың өлшенетін индикаторлары мен оқу жетістіктері көрсеткіштерінің жиынтығын бағалайды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқушылардың халықаралық зерттеулерге қатысу тәжірибесін талдау, оқушылардың функционалдық және жаратылыстану-математикалық сауаттылығын бағалау қабілетін қалыптастыру.
Пәнді оқу кезінде қаралатын болады:
PISA, TIMSS, PIRLS бағдарламаларының нәтижелері шеңберінде қазақстандық мектептерде білім беру сапасын бағалауға халықаралық зерттеулер жүргізуді ұйымдастыру нұсқаулықтары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ҚР орта білім беру стандарттарының және кәсіби стандарттың талаптарына сәйкес білім сапасын бағалау жүйесін талдау, бағалаудың оқу мақсаттары мен құралдары жүйесін әзірлеу.
Курс білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың өлшеу аппаратын, әдістемелік модельдерін, әдістемелерін, технологияларын және олардың білім сапасын бағалаудың ұлттық жүйесі шеңберіндегі мүмкіндіктерін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ЖОО мен колледждерде педагогика мен психологияны оқыту әдістемесін жобалау мен меңгеруде педагогикалық іс-әрекеттің дидактикасы, психологиясы және әдіснамасы аймағында теориялық білім кешенін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Курс психологиялық-педагогикалық білім берудегі негізгі ғылыми-практикалық мәселелерді ашады; білім беру, бақылау және оларды меңгеру сапасын түзету үдерістерімен таныстырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты психологиялық-педагогикалық өлшемде нәтижелерді өңдеудің математикалық әдістерін жобалау қабілетін қалыптастыру.
Курс білім беру сапасын өлшеуде қолданылатын математикалық әдістерді салыстыру, талдау және бағалауды қалыптастыруға; өлшеуіштердің макеттерін жобалауға, оларды апробациялауға және зерттеу нәтижелерін өңдеудің математикалық моделімен салыстыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – педагогикалық тестілерді құрастырудың теориялық негіздерін баяндау, стандарттар талаптарын ескере отырып, тесттердің мазмұны мен тест алдындағы тапсырмалардың нысандарын талдау, тесттің жалпы құрылымын сипаттау, тест тапсырмаларының санын, тестілеу функцияларын және өлшеудегі шкаланы көрсету. Курс тестілерді қолданудың ықтимал салалары тәсілін таңдауды, тесттегі тапсырмалардың орналасу стратегияларын негіздеуді мақсат етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: педагог жоспарлаған нәтижелерге кәсіби жетістіктерге сараптама жүргізуді ұйымдастыру және өткізу туралы түсініктерін қалыптастыру.
Курс магистранттардың мақсат пен міндеттер қоюын меңгеруіне, сараптамалық ақпарат алуды таңдауға, нәтижелерді өңдеу мен түсіндіруге, белгілі бір сындарлы шешімдер қабылдау үшін бағаланатын объектілердің дәлелді қорытындысы форматында есеп жасауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: магистранттың зерттелетін объектіні есептеу үшін статистикалық критерий мен формуланы таңдауды жобалау алгоритмін қалыптастырады. Курс мазмұны statistica, StatGraphics және SPSS статистикалық пакетінің компьютерлік бағдарламасының деректерді талдау құралдарын іріктеуді модельдейді, онда Вилкоксон-Манн-Уитни критерийі немесе x2 критерийі барлық көрсеткіштердің өлшенетін қатынастар шкалаларының сәйкестігі мен айырмашылығының дұрыстығын тұжырымдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: электрондық оқыту, цифрлық білім беру теорияларына негізделген цифрлық білім беру ресурстарын құру бойынша мұғалімдердің цифрлық құзіреттілігін дамыту.
Пәннің негізгі аспектілері: цифрлық құзіреттіліктің құрылымы, цифрлық буынның ерекшеліктері, мұғалімнің рөлі, ЦБP тұжырымдамасының мәні, ЦБP классификациясы, оқу дизайнының түрлері, байланыстыру теориясы, актерлік-желілік теория, ризоматикалық педагогика, ағым теориясы, эвтогогика, оқу процесінде қолданылатын цифрлық білім беру ортасының түрлері.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.