әлeуметтік ғылымдар магистрі
Бағдарлама сандық медианың пайда болуына, жаһандануға және мәдениетаралық алмасудың көтерілуіне байланысты мәселелерге баса назар аудара отырып, әлемдік коммуникация саласына әсер ететін негізгі мәселелерді шешуге басқарушылық дағдыларды қолданатын білікті басшыларды дайындауға бағытталған.
Медиакоммуникациялар
7M03215
Журналистика
ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
1350000 〒 (күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттарда ақпаратты талдау және синтездеу әдістерін жүйелі қолдану қабілетін қалыптастыру; социологиялық зерттеу жүргізудің әдіснамасы мен әдістемесіне ерекше назар аудара отырып, қазіргі қоғамның проблемаларына байланысты ақпаратты синтездеу; әлеуметтік-гуманитарлық саладағы неғұрлым маңызды фактілерді, құбылыстарды, процестерді зерттеу, коммуникациялық өнімді жасау кезінде қазіргі заманғы цифрлық құрылғылар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - зерттеу әдіснамасын әзірлеуді қоса алғанда, ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын қалыптастыру. Оқу курсы медианы зерттеудің әртүрлі парадигмалары шеңберінде медиалық тәжірибені талдауға және сыни бағалауға, эмпирикалық зерттеуде деректерді жинау әдістерін қолдануға мүмкіндік береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттарда ақпараттық-коммуникациялық саланы реттейтін стратегиялық коммуникациялар саласында этикалық нормативтерді қалыптастыру және жетілдіру, оларды қолданудың нақты жағдайларында этикалық реттеу нормаларын оқшаулау; ақпараттық салада этикалық нормаларды пайдалану қабілетін қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттардың медиа кеңістік мәселелерін анықтау қабілетін қалыптастыру, оны барлық медиа мәтіндердің жиынтығы, "дискурсивті" кеңістік ретінде қарастыру. Институционалды салаға, бұқаралық ақпарат құралдарының жүйесіне және медиа кеңістікті медиа нарық ретінде және адам қызметінің барлық салаларына енетін ғаламдық тіршілік ету ортасы ретінде сипаттауға ерекше назар аударылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттарда қоғам мен индустрия талап ететін медиа өнімдер мен коммуникациялық өнімдерді жасау кезінде медиадискурста қолданылуы қажет шығармашылық коммуникативтік қызметтің жетекші коммуникативтік стратегиялары мен интерактивті әдістерін талдау, бұқаралық ақпарат мәтіндерінің лингвистикалық және әлеуметтік-мәдени аспектілерін түсіну қабілетін қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-магистранттардың өз аудиториясымен интернет арқылы қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру; әлеуметтік желілермен (SMM) жұмыс істеу; интернеттегі беделін басқару; корпоративтік сайттар құру және оларды ілгерілету; интернетте PR-жобаларды әзірлеу және іске асыру; пайдаланушыларды интернет-коммуникацияға тарту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттардың коммуникациялық агенттікті басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздерін сәтті меңгеру қабілетін қалыптастыру. Коммуникациялық шешімдер мен бизнес-стратегиялардың өзара байланыстарына ерекше назар аудара отырып, жарнама нарығын және қоғаммен байланысты, агенттіктер арасында да, агенттік пен клиент арасында да болатын процестердің өзара байланысын қабылдаудың жалпы көрінісін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттарда менеджердің жеке жұмысын, ол ұйымдастыратын команданың жұмысын және тұтастай ұйымның жұмысын алға жылжыту қабілетін қалыптастыру. Стратегиялық жоспарлауға, белгісіз болашақпен жұмыс істеуге, жағдайды талдауға, үнемі өзгеріп отыратын жағдайларда икемді әрекет етуге, қарым-қатынас стиліне ерекше назар аудару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - магистранттардың көптеген әдеби және аудиовизуалды материалдарды біріктіре отырып, мультимедиялық өнімді жүйелеу қабілеттерін қалыптастыру, мультимедиялық жобаны құрайтын адам санасына эстетикалық әсер ету параметрлерін анықтау, формаларын анықтау мультимедианың қазіргі қоғамдағы әлеуметтік таралуы, кодтар мен өнер нышандары арқылы анықталатын мультимедиялық жобалардың демонстрациялық эстетикасының принциптерін тұжырымдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттардың әлеуметтік статусы аясында кәсіби орта мен қоғамда сәтті жұмыс істей алу қабілетін қалыптастыру, ақпарат алмасудың табиғи, әлеуметтік және техникалық жүйелеріндегі ерекшеліктерді анықтау, әлеуметтік коммуникация заңдылықтары мен қоғамдағы ақпарат алмасудың универсалды механизмдеріне ерекше назар аудара отырып, коммуникативтік процестің универсалды моделін құру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттарда корпоративтік және бренд-коммуникациялар бағытындағы жұмыстың ерекшеліктері мен ерекшелігін түсіну, компания жұмысының түрлі сатыларында аудиторияның түрлі нысаналы топтарымен өзара іс-қимыл ерекшеліктерін ашу және бизнестің әртүрлі мақсаттарын ескере отырып, медиаменеджмент пен медиапартнерлікті айқындау үшін әртүрлі арналар мен жұмыс құралдарын табу қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттарда ақпараттық және коммуникативтік технологияларды интеграциялау өнімі ретінде заманауи медиажобаны өндіру механизмдері мен стратегияларын талдау қабілетін қалыптастыру. БАҚ тұжырымдамасын талдау және түзету дағдыларын қалыптастыруға және жергілікті авторлық медиажобаны әзірлеу, БАҚ тұжырымдамаларын әзірлеу, талдау және түзету қабілетіне ерекше назар аудару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттардың медиа және коммуникациялардағы айқын көрінген трансформациялық құбылыстарды, сондай-ақ медиа саласы проблематикасының негізгі элементтерін талдау қабілетін қалыптастыру, медианы трансформациялаудың теориялық және практикалық проблемалары арасында ішкі бөлшектенуді айқындайтын технологиялық, контенттік және мультимедиалық топтарды бөліп көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-магистранттарда мемлекеттік басқару мен саясаттағы медиакоммуникация қағидаттары мен тетіктерін қалыптастыру, базалық ұғымдық аппаратпен жұмыс істей білу, мемлекеттік билік және басқару органдарындағы ақпараттық процестерді қабылдау және ұғыну қабілетін қалыптастыру, мемлекеттік қызметшінің кәсіби қызметі саласындағы білімді тереңдетуге ерекше назар аудару: медиакоммуникация саласындағы ұйымды тиімді басқаруды қамтамасыз ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттардың шығармашылық ойлау қабілетін және онлайн-промоушнды жүзеге асыруға шығармашылық көзқарасты қалыптастыру, желіде жылжытудың стратегиясы мен тактикасын жүйелі түрде түсіну, жұмыста ерекше назар аудара отырып, шығармашылық тәсілдерді қолдану желілік жылжыту саласындағы жұмысқа шығармашылық көзқарасты ынталандыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттар арасында адамның қарым-қатынас ортасындағы процестердің күрделілігін, зерттеу әдістерін, көшбасшылықты, қарым-қатынастың қолданыстағы және пайда болатын құралдарын түсіну, сондай-ақ сыни мәселелердің қоғамда және нақты ұйымдастырушылық жағдайда қалай дамып, анықталғанын талдау қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – магистранттардың халықаралық журналистика саласында күрделілігі жоғары, оның ішінде инновациялық сипаттағы міндеттерді қою мен шешуге байланысты тиісті жұмыс түрлерін жоғары кәсіби деңгейде орындау қабілетін қалыптастыру, мемлекеттік құрылымдардың сыртқы саяси қызметіне коммуникациялық қолдауды қамтамасыз ету және мемлекеттік тілдің, мәдениеттің және елдің халықаралық аренадағы мүдделерінің таралуына ықпал ету.
Защита практики
Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Защита практики
Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру.
Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: