өнер бакалавры
ілім беру бағдарламасы бұқаралық ақпарат құралдарын әзірлеу бойынша дизайнерлік міндеттерді шешуге, медиа-басылымды, оның фирмалық стилін жасауға, шығармашылық қызметте графикалық композицияның негізгі заңдарын білуге және қолдануға, шығармашылық дизайн жасай білуге, БАҚ дизайнының компьютерлік бағдарламаларын меңгеруге, жарнамалық материалдарды, сайттарды жасауға және қалыптастыруға қабілетті дизайнер-маманды кәсіби даярлауға бағытталған.
Медиадизайн
6B02103
Журналистика
бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Шығармашылық емтихан1
Шығармашылық емтихан2
90 (Каз.) 90 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-Photoshop және CorelDraw бағдарламаларының көмегімен дизайн жасау, бейнелі және көркем объект ретінде сызбалар жасау, деректі фотосуреттерді өңдеу қабілеттерін қалыптастыру. Оқу курсы фотосуреттер мен иллюстрациялардың көмегімен дизайнның негізгі принциптерін, кескінді қолдану мен қолданудың әртүрлі әдістерін, көлемді формаларды құру мен модельдеуді қалыптастырады. Пән Photoshop және Corel draw бағдарламаларын қолдана отырып, фотосуретті өңдеу техникасын, зерттеуге бағытталған.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – анимацияны қолдана отырып, студенттің басты идеялар мен құндылықтар жасау қабілетін қалыптастыру, ең жылдам дамып келе жатқан контент маркетингтік арналардың бірі - анимациялық графиканы меңгеру болып табылады. Оның көмегімен бір уақытта көрерменді тартады және хабардар етеді, өйткені ондай хабарламалардың оқылымдылығы әдеттегі арналарға қарағанда бірнеше есе жоғары. <br/> Әр түрлі бұқаралық ақпарат құралдарына анимациялық дизайн жасауды үйрету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерді баспа және цифрлық медиа үшін бет макеттерін жасау арқылы компьютерлік бағдарламаларды қолдануға, InDesign , Иллюстратор бағдарламаларының көмегімен графикалық жұмыстар жасауға үйрету. Бағдарламалар кітаптар, цифрлық журналдар, электронды кітаптар, постерлер, интерактивті құжаттар және т. б. жасау және жариялау үшін барлық қажетті құралдарды ұсынады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-web-құрастырудың және web-бағдарламалаудың практикалық тәсілдерін меңгеру, студенттерде бағдарламалау тілдерін пайдалана отырып, статикалық және динамикалық web-беттерді әзірлеу білігін қалыптастыру, web-ресурс бойынша навигация жүйесін әзірлеу; Ғаламдық Internet компьютерлік желісінің жұмыс істеу принциптерін, желіде ақпаратты іздеу мен іріктеуді, кешенді тәсіл негізінде web-беттерді әзірлеуді, Клиент пен сервер жағында Internet-те бағдарламалауды, web-жобаларды әзірлеу кезінде деректер базасын пайдалануды үйрету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру.<br/> Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
8
АБ + Емтих (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
2
АБ1+АБ2 (100)
Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты– мультипликациялық фильм, жарқын кейіпкерлерді, ертегі жағдайларды жасау қабілетін қалыптастыру, мультфильм кейіпкерлерін қолдана отырып сайттарды жобалауды үйрету. Түрлі мультиэффектілерді қолдану дағдыларын қалыптастыру, студенттерге интерактивті анимациялық flash-роликтер жасауға, web-дизайнда қолдануға, жоғары сапалы flash-презентациялар жасауға қажетті теориялық және практикалық негіздерді үйрету.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - баспа басылымдарын-газеттер мен журналдарды ресімдеу, басылым құрылымын білу, газет элементтерін білу қабілеттерін қалыптастыру. Пән әртүрлі форматтағы газеттер мен журналдарды ресімдеу дағдыларын алуға бағытталған. Студент заманауи баспа құралдарының дизайны, заманауи БАҚ-та дизайнер мен беттеушінің жұмыс формалары мен әдістері туралы нақты түсінік алады. Курс сонымен қатар кәсіби журналистік қызметтің мәселелерін шешу үшін алған білімдерін қолдану дағдыларын дамытуды қамтиды.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - әр бағдарламаның мақсаттарын түсіну үшін бейне сюжеттер, телешоулар, бағдарламалар құру қабілетін қалыптастыру. Болашақта студент телебағдарламаларды негізгі идеясы мен тақырыбына сәйкес рәсімдей алады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-веб-сайттар дизайнын және желілік басылымдар үшін ыңғайлы мәтіндерді құруды үйрету, іздеу жүйелері үшін мәтіндерді оңтайландыру, SEO мәтіндерін қалай жазуды білу, жұмыс сілтемелерін қолдана білу, іздеу жүйелерімен бірлескен тақырыптар жазу, медиа мәтін жүйесінде семантикалық көрсеткіштерді және/немесе санаттарды пайдалану және басқару, әртүрлі басқару жүйелерінде жұмыс істеу (Joomla, Wordpress, Drupal), JavaScript (сценарий тілі) және т. б.
2
РК(с оценкой)
Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-жарнамалық, дизайнерлік элементтермен роликтер жасау, моушн дизайнын, графикалық анимацияны, 3D анимацияны қолдану, әр түрлі жарнамалық бағыттарда қолданылатын анимациялық графикалық роликтерді құру. Роликтер- сыртқы жарнамада, интернетте, теледидарда және өзге де медиа алаңдарда пайдаланылуы мүмкін.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - заманауи дизайнның даму әдістері мен тенденцияларын түсіну қабілетін қалыптастыру.<br/> Оқыту курсы дизайнердің заманауи дизайнның әртүрлі мәселелерін іске асыру, саралау, ажырату қабілетін қалыптастырады. Пән заманауи жарнама саласындағы дизайнды зерттеуге бағытталған; оның әр түрлі мәселелерін анықтау және шешу мүмкіндігі туралы.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-медиа өнердің әртүрлі салаларында жобалар жасау қабілеттерін қалыптастыру;<br/> * заманауи технологиялық өнерді сыни тұрғыдан талдау және оны түсіну;<br/> * өз жобаларыңызды құру үшін түпнұсқа идеяларды жасаңыз.<br/> Курс нейроинтерфейсті, түрлі датчиктерді және басқа да электрондық "материалдарды"пайдалана отырып, медиаинсталляциялардың әртүрлі түрлерін: интерактивті, LED инсталляцияларды жасауға үйретуге бағытталған.<br/> Осы курсты аяқтағаннан кейін студент әр түрлі типтегі жеке медиа инсталляцияларын құра алады және тұтастай алғанда осы бағытты түсініп, өз идеясын жүзеге асыра алады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-ақпарат пен ойын - сауықты біріктіретін ақпарат форматында бұқаралық ақпарат құралдарының материалдарын құру қабілетін қалыптастыру, оның байланыс процестеріне әсер ету ерекшеліктерін түсіну, ақпараттың жіктелуін білу. Әртүрлі бұқаралық ақпарат құралдарымен немесе бейне, анимация, интерактивті әңгімелер және тіпті ойындар сияқты цифрлық форматтармен айтылатын цифрлық немесе мультимедиялық әңгімелерді құруға және қалыптастыруға үйрету. Бұл визуалды сериялардың кәсіби орындаушыларын – сторителлинг мазмұнын жасайтын дизайнерлерді тартуды талап етеді.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - компьютерлік графиканы құрудың заманауи әдістерін зерттеу және оларды кәсіби іс-әрекетте қолдану дағдыларын қалыптастыру. Курс шеңберінде студенттер кейін өздерінің кәсіби қызметінде тиімді қолдануға болатын растрлық және векторлық графикамен жұмыс істеуге қажетті дағдыларды игереді, сонымен қатар олар графикалық ақпарат және мультимедиялық құралдармен жұмыс істеуге қажетті ең жаңа ақпараттық технологияларды игереді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-баспа өнімінің тұжырымдамасын әзірлеуде және оны өндіріске беру үшін пысықтауда дизайнер-беттеушінің жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. Бетеушінің міндетіне мәтіннің механикалық орналасуы ғана емес, сонымен қатар әр суреттің қай жерде орналасуы керектігін шешеді.<br/> Орналасудың негізгі міндеттері-кез-келген мәтіннің оқылуын арттыру үшін жасалған орналасу ережелерін бұзбай мәтінді оқылатын, стилистикалық сауатты ету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.<br/> Күтілетін оқу нәтижелері:<br/> 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; <br/> 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; <br/> 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; <br/> 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; <br/> 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. <br/> Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: <br/> Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-медиа мамандығының ерекшеліктерін түсіндіру, журналист жұмысының негіздерін үйрету, БАҚ-на мәтіндер жазуға үйрету; БАҚ-ның функцияларын білу; БАҚ жанрларын пайдалану; БАҚ типологиясын білу және журналист пен медиа маман жұмысының негізгі дағдыларын қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қозғалатын заттармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Әр кадрды қызықты және үйлесімді ету, бастыдан қосалқыны бөлектеу. Алтын қатынасты, перспективаны, перспективаның қандай түрлері бар екенін, объектілерді қалай дұрыс орналастыру керектігін үйрету. Телешоуларды, бейнефильмдерді, интернеттегі бейнелерді және басқа қозғалатын заттарды жобалау қабілеттерін қалыптастыру
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-медиа өнімдерді мультимедиялық өндіру саласындағы қабілеттерді қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студент баспа құралдары, бейне материалдар, аудио материалдар және интернетке арналған материалдар үшін мәтіндік материалдар жасауды үйренуі керек.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-баспа басылымдарын рәсімдеу дағдыларын бекіту, курс барысында журнал мен газеттің бірнеше нөмірін шығару, газеттер мен журналдардың дизайнын өз бетінше жасау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Оқу курсы газеттер мен журналдардың дизайнын жасаудың негізгі практикалық дағдыларын қалыптастырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-веб-бағытталған ақпараттық архитектурасы бар кәсіпорынның интернет-ресурстары мен ақпараттық ресурстарының мазмұнын құру және басқару жүйелері туралы білім алу. Пәнді оқытудың міндеттері-интернет-ресурстардың мазмұнын басқару жүйелерімен жұмыс істеу негіздерін игеру, сайт моделін жасау принциптері, заманауи веб-технологиялар және олардың даму тенденциялары, мазмұнды дайындауға арналған бағдарламалық жасақтама туралы білім алу, веб-парақтарды жасау үшін әртүрлі құралдарды қолдану дағдыларын игеру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-түрлі бағыттағы және стилистикадағы иллюстрацияларды жасау саласында кәсіби дағдыларды қалыптастыру, медиа форматтың ерекшелігін, қаріптің сипатын, беттеу тәсілін, баспа қағазының сапасын, баспа бояуының түсін және т. б. ескере отырып, бұқаралық ақпарат құралдарын, кітаптарды, газеттерді, журналдарды, интернет-БАҚ-ты кәсіби суреттеуге үйрету
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - қысқа метражды фильмдер жасау, фильмнің сюжетін, идеясын, тақырыбын, композициясын дамыту және фильмнің бағытына сәйкес дизайн жасау қабілетін арттыру. әр түрлі бейне эффектілерді қолдану. Фильм дизайны рөлін түсіну, декорацияның әр түрлі элементтерін қолдану және идеялар мен тақырыптар негізінде фильм дизайнының дұрыс стилін құру мақсатында отандық және халықаралық фильмдерді талдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - цифрлық өнердің тарихы мен эволюциясын талдау қабілеттерін дамыту; оның эстетикасы мен саясаты; және оның институциялармен жиі шиеленіскен қарым-қатынасы. Жаңа теориялардың өткен дәуірдің жетекші теоретиктерінің идеяларының нюанстарымен қаншалықты үйлесетінін зерттеу. Цифрлық өнердің негізгі практикалық мәселелерінің проблемалары және оны шешу - технологиялық ескіру арқасында жойылуға жақын өнерді қалай ұсыну, құжаттау және сақтау.<br/> Фотосуреттерді қолдана отырып, өнер туындыларын жасауды үйрету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - жобалаудың негізгі принциптерін, негіздерін түсіну қабілетін дамыту. Веб-дизайн, жарнамалық дизайн, медиа-дизайнда одан әрі пайдалану үшін дизайнерлік мәселелерді шешу үшін композицияның көркемдік құралдарын, жеңіл дизайнды қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - заманауи медиа технологияларды талдау және сандық мәдениеттегі аудиовизуалды және баспа тәжірибесіне шолу жасау қабілетін дамыту. Курс зерттеушілік пен сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамытуға, сондай-ақ жобалық іс-шаралар арқылы сандық медианы пайдалану бойынша практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер теориялық тәсілдерді өздерінің тәжірибелеріне енгізуді үйренеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - кәсіби фотосурет, панорамалық және 360 градустық фотосуреттер жасау қабілетін дамыту. Фотосуретті өңдеу, дұрыс жарықтандыруды қолдану, ракурс таңдауды қалыптастыру. Қанық, түрлі-түсті және мәнерлі бейнелерге қол жеткізуге мүмкіндік беретін постфотографиялық өңдеуге арналған заманауи жабдықтар мен бағдарламалық жасақтаманың (мысалы, Photoshop немесе Lightroom) әлеуетті мүмкіндіктерін дұрыс пайдалану қабілетін дамыту. Осы пәнді оқу барысында студенттер университеттік студенттік өмір мысалында фоторепортаждар дайындауда практикалық тәжірибе жинақтайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-ақпаратты жинау, өңдеу және берудің сандық мобильді технологияларын меңгеруге үйрету, әртүрлі форматтағы ақпаратты, желілік басылымдар үшін ыңғайлы мәтіндерді құру, мәтіндік редакторлардың әртүрлі түрлерімен жұмыс істеу, іздеу жүйелері үшін мәтіндерді оңтайландыру, SEO-оңтайландыру технологияларын білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-дизайн психологиясын түсіну, оны бизнесте түсіндіру қабілетін қалыптастыру.
Пән маркетинг және дизайн менеджменті саласындағы дизайн психологиясының функционалдық міндеттерін зерттеуге және жүзеге асыруға, оның өнімді жылжытудағы және әсер қалдырудағы рөлін түсінуге бағытталған.
Пәннің мазмұны дизайнерді қалыптастырады, психологияның жайлылық, түс үйлесімі, пропорционалдылық, кеңістіктік параметрлер, композиция және т. б. үшін маңыздылығын түсіндіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-әзірлеуден бастап Сайт элементтерін безендіруге дейін корпоративтік сайт құру, айдарлар, сайттың қосымша элементтерін құру қабілеттерін қалыптастыру. Сайттың маңыздылығын түсіну-компанияның визит карточкасы ретінде және компания жұмысының бағытына сәйкес рәсімдеу. Пәнді оқу барысында студенттер белгілі бір компанияның веб-сайтын өздері құруы керек. Компанияның міндеттеріне сәйкес сайттың барлық элементтерін орналастырыңыз және семестр ішінде сайтты мақсатты аудиториямен танымал етіңіз.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-каллиграфия және типографика өнерін түсіну қабілетін қалыптастыру.
Оқу курсы типографика мен каллиграфия туралы білімді игерудің әдіснамалық принциптерін, олардың графикалық және дизайнның басқа түрлері саласындағы функцияларын сипаттайды.
Пән қаріптің әртүрлі нысандарын зерттеуге, әріптерді, жазуларды құру заңдарын және оларды жарнама мен дизайнда қолдану әдістерін жүзеге асыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – медиа-кәсіпорындар менеджерлерінің қызметіндегі шығармашылық және ұтымды басқару шешімдері, бюджеттік ресурстарды тиімді пайдалану, шығармашылық және техникалық қызметкерлермен тиімді жұмыс туралы негізгі білімді қалыптастыру. Шығармашылық топтарды, медиа редакцияларды, медиа компаниялар мен холдингтерді басқару, сондай-ақ бұқаралық ақпарат құралдарының ұйымдастырушылық құрылымдарын жобалау және басқару позициясын білім алу мәселелері зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-сайт құрылысы және бағдарламалау негіздері бойынша білімді пайдалану негізінде конструкцияларды (бөліктердің өзара орналасуы мен конфигурациясы), онлайн басылымдардың макеттерін әзірлеу қабілетін қалыптастыру , басылым айдарларын құра білу, логотиптер, басылым тақырыпшалары мен түрлі айдарлар жасай білу. Мақсаты-басылымның тақырыбын түсінуге үйрету, оның негізінде онлайн-басылымның құрылымы құрылады, тақырыптың мақсаты мен бағытына сәйкес басылымның макетін жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-түстерді қабылдау және қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы теориялық-әдіснамалық базаны, түс қабылдау мен ойлауды игеру, түсіну, жүзеге асыру және түсіндіру тәсілдерін, түсті пайдалану ережелерін және түс үйлесімін құру әдістерінің принциптерін қалыптастырады. Пән түстерді зерттеуге, жіктеуге және саралауға, оның көрнекі және экспрессивті мүмкіндіктерін жүзеге асыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Корпоративтік сәйкестендіруді қалыптастыру кез-келген объектіні орналастырудың, жылжытудың алғашқы және негізгі кезеңі болып табылады. Ол үлкен концерн, қоғамдық тұлға немесе жеке бренд болсын, жеке (корпоративтік) сурет объектінің нарықтағы орнын едәуір арттыруға, оны мақсатты аудиторияның көз алдында тануға, тұтынушылар мен серіктестердің оң, адал көзқарасын қалыптастыруға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Защита практики
Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.
Защита практики
Мақсаты - практикада «Геодезия» пәнін меңгеру барысында қалыптасқан білімдерін және дағдыларын жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу өндірістік жағдайларына барынша жақындату арқылы қолданып, сол жұмыстарды далалық жағдайда орындау арқылы тәжірибе алу мүмкіндігін қалыптастыру. Тәжірибе нәтижесінде студент орындай алады:
1. геодезиялық құралдарды қолдануды;
2. теодолиттерді, нивелирлерді, тахеометрлерді тексеру және оларды жұмыс орнында орнатуды;
3) жер пайдалану шекарасы бойымен теодолиттік жүріс салу және өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
4. өлшеу қателіктерінің өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтауға және түзетпелер енгізуге;
5. тахеометрикалық түсіру жүргізуге;
6. далалық өлшеуді камералық өңдеуге;
7. Жер пайдаланудың жоспарын жасауды, бойлық және көлденең профильдерді және басқа қажетті сызбаларды жасауға.
Геодезия пәні бойынша тәжірибе білім беру процессының оқу практикасы циклына жатады. Оқу тәжірибесі барысында геодезиялық жұмыстардың мынадай түрлері орындалады: геодезиялық аспаптарды тексеру және жұмыс орнында орнату: центрлеу, горизонтальдау; теодолиттік жүріс жүргізу, нивелирлеу, тахеометрлік түсіріс жасау; жер пайдалану бойынша өлшеу қателіктерінің шет мәнін анықтау; рұқсат етілген мәндерден өлшеу қателіктерін асып кеткен жағдайда қайта өлшеу жүргізіледі; нивелирлеу бойынша өлшеу қателіктерін тексеру; жергілікті жерде түсіру жұмысын жасау және сол жердің жоспарын жасау.
Защита практики
Мақсат - жалпы және бейорганикалық химияның әдіснамалық-аспаптық базасын оның практикалық міндеттерін шешу үшін қолдану қабілетін қалыптастыру: бейорганикалық заттардың физикалық қасиеттерін зерттеу, берілген әдістеме мен технологиялық регламентке сәйкес бейорганикалық заттарды синтездеу.
Білім беру практикасы мақсат пен міндеттерді өз бетінше қою, әдістерді таңдау, жұмыс жоспарын құру және практикалық жұмыстың нәтижелерін рәсімдеу дағдыларын қалыптастырады.
Защита практики
Практиканың мақсаты - химиялық өндірістің технологиялық сызбаларын оқу, белгілі бір химиялық кәсіпорын мысалында жабдықтар, материалдар таңдау және жобалық-жобалық шешімдерді негіздеу, дамыту барысында алынған құзыреттерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. тәжірибе барысында өндірістік тапсырмаларды орындауға арналған модуль.
Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, ережелерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.